Календарне планування для 6 класу
3 година на тиждень
1семестр
46 годин
«Математика»
для дітей з ООП (F 70)
Календарне планування для 6 класу
3 година на тиждень
1семестр
46 годин
«Математика»
для дітей з ООП (F 70)
№ |
Дата |
Тема урока |
Прим. |
|
|
Тема 1. Додавання та віднімання в межах 100. (повторення). |
|
1. |
|
Усна й письмова нумерація в межах 100. Десятковий склад числа. Таблиця розрядів (повторення). |
|
2. |
|
Парні та непарні числа. Римська нумерація (Ι-ХΙΙ) |
|
3. |
|
Додавання і віднімання круглих десятків. Креслення відрізків меншого і більшого. Збільшення і зменшення відрізків на даний відрізок. |
|
4. |
|
Додавання круглих десятків та одноцифрового числа. Віднімання від двоцифрового числа всіх десятків, одиниць. |
|
5. |
|
Додавання круглих десятків до двоцифрового числа Віднімання круглих десятків. |
|
6. |
|
Кути. Сторони й вершини кутів. Позначення кутів. Прямий кут. Креслення. |
|
,7. |
|
Віднімання круглих десятків. Додавання і віднімання одноцифрового числа |
|
8. |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Порядок дій круглі дужки. |
|
9. |
|
Гострий кут. Розпізнавання і креслення гострих кутів. Порядок дій. Круглі дужки. |
|
10. |
|
Різницеве порівняння чисел. Знаходження невідомого доданку. |
|
11. |
|
Додавання двоцифрового й одноцифрового чисел. Додавання одноцифрового числа до двоцифрового з переходом через розряд. |
|
12. |
|
Тупий кут. Розпізнавання і креслення тупих кутів. Додавання двоцифрових чисел. |
|
13. |
|
Віднімання одноцифрового числа від круглих десятків. Тупий кут. |
|
14. |
|
Віднімання від 100 одноцифрового числа. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового з переходом через розряд. |
|
15. |
|
Порівняння кутів. Визначення прямих, гострих, тупих кутів у різних геометричних фігурах. |
|
16. |
|
Віднімання двоцифрових чисел. Додавання і віднімання з переходом через розряд. |
|
17. |
|
Чотирикутник. Кількість сторін і кутів. Висота прямокутника. Діагоналі. |
|
18. |
|
Діагностична робота. Систематизація та узагальнення знань. |
|
|
|
Тема 2. Множення і ділення в межах 100. (повторення) |
|
19. |
|
Множення числа на 2.Ділення на 2 рівні частини. Назви компонентів і результатів дій множення і ділення. |
|
20. |
|
Множення числа 3 і ділення на 3 рівні частини. |
|
21. |
|
Множення числа 4 і ділення на 4 рівні частини. Квадрат. Властивості сторін і кутів. Висота квадрата. Діагоналі. |
|
22 |
|
Множення числа 5 і ділення на 5 рівних частин. |
|
23. |
|
Множення і ділення чисел 2,3,4,5. Ділення на вміщення. |
|
24. |
|
Множення числа 6 і ділення на 6 рівних частин. Повторення прямокутників і квадратів. |
|
25. |
|
Розрізнення понять «збільшити на…», « зменшити на ….», «у скільки разів більше, менше…; |
|
26. |
|
«Збільшення у кілька разів», «у скільки разів більше» «Зменшення у кілька разів» «у скільки разів менше» |
|
27. |
|
Множення числа 7, ділення на 7 рівних частин. Знаходження невідомого множника. Прямокутний трикутник. |
|
28. |
|
Множення числа 8 і ділення на 8 рівних частин. Знаходження невідомого діленого. |
|
29. |
|
Множення числа 9 і ділення на 9 частин. Знаходження невідомого діленого. |
|
30. |
|
Гострокутний трикутник. Множення нуля і множення на нуль. Ділення на нуль. |
|
31. |
|
Множення 1 і ділення на 1. |
|
32. |
|
Тупокутний трикутник. Множення числа 10і ділення на 10. |
|
33. |
|
Діагностична робота. |
|
|
|
Тема 3. Ділення з остачею. Множення і ділення круглих десятків. |
|
34. |
|
Ділення з остачею на 2,3 |
|
35. |
|
Ділення з остачею на 4,5,6. |
|
36. |
|
Ділення з остачею на 7,8,9. |
|
37. |
|
Рівносторонній трикутник. Визначення вимірюванням сторін. |
|
38. |
|
Ділення з остачею на 2,3,4,5,6,7,8,9 |
|
39. |
|
Одиниці часу. Рік. Місяць. Тиждень. |
|
40. |
|
Множення чисел 10,20, у межах 100. |
|
41. |
|
Множення чисел 30,40,50, у межах 100 |
|
42. |
|
Рівнобедрений трикутник. |
|
43. |
|
Ділення круглих десятків на 2,3,4,5. Перевірка ділення множенням. |
|
44. |
|
Ділення круглих десятків на 6,7,8,9. Перевірка ділення множенням. |
|
45. |
|
Діагностична робота. |
|
46. |
|
Узагальнюючий урок за 1 семестр |
|