Календарне планування корекційних занять "Психомоторний та сенсорний розвиток" 7 клас й та сенсорний розвиток" (Литвин, Хронік, Донець)

Про матеріал
Календарне планування складене за програмою з корекційно-розвиткової роботи "Психомоторний та сенсорний розвиток" для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів Литвин І.М., Хронік Е.Є., Донець Г.С. Київ -2020 (2 години на тиждень)
Перегляд файлу

Тема:

Год.

Дата

Примітки

 

     I семестр

 

 

 

  1.  

Орієнтування в просторі. Розвиток моторики.

1.0

 

 

  1.  

Розвиток координації рухів кисті рук і пальців

1.0

 

 

  1.  

Кистьова та пальчикова гімнастика

1.0

 

 

  1.  

Малювання, штрихування, обведення за трафаретом

1.0

 

 

  1.  

Розвиток координації рухів руки і очей, показ на собі основних частин тіла і обличчя

1.0

 

 

  1.  

Тактильно – рухове сприймання.

1.0

 

 

  1.  

Визначення на дотик величини предмета.

1.0

 

 

  1.  

Сенсорні вправи для зміцнення м'язів руки

1.0

 

 

  1.  

Ігри з дрібною мозаїкою, конструктором

1.0

 

 

  1.  

Форма предметів. Виділення ознак форми

1.0

 

 

  1.  

Класифікація за формами 

1.0

 

 

  1.  

Розвиток дрібної моторики в процесі виконання трудових операцій

1.0

 

 

  1.  

Порівняння розміру трьох і більшої кількості предметів з еталоном

1.0

 

 

  1.  

Розуміння та використання кольорів

1.0

 

 

  1.  

Формування умінь самостійного виконання практичних завдань та інструкцій

1.0

 

 

  1.  

Кольори. Змішування фарб, отримання

нового кольору. Складання пар однакових за формою, але різних за величиною

1.0

 

 

 

     II семестр

 

 

 

  1.  

Розвиток почуття важкості (баричні відчуття). Поняття маси: важкий, легкий; важче, легше, однакові за масою

1.0

 

 

  1.  

Незалежність маси від об'єму та розміру предметів

1.0

 

 

  1.  

Розвиток смаку. Поняття: солодкий, гіркий, кислий.

1.0

 

 

  1.  

Ознайомлення з продуктами, що мають такі смаки. Гра «закрий очі – вгадай смак!»

1.0

 

 

  1.  

Температурні відчуття. Поняття «гарячий – теплий – холодний»

1.0

 

 

  1.  

Зв'язок з реальним життям: обережне поводження з гарячими предметами

1.0

 

 

  1.  

Ознайомлення з характерними запахами предметів та об'єктів живої та неживої природи

1.0

 

 

  1.  

Розрізнення запахів на відстані

1.0

 

 

  1.  

Розвиток слухового сприйняття і слухової пам'яті

1.0

 

 

  1.  

Розвиток слухового сприймання. Визначення місця розташування та інтенсивності звуків

1.0

 

 

  1.  

Сприймання простору. Розвиток умінь орієнтуватися у просторі відносно себе, від об'єктів 

1.0

 

 

  1.  

Визначення положення предметів відносно один до одного

1.0

 

 

  1.  

Просторові поняття: верхній, нижній; вгорі, внизу; правий, лівий; праворуч, ліворуч; біля, за, посередині, попереду, позаду

1.0

 

 

  1.  

Праворуч-ліворуч. Вгорі-внизу. У центрі.

Вище-нижче. Рух в заданому напрямку. Ігровий тренінг

1.0

 

 

  1.  

Основні просторові орієнтири (ближче, далі, над, під, угорі, унизу, поруч, біля, зліва, справа, посередині, поміж і т. ін.)

1.0

 

 

  1.  

Частини тіла: голова, обличчя, щоки, очі, вуха, рот, ніс.

1.0

 

 

  1.  

Сприймання часу. Поняття: завтра, сьогодні, вчора. Тиждень, назви тиждня. Тиждень – 7 діб.

1.0

 

 

  1.  

Одиниці часу: година, доба, місяць, рік. Назва місяців по порядку. 1 доба – 24 години.

1.0

 

 

  1.  

Формування умінь самостійного виконання практичних завдань та інструкцій

1.0

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
12 листопада 2022
Переглядів
1167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку