Презентація " Ознайомлення з дією віднімання. Знак "-". Складання прикладів на віднімання".

Про матеріал
Специфіка уроку полягає в нетрадиційному його проведенні. Тип уроку – урок-казка. Однотипність уроку знижує учнівську активність, притупляє увагу. Нестандартна форма уроку передбачає гру, що сприяє реалізації комплексних його цілей, засвоєнню бази знань. Учень на таких уроках не лише сприймає певний багаж знань, а бере активну участь у їх засвоєнні, опановує способи самостійного їх поповнення і розширення. Тема уроку. Ознайомлення з дією віднімання. Знак «–». Складання прикладів на віднімання за числовим відрізком та предметними малюнками. Написання цифр. Мета: створити комфортні умови для навчання, за яких учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність. Навчальна - на основі розгляду малюнків і практичних дій з предметами розкрити зміст дії віднімання, взаємозв’язок дій додавання й віднімання; продовжувати роботу над формуванням в учня навичок складання й розв’язання прикладів на додавання; навчити складати та розв’язувати приклади на віднімання за числовим відрізком та предметними малюнками; Розвивальна - розвивати логічне мислення; вдосконалювати навички усної лічби. Корекційна - зміцнювати м'язи кисті руки, дрібної моторики пальців рук; розвивати пам'ять, мовлення. Виховна - виховувати обережність, вміння чинити розсудливо. Тип уроку: урок-казка. Наочність: обладнання: набір цифр, картки з малюнками, знаки рівності. Зміст, мета і тип цього уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми. Урок по вивченню даної теми є 45 уроком. При проведені уроку я дотримувалася загально дидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учня; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учня. Для проведення цього уроку я обрала саме урок-казку. На мою думку, обраний тип і структура уроку відповідають його цілям і завданням: самостійно думати, розвивати увагу. На уроці були використані мультимедійні технології, і захопившись казкою, дитина не помічає, що навчається, а активно працює на уроці. Мною були застосовані такі методи, форми і прийоми навчання: 1. Інформаційно – рецептивний: розповідь – пояснення, бесіда, робота з ілюстраціями, демонстрація наочних посібників (активізація уваги та мислення, прийоми запам’ятовування, одержання з тексту чи ілюстрації підручника нових знань, робота з додатковим матеріалом). 2. Репродуктивний – словесні, наочні і практичні методи, робота за зразком. 3. Проблемно - пошуковий (чи частково-пошуковий) – пошукова діяльність учня. 4. Навчально – дослідницький – самостійна робота учня на здобуття та розширення знань. Вибір методів, прийомів і засобів навчання повною мірою відповідають змістові навчального матеріалу. До уроку ввійшли такі завдання, за допомогою яких можна було перевірити знання учня, а також уміння застосувати їх на уроці. Це такі види завдань: 1. Фронтальне опитування. 2. Робота з натуральним рядом чисел. 3. Цифровий диктант. 4. Робота з чистомовкою. 5. Робота із загадкою. 6.Складання й розв’язання прикладів. 7. Каліграфічна хвилинка. 8.Робота з підручником. 9. Гра « Мікрофон». 10. Завдання на логічне мислення. Урок повністю відповідає віковим особливостям учня. Успіх залежав від підготовки та попередньої системної і кропіткої роботи вчителя й учня, а також роботи над розвитком математичних знань учня. Структура уроку відповідала його типу – урок-казка. Саме така структура уроку була, на мою думку, раціональною для розв’язання цих завдань. Належна увага приділялась розвиткові математичних здібностей учня (роботі з натуральним рядом чисел, визначенню доданків та суми, складанню прикладів на додавання та віднімання за малюнками та числовим відрізком), а також збагаченню словникового запасу. Доцільно використано наочність. На уроці домінувала індивідуальна форма роботи. Учень оволодівав такими способами особистісного розвитку: умінням спілкування, співпраці і взаємодопомоги, самодисципліни, визначення завдання та його виконання тощо. Настрій учня на уроці був піднесений. Перевантаження учня я не відчула. Дитина достатньо була завантажена роботою і в результаті отримала радісне відчуття успіху (допомогла героям казки, отримала в подарунок саморобку). На уроці виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємна підтримка вчителя й учня. Учень почувався співавтором уроку, був активним й відповідальним. Відхилень від плану не було. Поставлені завдання вдалося загалом реалізувати повністю. Вважаю, що мета уроку була досягнута і результати роботи учня дають підстави це стверджувати. У повній мірі реалізовані цілі. Раціонально використано час на уроці. Були дотримані правила педагогічного такту, етики, норми стосунків учителя й учня. Доцільно й уміло поєднано фронтальну роботу з самостійною. Урок сприяв здійсненню в процесі оволодіння знаннями саморозвитку, самоосвіти, самовираженню учня, розвиткові його мислення, емоційної сфери, збагаченню особистого досвіду. Аналізуючи проведений урок ставлю перед собою ряд завдань: - уникнення русизмів; - підвищення якості знань учня.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ознайомлення з дією віднімання. Знак «-». Складання прикладів на віднімання.

Номер слайду 2

Пролунав уже дзвінок,Починається урок!На уроці не куняй –Математику вивчай!

Номер слайду 3

ЛОГОПЕДИЧНА РОЗМИНКАЧистомовка. Ла-ла-ла: Алла дівчинка мала. Ли-ли-ли: В гості ми до неї йшли. Ло-ло-ло: В Алли тісто підійшло. Ла-ла-ла: Пирогів вона спекла. Л'є-л'є-л'є: Чаю Аллочка нал'є. Лі-лі-лі: Ось лимони на столі. Лю-лю-лю: Дуже кисле не люблю.

Номер слайду 4

“ПРОМОВЛЯНКИ”

Номер слайду 5

ЗАГАДКАНа сметані замісили, На вікні охолодили, Круглий бік, скок-скок —Покотився …

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Робота з натуральним рядом чисел

Номер слайду 8

Порівняння чисел{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}=<><

Номер слайду 9

СКЛАДАННЯ ПРИКЛАДІВ НА ДОДАВАННЯ

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} ? ? ? ?

Номер слайду 11

ДІЯ ВІДНІМАННЯ4=31

Номер слайду 12

Нен. НЕСторінка 43, завдання 2,3. РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ

Номер слайду 13

5-2=4-3=

Номер слайду 14

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 15

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 16

ЦИФРОВИЙ ДИКТАНТ1, 3, 5, 2, 9, 8, 6, 10, 7, 4.

Номер слайду 17

ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА

Номер слайду 18

Складання прикладів на віднімання

Номер слайду 19

ВЕСЕЛА ЗАДАЧА

Номер слайду 20

6-23-14-27-3

Номер слайду 21

РОЗМАЛЬОВКА

Номер слайду 22

Гра “МІКРОФОН”

Номер слайду 23

МОЛОДЕЦЬ!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
11 вересня 2021
Переглядів
2860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку