Громадянська освіта 10 - А клас – 70 годин
Підручник: «Громадянська освіта» (інтегрований курс, рівень стандарту): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти/П.В. Вербицька, О.В. Волошенюк, Г.О. Горленко та ін. – Київ: Літера ЛТД, 2018. – 224 с.
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
||
Дата |
Корегування |
||||
|
|
|
Вступ до курсу «Громадянська освіта» |
С. 3-4 |
|
Розділ І. Особистість та її ідентичність |
|||||
|
|
|
Що таке ідентичність. |
Т. 1.1 |
|
|
|
|
Як соціалізація допомагає нам знайти своє місце у суспільстві |
Т. 1.2 |
|
|
|
|
Сім’я. Моделі сім’ї. |
Т. 1.2 |
|
|
|
|
Молодіжні субкультури. |
Т. 1.2 |
|
|
|
|
Ціннісні орієнтири – основа життєвого вибору та успішної самореалізації особистості. |
Т 1.3 |
|
|
|
|
Як ідентифікувати ваше середовище. |
Т. 1.3 |
|
|
|
|
Практичне заняття №1. |
|
|
|
|
|
Узагальнення до розділу І. |
|
|
Розділ ІІ. Права і свободи людини |
|||||
|
|
|
Який зв’язок існує між людською гідністю та правами людини. |
Т. 2.1 |
|
|
|
|
Звідки з’явилися права людини, яку вони мають історію. |
Т. 2.2 |
|
|
|
|
Хто відповідає за дотримання т забезпечення прав людини |
Т. 2.3 |
|
|
|
|
Які права мають діти |
Т. 2.4 |
|
|
|
|
Як зрозуміти, що твої права порушують, та які є механізми захисту прав людини. |
Т. 2.5 |
|
|
|
|
Як діти можуть захистити свої права. |
Т. 2.6 |
|
|
|
|
Практичне заняття №2. |
|
|
|
|
|
Узагальнення до розділу ІІ. |
|
|
Розділ ІІІ. Людина і соціокультурному просторі |
|||||
|
|
|
Що таке суспільство та у чому виявляється його полі культурність. |
Т. 3.1 |
|
|
|
|
Як розпізнати стереотипи і протистояти дискримінації. |
Т. 3.2 |
|
|
|
|
Конфлікти у нашому житті й чому їх потрібно вирішувати. |
Т. 3.3 |
|
|
|
|
Як подолати шлях від конфлікту до порозуміння. |
Т. 3.4 |
|
|
|
|
Сутність та особливості комунікації у житті людини і громадянина. |
Т. 3.5 |
|
|
|
|
Практичне заняття №3. |
|
|
|
|
|
Узагальнення до розділу ІІІ. |
|
|
Розділ ІV. Демократичне суспільство та його цінності |
|||||
|
|
|
Що таке демократія. |
Т. 4.1 |
|
|
|
|
Як демократичні процедури забезпечують народовладдя у демократичній державі. |
Т. 4.2 |
|
|
|
|
Яку роль відіграють політичні партії та громадські організації у розвитку демократії. |
Т. 4.3 |
|
|
|
|
Що таке громадянське суспільство і яка роль у ньому належить правовій державі. |
Т. 4.4 |
|
|
|
|
Якими є умови та форми активної громадянської участі у житті суспільства |
Т. 4.5 |
|
|
|
|
Яку роль відіграє громада в житті людини, суспільства й держави. |
Т. 4.6 |
|
|
|
|
Як громада реалізує та захищає свої права і законні інтереси. |
Т. 4.7 |
|
|
|
|
Як захищати власні інтереси. Адвокація. Лобізм. |
Т.4.8 |
|
|
|
|
Як живе й урядує шкільна громада. |
Т. 4.9 |
|
|
|
|
Як і для чого створюють і діють дитячі й молодіжні громадські об’єднання. |
Т. 4.10 |
|
|
|
|
Практичне заняття №4. |
|
|
|
|
|
Узагальнення до розділу ІV. |
|
|
Розділ V. Світ інформації та мас-медіа |
|||||
|
|
|
Що таке масмедіа. |
Т. 5.1 |
|
|
|
|
Як медіа впливають на людину та суспільство. |
Т. 5.2 |
|
|
|
|
Медіа та демократія. |
Т. 5.3 |
|
|
|
|
Права і відповідальність медіа – де баланс. |
Т. 5.4 |
|
|
|
|
Медіаринок і медіа власність. |
Т. 5.5 |
|
|
|
|
Як медіа маніпулюють аудиторіями. |
Т. 5.6 |
|
|
|
|
Як медіа провокують конфлікти. |
Т. 5.7 |
|
|
|
|
Для чого існують стандарти подання інформації. |
Т. 5.8 |
|
|
|
|
Критичне мислення, або чому необхідно бути медіа грамотним. |
Т. 5.9 |
|
|
|
|
Цифрова ідентичність в Інтернеті. |
Т. 5.10 |
|
|
|
|
Як убезпечити себе у віртуальному світі. |
Т. 5.11 |
|
|
|
|
Практичне заняття №5. |
|
|
|
|
|
Узагальнення до розділу V. |
|
|
Розділ VІ. Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту |
|||||
|
|
|
Для чого потрібна економіка. |
Т. 6.1 |
|
|
|
|
Як забезпечити сталий розвиток. |
Т. 6.2 |
|
|
|
|
Як працює ринкова економіка. |
Т. 6.3 |
|
|
|
|
Домашнє господарство як власник і споживач. |
Т. 6.4 |
|
|
|
|
У чому полягає сутність підприємництва. |
Т. 6.5 |
|
|
|
|
Що продається на ринку праці. |
Т. 6.6 |
|
|
|
|
Як корупція позбавляє нас можливостей. |
Т. 6.7 |
|
|
|
|
Шляхи боротьби з корупцією. |
Т. 6.7 |
|
|
|
|
Практичне заняття №6. |
|
|
|
|
|
Узагальнення до розділу VІ. |
|
|
Розділ VІІ. Україна, Європа, світ |
|||||
|
|
|
Яким є вплив глобалізацій них процесів на економіку, культуру, довкілля, людину. |
Т. 7.1 |
|
|
|
|
Що загрожує стабільному й безпечному існуванню сучасного світу. |
Т. 7.2 |
|
|
|
|
Якими є сучасні міжнародні відносини. |
Т. 7.3 |
|
|
|
|
Як здійснюється співпраця в Європі та світі. |
Т. 7.4 |
|
|
|
|
Які можливості відкриває Україні співпраця з міжнародними організаціями. |
Т. 7.5 |
|
|
|
|
Як і чому відбувається процес європейської інтеграції. |
Т. 7.6 |
|
|
|
|
Як реалізується європейський вектор розвитку України. |
Т. 7.7 |
|
|
|
|
Практичне заняття №7. |
|
|
|
|
|
Узагальнення до розділу VІІ. |
|
|
|
|
|
Урок підсумкового узагальнення знань |
|
|
|
|
|
Резервна година |
|
|