Урок з математики " Досліджуємо склад чисел першого десятка."

Про матеріал
Мета: Удосконалювати вміння учнів виконувати вправи та розв’язувати задачі на засвоєння і застосування таблиць додавання і віднімання чисел в межах 10; формувати обчислювальні навички і вміння; розвивати логічне мислення, обчислювальні вміння, самостійність, увагу, пам’ять; виховувати акуратність, старанність, працьовитість.
Перегляд файлу

Тема: Досліджуємо склад чисел першого десятка.

 

Мета: Удосконалювати вміння учнів виконувати вправи та розв’язувати  задачі  на  засвоєння  і  застосування  таблиць  додавання  і  віднімання  чисел  в  межах  10; формувати обчислювальні навички і вміння; розвивати логічне мислення,  обчислювальні  вміння,  самостійність,   увагу,  пам’ять;   виховувати  акуратність,  старанність,  працьовитість.

Обладнання: презентація у програмі Power Point, запис музичного супроводу для  руханки.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

 

Вчитель:   Всі  почули ви дзвінок

                    Він покликав на урок!

                    Кожен з вас приготувався,

                    На перерві постарався.

                    Зараз сядуть всі дівчатка,

                     А за ними і хлопятка.

Зараз ми усі разом покажемо з яким настроєм ми сьогодні прийшли на урок.

- Я хочу, щоб хороший настрій у вас не змінився до кінця уроку, а  навпаки збільшився.

ІІ. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів.

  • Давайте прочитаємо на слайді девіз уроку.

«Працюй творчо, відповідай швидко, точно і правильно».

ІІІ. Робота над темою уроку.

Усний рахунок

 

  1. Робота в парах

Яка пара швидше викладе ряд чисел від 1 до 10.

  1. Весела лічба. Мовчанка.

ідповіді учні показують за допомогою математичного віяла)

 

  •   Скільки сонечок у небі?
  •   Скільки вогників у світлофора?
  •   Скільки коліс у машини?
  •   Скільки вушок у котика?
  •   Скільки кольорів у веселки?
  • Скільки сторін у п'ятикутника?

Усні відповіді.

о Яке число стоїть між числами 4 і 6 ?

о Яке число передує числу 7?

о Яке наступне число після числа 4?

о Яке число дістанемо, коли до 9 додати 1?

  1. Допоможи тваринкам правильно побудувати вежі.

4. Хвилинка каліграфії .

Кожна людина починає свій новий день із чистої водички. І ми почнемо наш урок із джерельця чистоти — з хвилинки каліграфії. Гарно і акуратно у зошитах­ напишемо рядок цифр

У назвах казок, які я читатиму, знайдіть числа і позначте їх у зошиті відповідними цифрами:

  • «Один палець»,
  •  «Дві кізочки»,
  • «Троє поросят»,
  • «Чотири рясні дощі»,     
  •     «П’ять бажань»,
  •  «Про змія, у якого шість голів»,
  •  «Сім козаків, і восьмий, який був отаманом»,
  • «Дев’ять братів і десята сестра Галя».
  • Перевіримо які числа ви записали.

(1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10)

  • У якому порядку (зростання чи спадання) записані цифри математичного диктанту?
  • Назвіть цей ряд чисел у порядку спадання від 10 до 1.
  • Діти, а навіщо нам цифри?

Відповіді дітей:

  • Наука математика не може існувати без цифр
  • Ми можемо додавати і віднімати за допомогою цифр, а також розв’язувати  приклади і задачі.

5. Математичний диктант.

  • -А чого більше на нашій планеті, води чи суші?
  • - А з чого починається вода? ( з краплинки )
  • - Так ось маленька краплинка дає нам завдання написати математичний диктант.
  • Ви повинні будете записати усі цифри, які почуєте у характеристиці нашої героїні. Будьте уважними, записуйте тільки цифри.
  • Я — одна (1) із багатьох крапельок великого світового океану, який об’єднує у собі чотири (4) океани, три (3) десятки морів. Всього сім (7) десятків відсотків поверхні Землі вкрито водою. У нас в Україні є два (2) моря: Чорне і Азовське. Тіло людини складають вісім (8) десятків відсотків із води. Близько шести (6) літрів води за один (1) день може випити сім’я із чотирьох (4) чоловік.

 

143728614

6. Робота на дошці і в зошитах.

Упізнай числа за описами

  • Це число стоїть між числами 5 і 7;
  • Це число наступне до числа 9;
  • Це число попереднє до числа 2;
  • Якщо до цього числа додати 1, буде 8;
  • Якщо від цього числа відняти 1, буде 4.

7. Розділити множину фігур на підмножини, відповідно до рівності.

8. Скласти рівності на додавання за схемами.

9. Знайти значення виразів (самостійно), 4 учні пишуть склад числа на дошці.

10. Скласти та розв’язати задачі.

11. Робота на нетбуках тест.

12. Робота по Розумниках.

13. Робота з геометричним матеріалом.

Ділитися на три групи, перша група складає овал, друга – чотирикутник, третя – трикутник.

ІV. Підсумок уроку.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тетяна Макшакова
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Ілющенко Олена
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
3 березня 2019
Переглядів
3386
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку