Календарне планування для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню 4 класу ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ (1 година на тиждень)

Про матеріал
Календарне планування індивідуального навчання на 2021-2022 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)
Перегляд файлу

Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннямиhttp://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fimzo.gov.ua%2Fosvita%2Fzagalno-serednya-osvita%2Fkorektsiyni-programi%2Fkorektsiyno-rozvitkovi-zanyattya-dlya-rozumovo-vidstalih-ditey%2F%3Ffbclid%3DIwAR2367awJmwjinJAlqbPBtBOlwLtZwN7G19Q1nzsOMQtR7qIsvqkYouX5PI&3&0

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню; інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступенів за Типовою освітньою програмою наказ МОНУ

 від 26.07.2018 р. №814

 (Додаток №16)

учителя початкових класів

Кулішової Антоніни Анатоліївни

на 2021-2022 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування індивідуального навчання на 2021-2022 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)

ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ

(1 година на тиждень)

Тема уроку

Дата

Примітка

Квартал 1

1

Формування механічного рахунка у межах 5. Величина: маленький, великий, найбільший.

 

 

2

Прямий і зворотній рахунок у межах 5. Величина поняття рівні – однакові.

 

 

3

Формування кількісного рахунка предметів у межах 5. Величина високий, низький; поняття однакової висоти.

 

 

4

Вивчення числового ряду від 1 до 5. Форма закріпити знання про геометричні фігури( квадрат, коло, трикутник, прямокутник

 

 

5

Співвіднесення кількості предметів з кількістю пальців картою доміно з цифрою що позначає число. Форма знаходження предметів різної форми по слову-назві.

 

 

6

Назва підсумкового числа при перерахуванні предметів. Колір, з’єднання представлень про колір зі словом-назвою.

 

 

7

Друкування цифр 1-3 на різному матеріалі. Колір, виконання чергування кольорів.

 

 

8

Вправи в розрізненні цифр. Цілісне сприйняття предметів, вид предметів попереду і позаду.

 

 

9

Перерахування навколишніх предметів. Цілісне сприйняття предметів, виділення частин предметів поєднання їх у ціле.

 

 

10

Виконання дій додавання через практичні дії з предметами способом прирахування. Орієнтування в просторі і часі, поняття близько-далеко.

 

 

11

Формування понять однаково, стільки ж, порівну. Орієнтування в просторі і часі, усвідомлення свого положення в просторі.

 

 

Квартал 2

12

Формування механічного рахунку в межах 6-7. Величина:  широкий – вузький. Закріплення знань про колір. Поняття ліворуч, праворуч, перед, за.

 

 

13

Прямий і зворотній рахунок у межах 6 з опорою на числовий ряд. Вивчення числового ряду від 1 до 7. Закріплення понять про геометричні форми.

 

 

14

Визначення місця числа в числовому ряді. Величина: ширше – вужче. Знайомство з поняттям “Відтінок”.

 

 

15

Рахунок предметів у межах 6,7. Закріплення назв “трикутний”, “прямокутний”. Виконання дій по колірному сигналі.

 

 

16

Співвіднесення кількості предметів з кількістю пальців, картою доміно, з цифрою, що позначає це число. Знайомство з овалом, формування поняття про багатокутники.

 

 

17

Назва підсумкового числа при перерахуванні предметів. Величина: однакової ширини. Виконання чергування кольору (4 кольори).

 

 

18

Друкування цифр 1-7 на сипучому матеріалі. Зіставлення об’ємних форм із площинними через практичні дії з предметами.

 

 

19

Вправи в розрізненні цифр. Виконання дій додавання через практичні дії з предметами способом прирахування (у межах 5).

 

 

20

Групування предметів та їх розподіл за кількістю. Визначення рівності і нерівності груп предметів по кількості.

 

 

21

Поняття “однаково”, “нарівно”, “стільки ж”. Віднімання, знак “-“. Орієнтування в часі: назва частин доби.

 

 

22

Число і цифра “0”. Відбивання контуру геометричних фігур на сипучому матеріалі.

 

 

Квартал 3

23

Формування механічного рахунка в межах 10. Величина: -  широкий – вузький, ширше – вужче. Однакової ширини.

 

 

24

Прямий, зворотний рахунок у межах 10 з опорою на числовий ряд. Розширення кола уявлень про кольорову гаму, відтінки кольорів, закріплення через практичні дії та гру.

 

 

25

Визначення місця числа в числовому ряді. Закріплення знань про геометричні фігури (коло, квадрат, прямокутник, трикутник, овал, багатокутник)

 

 

26

Кількісний рахунок предметів. Співвіднесення кількості предметів з кількістю пальців, картою доміно, з цифрою, що позначає це число.

 

 

27

Назва підсумкового числа при перерахуванні предметів. Зіставлення об’ємних форм із площинними.

 

 

28

Друкування цифр на сипучому матеріалі. Величина: довгий – короткий, довше – коротше. Однакової довжини.

 

 

29

Вправи в розрізненні цифр. Визначення форми навколишніх предметів. Вид предметів з верху.

 

 

30

Виконання дій додавання і віднімання способом прирахування на рахунковому матеріалі (у межах 5).

 

 

31

Групування предметів і розподіл їх у задані множини. Порушення цілісності предмета, поєднання частин предмета в ціле.

 

 

32

Формування понять “більше”, “менше”, “дорівнює”. Орієнтування в просторі тут – там. Біля. Поруч.

 

 

33

Ознайомлення з поняттями “більше”, ”менше”, порівняння цифр. Орієнтування в просторі верхній – нижній.

 

 

Квартал 4

34

Підведення підсумків вивченого за рік. Закріплення знань: лічба в межах 5-ти; форма коло, квадрат, трикутник, куля, куб;  основні кольори; довгий – короткий, довше – коротше.

 

 

35

Підведення підсумків вивченого за рік. Закріплення знань: лічба в межах 10-ти; геометричні фігури коло, квадрат, прямокутник, трикутник, овал, багатокутник; широкий – вузький, ширше – вужче.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Гринченко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вікторія Варга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шендрик Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
2387
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку