Календарне планування
5 клас
Історія України (Вступ до історії)
О.І. Пометун, І.А Костюк, Ю.Б. Малієнко Видавничий дім «Освіта» 2013
5 клас
Історія України (Вступ до історії)
О.І. Пометун, І.А Костюк, Ю.Б. Малієнко Видавничий дім «Освіта» 2013
№ з.п. |
Тема |
Дата |
|
|
РОЗДІЛ І. ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДІЗНАЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ |
|
|
1. |
Історія як наука. Українські вчені – історики. |
|
|
2. |
Історія і час |
|
|
3. |
Історична карта |
|
|
4. |
Що таке речові історичні джерела |
|
|
5. |
Практичне заняття. Про що можна дізнатись з сімейного фотоальбому. |
|
|
6. |
Чому писемні джерела важливі для вивчення історії |
|
|
7. |
Мова як джерело знань про минуле |
|
|
8. |
Географічні назви в історичній науці |
|
|
9. |
Практичне заняття. Які назви навколо вас зберігають пам'ять про минуле. |
|
|
10. |
Узагальнення «ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДІЗНАЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ» |
|
|
|
РОЗДІЛ ІІ. ПРО КОГО І ПРО ЩО РОЗПОВІДАЄ ІСТОРІЯ |
|
|
11.
|
Про кого розповідає історія |
|
|
12. |
Що називають історичними подіями та явищами |
|
|
13. |
Як жили давні мешканці України |
|
|
14. |
Чим уславились князі Київської Русі |
|
|
15. |
Чим українське козацтво прославилося у битвах і походах |
|
|
16. |
Якими були міста і села України у ХVІІ – ХVІІІ ст. |
|
|
17. |
Як відкриття Харківського Університету сприяло розвитку української культури |
|
|
18. |
Які події називають українською революцією |
|
|
19. |
Чому війна залишається в пам’яті українського народу |
|
|
20. |
Коли і як виникла сучасна українська держава |
|
|
21. |
Практичне заняття. Про кого і про що розповідає історія рідного краю. |
|
|
22. |
Узагальнення «ПРО КОГО І ПРО ЩО РОЗПОВІДАЄ ІСТОРІЯ» |
|
|
|
РОЗДІЛ ІІІ. ЩО ІСТОРИЧНІ ПАМ’ЯТКИ РОЗПОВІДАЮТЬ ПРО МИНУЛЕ |
|
|
23.
|
Чому храми та ікони є пам’ятками історії України. Софійський Собор і Києво – Печерська лавра. |
||
24.
|
Чому храми та ікони є пам’ятками історії України. Софійський Собор і Києво – Печерська лавра. |
|
|
25.
|
Що давні книги і мініатюри розповідають про минуле |
|
|
26.
|
Яку роль в історії відігравали замки і палаци. Генуезька і Кам’янець-Подільська фортеці. Бахчисарайський та Маріїнський палаци. |
|
|
27. |
Яку роль в історії відігравали замки і палаци. Генуезька і Кам’янець-Подільська фортеці. Бахчисарайський та Маріїнський палаци. |
|
|
28. |
Які історії можуть розповісти вулиці і площі |
|
|
29. |
Чому парки і сади є культурним надбанням України |
|
|
30. |
Практичне заняття. Які історичні пам’ятки вашого рідного краю розповідають про минуле. |
|
|
31. |
Уявна подорож історичними місцями України. |
|
|
32. |
Роль громадян, історичної науки, музеїв та архівів, у збереженні минулого України. |
|
|
33. |
Узагальнення «ЩО ІСТОРИЧНІ ПАМ’ЯТКИ РОЗПОВІДАЮТЬ ПРО МИНУЛЕ» |
|
|
34. |
УЗАГАЛЬНЕННЯ КУРСУ |
|
|
35. |
Повторення |
|
|