Календарне планування КРР "Корекція розвитку", 1 клас

Про матеріал
календарне планування корекційно розвиткової роботи з дитиною ООП , 1 клас, складене на основі Програми з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Розвиток особистісної сфери» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти Автори: Бабяк О.О., Баташева Н.І., Орлов О.В.
Перегляд файлу

Календарне планування КРР

«Коркція розвитку» (2 год на тиждень)

САВРАНСЬКИЙ Олексій  1 клас

 

№ п\п

Дата

К-сть год

Зміст заняття

Примітка

Фізичне «Я»

1-2

 

2

Моє тіло. Тілесний образ загальне уявлення про своє тіло зовнішність ставлення до тіла  

 

3-4

 

2

Схема тіла (внутрішнє уявлення про тіло як єдине ціле з визначеними границями, що чітко відображає розташування та розміри його складових, відчуття положення тіла у просторі, рухові можливості) орієнтація у схемі тіла орієнтація у просторі відносно себе

 

5-6

 

2

Сенсорні відчуття: сприймання та розрізнення зорових, слухових, нюхових, смакових, тактильних відчуттів використання сенсорного досвіду для пізнання

 

7-8

 

2

Тілесна рефлексія навички самоспостереження за тілесними відчуттями, ритмом дихання усвідомлення рухових можливостей свого тіла усвідомлення процесу свого дорослішання і змін у собі

 

9-10

 

2

 Тілесна регуляція - управління диханням - довільна регуляція рухової активності - за візуальним зразком - за словесною інструкцією

 

Психічне Я

11-12

 

2

Я і Я (самосвідомість) 1. Ставлення до себе. Усвідомлення та позитивне ставлення до власног о імені. Поглиблення знань про себе, ознайомлення з сильними сторонами Я (переваги і ресурси людини), усвідомлення власних умінь. 2. Оцінювання себе у часовій перспективі. Уявлення про власні психологічні та фізичні зміни залежно від минулого, сьогодення, майбутнього

 

13-14

 

2

Поглиблення знань про себе, ознайомлення з сильними сторонами Я (переваги і ресурси людини), усвідомлення власних умінь.

 

15-16

 

2

Оцінювання себе у часовій перспективі.

 

17-18

 

2

Уявлення про власні психологічні та фізичні зміни залежно від минулого, сьогодення, майбутнього Уявлення про власні психологічні та фізичні зміни залежно від минулого, сьогодення, майбутнього

 

19-20

 

2

Мої емоції та почуття 1. Сприймання, розуміння, ідентифікація та вербалізація базови х емоцій: радість, гнів, сум, страх, відраза, інтерес, презирство, здивування, образа/ сором

 

21-22

 

2

Ознайомлення з причинами виникнення базових емоцій. 3. Вираження емоцій за допомогою невербальних засобів (міміка, пантоміміка, інтонації).

 

23-24

 

2

Мої потреби та бажання Потреби.

 

25-26

 

2

 Розвиток усвідомлення власних потреб та інтероцептивних відчуттів, уміння про них повідомляти.

 

27-27

 

2

Активність Я 1. Вольові якості. Уявлення про вольові якості: дисциплінованість, дотримання правил, витримка, самостійність, здійснення й обґрунтування власного вибору, навички прийняття рішень, ініціативність, наполегливість.

 

29-30

 

2

 Діяльність. Гра Участь у рухливих іграх, організованих дорослим. Участь у сюжетно-рольовій грі (задум гри, постановка ігрових цілей та задач, ігрові дії, ігрові предмети, правила гри, зміст гри, сюжет, тобто ланцюжок рольових дій, рольових діалогів).

 

31-32

 

2

Творча діяльність Творче самовираження. Спонтанність.

 

Соціальне Я

33-34

 

2

Моє оточення. Усвідомлення свого оточення та його значення у своємужитті: моя сім’я моя роль у сім'ї (донька / син, сестра / брат, онука / онук) мій клас (відчуття себе частиною спільноти ровесників)

 

35-36

 

2

Міжособистісна взаємодія звертання до знайомих / незнайомих дорослих та дітей вміння говорити про себе у ситуації знайомства співпраця

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, 1 клас, Планування
Додано
20 вересня 2020
Переглядів
5022
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку