28 січня о 18:00Вебінар: Як організувати ефективну роботу над помилками на уроках української мови

Календарне планування корекційно-розвиткових занять «Корекція розвитку»

Про матеріал
Календарне планування корекційно-розвиткових занять «Корекція розвитку» для дітей із затримкою психічного розвитку (3 клас) розроблено на основі Програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку» (автори: Сак Т.В., Прохоренко Л.І.)
Перегляд файлу

Календарне планування корекційно-розвиткових занять «Корекція  розвитку» для дітей із затримкою психічного розвитку,  3 клас

уроку

Дата

Тема заняття

Спрямованість корекційно- розвивальної роботи та очікувані результати

Розвиток наочно-образного мислення засобом конструювання.

Формування  просторових  уявлень  та просторової орієнтації.

  1.  

 

Просторова орієнтація та просторові уявлення. Закріплення знань  про  колір, форму,  розмір об'єктів дійсності.

Учень/учениця

уміє  шляхом  аналізу  знаходити  ідентичні  форми;  складати  з  деталей  об’єкт  за

зразком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. Аналіз та знаходження ідентичних форм.

  1.  

 

Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. Аналіз та знаходження ідентичних форм.

  1.  

 

Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. Аналіз та знаходження ідентичних форм.

  1.  

 

Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. Аналіз та знаходження ідентичних форм.

  1.  

 

Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі.

  1.  

 

Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. Складання  об’єкта з деталей  за зразком.

  1.  

 

Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. Складання  об’єкта з деталей  за зразком.

  1.  

 

Просторова орієнтація та просторові уявлення. Складання  з  деталей  об’єктів  за  зразками  з  поступовим   ускладненням  самої  фігури.

  1.  

 

Просторова орієнтація та просторові уявлення. Складання  з  деталей  об’єктів  за  зразками  з  поступовим  ускладнення  самої  фігури  з включенням як необхідних деталей так і зайвих).

  1.  

 

Просторова орієнтація та просторові уявлення. Складання  з  деталей  об’єктів  за  зразками  з  поступовим  ускладнення  самої  фігури  з включенням як необхідних деталей так і зайвих).

  1.  

 

Логічне мислення. Ознаки та властивості предметів.

Учень/учениця  уміє: в межах вивченого

матеріалу з різних

навчальних предметів

виділяти ознаки

об’єктів;  за допомогою учителя

виділяти суттєві

властивості предметів;

порівнювати двоє і більше предметів;

класифікувати

предмети; давати словесну характеристику класів у вже готовій

класифікації;

уміє:  ділити об’єкти на класи відповідно до

заданої основи;

використовувати

засвоєнні поняття;

відносити об’єкти до

родини (класу).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Логічне мислення. Ознаки та властивості предметів. Ознаки предметів.

  1.  

 

Логічне мислення. Ознаки та властивості предметів. Суттєві властивості предметів.

  1.  

 

Логічне мислення. Ознаки та властивості предметів. Суттєві властивості предметів.

  1.  

 

Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Порівняння двох і більше предметів.

  1.  

 

Логічне мислення. Ознаки та властивості предметів. Суттєві властивості предметів.

  1.  

 

Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Класифікація  предметів  і  явищ  (засвоєння  дії класифікації  (поділ  предметів  на  класи,  групи, виділенням   в  предметах  тих  чи  інших  ознак); правила класифікації.

  1.  

 

Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Класифікація  предметів  і  явищ  (засвоєння  дії класифікації  (поділ  предметів  на  класи,  групи, виділенням   в  предметах  тих  чи  інших  ознак); правила класифікації.

  1.  

 

Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Класифікація  предметів  і  явищ  (засвоєння  дії класифікації  (поділ  предметів  на  класи,  групи, виділенням   в  предметах  тих  чи  інших  ознак); правила класифікації.

  1.  

 

Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Класифікація  предметів  і  явищ. Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації.

  1.  

 

Логічне  мислення. Суттєві властивості предметів. Класифікація  предметів  і  явищ.  Поділ об’єктів  на  класи  відповідно  до заданої основи.

  1.  

 

Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Поділ об’єктів  на  класи  відповідно  до заданої основи. Визначення понять.

  1.  

 

Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Поділ об’єктів  на  класи  відповідно  до заданої основи. Визначення понять. Формування  уміння  відносити  об’єкти  до  родини (класу).

  1.  

 

Розвиток довільної уваги. Вправи  спрямовані  на  перехід зосередження  учнів  від  конкретного  матеріалу  до узагальненого,  абстрактного з  використанням  наочності. Вчити вербально називати умови виконання завдання,  визначати  основні  етапи  переказу текстів, інформації.

Учень/учениця уміє:  зосереджувати

увагу на  об’єктах, даних наочно;  намагається

зосереджувати  увагу  на об’єктах  даних  уявно, мисленнєво, називати їх.

Уміє:  контролювати

свою  увагу  при

складанні  геометричних

фігур  і  візерунків,  при здійсненні  аналізу форми,  установленні

симетричності,

тотожності  частин

конструйованих  фігур, розташуванні

конструкції  на  площині, об’єднанні  частин конструкції в єдине ціле. Прагне  продуктивно

використовувати  свою увагу  в  процесі виконання  навчальних завдань.

  1.  

 

Розвиток довільної уваги. Вправи  спрямовані  на  перехід зосередження  учнів  від  конкретного  матеріалу  до узагальненого,  абстрактного з  використанням  наочності. Вчити вербально називати умови виконання завдання,  визначати  основні  етапи  переказу текстів, інформації.

  1.  

 

Розвиток довільної уваги.  Вправи на  зосередження  на  об’єктах,  даних  не  тільки наочно,  а  й  уявно,  мисленнєво.

  1.  

 

Розвиток довільної уваги.  Вправи  на знаходження  добре  відомих  предметів  в  умовах, що  відволікають.

  1.  

 

Розвиток довільної уваги. Вправи  на  розпізнавання предмета  за  істотними  ознаками  контуру,  на знаходження  однакових  предметів  зоровим зіставленням  їх  форми    розташуванням, розміром, кольором.

  1.  

 

Розвиток довільної уваги.  Вправи на вибір маршруту на основі зорового зіставлення різних напрямів руху.

  1.  

 

Розвиток довільної уваги.  Вправи  на  пошук  виходу  з  лабіринтів.

  1.  

 

Розвиток довільної уваги. Використання  спеціальних  вправ  та  дидактичних ігор на спостережливість та розвиток уваги тощо.

  1.  

 

Розвиток довільної уваги. Використання  спеціальних  вправ  та  дидактичних ігор на спостережливість та розвиток уваги тощо.

  1.  

 

Розвиток довільної уваги. Використання  спеціальних  вправ  та  дидактичних ігор на спостережливість та розвиток уваги тощо.

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
21 листопада 2020
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку