Урок "Нумерація п'ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів". Математика 4 клас. За підручником Н. Листопад

Про матеріал
Формувати в учнів уміння читати й записувати п'ятицифрові числа, вчити застосовувати усні прийоми виконання дій над п'ятицифровими числами, вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; розвивати мислення, пізнавальну діяльність, пам'ять, увагу; виховувати активність, дисциплінованість, патріотизм.
Перегляд файлу

самый быстрый фон для презентации украинский орнаментЗноб-Новгородський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів                                 Зноб-Новгородської селищної ради                                                                                                Сумської області

 

 

   Урок математики в 4-Б класі          на тему:

 

«Нумерація п’ятицифрових     чисел. Знаходження значень буквених виразів»

 

 

підготувала вчитель                                                                                                                                       початкових класів                                                                                                                                                       Зноб-Новгородського                                                                                                                                       ОЗЗСО І – ІІІ ступенів                                                                                                                                                Юрченко Н.О

 

 

 

 

2021р.

Тема. Нумерація п'ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів.

Мета. Формувати в учнів уміння читати й записувати п'ятицифрові числа, вчити застосовувати усні прийоми виконання дій над п'ятицифровими числами, вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі;                                                                                                                                            розвивати мислення, пізнавальну діяльність, пам'ять, увагу;                                                                                         виховувати активність, дисциплінованість, патріотизм.

Хід уроку

І.Організаційний момент.                                                                                                              1. «Математичне коло».   (Слайд 2)

Промінчик осінній заглянув у клас                                                                                                             і в коло велике зібрав, друзі, нас.                                                                                                                Давайте з'єднаєм долоньки свої                                                                                                          і радо всміхнемось –                                                                                                                               я - вам, ви – мені.                                                                                                                                     - Як приємно бачити, що ви посміхаєтесь один одному і приносите до класу радість. Тож давайте її примножимо побажаннями, які знадобляться нам на уроці математики.                                                                                                                                         -Поділіться своєю усмішкою з нашими гостями і привітайтесь!                                                              Сьогодні ми будемо вивчати математику разом з доблесними воїнами, втікачами, українськими лицарями та хоробрими захисниками… здогадались, хто вони? (Козаки!)    (Слайд 3) 

                                                                                         Про легендарне козацьке військо у свій час не знав тільки лінивий. Слава про мужність та хитрість козаків мчала світом, як вороний кінь Диким полем. Сьогодні ми побуваєм в ролі козаків і вправлятимемося в математичних обчисленнях на Козацькій Січі. Свою Січ ми назвемо «Математичною».                                                                                                       2.Оголошення теми і завдань уроку.                                                                                                           – Отже, місяця жовтня, числа 12, року 2021 на майдані нашої Математичної Січі відбудеться змагання за темою «Нумерація п'ятицифрових чисел.Знаходження значень буквених виразів».                                                               З'ясуємо, які завдання ставить нам урок:          (Слайд 4)

                                                           

 1.Утворювати п'ятицифрові числа.                                                                                                                     2.Читати й записувати п'ятицифрові числа.                                                                   3.Швидко й правильно обчислювати.                                                                          4.Знаходити значення буквених виразів.                                                                           5. Вправно розв'язувати задачі.                                                                                                                                  ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.                                                                                     1.Перевірка домашнього завдання.    (Слайд 5)  

                                                                                                                                                                 – Згадайте, де жило козацьке військо?                                                                                                               - Яка була зброя у козаків-запорожців?(Шаблі, рушниці, гармати…)                                                               - Яка основна зброя учнів? (Знання)                                                                                                 Щоб дістатися до острова потрібно виконати вправу «Переправа». І першим завданням буде перевірка домашнього завдання.

2.Усна лічба.    (Слайд 6)

Полічи десятками тисяч від 10.000 до 90.000;

Полічи «ланцюжком» від 42.995 до 43.009;

Назви сусідів чисел 12.345, 80.200, 60.001;

Десять тисяч збільш на три тисячі і зменш на одну тисячу. Скільки буде?;

Перший доданок п’ять тисяч, другий – двадцять тисяч. Яка сума?;

Дев’яносто тисяч зменш у три рази.

Козаки на двох возах везли  3.500кг солі. На перший віз навантажили 1.500кг. Скільки кілограмів солі було на другому возі? 

ІІІ. Розвиток математичних знань.

 1.Каліграфічна хвилинка.      (Слайд 7)

-Діти, запишіть сьогоднішню дату. Оформіть роботу. Каліграфічно запишіть число: 98.010.

2.Технологія «Перевернутий клас».          (Слайд 8)  

     

                                                                                                                                    Знайдіть у підручнику №303. Прочитайте міркування і самостійно його продовжіть. У кого вийшло, спробує себе в ролі вчителя.

3.Тренувальні вправи №304 і №305.

4.Робота в парах. Робота з другом №306. (На аркуші паперу запишіть одне чотирицифрове число і п’ятицифрове, обміняйтесь із другом й виконайте завдання: розкласти числа на розрядні доданки. Перевірте одне в одного правильність виконання завдань.)

5.Фізкультхвилинка.   (Слайд 9)

 

 

 

6.Вправа «Зачароване число»   (Слайд 10)

№307 -усно; № 308 – з коментуванням біля дошки.

7.Робота над задачею.    (Слайд 11)

 6год – 54 ч.                                                                                                                                                   ?год – 72 ч.                                                                                                                                                     1)54: 6= 9 (ч.) – за 1 годину;                                                                                                                         2) 72: 9 = 8 (год) – потрібно працювати.

8. Гра «Улюблена страва»      (Слайд 12)  

           

                                                                                                                                                          -Щоб дізнатися, яка улюблена страва була у козаків, треба розташувати числа у порядку зростання.

Л

У

І

Ш

К

25000

10000

39999

95000

1300

 

9.Робота в групах. Завдання для кмітливих.   (Слайд 13)

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія.  (Слайд 14)

-Діти, пригадайте, які завдання ставив перед нами урок. Як гадаєте, чи виконали ми їх? Підсумуємо наші знання.

  • Продовжте речення:
  • Я навчився …
  • Я дізнався …
  • Я пригадав …
  • Я вмію краще …       

VІ.Домашнє завдання.   (Слайд15)

 

 

С.57 №309, №310. Кільком учням – індивідуальні завдання на картках.

 

-Відвага, мужність, хитрість, волелюбність і честь – якості, які завжди вирізняли козаків з-поміж інших армій світу. Пишаймося нашими славетними предками, берімо приклад та прославляймо рідну країну новими перемогами та добрими справами! Дякую вам, діти, за чудову роботу на уроці!

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Максунова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
3008
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку