Українська мова
(ІІ семестр – 3,5 год на тиждень)
3 – __ клас
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
ІМЕННИК (3 години) |
|||
|
Вправи на визначення роду іменників (с.81-83)
|
|
|
|
Змінювання іменників за питаннями. Узагальнення знань про іменник (с.83-85) |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказуємо детально. Детальний переказ оповідання за планом: «Покинуте кошеня». |
|
|
ПРИКМЕТНИК (11 годин) |
|||
|
Загальне поняття про прикметник (питання, значення, роль у реченні). Значення прикметників у мовленні (с. 86-88) |
|
|
|
Зв’язок прикметників з іменниками. Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками (с.88-90) |
|
|
|
Зв’язок прикметників з іменниками. Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками (с.88-90) |
|
|
|
Змінювання прикметників за числами та питаннями (с.91-93) |
|
|
|
Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників (с.93-96) |
|
|
|
Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-антоніми (с.96-98) |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання зв’язних речень за малюнком і планом «Допомога бабусі». |
|
|
|
Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-синоніми (с.98-99) |
|
|
|
Спостереження за вживанням прикметників у прямому і переносному значеннях (с.100-101). |
|
|
|
Діагностична робота: диктант «Весна»
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення й закріплення знань про прикметник (с.101-103) |
|
|
ЧИСЛІВНИК (6 годин) |
|||
|
Формування поняття про числівник (с.104-105)
|
|
|
|
Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні (с.106-107) |
|
|
|
Вимова і правопис числівників (с.107-109)
|
|
|
|
Діагностична робота:мовна тема «Іменник. Прикметник. Числівник» |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення й закріплення знань про числівник. |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Прийшла зима. Упорядкування деформованого тексту.» |
|
|
ДІЄСЛОВО (15 годин) |
|||
|
Загальне поняття про дієслово(с.110-111)
|
|
|
|
Спостереження за роллю дієслів у реченні. Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками у тексті (с.112-114) |
|
|
|
Спостереження за роллю дієслів у реченні. Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками у тексті (с.112-114) |
|
|
|
Змінювання дієслів за числами (с.114-116)
|
|
|
|
Змінювання дієслів за часами (с.116-118)
|
|
|
|
Вправи на розрізнення часових форм дієслів (с.119-120) |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Редагування текстів. |
|
|
|
Змінювання дієслів за часами (с.121-123)
|
|
|
|
Змінювання дієслів за часами (с.123-125)
|
|
|
|
Діагностична робота: мовна тема «Дієслово»
|
|
|
|
Закріплення знань про часові форми дієслова (с.125-126)
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Написання не з дієсловами (с.126-128) |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Стислий переказ тексту «Білочка готується до зими.»» |
|
|
|
Написання не з дієсловами (с.126-128)
|
|
|
|
Узагальнення знань і вмінь з теми «Дієслово»
|
|
|
РЕЧЕННЯ (10 годин) |
|||
|
Види речень за метою висловлювання. (с.129-132)
|
|
|
|
Звертання. Спостереження за інтонацією та розділовими знаками (с.129-132) |
|
|
|
Члени речення. Головні та другорядні члени речення (с.132-134) |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу.
|
|
|
|
Члени речення. Головні та другорядні члени речення (с.132-134) |
|
|
|
Зв’язок слів у реченні (с.135-136)
|
|
|
|
Зв’язок слів у реченні (с.135-136)
|
|
|
|
Узагальнення знань за розділом. Навчальний діалог (с.137-139) |
|
|
|
Діагностична робота: списування «Рослини навесні». |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання листа.
|
|
|
ТЕКСТ (14 годин) |
|||
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвиток уявлень про текст. Заголовок (с.140-142) |
|
|
|
Найважливіші в тексті слова (с.142-144)
|
|
|
|
Тема і головна думка (мета) тексту (с.144-147)
|
|
|
|
Текст-розповідь (с.147-149)
|
|
|
|
Текст-опис (с.149-151)
|
|
|
|
Текст-міркування (с.151-153)
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання міркувань «Шишкар». |
|
|
|
Текст-міркування (с.151-153)
|
|
|
|
Есе (с.153-155)
|
|
|
|
Есе (с.153-155)
|
|
|
|
Діагностична робота: диктант: «Весна в лісі».
|
|
|
|
Спостереження за ознаками художніх та наукових текстів (с. 155-157). |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення знань з теми «Текст» |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Есе.
|
|
|
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК |
|||
|
Повторення вивченого матеріалу з теми «Будова слова» |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми «Текст»
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми «Частини мови» |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми «Речення» |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми «Головні слова у реченні. Речення.» |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми: «Речення».
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми: «Частини мови». |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми: «Частини мови». |
|
|