Календарне планування інтегрованого курсу «Всесвітня історія. Історія України», 6 клас (70 годин, 2 години на тиждень)

Про матеріал
Календарне планування інтегрованого курсу «Всесвітня історія. Історія України», 6 клас (70 годин, 2 години на тиждень) Згідно з навчальною програмою для ЗЗСО, затвердженою наказом МОНУ від 21.02.2019 №236. Оновлена програма укладена відповідно до наказів МОНУ №52 від 13.01.2017 і №201 від 10.02.2017. Підручник: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс): підручник для 6 кл. закладів загальн. серед. освіти / Н.М. Сорочинська, О.О. Мартинюк. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2019.
Перегляд файлу

Згідно з навчальною програмою для ЗЗСО, затвердженою наказом МОНУ від 21.02.2019 №236.

Оновлена програма укладена відповідно до наказів МОНУ №52 від 13.01.2017 і №201 від 10.02.2017.

 

Календарне планування

інтегрованого курсу «Всесвітня історія. Історія України», 6 клас

 (70 годин, 2 години на тиждень)

 

Всесвітня історія. Історія України інтегрований курс: підручник для 6 кл. закладів загальн. серед. освіти /

Н.М. Сорочинська, О.О. Мартинюк. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2019.

 

Тема

Дата

Коригування

Примітка

Вступ

  1.                

Вхідне оцінювання учнів для планування роботи із систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, який опрацьовувався дистанційно

 

 

 

  1.                

Систематизація, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, який опрацьовувався дистанційно

 

 

 

  1.                

Предмет і завдання історії. Періодизації історії людства (антропологічна, археологічна, історична). Як працювати з підручником інтегрованого курсу історії (Всесвітня історія. Історія України) для учнів/учениць 6 класу

 

 

 

  1.                

Теорії походження людини

 

 

 

  1.                

Практичне заняття № 1. Лічба часу в історії Стародавнього світу

 

 

 

Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ

  1.                

Як працюють археологи. Природні умови, спосіб життя первісних людей

 

 

 

  1.                

Суспільна організація, світорозуміння і мораль первісних людей

 

 

 

  1.                

Первісна культура та вірування людей

 

 

 

  1.                

Трипільська археологічна культура

 

 

 

  1.           

Основні стоянки і памятки первісних людей на території України.

Практичне заняття № 2. Позначити на контурній карті стоянки первісних людей на теренах України (за переліком учителя), межі поширення і протоміста трипільської культури

 

 

 

  1.           

Тематичний контроль. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Первісні спільноти. Археологічні культури»

 

 

 

Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ

  1.           

Що в історії називають цивілізацією.

Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації

 

 

 

  1.           

Повсякдення й господарське життя

 

 

 

  1.           

Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті

 

 

 

  1.           

Міфологія, писемність і мистецтва. Будівництво пірамід

 

 

 

  1.           

Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякдення і господарське життя

 

 

 

  1.           

Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя. Закони Хаммурапі

 

 

 

  1.           

Міфологія, писемність і мистецтво. Епос про Гільгамеша

 

 

 

  1.           

Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство. Природно-географічні умови розвитку. Повсякдення й господарське життя. Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт

 

 

 

  1.           

Ізраїльсько-Юдейське царство: організація влади й суспільства. Єрусалим. Біблія як історичне джерело

 

 

 

  1.           

Практичне заняття № 3. Робота з контурною картою

 

 

 

  1.           

Практичне заняття № 4.  Зіставити умови розвитку й характерні ознаки суспільств і держав Давнього Єгипту, з одного боку, і Передньої та Центральної Азії, з іншого

 

 

 

  1.           

Тематичний контроль. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Стародавні цивілізації Азії та Африки»

 

 

 

Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ

  1.           

Періодизація історії давніх Греції та Риму.

Природно-географічні умови Балканського півострова

 

 

 

  1.           

Археологічне відкриття Мінойської й Ахейської палацових цивілізацій

 

 

 

  1.           

Давньогрецьке суспільство

 

 

 

  1.           

Афіни

 

 

 

  1.           

Спарта

 

 

 

  1.           

Практичне заняття № 5. Зіставити суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя населення цих міст

 

 

 

  1.           

Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців

 

 

 

  1.           

Тематичний контроль. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 1)

 

 

 

  1.           

Греко-перські війни

 

 

 

  1.           

Утвердження демократії в Афінах за Перикла

 

 

 

  1.           

Підкорення Греції Філіпом ІІ

 

 

 

  1.           

Александр Македонський

 

 

 

  1.           

Грецька релігія та міфологія

 

 

 

  1.           

Античні олімпійські ігри.

Практичне заняття № 6. Укласти програму античних Олімпійських ігор або мандрівки з оглядом памяток давніх Греції та Риму

 

 

 

  1.           

Східний похід Александра Македонського та утворення елліністичних держав

 

 

 

  1.           

Елліністичні держави

 

 

 

  1.           

Культура елліністичної доби

 

 

 

  1.           

Тематичний контроль. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 2)

 

 

 

  1.           

Велика грецька колонізація

 

 

 

  1.           

Заснування античних грецьких поселень на території України (у Північному Причорноморї).

Практичне заняття № 7. Робота з контурною картою

 

 

 

  1.           

Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. Взаємини греків і місцевого населення

 

 

 

  1.           

Кіммерійці

 

 

 

  1.           

Скіфи

Практичне заняття  № 8. Охарактеризувати спосіб життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я (за доступними текстовими джерелами) і скіфських племен (за книгою «Мельпомена» з Геродотової «Історії в дев’яти книгах»)

 

 

 

  1.           

Сармати, готи, гуни

 

 

 

  1.           

Тематичний контроль. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 3)

 

 

 

  1.           

Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима

 

 

 

  1.           

Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади.

 

 

 

  1.           

Воєнна експансія Риму

 

 

 

  1.           

Диктатура Юлія Цезаря

 

 

 

  1.           

Утворення Римської імперії. Октавіан Август

 

 

 

  1.           

Римське право

Практичне заняття № 9. Порівняти правове становище різних груп громадян, а також громадян і негромадян у Стародавньому Римі

 

 

 

  1.           

Пантеон римських богів.  Мистецтво Давнього Риму

 

 

 

  1.           

Кризові явища в Римській імперії

 

 

 

  1.           

Виникнення та поширення християнства

 

 

 

  1.           

Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії

 

 

 

  1.           

Тематичний контроль. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 4)

 

 

 

  1.           

Походження (витоки) слов’янських народів

 

 

 

  1.           

Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян

 

 

 

  1.           

Суспільне та господарське життя і духовний світ

 

 

 

  1.           

Передумови розселення слов’ян.  Розвиток слов’янських племен у процесі розселення

 

 

 

  1.           

Анти і склавини на теренах України

 

 

 

  1.           

Тематичний контроль. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 5)

 

 

 

Розділ 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ

  1.           

Причини зникнення стародавніх цивілізацій

 

 

 

  1.           

Сучасні цивілізації на мапі світу

 

 

 

  1.           

Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя. Китайська, індійська, ісламська та інші цивілізації

 

 

 

  1.           

Цивілізаційні взаємодії.

Практичне заняття № 10. Зіставити господарство, суспільне життя й культуру населення давніх Греції та Риму, з одного боку, й Індії та Китаю, з іншого

 

 

 

  1.           

Узагальнення з курсу. Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 вересня 2020
Переглядів
9070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку