№ |
Тема: |
Год. |
Дата |
Примітки |
|
I семестр |
|
|
|
|
Орієнтування в просторі. Розвиток моторики. |
1.0 |
|
|
|
Розвиток координації рухів кисті рук і пальців |
1.0 |
|
|
|
Кистьова та пальчикова гімнастика |
1.0 |
|
|
|
Малювання, штрихування, обведення за трафаретом |
1.0 |
|
|
|
Розвиток координації рухів руки і очей, показ на собі основних частин тіла і обличчя |
1.0 |
|
|
|
Тактильно – рухове сприймання. |
1.0 |
|
|
|
Визначення на дотик величини предмета. |
1.0 |
|
|
|
Сенсорні вправи для зміцнення м'язів руки |
1.0 |
|
|
|
Ігри з дрібною мозаїкою, конструктором |
1.0 |
|
|
|
Форма предметів. Виділення ознак форми |
1.0 |
|
|
|
Класифікація за формами |
1.0 |
|
|
|
Розвиток дрібної моторики в процесі виконання трудових операцій |
1.0 |
|
|
|
Порівняння розміру трьох і більшої кількості предметів з еталоном |
1.0 |
|
|
|
Розуміння та використання кольорів |
1.0 |
|
|
|
Формування умінь самостійного виконання практичних завдань та інструкцій |
1.0 |
|
|
|
Кольори. Змішування фарб, отримання нового кольору. Складання пар однакових за формою, але різних за величиною |
1.0 |
|
|
|
II семестр |
|
|
|
|
Розвиток почуття важкості (баричні відчуття). Поняття маси: важкий, легкий; важче, легше, однакові за масою |
1.0 |
|
|
|
Незалежність маси від об'єму та розміру предметів |
1.0 |
|
|
|
Розвиток смаку. Поняття: солодкий, гіркий, кислий. |
1.0 |
|
|
|
Ознайомлення з продуктами, що мають такі смаки. Гра «закрий очі – вгадай смак!» |
1.0 |
|
|
|
Температурні відчуття. Поняття «гарячий – теплий – холодний» |
1.0 |
|
|
|
Зв'язок з реальним життям: обережне поводження з гарячими предметами |
1.0 |
|
|
|
Ознайомлення з характерними запахами предметів та об'єктів живої та неживої природи |
1.0 |
|
|
|
Розрізнення запахів на відстані |
1.0 |
|
|
|
Розвиток слухового сприйняття і слухової пам'яті |
1.0 |
|
|
|
Розвиток слухового сприймання. Визначення місця розташування та інтенсивності звуків |
1.0 |
|
|
|
Сприймання простору. Розвиток умінь орієнтуватися у просторі відносно себе, від об'єктів |
1.0 |
|
|
|
Визначення положення предметів відносно один до одного |
1.0 |
|
|
|
Просторові поняття: верхній, нижній; вгорі, внизу; правий, лівий; праворуч, ліворуч; біля, за, посередині, попереду, позаду |
1.0 |
|
|
|
Праворуч-ліворуч. Вгорі-внизу. У центрі. Вище-нижче. Рух в заданому напрямку. Ігровий тренінг |
1.0 |
|
|
|
Основні просторові орієнтири (ближче, далі, над, під, угорі, унизу, поруч, біля, зліва, справа, посередині, поміж і т. ін.) |
1.0 |
|
|
|
Частини тіла: голова, обличчя, щоки, очі, вуха, рот, ніс. |
1.0 |
|
|
|
Сприймання часу. Поняття: завтра, сьогодні, вчора. Тиждень, назви тиждня. Тиждень – 7 діб. |
1.0 |
|
|
|
Одиниці часу: година, доба, місяць, рік. Назва місяців по порядку. 1 доба – 24 години. |
1.0 |
|
|
|
Формування умінь самостійного виконання практичних завдань та інструкцій |
1.0 |
|
|