Тема |
ПРОСТОРОВА ОРІЄНТАЦІЯ ТА ПРОСТОРОВІ УЯВЛЕННЯ. РОЗТАШУВАННЯ ПРЕДМЕТІВ У ПРОСТОРІ. |
Мета: |
закріпити вміння працювати з найпростішою схемою, вміння словесно коментувати просторове розташування предметів відносно один одного в навколишньому середовищі з одночасним урахуванням орієнтирів і змін напрямків, співвідносити розташування предметів та послідовність подій з схемою; розвивати зв’язне мовлення. |
ХІД ЗАНЯТТЯ
Мета: емоційне налаштування на роботу.
Мета: розвивати вміння працювати за інструкцією вчителя, закріпити навички мікроорієтування на поверхні аркуша паперу.
Мета: закріпити вміння працювати з найпростішою схемою простору, вміння словесно коментувати просторове розташування предметів відносно один одного в навколишньому середовищі (стіл стоїть біля вікна, картина висить на стіні, іграшка стоїть в шафі на верхній полиці тощо).
Мета: закріпити вміння співвідносити розташування предметів та послідовність подій зі схемою, розвивати зв’язне мовлення.
Мета: розвивати зв’язне мовлення, уміння розуміти схеми.
Мета: закріпити вміння переміщуватися по закладу з опорою на схему.
Мета: орієнтуватися в просторі за схемою шляху з одночасним урахуванням орієнтирів і змін напрямків.