Календарне планування "Громадянська освіта за підручником П.В. Вербицька, О.В. Волошенюк, Г.О. Горленко та ін.".

Про матеріал
Календарно-тематичне планування відповідно до підручника: «Громадянська освіта» (інтегрований курс, рівень стандарту): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти/П.В. Вербицька, О.В. Волошенюк, Г.О. Горленко та ін. – Київ: Літера ЛТД, 2018. – 224 с.
Перегляд файлу

Громадянська освіта 10 - А клас – 70 годин

Підручник: «Громадянська освіта» (інтегрований курс, рівень стандарту): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти/П.В. Вербицька, О.В. Волошенюк, Г.О. Горленко та ін. – Київ: Літера ЛТД, 2018. – 224 с.

 

уроку

Дата

 

Тема уроку

Домашнє завдання

Примітка

Дата

Корегування

  1.  

 

 

Вступ до курсу «Громадянська освіта»

С. 3-4

 

Розділ І. Особистість та її ідентичність

  1.  

 

 

Що таке ідентичність.

Т. 1.1

 

  1.  

 

 

Як соціалізація допомагає нам знайти своє місце у суспільстві

Т. 1.2

 

  1.  

 

 

Сім’я. Моделі сім’ї.

Т. 1.2

 

  1.  

 

 

Молодіжні субкультури.

Т. 1.2

 

  1.  

 

 

Ціннісні орієнтири – основа життєвого вибору та успішної самореалізації особистості.

Т 1.3

 

  1.  

 

 

Як ідентифікувати ваше середовище.

Т. 1.3

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №1.

 

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу І.

 

 

Розділ ІІ. Права і свободи людини

  1.  

 

 

Який зв’язок існує між людською гідністю та правами людини.

Т. 2.1

 

  1.  

 

 

Звідки з’явилися права людини, яку вони мають історію.

Т. 2.2

 

  1.  

 

 

Хто відповідає за дотримання т забезпечення прав людини

Т. 2.3

 

  1.  

 

 

Які права мають діти

Т. 2.4

 

  1.  

 

 

Як зрозуміти, що твої права порушують, та які є механізми захисту прав людини.

Т. 2.5

 

  1.  

 

 

Як діти можуть захистити свої права.

Т. 2.6

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №2.

 

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу ІІ.

 

 

Розділ ІІІ. Людина і соціокультурному просторі

  1.  

 

 

Що таке суспільство та у чому виявляється його полі культурність.

Т. 3.1

 

  1.  

 

 

Як розпізнати стереотипи і протистояти дискримінації.

Т. 3.2

 

  1.  

 

 

Конфлікти у нашому житті й чому їх потрібно вирішувати.

Т. 3.3

 

  1.  

 

 

Як подолати шлях від конфлікту до порозуміння.

Т. 3.4

 

  1.  

 

 

Сутність та особливості комунікації у житті людини і громадянина.

Т. 3.5

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №3.

 

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу ІІІ.

 

 

Розділ ІV. Демократичне суспільство та його цінності

  1.  

 

 

Що таке демократія.

Т. 4.1

 

  1.  

 

 

Як демократичні процедури забезпечують народовладдя у демократичній державі.

Т. 4.2

 

  1.  

 

 

Яку роль відіграють політичні партії та громадські організації у розвитку демократії.

Т. 4.3

 

  1.  

 

 

Що таке громадянське суспільство і яка роль у ньому належить правовій державі.

Т. 4.4

 

  1.  

 

 

Якими є умови та форми активної громадянської участі у житті суспільства

Т. 4.5

 

  1.  

 

 

Яку роль відіграє громада в житті людини, суспільства й держави.

Т. 4.6

 

  1.  

 

 

Як громада реалізує та захищає свої права і законні інтереси.

Т. 4.7

 

  1.  

 

 

Як захищати власні інтереси. Адвокація. Лобізм.

Т.4.8

 

  1.  

 

 

Як живе й урядує шкільна громада.

Т. 4.9

 

  1.  

 

 

Як і для чого створюють і діють дитячі й молодіжні громадські об’єднання.

Т. 4.10

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №4.

 

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу ІV.

 

 

Розділ V. Світ інформації та мас-медіа

  1.  

 

 

Що таке масмедіа.

Т. 5.1

 

  1.  

 

 

Як медіа впливають на людину та суспільство.

Т. 5.2

 

  1.  

 

 

Медіа та демократія.

Т. 5.3

 

  1.  

 

 

Права і відповідальність медіа – де баланс.

Т. 5.4

 

  1.  

 

 

Медіаринок і медіа власність.

Т. 5.5

 

  1.  

 

 

Як медіа маніпулюють аудиторіями.

Т. 5.6

 

  1.  

 

 

Як медіа провокують конфлікти.

Т. 5.7

 

  1.  

 

 

Для чого існують стандарти подання інформації.

Т. 5.8

 

  1.  

 

 

Критичне мислення, або чому необхідно бути медіа грамотним.

Т. 5.9

 

  1.  

 

 

Цифрова ідентичність в Інтернеті.

Т. 5.10

 

  1.  

 

 

Як убезпечити себе у віртуальному світі.

Т. 5.11

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №5.

 

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу V.

 

 

Розділ VІ. Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту

  1.  

 

 

Для чого потрібна економіка.

Т. 6.1

 

  1.  

 

 

Як забезпечити сталий розвиток.

Т. 6.2

 

  1.  

 

 

Як працює ринкова економіка.

Т. 6.3

 

  1.  

 

 

Домашнє господарство як власник і споживач.

Т. 6.4

 

  1.  

 

 

У чому полягає сутність підприємництва.

Т. 6.5

 

  1.  

 

 

Що продається на ринку праці.

Т. 6.6

 

  1.  

 

 

Як корупція позбавляє нас можливостей.

Т. 6.7

 

  1.  

 

 

Шляхи боротьби з корупцією.

Т. 6.7

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №6.

 

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу VІ.

 

 

Розділ VІІ. Україна, Європа, світ

  1.  

 

 

Яким є вплив глобалізацій них процесів на економіку, культуру, довкілля, людину.

Т. 7.1

 

  1.  

 

 

Що загрожує стабільному й безпечному існуванню сучасного світу.

Т. 7.2

 

  1.  

 

 

Якими є сучасні міжнародні відносини.

Т. 7.3

 

  1.  

 

 

Як здійснюється співпраця в Європі та світі.

Т. 7.4

 

  1.  

 

 

Які можливості відкриває Україні співпраця з міжнародними організаціями.

Т. 7.5

 

  1.  

 

 

Як і чому відбувається процес європейської інтеграції.

Т. 7.6

 

  1.  

 

 

Як реалізується європейський вектор розвитку України.

Т. 7.7

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №7.

 

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу VІІ.

 

 

  1.  

 

 

Урок підсумкового узагальнення знань

 

 

  1.  

 

 

Резервна година

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Gurba Elena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ковальчук Анатолій Васильович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Викторовна Танюша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 серпня 2020
Переглядів
3357
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку