Календарне планування Історія України (Вступ до історії) 5 клас

Про матеріал

Календарне планування

5 клас

Історія України (Вступ до історії)

О.І. Пометун, І.А Костюк, Ю.Б. Малієнко Видавничий дім «Освіта» 2013

Перегляд файлу

5 клас

Історія України (Вступ до історії)

О.І. Пометун,  І.А Костюк,  Ю.Б. Малієнко  Видавничий дім «Освіта» 2013

№ з.п.

Тема

Дата

 

РОЗДІЛ І. ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДІЗНАЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ

 

1.

Історія як наука. Українські вчені – історики.

 

2.

Історія і час

 

3.

Історична карта

 

4.

Що таке речові історичні джерела

 

5.

Практичне заняття. Про що можна дізнатись з сімейного фотоальбому.

 

6.

Чому писемні джерела важливі для вивчення історії

 

7.

Мова як джерело знань про минуле

 

8.

Географічні назви в історичній науці

 

9.

Практичне заняття. Які назви навколо вас зберігають пам'ять про минуле.

 

10.

Узагальнення «ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДІЗНАЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ»

 

 

 

РОЗДІЛ ІІ. ПРО КОГО І ПРО ЩО РОЗПОВІДАЄ ІСТОРІЯ

 

11.

 

Про кого розповідає історія

 

12.

Що називають історичними подіями та явищами

 

13.

Як жили давні мешканці України

 

14.

Чим уславились князі Київської Русі

 

15.

Чим українське козацтво прославилося у битвах і походах

 

16.

Якими були міста і села України у ХVІІ – ХVІІІ ст.

 

17.

Як відкриття Харківського Університету сприяло розвитку української культури

 

18.

Які події називають українською революцією

 

19.

Чому війна залишається в пам’яті українського народу

 

20.

Коли і як виникла сучасна українська держава

 

21.

Практичне заняття. Про кого і про що розповідає історія рідного краю.

 

22.

Узагальнення «ПРО КОГО І ПРО ЩО РОЗПОВІДАЄ ІСТОРІЯ»

 

 

 

РОЗДІЛ ІІІ. ЩО ІСТОРИЧНІ ПАМ’ЯТКИ РОЗПОВІДАЮТЬ ПРО МИНУЛЕ

 

 

23.

 

 

Чому храми та ікони є пам’ятками  історії України. Софійський Собор і Києво – Печерська лавра.

24.

 

Чому храми та ікони є пам’ятками  історії України. Софійський Собор і Києво – Печерська лавра.

 

25.

 

Що давні книги і мініатюри розповідають про минуле

 

26.

 

Яку роль в історії відігравали замки і палаци. Генуезька і Кам’янець-Подільська фортеці. Бахчисарайський та Маріїнський палаци.

 

27.

Яку роль в історії відігравали замки і палаци. Генуезька і Кам’янець-Подільська фортеці. Бахчисарайський та Маріїнський палаци.

 

28.

Які історії можуть розповісти вулиці і площі

 

29.

Чому парки і сади є культурним надбанням України

 

30.

Практичне заняття. Які історичні пам’ятки вашого рідного краю розповідають про минуле.

 

31.

Уявна подорож історичними місцями України.

 

32.

Роль громадян, історичної науки, музеїв та архівів, у збереженні минулого України.

 

33.

Узагальнення «ЩО ІСТОРИЧНІ ПАМ’ЯТКИ РОЗПОВІДАЮТЬ ПРО МИНУЛЕ»

 

34.

УЗАГАЛЬНЕННЯ КУРСУ

 

35.

Повторення

 

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
2224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку