Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннями
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню; інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступенів за Типовою освітньою програмою наказ МОНУ
від 26.07.2018 р. №814
(Додаток №16)
учителя початкових класів
Кулішової Антоніни Анатоліївни
на 2021-2022 н.р.
Календарне планування індивідуального навчання на 2021-2022 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)
ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ
(1 година на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Квартал 1 |
|||
1 |
Формування механічного рахунка у межах 5. Величина: маленький, великий, найбільший. |
|
|
2 |
Прямий і зворотній рахунок у межах 5. Величина поняття рівні – однакові. |
|
|
3 |
Формування кількісного рахунка предметів у межах 5. Величина високий, низький; поняття однакової висоти. |
|
|
4 |
Вивчення числового ряду від 1 до 5. Форма закріпити знання про геометричні фігури( квадрат, коло, трикутник, прямокутник |
|
|
5 |
Співвіднесення кількості предметів з кількістю пальців картою доміно з цифрою що позначає число. Форма знаходження предметів різної форми по слову-назві. |
|
|
6 |
Назва підсумкового числа при перерахуванні предметів. Колір, з’єднання представлень про колір зі словом-назвою. |
|
|
7 |
Друкування цифр 1-3 на різному матеріалі. Колір, виконання чергування кольорів. |
|
|
8 |
Вправи в розрізненні цифр. Цілісне сприйняття предметів, вид предметів попереду і позаду. |
|
|
9 |
Перерахування навколишніх предметів. Цілісне сприйняття предметів, виділення частин предметів поєднання їх у ціле. |
|
|
10 |
Виконання дій додавання через практичні дії з предметами способом прирахування. Орієнтування в просторі і часі, поняття близько-далеко. |
|
|
11 |
Формування понять однаково, стільки ж, порівну. Орієнтування в просторі і часі, усвідомлення свого положення в просторі. |
|
|
Квартал 2 |
|||
12 |
Формування механічного рахунку в межах 6-7. Величина: широкий – вузький. Закріплення знань про колір. Поняття ліворуч, праворуч, перед, за. |
|
|
13 |
Прямий і зворотній рахунок у межах 6 з опорою на числовий ряд. Вивчення числового ряду від 1 до 7. Закріплення понять про геометричні форми. |
|
|
14 |
Визначення місця числа в числовому ряді. Величина: ширше – вужче. Знайомство з поняттям “Відтінок”. |
|
|
15 |
Рахунок предметів у межах 6,7. Закріплення назв “трикутний”, “прямокутний”. Виконання дій по колірному сигналі. |
|
|
16 |
Співвіднесення кількості предметів з кількістю пальців, картою доміно, з цифрою, що позначає це число. Знайомство з овалом, формування поняття про багатокутники. |
|
|
17 |
Назва підсумкового числа при перерахуванні предметів. Величина: однакової ширини. Виконання чергування кольору (4 кольори). |
|
|
18 |
Друкування цифр 1-7 на сипучому матеріалі. Зіставлення об’ємних форм із площинними через практичні дії з предметами. |
|
|
19 |
Вправи в розрізненні цифр. Виконання дій додавання через практичні дії з предметами способом прирахування (у межах 5). |
|
|
20 |
Групування предметів та їх розподіл за кількістю. Визначення рівності і нерівності груп предметів по кількості. |
|
|
21 |
Поняття “однаково”, “нарівно”, “стільки ж”. Віднімання, знак “-“. Орієнтування в часі: назва частин доби. |
|
|
22 |
Число і цифра “0”. Відбивання контуру геометричних фігур на сипучому матеріалі. |
|
|
Квартал 3 |
|||
23 |
Формування механічного рахунка в межах 10. Величина: - широкий – вузький, ширше – вужче. Однакової ширини. |
|
|
24 |
Прямий, зворотний рахунок у межах 10 з опорою на числовий ряд. Розширення кола уявлень про кольорову гаму, відтінки кольорів, закріплення через практичні дії та гру. |
|
|
25 |
Визначення місця числа в числовому ряді. Закріплення знань про геометричні фігури (коло, квадрат, прямокутник, трикутник, овал, багатокутник) |
|
|
26 |
Кількісний рахунок предметів. Співвіднесення кількості предметів з кількістю пальців, картою доміно, з цифрою, що позначає це число. |
|
|
27 |
Назва підсумкового числа при перерахуванні предметів. Зіставлення об’ємних форм із площинними. |
|
|
28 |
Друкування цифр на сипучому матеріалі. Величина: довгий – короткий, довше – коротше. Однакової довжини. |
|
|
29 |
Вправи в розрізненні цифр. Визначення форми навколишніх предметів. Вид предметів з верху. |
|
|
30 |
Виконання дій додавання і віднімання способом прирахування на рахунковому матеріалі (у межах 5). |
|
|
31 |
Групування предметів і розподіл їх у задані множини. Порушення цілісності предмета, поєднання частин предмета в ціле. |
|
|
32 |
Формування понять “більше”, “менше”, “дорівнює”. Орієнтування в просторі тут – там. Біля. Поруч. |
|
|
33 |
Ознайомлення з поняттями “більше”, ”менше”, порівняння цифр. Орієнтування в просторі верхній – нижній. |
|
|
Квартал 4 |
|||
34 |
Підведення підсумків вивченого за рік. Закріплення знань: лічба в межах 5-ти; форма коло, квадрат, трикутник, куля, куб; основні кольори; довгий – короткий, довше – коротше. |
|
|
35 |
Підведення підсумків вивченого за рік. Закріплення знань: лічба в межах 10-ти; геометричні фігури коло, квадрат, прямокутник, трикутник, овал, багатокутник; широкий – вузький, ширше – вужче. |
|
|