Календарне планування ІІ семестр Укр мова 3 клас

Про матеріал
Календарне планування ІІ семестру Українська мова 3 клас ( 3,5 год на тиждень)
Перегляд файлу

 

 

Українська мова

(ІІ семестр – 3,5 год на тиждень)

3 – __ клас

 

№ уроку

Тема уроку

Дата

Прим.

ІМЕННИК (3 години)

 

Вправи на визначення роду іменників (с.81-83)

 

 

 

 

Змінювання іменників за питаннями. Узагальнення знань про іменник (с.83-85)

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Переказуємо детально. Детальний переказ оповідання за планом: «Покинуте кошеня».

 

 

ПРИКМЕТНИК (11 годин)

 

Загальне поняття про прикметник (питання, значення, роль у реченні). Значення прикметників у мовленні (с. 86-88)

 

 

 

Зв’язок прикметників з іменниками. Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками (с.88-90)

 

 

 

Зв’язок прикметників з іменниками. Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками (с.88-90)

 

 

 

Змінювання прикметників за числами та питаннями (с.91-93)

 

 

 

Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників (с.93-96)

 

 

 

Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-антоніми (с.96-98)

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання зв’язних речень за малюнком і планом «Допомога бабусі».

 

 

 

Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-синоніми (с.98-99)

 

 

 

Спостереження за вживанням прикметників у прямому і переносному значеннях (с.100-101).

 

 

 

Діагностична робота: диктант «Весна»

 

 

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення й закріплення знань про прикметник (с.101-103)

 

 

ЧИСЛІВНИК (6 годин)

 

Формування поняття про числівник (с.104-105)

 

 

 

 

Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні (с.106-107)

 

 

 

Вимова і правопис числівників (с.107-109)

 

 

 

 

Діагностична робота:мовна тема «Іменник. Прикметник. Числівник»

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи.  Узагальнення й закріплення знань про числівник.

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. «Прийшла зима. Упорядкування деформованого тексту.»

 

 

ДІЄСЛОВО (15 годин)

 

Загальне поняття про дієслово(с.110-111)

 

 

 

 

Спостереження за роллю дієслів у реченні. Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками у тексті (с.112-114)

 

 

 

Спостереження за роллю дієслів у реченні. Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками у тексті (с.112-114)

 

 

 

Змінювання дієслів за числами (с.114-116)

 

 

 

 

Змінювання дієслів за часами (с.116-118)

 

 

 

 

Вправи на розрізнення часових форм дієслів (с.119-120)

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Редагування текстів.

 

 

 

Змінювання дієслів за часами (с.121-123)

 

 

 

 

Змінювання дієслів за часами (с.123-125)

 

 

 

 

Діагностична робота: мовна тема «Дієслово»

 

 

 

 

Закріплення знань про часові форми дієслова (с.125-126)

 

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Написання не з дієсловами (с.126-128)

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. «Стислий переказ тексту «Білочка готується до зими.»»

 

 

 

Написання не з дієсловами (с.126-128)

 

 

 

 

Узагальнення знань і вмінь з теми «Дієслово»

 

 

 

РЕЧЕННЯ (10 годин)

 

Види речень за метою висловлювання. (с.129-132)

 

 

 

 

Звертання. Спостереження за інтонацією та розділовими знаками (с.129-132)

 

 

 

Члени речення. Головні та другорядні члени речення (с.132-134)

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу.

 

 

 

 

Члени речення. Головні та другорядні члени речення (с.132-134)

 

 

 

Зв’язок слів у реченні (с.135-136)

 

 

 

 

Зв’язок слів у реченні (с.135-136)

 

 

 

 

Узагальнення знань за розділом. Навчальний діалог (с.137-139)

 

 

 

Діагностична робота: списування «Рослини навесні».

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання листа.

 

 

 

ТЕКСТ (14 годин)

 

Аналіз діагностичної роботи. Розвиток уявлень про текст. Заголовок (с.140-142)

 

 

 

Найважливіші в тексті слова (с.142-144)

 

 

 

 

Тема і головна думка (мета) тексту (с.144-147)

 

 

 

 

Текст-розповідь (с.147-149)

 

 

 

 

Текст-опис (с.149-151)

 

 

 

 

Текст-міркування (с.151-153)

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання міркувань «Шишкар».

 

 

 

Текст-міркування (с.151-153)

 

 

 

 

Есе (с.153-155)

 

 

 

 

Есе (с.153-155)

 

 

 

 

Діагностична робота: диктант: «Весна в лісі».

 

 

 

 

Спостереження за ознаками художніх та наукових текстів   (с. 155-157).

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення знань з теми «Текст»

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Есе.

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК

 

Повторення вивченого матеріалу з теми «Будова слова»

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми «Текст»

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми «Частини мови»

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми «Речення»

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми «Головні слова у реченні. Речення.»

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми: «Речення».

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми: «Частини мови».

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми: «Частини мови».

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку