Календарне планування із зарубіжної літератури для 7 класу на І семестр (2022-2023 н.р.). За новою програмою.

Про матеріал

Календарне планування із зарубіжної літератури для 7 класу на І семестр (2022-2023 н.р.). За новою програмою.

Перегляд файлу

7 КЛАС

 

Зарубіжна література

(70 год, 2 год на тиждень)

Календарне планування для 6 класу складено відповідно до Програми для закладів загальної середньої освіти. Зарубіжна література: 6-9 класи, 2022 (зі змінами, затверджено та надано гриф наказом МОН №698 від 03.08.2022 р.)

 

  І семестр

 

Пор.

Дата

Зміст програмного матеріалу

Примітки

Вступ

 

1.

 

Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу.

ТЛ: оригінал, переклад.

 

2.

 

Переклад і переспів: схожість і відмінність.

ТЛ: переспів.

 

Жанр балади у європейських літературах

 

3.

 

Балада як жанр фольклору і літератури. Характерні ознаки балади.

ТЛ: балада (фольклорна і літературна).

 

4.

 

Фольклорні балади. «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ.

ТЛ: гіпербола.

 

5.

 

«Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника Робіна Гуда

 

 

6.

 

«Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном». Ідеї свободи і служіння народові в баладах про Робіна Гуда

 

 

7.

 

Літературні балади. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність.

ТЛ: символ.

 

 

8.

 

Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А.Міцкевича.

 

 

9.

 

Символічні образи, елементи фольклору в баладі А. Міцкевича «Світязь». (Українські образи й мотиви в творі).

 

 

10.

 

Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода - рабство).

 

11.

 

Утвердження духовної сили пиктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору «Балада про вересовий трунок».

 

12.

 

Контрольна робота. Вступ. Жанр балади у європейських літературах. (різнорівневі завдання)

 

Історичне минуле в літературі

 

13.

 

Вальтер Скотт (1771–1832). «Айвенго» (3-4 розділи за вибором вчителя).. В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».

ТЛ: роман.

 

 

14.

 

Історичний колорит твору і засоби його створення. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу.

 

 

15.

 

Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки.

 

16.

 

Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор.

 

17.

 

РМ  №1. Створення репортажу з «місця подій» (сцена штурму замку Фрон де Бефа). Лицарський турнір.

 

 

18.

 

Друга світова війна у європейській поезії. К.І. Галчинський «Лист з полону», «Пісня про солдатів Вестерплятте».

 

 

19.

 

А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд». Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи.

 

 

20.

 

Джон Бойн (народ. 1971). «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті.

ТЛ: повість, художній час, художній простір.

 

21.

 

Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога.

 

 

22.

 

Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі. Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму.

 

 

23.

 

Позакласне читання. Е.Е. Шмітт (народ. 1960) «Дитя Ноя». Доля дітей у період Другої світової війни. Духовний подвиг священика Понса, його турбота про дітей. Тема культури у творі. Біблійні мотиви.

 

24.

 

Контрольна робота. Твір-роздум на тему: «Історичне минуле проси теперішнього».

 

Духовне випробування людини

 

25.

 

Джеймс Олдрідж (нар. 1918). «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками і дітьми.

 

Символічність назви оповідання.

ТЛ: оповідання

 

 

26.

 

Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення. Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння.

 

 

27.

 

Утвердження сімейних цінностей в оповіданні       Дж. Олдріджа «Останній дюйм». Проблематика оповідання.

 

 

 

Позакласне читання. А. Нанетті «Мій дідусь був черешнею».

 

28.

 

РМ  №2. Символічність назви оповідання «Останній дюйм» Дж. Олдріджа.

 

 

29.

 

Редьярд Кіплінг (1865-1936). Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід» Редьярда Кіплінга. Антитези у творі. Ідеї миру і дружби.

ТЛ: балада, антитеза.

 

 

 

30.

 

Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо…». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея.

ТЛ: вірш.

 

Вивчити напам’ять

31.

 

Контрольна робота. Духовне випробування людини (різнорівневі завдання).

 

32.

 

Позакласне читання. А. Нанетті «Мій дідусь був черешнею».

 

 

docx
Додано
26 вересня 2022
Переглядів
541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку