№ |
Да-та |
Тема |
Фонетика |
Граматика |
Лексика |
Говоріння |
Аудіюв. |
Читання |
Письмо |
|||||||||||
1 |
|
Літо. Літні канікули |
[a] |
Present simple |
Назви розваг |
Ex. 1 P.5 |
Ex. P. |
Ex. 2 P.5 |
Ex. 3 P.7 |
|||||||||||
2 |
|
Літні розваги. |
[o] |
|
|
Ex. 2 P.6 |
Ex. 4 P.7 |
Ex. P. |
Ex. 1 P.7 |
|||||||||||
3 |
|
Спорт. Спортивні розваги |
[e] |
Present continuous |
A game, to compete |
Ex. 1 P.11 |
Ex. 2 P.11 |
Ex. 1 P.11 |
Ex.2P.8 |
|||||||||||
4 |
|
Активний відпочинок влітку |
|
|
To take part, wrestling |
Ex.8 P.12 |
Ex. 8 P.13 |
Ex. 9 P.13 |
Ex. 6,7 P.8 |
|||||||||||
5 |
|
Спорт і здоров,я |
[i] |
Past simple |
|
Ex. 12 P.15 |
Ex. 15 P.15 |
Ex.16 P.15 |
Ex.14 P.15 |
|||||||||||
6 |
|
Назви видів спорту |
[t] |
|
Назви видів спорту |
Ex.18 P.16 |
Ex.19 P.16 |
Ex.21 P.16 |
Ex.9 P.9 |
|||||||||||
7 |
|
Види спортивних змагань |
[y] [i] |
future Simple |
|
Ex.22 P.17 |
Ex. P. |
Ex.23 P.18-19 |
Ex. 12 P.9 |
|||||||||||
8 |
|
Види атлетичних змагань |
|
|
An athlete, be held |
Ex.24 P.20 |
Ex. 23 P.20 |
|
Ex.1 P21. |
|||||||||||
9 |
|
Найпопулярніші види спорту |
|
|
To train, a coach |
Ex. P. |
Ex. 10 P.23 |
Ex.4 P.22 |
Ex. 8 P.23 |
|||||||||||
10 |
|
Родео- американський вид спорту |
[g] |
Future-in-the-Past |
Cheerful, Olympic |
Ex. 1 P.25 |
Ex. P. |
Ex. 18 P.25 |
Ex. 16 P.10 |
|||||||||||
11 |
|
Ставлення учнів до спорту |
|
|
Festival, perhaps |
Ex.2 P.26 |
Ex. 3 P.26 |
Ex.3(b) P.27 |
Ex. 15 P.10 |
|||||||||||
12 |
|
Мої улюблені види спорту |
[k] [l] |
Passive Voice |
|
Ex. 4 P.28 |
Ex. 5 P.28 |
Ex. 5 P.29 |
Ex. P. |
|||||||||||
13 |
|
Плавання як вид спорту |
|
|
|
Ex. 6 P.30 |
Ex. 7 P.31 |
Ex. 8 P.31 |
Ex. 9 P.31 |
|||||||||||
14 |
|
Рибальство. |
[r] |
|
|
Ex. 11 P.32 |
Ex. 12 P.32 |
Ex. 14 P.32 |
Ex.18 P.33 |
|||||||||||
15 |
|
Узагальнюючий урок по темі |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
16 |
|
Спорт. Клуби і секції |
[s] |
Gerund |
A league, a bonus |
Ex. 19 P.33 |
Ex. 20 P.33 |
Ex.21 P.34 |
Ex.23 P.34 |
|||||||||||
17 |
|
Олімпійські ігри |
|
|
An alien, minor |
Ex.24 P.35 |
Ex.25 P.36 |
Ex.26 P.37 |
Ex.27 P.37 |
|||||||||||
18 |
|
Репортаж зі спортивних змагань |
[f] [g] |
Gerund |
To attack, to realize |
Ex.1 P.38 |
Ex. 2 P.38 |
Ex.3 P.39 |
Ex.4 P.39 |
|||||||||||
19 |
|
Запис у спорт секцію. Анкета |
|
|
To treat, to gain |
Ex.5 P.39 |
Ex.5 P.40 |
Ex. 7 P.42 |
Ex. 8 P.42 |
|||||||||||
20 |
|
Шкільні спортивні змагання |
[b] [d] |
|
To impress, to defeat |
Ex.1 P.43 |
Ex. 2 P43. |
Ex.3 P.43 |
Ex.4 P.44 |
|||||||||||
21 |
|
Спортивні клуби в Англії |
|
|
|
Ex. 7 P.45 |
|
Ex.6 P.45 |
твір |
|||||||||||
22 |
|
Поїздка до гірського центру відпочинку |
[ng] |
|
|
Ex.2 P.46 |
Ex.5 P.47 |
|
Ex.8 P.47 |
|||||||||||
23 |
|
Спорт як спосіб бути завжди у формі |
|
|
|
|
Ex.3(b) P.44 |
|
Ex. 9 P.47 |
|||||||||||
24 |
|
Роберто Клементе- відомий спортсемен |
[ts] |
|
|
|
p. 41- 42 |
|
|
|||||||||||
25 |
|
Видатні спортсмени сучасності |
|
|
|
|
|
|
report |
|||||||||||
26 |
|
Відомі українські спортсмени |
|
The Infinitive |
|
Ex. 1 P.43 |
Ex. 1 P.48 |
Ex.2 P.48 |
Ex.3 P.49 |
|||||||||||
27 |
|
Популярний вид спорту в Україні |
[w] [v] |
|
|
|
|
|
Additional text «Sport» |
|||||||||||
28 |
|
Популярний вид спорту в Британії |
|
|
|
|
|
|
Ad. Text |
|||||||||||
29 |
|
Відношення людей до спорту. Висловлення думки |
|
|
|
discussion |
|
|
composition |
|||||||||||
30 |
|
Узагальнюючий урок по темі "Спорт. Клуби і секції» |
|
|
|
повторити |
|
|
|
|||||||||||
31 |
|
Шкільне життя |
[n] [m] |
DO/ MAKE |
A term, an effort |
Ex.4 P.50 |
Ex.5 P.50 |
Ex.6 P.50 |
Ex.6 P.51 |
|||||||||||
32 |
|
Школа. Перший день у школі |
|
|
|
Ex.7 P.51 |
Ex.8 P.52 |
Ex.10 P.53 |
Ex.9 P.52 |
|||||||||||
33 |
|
Моє відношення до школи. Бесіда
|
|
Present Perfect |
A fault, ideal |
Ex.12 P.53 |
|
|
Ex.11 P.53 |
|||||||||||
34 |
|
Школа в сучасному житті підлітка. Обговорення |
[qu] |
|
To organize, organized |
Ex.14 P.54 |
Ex. 15 P.55 |
|
Ex.13 P.54 |
|||||||||||
35 |
|
Шкільні предмети
|
|
Present perfect Continuous |
|
|
|
Ex.16 P.55 |
Ex.17 P.55 |
|||||||||||
36 |
|
Мій улюблений предмет
|
|
|
|
Ex. 2 P.56 |
Ex. 1 P.56 |
Ex. P. |
Ex.3 P.57 |
|||||||||||
37 |
|
Ставлення учнів до школи та навчання |
[j] [je] |
Should, can |
|
Ex.5 P.57 |
|
|
Ex. 6 P.57 |
|||||||||||
38 |
|
Правила поведінки в школі
|
|
Must, have to |
|
Ex. 10 P.58 |
|
|
Ex.7 P.58 |
|||||||||||
39 |
|
Шкільні кабінети
|
|
|
A laboratory a workshop |
|
Ex.1 P.59 |
Ex. 2 P.59-60 |
Ex.3(b) P.60 |
|||||||||||
40 |
|
Опис класної кімнати
|
[f] [r] |
|
An assembly hall |
Ex. 3 P.60 |
|
|
опис |
|||||||||||
41 |
|
Екскурсія по школі
|
|
|
A canteen |
|
Ex.5 P.62 |
Ex.4 P.61 |
|
|||||||||||
42 |
|
Опис школи
|
|
Complex object |
|
Ex.7 P.63 |
Ex.8 P.64 |
Ex.9 P.64 |
Ex.10 P.65 |
|||||||||||
43 |
|
Школа моєї мрії
|
|
|
To satisfy |
Ex.11P.65 |
Ex.12 P.66 |
Ex.13 P.66 |
Ex.14 P.66 |
|||||||||||
44 |
|
Школи майбутнього
|
[h] |
|
To equip an equipment |
Ex.1 P.67 |
Ex.1 P.67 |
Ex.2 P.69 |
Ex.3 P.69 |
|||||||||||
45 |
|
Узагальнюючий урок по темі «Шкільне життя» |
|
|
|
|
|
|
повторити |
|||||||||||
46 |
|
Шкільне життя. Позакласна діяльність |
|
|
|
Ex.7 P.69 |
Ex.1 P.70 |
Ex.1(в) P.70 |
Ex. 2 P.70 |
|||||||||||
47 |
|
Життя учнів у Великобританії
|
|
More, the most |
|
Ex.3 P.71 |
Ex. 4 P.74 |
Ex. 5 P.74 |
Ex.5(в)P.74 |
|||||||||||
47 |
|
Екскурсія до Британської школи
|
[d] [k] |
|
|
Ex. 6P.75 |
Ex. 9 P.75 |
Ex.11 P.75 |
Ex. 10 P.75 |
|||||||||||
48 |
|
Школи Британії та України(порівняння) |
|
|
|
Ex. 12 P.75 |
Ex. 14 P.76 |
Ex. 15 P.76 |
Ex. 16 P.76 |
|||||||||||
49 |
|
Позакласна діяльність учнів
|
|
Complex object |
Secondary advantage |
Ex.1 P.77 |
Ex. 3 P.77 |
Ex. P. |
Ex.5P.78 |
|||||||||||
50 |
|
Правила для учнів
|
|
|
To achieve to carry out |
Ex.5 P.78 |
Ex. 6 P.78 |
Ex. 8 P.79 |
Ex.7P.79 |
|||||||||||
51 |
|
Правила для вчителів
|
[y] |
|
|
Ex.2 P.81 |
Ex.6 P.82 |
Ex.4 P.82 |
Ex. 10 P.83 |
|||||||||||
52 |
|
Шкільна форма : за і проти
|
|
|
|
Ex.2P.84 |
Ex.3 P.84 |
Ex. 5 P.85 |
Ex. 6 P.85 |
|||||||||||
53 |
|
Самоврядування у школі
|
[t] |
|
|
|
|
Ex.7 P.86 |
Ex.7(c) P.87 |
|||||||||||
54 |
|
Стосунки учнів та вчителів
|
|
|
|
|
Ex.2 P.90 |
Ex.1 P.88 |
Ex. 9 P.87 |
|||||||||||
55 |
|
Роль школи в житті людини
|
|
|
|
|
Ex. 5 P.90 |
Ex.4 P.90 |
Ex. 3 P.90 |
|||||||||||
56 |
|
Складові успіху у навчанні ( робота з текстом) |
[r] |
|
|
|
Ex. 1 P.91 |
Ex. 2 P.91 |
Ex. 3 P.92 |
|||||||||||
57 |
|
Освіта майбутнього
|
|
|
|
Ex.4 P.92 |
Ex.5 P.92 |
Ex. 6 P.93 |
|
|||||||||||
58 |
|
«Школа» домашнє читання
|
|
|
|
Ex.7 P.94 |
Ex.8 P.94 |
Ex. 9 P.94 |
Ex.11 P.94 |
|||||||||||
59 |
|
Навчальні програми за кордоном: переваги і недоліки |
[l] |
|
|
Ex12. P.95 |
Ex.13 P.95 |
Ex.13(b) P.95 |
Ex.14 P.96 |
|||||||||||
60 |
|
Узагальнюючий урок по темі «Шкільне життя. Позакласна діяльність» |
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал |
|||||||||||
61 |
|
Я, моя сім,я та друзі
|
[p] |
|
Habit, a success |
Ex. 1 P.97 |
Ex.2 P.98 |
Ex.3 P.98 |
Словникова робота |
|||||||||||
62 |
|
Моя сім.я. Бесіда
|
|
|
Opportunity compulsory |
Ex.4 P.99 |
Ex.6 P.100 |
Ex.7 P.100 |
Ex. 8 P.100 |
|||||||||||
63 |
|
Мої друзі
|
[m] |
|
Suggest announce |
Ex.9 P.100 |
Ex.9(в) P.101 |
Ex. 10 P.101 |
Ex.11 P.101 |
|||||||||||
64 |
|
Вміння спілкуватися з родиною та друзями |
|
|
|
Ex. 13 P.102 |
Ex.14 P.102 |
Ex.15 P.102 |
Ex.16 P.102 |
|||||||||||
65 |
|
Спілкування в сучасному світі : реальне чи віртуальне |
|
Perfect tenses |
To turn to smb |
Ex. 17 P.103 |
Ex. P. |
Ex.18 P.103 |
Ex.18(в) P.103 |
|||||||||||
66 |
|
Людина як особистість
|
[f] |
|
responsible |
Ex.19 P.103 |
Ex.19(в) P.104 |
|
Ex. 20 P.104 |
|||||||||||
67 |
|
Риси характеру людини
|
|
|
To acquire to cope |
Ex.1P.105 |
Ex. 2 P.105 |
Ex.3 P.106 |
Ex. 4 P.105 |
|||||||||||
68 |
|
Риси характеру друга
|
[d] |
|
|
Ex. 5P.106 |
Ex.6 P.106 |
Ex. 7 P.106 |
|
|||||||||||
69 |
|
Вплив характеру на взаємовідносини у родині |
|
|
Shy, a manner |
Ex.9 P.107 |
Ex. 10 P.108 |
Ex. 11 P.108 |
Ex.13 P.108 |
|||||||||||
70 |
|
Конфлікт поколінь. Стосунки з батьками
|
[er] |
|
Polite, honest, smart |
Ex. 1 P.109 |
Ex. 2 P.109 |
Ex.3 P.109 |
Ex. 4 P.110 |
|||||||||||
71 |
|
Вплив характеру на відносини у колективі |
|
|
|
|
|
Ex.6p.111 |
Ex.6(b) p.112 |
|||||||||||
72 |
|
Формування характеру: спадковість чи набуття? |
|
|
|
Ex.7 P.113 |
Ex. 8 P.113 |
Ex.2 P.115 |
Ex. 3 P.115 |
|||||||||||
73 |
|
Інтернет : добро чи зло у спілкуванні? |
[ar:] |
|
To devote, to bother |
Ex.4 P.115 |
Ex.5 P.115 |
Ex. 7 P.115 |
Ex. 9 P.116 |
|||||||||||
74 |
|
Етикет спілкування
|
|
|
|
Ex.10P.116 |
|
Ex. 11 P.116 |
Ex.12 P.116 |
|||||||||||
75 |
|
Узагальнюючий урок по темі «Я, моя сім.я та друзі» |
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал |
|||||||||||
76 |
|
Контроль навичок письма
|
|
|
|
|
|
|
Повторити слова |
|||||||||||
77 |
|
Контроль навичок аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати текст |
|||||||||||
78 |
|
Контроль навичок читання
|
|
|
|
|
|
|
тема |
|||||||||||
79 |
|
Контроль навичок говоріння
|
|
|
|
|
|
|
листівка |
|||||||||||
80 |
|
Підсумковий урок за 1 семест
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||