Календарне планування КРР
«Коркція розвитку» (2 год на тиждень)
САВРАНСЬКИЙ Олексій 1 клас
№ п\п |
Дата |
К-сть год |
Зміст заняття |
Примітка |
Фізичне «Я» |
||||
1-2 |
|
2 |
Моє тіло. Тілесний образ загальне уявлення про своє тіло зовнішність ставлення до тіла |
|
3-4 |
|
2 |
Схема тіла (внутрішнє уявлення про тіло як єдине ціле з визначеними границями, що чітко відображає розташування та розміри його складових, відчуття положення тіла у просторі, рухові можливості) орієнтація у схемі тіла орієнтація у просторі відносно себе |
|
5-6 |
|
2 |
Сенсорні відчуття: сприймання та розрізнення зорових, слухових, нюхових, смакових, тактильних відчуттів використання сенсорного досвіду для пізнання |
|
7-8 |
|
2 |
Тілесна рефлексія навички самоспостереження за тілесними відчуттями, ритмом дихання усвідомлення рухових можливостей свого тіла усвідомлення процесу свого дорослішання і змін у собі |
|
9-10 |
|
2 |
Тілесна регуляція - управління диханням - довільна регуляція рухової активності - за візуальним зразком - за словесною інструкцією |
|
Психічне Я |
||||
11-12 |
|
2 |
Я і Я (самосвідомість) 1. Ставлення до себе. Усвідомлення та позитивне ставлення до власног о імені. Поглиблення знань про себе, ознайомлення з сильними сторонами Я (переваги і ресурси людини), усвідомлення власних умінь. 2. Оцінювання себе у часовій перспективі. Уявлення про власні психологічні та фізичні зміни залежно від минулого, сьогодення, майбутнього |
|
13-14 |
|
2 |
Поглиблення знань про себе, ознайомлення з сильними сторонами Я (переваги і ресурси людини), усвідомлення власних умінь. |
|
15-16 |
|
2 |
Оцінювання себе у часовій перспективі. |
|
17-18 |
|
2 |
Уявлення про власні психологічні та фізичні зміни залежно від минулого, сьогодення, майбутнього Уявлення про власні психологічні та фізичні зміни залежно від минулого, сьогодення, майбутнього |
|
19-20 |
|
2 |
Мої емоції та почуття 1. Сприймання, розуміння, ідентифікація та вербалізація базови х емоцій: радість, гнів, сум, страх, відраза, інтерес, презирство, здивування, образа/ сором |
|
21-22 |
|
2 |
Ознайомлення з причинами виникнення базових емоцій. 3. Вираження емоцій за допомогою невербальних засобів (міміка, пантоміміка, інтонації). |
|
23-24 |
|
2 |
Мої потреби та бажання Потреби. |
|
25-26 |
|
2 |
Розвиток усвідомлення власних потреб та інтероцептивних відчуттів, уміння про них повідомляти. |
|
27-27 |
|
2 |
Активність Я 1. Вольові якості. Уявлення про вольові якості: дисциплінованість, дотримання правил, витримка, самостійність, здійснення й обґрунтування власного вибору, навички прийняття рішень, ініціативність, наполегливість. |
|
29-30 |
|
2 |
Діяльність. Гра Участь у рухливих іграх, організованих дорослим. Участь у сюжетно-рольовій грі (задум гри, постановка ігрових цілей та задач, ігрові дії, ігрові предмети, правила гри, зміст гри, сюжет, тобто ланцюжок рольових дій, рольових діалогів). |
|
31-32 |
|
2 |
Творча діяльність Творче самовираження. Спонтанність. |
|
Соціальне Я |
||||
33-34 |
|
2 |
Моє оточення. Усвідомлення свого оточення та його значення у своємужитті: моя сім’я моя роль у сім'ї (донька / син, сестра / брат, онука / онук) мій клас (відчуття себе частиною спільноти ровесників) |
|
35-36 |
|
2 |
Міжособистісна взаємодія звертання до знайомих / незнайомих дорослих та дітей вміння говорити про себе у ситуації знайомства співпраця |
|