Фізика, 9 клас
№ п\п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
Тема 1: МАГНІТНІ ЯВИЩА ( 17 год + 1 год) |
||||
1 |
|
Магнітні явища. Дослід Ерстеда. |
|
|
2 |
|
Магнітне поле. |
|
|
3 |
|
Магнітне поле провідника зі струмом. |
|
|
4 |
|
Дія магнітного поля на провідник зі струмом. |
|
|
5 |
|
Індукція магнітного поля. Сила Ампера. |
|
|
6 |
|
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера |
|
|
7 |
|
Постійні магніти, взаємодія магнітів. Магнітне поле Землі. |
|
|
8 |
|
Електромагніти. Магнітна левітація |
|
|
9 |
|
Інструктаж за інструкцією Лабораторна робота № 1. «Складання та випробування електромагніту.» |
|
|
10 |
|
Електродвигуни, гучномовці |
|
|
11 |
|
Електровимірювальні прилади. |
|
|
12 |
|
Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея. Індукційний електричний струм. |
|
|
13 |
|
Інструктаж за інструкцією Лабораторна робота № 2. «Спостереження явища електромагнітної індукції.» |
|
|
14 |
|
Генератори індукційного струму. |
|
|
15 |
|
Промислові джерела електричної енергії |
|
|
16 |
|
Магнітні явища |
|
|
17 |
|
Контрольна робота № 1 « Магнітні явища» |
|
|
18 |
|
Навчальний проект №1 |
|
|
Тема 2: СВІТЛОВІ ЯВИЩА ( 18 год + 1 год) |
||||
19 |
|
Світлові явища. |
|
|
20 |
|
Швидкість поширення світла. |
|
|
21 |
|
Світловий промінь. |
|
|
22 |
|
Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення |
|
|
23 |
|
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало. |
|
|
24 |
|
Інструктаж за інструкцією Лабораторна робота № 3. «Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала.» |
|
|
25 |
|
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла. |
|
|
26 |
|
Інструктаж за інструкцією № Лабораторна робота № 4 «Дослідження заломлення світла» |
|
|
27 |
|
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів. |
|
|
28 |
|
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи. |
|
|
29 |
|
Отримання зображень за допомогою лінзи. |
|
|
30 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
31 |
|
Найпростіші оптичні прилади. Окуляри. |
|
|
32 |
|
Інструктаж за інструкцією Лабораторна робота № 5 « Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи» |
|
|
33 |
|
Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція. |
|
|
34 |
|
Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція |
|
|
35 |
|
Світлові явища |
|
|
36 |
|
Контрольна робота № 2 « Світлові явища» |
|
|
37 |
|
Навчальний проект № 2 |
|
|
Тема 3: МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ (8 год + 3 год)
|
||||
38 |
|
Виникнення і поширення механічних хвиль. Звукові хвилі. |
|
|
39 |
|
Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону. |
|
|
40 |
|
Інфра- та ультразвуки. |
|
|
41 |
|
Інструктаж за інструкцією Лабораторна робота № 6 « Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів» |
|
|
42 |
|
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі. |
|
|
43 |
|
Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі. |
|
|
44 |
|
Залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль. |
|
|
45 |
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій |
|
|
46 |
|
Механічні та електромагнітні хвилі |
|
|
47 |
|
Контрольна робота №3 « Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
|
48 |
|
Навчальний проект № 3 |
|
|
Тема 4: ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ (12 год + 1 год)
|
||||
49 |
|
Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи. Використання ізотопів. |
|
|
50 |
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня фізична природа і властивості. |
|
|
51 |
|
Період піврозпаду радіонукліда |
|
|
52 |
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон |
|
|
53 |
|
Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання. |
|
|
54 |
|
Поділ важких ядер. Ланцюгова ядерна реакція поділу. Ядерний реактор |
|
|
55 |
|
Атомні електростанції. Атомна енергетика України |
|
|
56 |
|
Екологічні проблеми атомної енергетики. |
|
|
57 |
|
Термоядерні реакції. |
|
|
58 |
|
Енергія Сонця й зір. |
|
|
59 |
|
Фізичні основи атомної енергетики |
|
|
60 |
|
Контрольна робота №4 « Атомна енергетика» |
|
|
61 |
|
Навчальний проект № 4 |
|
|
Тема 5: РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (34 год + 3 год ) |
||||
62 |
|
Рівноприскорений рух. Прискорення |
|
|
62 |
|
Рівноприскорений рух. Прискорення |
|
|
64 |
|
Графіки прямолінійного рівноприскореного руху. |
|
|
65 |
|
Графіки прямолінійного рівноприскореного руху. |
|
|
66 |
|
Інерціальні системи відліку |
|
|
67 |
|
Інерціальні системи відліку |
|
|
68 |
|
Закони Ньютона. |
|
|
69 |
|
Закони Ньютона. |
|
|
70 |
|
Закони Ньютона. |
|
|
71 |
|
Закони Ньютона. |
|
|
72 |
|
Закони Ньютона. |
|
|
73 |
|
Закони Ньютона. |
|
|
74 |
|
Закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння |
|
|
75 |
|
Закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння |
|
|
76 |
|
Рух тіла під дією сили тяжіння. |
|
|
77 |
|
Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямах і по похилій площині |
|
|
78 |
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу |
|
|
79 |
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу |
|
|
80 |
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. |
|
|
81 |
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. |
|
|
82 |
|
Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах. |
|
|
83 |
|
Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах. |
|
|
84 |
|
Інструктаж за інструкцією Лабораторна робота № 7 «Вивчення закону збереження механічної енергії.» |
|
|
85 |
|
Фундаментальні взаємодії в природі |
|
|
86 |
|
Фундаментальний характер законів збереження в природі |
|
|
87 |
|
Межі застосування фізичних законів і теорій |
|
|
88 |
|
Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах |
|
|
89 |
|
Еволюція фізичної картини світу. |
|
|
90 |
|
Еволюція фізичної картини світу. |
|
|
91 |
|
Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес |
|
|
92 |
|
Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес |
|
|
93 |
|
Закони збереження |
|
|
94 |
|
Контрольна робота №5 « Рух і взаємодія.» |
|
|
95 |
|
Навчальний проект № 5 |
|
|
96 |
|
Навчальний проект № 5 |
|
|
97 |
|
Навчальний проект № 5 |
|
|
98 |
|
Навчальний проект № 5 |
|
|
Тема 6: ФІЗИКА Й ЕКОЛОГІЯ (4 год + 3 год резерв) |
||||
99 |
|
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини |
|
|
100 |
|
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини |
|
|
101 |
|
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії |
|
|
102 |
|
Альтернативні джерела енергії. |
|
|
103 |
|
Фізика й екологія |
|
|
104 |
|
Річна контрольна робота №6 |
|
|
105 |
|
Підсумковий урок |
|
|