Календарне планування інтегрованого курсу «Громадянська освіта» для 10-х класів

Про матеріал
Календарне планування інтегрованого курсу «Громадянська освіта» для 10-х класів 1. Громадянська освіта (інтегрований курс, рівень стандарту) Підручник для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / За ред. Вербицька П., Волошенюк О., Горленко Г., Кендзьор П., Козорог О., Маркусь Н., Махун Л., Педаг-Сліпухіна О., Ратушняк С., Ситник Е. – Львів: «Нова доба», 2018
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

інтегрованого курсу «Громадянська освіта»

для 10-х класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальні програми з історії: Україна і світ (інтегрований курс) для учнів 10-11 кл. затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 р. № 1407

 

  1. Громадянська освіта (інтегрований курс, рівень стандарту) Підручник для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / За ред. Вербицька П., Волошенюк О., Горленко Г., Кендзьор П., Козорог О., Маркусь Н., Махун Л., Педаг-Сліпухіна О., Ратушняк С., Ситник Е. – Львів: «Нова доба», 2018. – 300 с.: іл.

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

 

Зміст навчального матеріалу

Дата

При-ка

РОЗДІЛ 1. ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ

1

Що таке ідентичність?

 

 

Тема 1.1

2

Що означає бути громадянином/громадянкою України

 

 

Тема 1.2

3

Соціалізація особистості

 

 

Тема 1.3

4

Самореалізація людини

 

 

Тема 1.4

5

Практичне заняття «Як ідентифікувати наше середовище»

 

 

 

РОЗДІЛ 2. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ

6

Людська гідність і права людини

 

 

Тема 2.1

7

Еволюція прав людини

 

 

Тема 2.2

8

Класифікація прав людини

 

 

Тема 2.3

9

Людина і держава

 

 

Тема 2.4

10

Права дитини

 

 

Тема 2.5

11

Захист прав дитини.

 

 

Тема 2.6

12

Механізми захисту прав людини і прав дитини

 

 

Тема 2.7

13

Практичне заняття «Як захистити свої права у Європейському суді з прав людини»

 

 

РОЗДІЛ 3. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ

13

Соціокультурна багатоманітність.

 

 

Тема 3.1

14

Багатокультурність і її прояв в українському суспільстві

 

 

Тема 3.2

15

Стереотипи та упередження. Дискримінація.

 

 

Тема 3.3

16

Толерантність та інклюзія на шляху до суспільства рівних можливостей

 

 

Тема 3.4

17

Конфлікти.

 

 

Тема 3.5

18

Від конфлікту до порозуміння

 

 

Тема 3.6

19

Ефективна комунікація.

 

 

Тема 3.7

20

Вербальна й невербальна комунікація.

 

 

Тема 3.8

21

Мистецтво спілкування

 

 

Тема 3.9

22

Практичне заняття «Жива бібліотека». «Експедиція у глибини культури»

 

 

РОЗДІЛ 4. ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ

23

Демократія

 

 

Тема 4.1

24

Забезпечення народовладдя у демократичній державі

 

 

Тема 4.2

25

Роль політичних партій в розвитку демократії.

 

 

Тема 4.3

26

Громадянське суспільство

 

 

Тема 4.4

27

Роль громадян у становленні й функціонуванні громадянського суспільства.

 

 

Тема 4.5

28

Громада

 

 

Тема 4.6

29

Реалізація та захист громадою своїх прав і законних інтересів.

 

 

Тема 4.7

30

Школа – простір демократії

 

 

Тема 4.8

31

Дитячі й молодіжні громадські об'єднання

 

 

Тема 4.9

32

Практичне заняття «Створюємо шкільні правила разом» (написання та внесення змін до шкільного статуту)

 

 

 

33

Практичне заняття «Участь шкільної молоді у справах місцевої громади»

 

 

 

РОЗДІЛ 5. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ В ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ

 

34

Соціальні цілі економіки

 

 

Тема 5.1

35

Сталий розвиток

 

 

Тема 5.2

36

Ринкова економіка

 

 

Тема 5.3

37

Попит і  пропозиція, ринкова ціна, конкуренція.

 

 

Тема 5.4

38

Функції держави в ринковій економіці.

 

 

Тема 5.5

39

Державний бюджет, податки, напрямки видатків.

 

 

Тема 5.6

40

Економіка домогосподарства

 

 

Тема 5.7

41

Бюджет домогосподарств: види доходів, напрямки витрат, заощадження.

 

 

Тема 5.8

42

Підприємництво

 

 

Тема 5.9

43

Ринок праці

 

 

Тема 5.10

44

Любіювання інтересів

 

 

Тема 5.11

45

Корупція. Шляхи подолання корупції.

 

 

Тема 5.12

46

Практичне заняття «Як започаткувати власну справу»

 

 

 

47

Практичне заняття «Аналіз попиту на ринку праці та складання резюме»

 

 

 

РОЗДІЛ 6. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА

48

Поняття мас-медіа(медіа).

 

 

Тема 6.1

49

Вплив мас-медіа на формування громадської думки та власної позиції людини.

 

 

Тема 6.2

50

Медіа і демократія.

 

 

Тема 6.3

51

Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю.

 

 

Тема 6.4

52

Медіаринок та медіавласність

 

 

Тема 6.5

53

Маніпулятивний вплив медіа

 

 

Тема 6.6

54

Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів.

 

 

Тема 6.7

55

Стандарти подання інформації.

 

 

Тема 6.8

56

Медіаграмотність

 

 

Тема 6.9

57

Цифрова ідентичність.

 

 

Тема 6.10

58

Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті.

 

 

Тема 6.11

59

Практичне заняття «Створюємо шкільні медіа»

 

 

 

РОЗДІЛ 7. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ

60

Вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину.

 

 

Тема 7.1

61

Витоки та процес європейської інтеграції.

 

 

Тема 7.2

62

Виклики сучасного світу

 

 

Тема 7.3

63

Міжнародні відносини та міжнародне право

 

 

Тема 7.4

64

Європейське і світове співробітництво.

 

 

Тема 7.5

65

Становище України в Європі і світі

 

 

Тема 7.6

66

Співпраця з міжнародними організаціями

 

 

Тема 7.7

67

Європейський вибір України.

 

 

Тема 7.8

68

Практичне заняття «Як волонтерство змінює світ»

 

 

 

69

Резервний урок

 

 

 

70

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 травня 2020
Переглядів
1704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку