28 січня о 18:00Вебінар: Як організувати ефективну роботу над помилками на уроках української мови

Заняття "Просторова орієнтація та просторові уявлення. Розташування предметів у просторі".

Про матеріал
Матеріали корекційно-розвиткового заняття спрямовані на закріплення вміння працювати з найпростішою схемою, розвиток уміння словесно коментувати просторове розташування предметів відносно один одного в навколишньому середовищі з одночасним урахуванням орієнтирів і змін напрямків.
Перегляд файлу

Тема

ПРОСТОРОВА ОРІЄНТАЦІЯ ТА ПРОСТОРОВІ УЯВЛЕННЯ. РОЗТАШУВАННЯ ПРЕДМЕТІВ У ПРОСТОРІ.  

Мета:

закріпити вміння працювати з найпростішою схемою,  вміння словесно коментувати просторове розташування предметів відносно один одного в навколишньому середовищі з одночасним урахуванням орієнтирів і змін напрямків, співвідносити розташування предметів та послідовність подій  з схемою; розвивати зв’язне мовлення.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Привітання

Мета: емоційне налаштування на роботу.

 

  1. Вправи на закріплення вміння визначати розташування предметів у просторі відносно інших предметів

Мета: розвивати вміння працювати за інструкцією вчителя, закріпити навички мікроорієтування на поверхні аркуша паперу.

  •      Вправа «Стрілки»
  • Визначте напрям стрілок.

  •     Вправа «Чарівний малюнок»
  •                   Пригадайте казку «Колобок». Про що в ній розповідається. Давай спробуємо відтворити маршрут колобка на одному аркуші паперу.
  •                   У нижньому лівому куті розмістіть хатинку, у якій живе дідусь і бабуся (покладіть перед хатинкою). Посередині аркуша – доріжку по якій колобок тікатиме від дідуся з бабусею. Справа від доріжки посередині зайчика, під зайчиком грибочок. Зліва від зайчика над будиночком розмістіть дерево, під ним вовка.  Справа вгорі – ялинку, за якою сховався ведмедик. Вгорі посередині пеньок. Зліва  від пенька – лисичку.

hello_html_m93041e1.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вправи на закріплення вміння визначати розташування предметів у просторі відносно інших предметів
  •        Вправа «Схема класу»

Мета: закріпити вміння працювати  з найпростішою схемою простору, вміння словесно коментувати просторове розташування предметів відносно один одного в навколишньому середовищі (стіл стоїть біля вікна, картина висить на стіні, іграшка стоїть в шафі на верхній полиці тощо).

 

  • Пропонується схема класу, необхідно розглянути і співвіднести її з простором приміщення.

 

  •        Вправа «Склади схему до казки»

Мета: закріпити вміння співвідносити розташування предметів та послідовність  подій  зі схемою, розвивати зв’язне мовлення.

  •    Розгляньте схему, спробуйте визначити до якої казки вона розроблена.

https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1554263/0ff440b0-80fe-4cf8-9e75-1ed61ffdd43e/s1200?webp=false

  • Вправа «Придумай розповідь»

Мета: розвивати зв’язне мовлення, уміння розуміти схеми.

  •    Розгляньте схему. Як ви думаєте, що означає кожна позначка.
  •    Склади речення.

 

  • Вправа «Схема переміщення»

Мета: закріпити вміння переміщуватися  по закладу з опорою на схему.

  •    Спробуй пройти від класу до спортивної зали використовуючи схему та словесно коментуючи свої дії.

 

  • Вправа «Поляна»

Мета: орієнтуватися в просторі за схемою шляху з одночасним урахуванням орієнтирів і змін напрямків.

  •      Перед вами галявина, на ній намальовані доріжки і будиночки. Потрібно правильно знайти один будиночок і відзначити його. Щоб знайти цей будиночок, треба дивитися на схему».

             7    

 

  1. Рефлексія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
21 листопада 2020
Переглядів
179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку