«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР _____________________________________________
«______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
_____________________________________________
«______» __________________20____ р. |
Факультатив 6 клас
«Розв’язуємо текстові задачі»
(0,5 години на тиждень, всього - 17 год)
п\п |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
Прим. |
Тема 1. Задачі на рух (3 год) |
||||
1 |
Формула шляху. Рух з одночасним виходом. Рух з неодночасним виходом |
1 |
|
|
2 |
Комбіновані задачі на рух |
1 |
|
|
3 |
Рух у водоймах. Комбіновані задачі на рух у водоймах |
1 |
|
|
Тема 2. Задачі на спільну роботу (2 год) |
||||
4 |
Задачі на роботу з трьома різнойменними величинами (продуктивність праці, час, кількість виконаної роботи) |
1 |
|
|
5 |
Задачі на спільну роботу |
1 |
|
|
Тема 3. Задачі на відсоткові розрахунки (3 год) |
||||
6 |
Основні типи задач на відсотки. Відсоткові розрахунки, пов’язані з фінансовими операціями. Формула складних відсотків |
1 |
|
|
7 |
Задачі на суміші і сплави, розчини |
1 |
|
|
8 |
Розв’язування складніших задач на відсотки |
1 |
|
|
Тема 4. Задачі на пропорційні величини (2 год)-4 |
||||
9 |
Задачі на пропорційний поділ. Задачі з прямо пропорційними величинами |
1 |
|
|
10 |
Задачі з обернено пропорційними величинами. Розв’язування задач за допомогою пропорцій |
1 |
|
|
11 |
Задачі на розчини, сплави та суміші. Розв’язування задач за допомогою пропорцій. |
1 |
|
|
12 |
Задачі комбінованого характеру. Задачі з трьома пропорційними величинами (метод зведення до одиниці, складання двох пропорцій) |
1 |
|
|
Тема 5. Розв’язування задач за допомогою рівнянь (4 год) |
||||
13 |
Рівняння як основний засіб математичного моделювання прикладних задач. Задачі з однойменними величинами. Різні способи розв’язування задач на числові залежності |
1 |
|
|
14 |
Задачі на рух. Задачі на відсотки. Задачі на суміші, сплави |
1 |
|
|
15 |
Задачі на пропорційний поділ та пропорційні залежності |
1 |
|
|
16 |
Задачі на спільну роботу |
1 |
|
|
Тема 5. Задачі підвищеного рівня складності (1 год) |
||||
17 |
Задачі підвищеного рівня складності |
1 |
|
|