Календарне планування корекційно-розвиткових занять «Корекція розвитку» для дітей із затримкою психічного розвитку, 3 клас
№ уроку |
Дата |
Тема заняття |
Спрямованість корекційно- розвивальної роботи та очікувані результати |
Розвиток наочно-образного мислення засобом конструювання. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації. |
|||
|
|
Просторова орієнтація та просторові уявлення. Закріплення знань про колір, форму, розмір об'єктів дійсності. |
Учень/учениця уміє шляхом аналізу знаходити ідентичні форми; складати з деталей об’єкт за зразком.
|
|
|
Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. Аналіз та знаходження ідентичних форм. |
|
|
|
Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. Аналіз та знаходження ідентичних форм. |
|
|
|
Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. Аналіз та знаходження ідентичних форм. |
|
|
|
Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. Аналіз та знаходження ідентичних форм. |
|
|
|
Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. |
|
|
|
Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. Складання об’єкта з деталей за зразком. |
|
|
|
Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі. Складання об’єкта з деталей за зразком. |
|
|
|
Просторова орієнтація та просторові уявлення. Складання з деталей об’єктів за зразками з поступовим ускладненням самої фігури. |
|
|
|
Просторова орієнтація та просторові уявлення. Складання з деталей об’єктів за зразками з поступовим ускладнення самої фігури з включенням як необхідних деталей так і зайвих). |
|
|
|
Просторова орієнтація та просторові уявлення. Складання з деталей об’єктів за зразками з поступовим ускладнення самої фігури з включенням як необхідних деталей так і зайвих). |
|
|
|
Логічне мислення. Ознаки та властивості предметів. |
Учень/учениця уміє: в межах вивченого матеріалу з різних навчальних предметів виділяти ознаки об’єктів; за допомогою учителя виділяти суттєві властивості предметів; порівнювати двоє і більше предметів; класифікувати предмети; давати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації; уміє: ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи; використовувати засвоєнні поняття; відносити об’єкти до родини (класу).
|
|
|
Логічне мислення. Ознаки та властивості предметів. Ознаки предметів. |
|
|
|
Логічне мислення. Ознаки та властивості предметів. Суттєві властивості предметів. |
|
|
|
Логічне мислення. Ознаки та властивості предметів. Суттєві властивості предметів. |
|
|
|
Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Порівняння двох і більше предметів. |
|
|
|
Логічне мислення. Ознаки та властивості предметів. Суттєві властивості предметів. |
|
|
|
Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Класифікація предметів і явищ (засвоєння дії класифікації (поділ предметів на класи, групи, виділенням в предметах тих чи інших ознак); правила класифікації. |
|
|
|
Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Класифікація предметів і явищ (засвоєння дії класифікації (поділ предметів на класи, групи, виділенням в предметах тих чи інших ознак); правила класифікації. |
|
|
|
Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Класифікація предметів і явищ (засвоєння дії класифікації (поділ предметів на класи, групи, виділенням в предметах тих чи інших ознак); правила класифікації. |
|
|
|
Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Класифікація предметів і явищ. Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації. |
|
|
|
Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Класифікація предметів і явищ. Поділ об’єктів на класи відповідно до заданої основи. |
|
|
|
Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Поділ об’єктів на класи відповідно до заданої основи. Визначення понять. |
|
|
|
Логічне мислення. Суттєві властивості предметів. Поділ об’єктів на класи відповідно до заданої основи. Визначення понять. Формування уміння відносити об’єкти до родини (класу). |
|
|
|
Розвиток довільної уваги. Вправи спрямовані на перехід зосередження учнів від конкретного матеріалу до узагальненого, абстрактного з використанням наочності. Вчити вербально називати умови виконання завдання, визначати основні етапи переказу текстів, інформації. |
Учень/учениця уміє: зосереджувати увагу на об’єктах, даних наочно; намагається зосереджувати увагу на об’єктах даних уявно, мисленнєво, називати їх. Уміє: контролювати свою увагу при складанні геометричних фігур і візерунків, при здійсненні аналізу форми, установленні симетричності, тотожності частин конструйованих фігур, розташуванні конструкції на площині, об’єднанні частин конструкції в єдине ціле. Прагне продуктивно використовувати свою увагу в процесі виконання навчальних завдань. |
|
|
Розвиток довільної уваги. Вправи спрямовані на перехід зосередження учнів від конкретного матеріалу до узагальненого, абстрактного з використанням наочності. Вчити вербально називати умови виконання завдання, визначати основні етапи переказу текстів, інформації. |
|
|
|
Розвиток довільної уваги. Вправи на зосередження на об’єктах, даних не тільки наочно, а й уявно, мисленнєво. |
|
|
|
Розвиток довільної уваги. Вправи на знаходження добре відомих предметів в умовах, що відволікають. |
|
|
|
Розвиток довільної уваги. Вправи на розпізнавання предмета за істотними ознаками контуру, на знаходження однакових предметів зоровим зіставленням їх форми – розташуванням, розміром, кольором. |
|
|
|
Розвиток довільної уваги. Вправи на вибір маршруту на основі зорового зіставлення різних напрямів руху. |
|
|
|
Розвиток довільної уваги. Вправи на пошук виходу з лабіринтів. |
|
|
|
Розвиток довільної уваги. Використання спеціальних вправ та дидактичних ігор на спостережливість та розвиток уваги тощо. |
|
|
|
Розвиток довільної уваги. Використання спеціальних вправ та дидактичних ігор на спостережливість та розвиток уваги тощо. |
|
|
|
Розвиток довільної уваги. Використання спеціальних вправ та дидактичних ігор на спостережливість та розвиток уваги тощо. |