КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
курсу «Я досліджую світ»
в 1 класі за підручником « Я досліджую світ» О.В. Коршунової, Н.І. Гущиної
до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи / За наук. ред. О.Я. Савченко
I СЕМЕСТР (46 годин)
№ |
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Тема у підручнику |
Дата |
Примітка |
Вступ (15 годин) |
||||||
1 |
1 |
Перше знайомство. |
Має уявлення про навчальний предмет. Самостійно готує до уроку шкільне приладдя (підручник, зошит тощо). Має уявлення про правила спілкування вчителя та учнів, а також учнів між собою під час уроку. Уміє знайти потрібну сторінку й завдання в підручнику. |
Як працювати із підручником? стор. 3-5 |
|
|
2 |
2 |
Я – учень (учениця). |
Розповідає про себе. Називає деякі відомості про своїх однокласників. Називає свою країну, місто (село), назву школи, клас, ім’я вчителя (вчительки) однокласників. |
Що таке навколишній світ? стор. 6 |
|
|
3 |
3 |
Навколишній світ. |
Має уявлення про поняття «навколишній світ» Називає предмети, які бачить удома, на вулиці, у школі, лісі, на лузі тощо. Описує свою дорогу до школи. Називає правила безпечної поведінки при переході вулиці. |
Що таке навколишній світ? стор. 7 |
|
|
4 |
4 |
Природа. |
Називає деякі об’єкти природи. Висловлює власні почуття та ставлення до природи. Розповідає про свій досвід знайомства з природними об’єктами, які його вразили. |
Що таке навколишній світ? стор. 8 |
|
|
5 |
5 |
Рукотворні об’єкти. |
Розрізняє рукотворні та природні об’єкти. Наводить приклади рукотворних об’єктів. Усвідомлює відмінності між школярем та дошкільником, має уявлення про свою нову соціальну роль. |
Що таке навколишній світ? стор. 8 |
|
|
6 |
6 |
Екскурсія «Досліджуємо шкільне подвір’я». |
Має уявлення про шкільне подвір’я та його облаштування. Називає рукотворні та об’єкти природи, які можна побачити на шкільному подвір’ї. Спостерігає за об’єктами природи. Збирає і заготовляє природні матеріали. |
|
|
|
7 |
7 |
Природні матеріали та матеріали створені руками людини. |
Розрізняє природні матеріали та створені руками людини. Обирає матеріали для власної творчості. Має уявлення про можливі техніки створення аплікації. Описує роботу, яку планує здійснити. |
Яким я бачу навколишній світ? стор. 10 |
|
|
8 |
8 |
Творча майстерня. |
Знає правила безпечного використання інструментів для творчості (ножиці, клей тощо). Уміє працювати і ножицями та клеєм. Виготовляє вироби із природних та неприродних матеріалів за зображеннями або творчим задумом (за допомогою дорослих). Називає матеріали, з яких створено виріб |
Яким я бачу навколишній світ? стор. 11 |
|
|
9 |
9 |
Яким я бачу навколишній світ?
|
Складає розповідь про свій виріб. Називає послідовність дій для створення аплікації. Пояснює, як було створено кожний об’єкт. Висловлює власне ставлення до своїх результатів та результатів однокласників. |
Яким я бачу навколишній світ? стор. 11 |
|
|
10 |
10 |
Як людина пізнає світ? |
Називає органи чуття, за допомогою яких людина отримує відомості про навколишній світ. Наводить приклади відомостей, як можна дізнатися про предмет за допомогою кожного органа чуття. Описує, якими способами можна дізнатися нове про навколишній світ? |
Як я пізнаю світ? стор. 12 |
|
|
11 |
11 |
Вимірюємо, порівнюємо, робимо висновки. |
Називає прилади, за допомогою яких можна визначити параметри властивостей об’єктів (вимірювати, збільшувати та інше). Розв’язує прості дослідницькі завдання. |
Як я пізнаю світ? стор. 13 |
|
|
12 |
12 |
Ознайомлення з етапами дослідження. |
Має уявлення про те, як люди у давнину отримували нові знання. Має уявлення про етапи дослідження. Пояснює, що таке експеримент. |
Як люди отримують нові знання? стор. 14-15 |
|
|
13 |
13 |
|
Висловлює припущення. Здійснює прості описані експерименти. За результатами експерименту висловлює власну думку. Обирає об’єкти для власного виготовлення. Називає необхідні матеріали для власної творчої роботи. Пояснює послідовність виготовлення обраного об’єкта. |
Як люди отримують нові знання? стор. 16-17 |
|
|
14 |
14 |
Творча майстерня. |
Уміє робити обрану поробку, дотримується правил безпеки. Оцінює власні результати роботи та результати своїх однокласників. Пояснює послідовність виготовлення обраного об’єкта. Пояснює призначення об’єкта, який заплановано виготовити. |
Як люди отримують нові знання? стор. 16-17 |
|
|
15 |
15 |
Театралізуємо. |
Уважно слухає та може повторити (описати) зміст вистави. Обирає роль для себе. Вміє показати (прочитати) обрану роль у виставі. Висловлює власне ставлення до отриманих колективних результатів. |
Як люди отримують нові знання? стор. 16-17 |
|
|
Людина (14 годин) |
||||||
16 |
1 |
Яким є кожний з нас (різне та спільне). |
Складає словесний портрет «Який (яка) я?» «Чим відрізняюся від інших?» Називає адресу проживання. Усвідомлює себе як частину суспільства, свої відмінності від інших та визначає те що об’єднує з іншими людьми. Висловлює своє ставлення до різних прикладів поведінки людей. |
Познайомимося ближче. стор. 18-19 |
|
|
17 |
2 |
Цінності. |
Пояснює своє розуміння понять дружба, доброта, повага, чесність тощо, наводить приклади. Висловлює власне ставлення до різних учинків людей. |
Що я ціную? стор. 20-21 |
|
|
18 |
3 |
Як навчитись вчитись. |
Пояснює, навіщо вчитися в школі. Складає словесний опис «Чого хочу навчитись». Називає різні джерела знань та описує процеси їх отримання. Називає якості людини, які допоможуть успішно опановувати. |
Я навчаюсь. стор. 22-23 |
|
|
19 |
4 |
Планування своєї діяльності. |
Розуміє, що від розподілу часу на різні види власної діяльності залежать результати навчання. Має уявлення про планування власної діяльності. |
Я навчаюсь. стор. 22-23 |
|
|
20 |
4 |
Творча майстерня. |
Уміє виготовляти пісковий годинник та з його допомогою проводити дослідження. |
Я навчаюсь. стор. 22-23 |
|
|
21 |
5 |
Безпечна поведінка вдома та на вулиці. |
Описує можливі ризики для життя і здоров’я вдома, у школі, на вулиці. Називає правила безпечного поводження з побутовими предметами, побутовою хімією, ліками, інструментами для домашнього господарства тощо. Називає правила поведінки з незнайомими людьми. Розуміє наслідки неправильної поведінки. |
Безпечна поведінка вдома та на вулиці стор. 24-25 |
|
|
22 |
6 |
Які ми? |
Описує свою зовнішність та зовнішність інших. Порівнює різних людей за зовнішніми ознаками. Називає власні характеристики (зріст, колір волосся, колір очей тощо). Складає словесний портрет «Що я вмію». Уміє вимірювати зріст, розмір стопи ніг, розмір кроків. |
Який я? Який ти? стор. 26-27 |
|
|
23 |
7 |
Дбай про своє здоров’я. |
Розуміє, як потрібно доглядати за власним тілом. Називає корисні для здоров’я продукти. Називає небезпечні для здоров’я дії. Має уявлення про наслідки недбалого ставлення до власного здоров’я. |
Чи турбуєшся ти про себе? стор. 28-29 |
|
|
24 |
8 |
Правила гігієни тіла. |
Володіє найпростішими гігієнічними навичками та навичками самообслуговування. Розуміє призначення лікарських засобів та небезпеку їх неправильного застосування. Має уявлення про наслідки недбалого ставлення до власного здоров’я. |
Чи турбуєшся ти про себе? стор. 28-29 |
|
|
25 |
9 |
Збережемо довкілля! |
Розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану довкілля. Розуміє необхідність сортування сміття для збереження довкілля. Знає, як сортувати сміття. |
Турбуюсь про довкілля. стор. 30-31 |
|
|
26 |
10 |
Що знищує природу? |
Має уявлення про вторинну переробку відходів, про шкоду, якої завдає природі безвідповідальне ставлення до сміття. |
Як я можу захистити природу. стор. 32-33 |
|
|
27 |
11 |
Як я можу захистити природу. |
Розуміє необхідність збереження природи. Бере посильну участь в природоохоронній діяльності. Уміє виготовляти сумку із хустки. Наводить приклади власних дій, які будуть сприяти збереженню природи. Уміє працювати у групах. |
Як я можу захистити природу. стор. 34 |
|
|
28 |
12 |
Збережемо природу разом! |
Бере посильну участь в природоохоронній діяльності. Уміє малювати за схемою та працювати у групах. Уміє презентувати результати спільної роботи. Висловлює власне ставлення до результатів. |
Як я можу захистити природу. стор. 35 |
|
|
29 |
13 |
Екскурсія «Листопад». |
Знає які бувають погодні умови, вміє їх порівнювати. Знає про добові та сезонні зміни в природі. Спостерігає за змінами погоди, природними об’єктами. |
|
|
|
30 |
14 |
Робимо висновки. |
Розповідає про себе, висловлює власне ставлення до своїх вчинків та вчинків інших людей. Розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності. Описує, як дбати про власну гігієну та здоров’я. Відповідально ставиться до довкілля. |
|
|
|
Людина серед людей (7 годин) |
||||||
31 |
1 |
Досліджую своє коріння. |
Цікавиться минулим своєї сім’ї. |
Досліджую своє коріння. стор. 36-37 |
|
|
32 |
2 |
Моя сім’я. |
Має уявлення про свої обов’язки та обов’язки членів своєї родини. Розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власній оселі. Знає як складати одяг. |
Моя сім’я . стор. 38-39 |
|
|
33 |
3 |
Які є професії? |
Знає, які є професії та хто працює в школі. Називає дні тижня. Знає де працюють батьки, хто вони за професією. Доречно вживає вислови мовленнєвого етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення). |
Які є професії? стор. 40-41 |
|
|
34 |
4 |
Як втілити мрію? |
Формулює власні бажання. Розуміє, які дії потрібно зробити, щоб досягти бажаної мети.
|
Я навчусь. Я зроблю. Я стану. стор. 42-43 |
|
|
35 |
5 |
Хто такі друзі? |
Доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності. Розуміє, хто такі друзі. Уміє привітати з днем народження однокласників. Знає правила дружби |
Хто такі друзі? стор. 44-45 |
|
|
36 |
6 |
Що цікавого у нас? |
Знає про своє право на рідну мову, культуру розвиток талантів. Знає, які культурні заходи відбуваються в рідному краї. Дотримується правил культурної поведінки у громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших. |
Що цікавого у нас? стор. 46-47 |
|
|
37 |
7 |
Поговоримо про життєві випадки. |
Описує небезпечні ситуації, які можуть виникнути на вулиці, вдома. Знає, як потрібно поводитися з незнайомцями. Знає про право на власну думку і вільне спілкування. Розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності. Може описати свої почуття і ставлення до життєвих ситуацій. |
Поговоримо про життєві випадки. стор. 48-49 |
|
|
Людина у суспільстві (9 годин) |
||||||
38 |
1 |
Моя країна. |
Знає назву країни, її столицю. Має уявлення про зміст символів держави (Прапор, Герб, Гімн, українську мову), історичні пам'ятки свого краю. |
Моя країна. Державна символіка. стор. 50-51 |
|
|
39 |
2 |
Моє село – мій дім! |
Знає, як називається головне місто області. Може назвати свій населений пункт. Розуміє, що таке громада. |
Моє місто (село) – мій дім! стор. 52-53 |
|
|
40 |
3 |
Мої права та обов’язки. |
Знає про громадянські права та обов'язки як члена суспільства. Виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, значення праці людей для добробуту країни). |
Мої права та обов’язки. стор. 54-53 |
|
|
41 |
4 |
Історія мого краю. |
Знає, як потрібно поводитися в музеї. Має уявлення про призначення герба міста. Цікавиться історією рідного краю. |
Історія мого краю. стор. 56-57 |
|
|
42 |
5 |
Дива на різдвяні Свята. |
Виготовляє поробку – фігурку Санта Клауса, використовуючи заготовки. |
Дива на різдвяні свята. стор. 58-59 |
|
|
43 |
6 |
Зимові свята. |
Виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, значення праці для добробуту країни) |
Дива на різдвяні свята. стор. 58-59 |
|
|
44 |
7 |
Зимові свята. |
Виготовляє новорічні поробки за схемами. |
|
|
|
45 |
8 |
Зимова прогулянка. |
Знає правила безпечної поведінки під час зимової прогулянки. Може обрати одяг відповідно до погоди. |
Зимова прогулянка. стор. 60-61 |
|
|
46 |
9 |
Зимова прогулянка. |
Описує погоду взимку. Знає зимові розваги. Уміє домалювати малюнок за зразком. |
Підсумковий урок. |
|
|
ІІ семестр Людина і світ (16 годин) |
||||||
47 |
1 |
Наш дім – Україна. |
Має уявлення про різноманітність народів світу. Привітно ставиться до людей, які його (її) оточують. Називає деякі спільноти народів, які проживають на території України. |
Наш дім – Україна. С. 62 |
|
|
48 |
2 |
Наш дім – Україна. |
Називає країну, область, місто (село), у яких проживає. Позначає країну на карті з допомогою дорослих. |
Наш дім – Україна. С. 62 |
|
|
49 |
3 |
Знайомимося із традиціями різних народів. |
Має уявлення про життя, традиції та звичаї інших народів. Наводить приклади традицій та звичаїв інших народів. Виявляє повагу до культури інших народів та спільнот. |
Наш дім – Україна. С. 62 – 63 |
|
|
50 |
4 |
Знайомимося із традиціями різних народів. |
Має уявлення про життя, традиції та звичаї інших народів. Наводить приклади традицій та звичаїв інших народів. Виявляє повагу до культури інших народів та спільнот. |
Наш дім – Україна. С. 62 – 63 |
|
|
51 |
5 |
Видатні українці та українки. |
Має уявлення про деяких видатних людей України та їхні здобутки. Висловлює власне ставлення до творів мистецтва. |
Видатні українці. С. 64 |
|
|
52 |
6 |
А що цікавого у вас? |
Має уявлення про культуру народів світу, цікавиться відповідною інформацією. Називає деякі країни світу та їхні столиці. |
Подорожуємо світом. С. 65 |
|
|
53 |
7 |
Подорожуємо світом. |
Має уявлення про культуру народів світу, цікавиться відповідною інформацією. Називає види транспорту, яким можна подорожувати. |
Подорожуємо світом. С. 65 |
|
|
54 |
8 |
Подорожуємо світом. |
Проводить просте опитування серед однокласників, фіксує його результати. Називає деякі країни світу. |
Подорожуємо світом. С. 65 |
|
|
55 |
9 |
Культура народів світу. |
Виявляє зацікавленість до культури інших народів світу. Використовує отримані знання про культуру народів світу в ігровій та іншій діяльності. Виявляє повагу до культури інших народів світу. |
Культура народів світу. С. 66 |
|
|
56 |
10 |
Культура народів світу. |
Виявляє зацікавленість до культури інших народів світу. Використовує отримані знання про культуру народів світу в ігровій та іншій діяльності. Виявляє повагу до культури інших народів світу. |
Культура народів світу. С. 67 |
|
|
57 |
11 |
Хто такі винахідники? |
Має уявлення, що таке винахід, хто такий винахідник. Наводить приклади винаходів людства. Придумує приклади незвичного використання предметів. |
Хто такі винахідники? С. 68 – 69 |
|
|
58 |
12 |
Хто такі винахідники?
|
Має уявлення, що таке винахід, хто такий винахідник. Наводить приклади винаходів людства. Придумує приклади незвичного використання предметів. |
Хто такі винахідники? С. 68 – 69 |
|
|
59 |
13 |
Чи можуть діти бути винахідниками? |
Має уявлення, що таке винахід, хто такий винахідник. Виконує вправи, пов’язані з нестандартним мисленням. Висловлює власне ставлення до своїх результатів та результатів своїх однокласників. |
Хто такі винахідники? С. 70 – 71 |
|
|
60 |
14 |
Українська майстерня. |
Наводить приклади виробів, що належать до української культури. Розрізняє матеріали, з яких виготовлено вироби, називає їхні властивості. Наводить приклади використання поробок українців у повсякденному житті. |
Українська майстерня. С. 72 – 73 |
|
|
61 |
15 |
Українська майстерня. |
Наводить приклади виробів, що належать до української культури. Розрізняє матеріали, з яких виготовлено вироби, називає їхні властивості. Наводить приклади використання поробок українців у повсякденному житті. |
Українська майстерня. С. 72 – 73 |
|
|
62 |
16 |
Людина і світ. |
Висловлює толерантне ставлення до культури та звичаїв народів, які проживають в Україні та за її межами. Називає деякі країни світу. Цікавиться культурою і традиціями інших народів світу. |
Підсумковий урок. |
|
|
Людина і природа (43 години) |
||||||
63 |
1 |
Що належить до неживої та живої природи? |
Розрізняє предмети неживої та живої природи. Наводить приклади об’єктів неживої та живої природи, обґрунтовує свої відповіді. Висловлює власне ставлення до природи. |
Що належить до неживої та живої природи. С. 74 – 75 |
|
|
64 |
2 |
День і ніч. |
Розрізняє об’єкти неживої та живої природи. Знає про добові зміни у природі. |
Що належить до неживої та живої природи. С. 75 |
|
|
65 |
3 |
Дивовижний світ неживої природи. |
Розрізняє об’єкти неживої та живої природи. Називає явища природи. Висловлює власні почуття і ставлення до природи та витворів мистецтва. Проводить прості досліди з допомогою дорослих. |
Дивовижний світ неживої природи. С. 76 – 77 |
|
|
66 |
4 |
Сонце. |
Спостерігає за об’єктами природи. Розуміє значення сонячного світла й тепла на Землі. Установлює найпростіші взаємозв’язки між живими організмами і навколишнім світом, між природними умовами та господарською діяльністю людей. |
Чи важливе Сонце для життя на Землі? С. 78 – 79 |
|
|
67 |
5 |
Чи важливе Сонце для життя на Землі? |
Установлює найпростіші взаємозв’язки в неживій та живій природі, між живими організмами й навколишнім світом. Розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі. Проводить прості досліди з допомогою дорослих. Фіксує результати досліджень (експериментів). |
Чи важливе Сонце для життя на Землі? С. 78 – 79 |
|
|
68 |
6 |
Повітря. |
Розуміє значення повітря на Землі, має уявлення про повітря та його властивості. Розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості їхнього життя від стану довкілля. Робить висновки за результатами експерименту. |
Де не ступиш – всюди маєш, хоч не бачиш, а вживаєш. С. 80 – 81 |
|
|
69 |
7 |
Літаюча кулька. |
Має уявлення про повітря та його властивості. Фіксує результати досліджень (експериментів). Робить висновки за результатами експерименту. |
|
|
|
70 |
8 |
Яке значення має вода у нашому житті? |
Має уявлення про воду. Розповідає, як людина використовує воду. Установлює найпростіші взаємозв’язки в неживій та живій природі, між живими організмами і навколишнім світом. |
Яке значення має вода у нашому житті? С. 82 – 83 |
|
|
71 |
9 |
Вода чарівниця. |
Виконує дії за алгоритмом, обмірковує результати, робить висновки, фіксує результати досліджень (експериментів). |
|
|
|
72 |
10 |
Грунт. |
Має уявлення про ґрунт, його властивості. Проводить прості досліди з допомогою дорослих. Фіксує результати досліджень (експериментів). |
Досліджуємо земну поверхню. С. 84 |
|
|
73 |
11 |
Грунт. |
Має уявлення про ґрунт, його властивості. Проводить прості досліди з допомогою дорослих. Фіксує результати досліджень (експериментів). |
Досліджуємо земну поверхню. С. 84 |
|
|
74 |
12 |
Досліджуємо земну поверхню. |
Наводить приклади тварин, які мешкають у ґрунті. Виконує дослідницькі експерименти за інструктивними картками. Робить висновки за власними спостереженнями. |
Досліджуємо земну поверхню. С. 85 |
|
|
75 |
13 |
Які ознаки живих організмів? |
Розрізняє об’єкти неживої та живої природи, рукотворні об’єкти. Використовує різні джерела для пошуку інформації про навколишній світ. Знає ознаки об’єктів живої природи. |
Які ознаки живих організмів? С. 86 – 87 |
|
|
76 |
14 |
Акваріум. |
Розрізняє об’єкти неживої та живої природи, рукотворні об’єкти. Використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля. Знає ознаки об’єктів живої природи. Фіксує результати досліджень (експериментів), застосовує різні засоби досліджень (термометр). |
Які ознаки живих організмів? С. 87 |
15 |
|
77 |
15 |
Різноманітний світ рослин. |
Наводить приклади різних рослин. Об’єднує рослини у групи. |
Різноманітний світ рослин. С. 88 |
17 |
|
78 |
16 |
Що потрібно рослинам? |
Пояснює, які умови необхідні для життя і розвитку рослин. Наводить приклади несприятливих умов для життя і розвитку рослин. |
Різноманітний світ рослин. С. 88 – 89 |
18 |
|
79 |
17 |
Кімнатні рослини. |
Наводить приклади назв кімнатних рослин. Описує необхідні умови догляду за деякими кімнатними рослинами. Розуміє, що різні кімнатні рослини можуть потребувати різних умов утримання. |
Різноманітний світ рослин. С. 90 - 91 |
22 |
|
80 |
18 |
Зима чи весна? |
Знає про сезонні зміни у природі, усвідомлює причини їх повторюваності. Спостерігає за сезонними змінами у природі. Наводить приклади ознак того чи іншого сезону. |
Весняна екскурсія. С. 92 – 93 |
24 |
|
81 |
19 |
Весняна екскурсія.
|
Розповідає правила поведінки під час екскурсії. Спостерігає за сезонними змінами у природі. Наводить приклади сезонних явищ. |
Весняна екскурсія. С. 92 – 93 |
|
|
82 |
20 |
Що змінюється навесні? |
Наводить приклади змін у природі навесні. Робить висновки за результатами спостережень. Доводить власну думку. |
Весняна екскурсія. С. 92 – 93 |
25 |
|
83 |
21 |
Що змінюється навесні? |
Наводить приклади змін у природі навесні. Робить висновки за результатами спостережень. Доводить власну думку. |
Весняна екскурсія. С. 92 – 93 |
|
|
84 |
22 |
Які бувають тварини? |
Наводить приклади тварин. Розрізняє комах, риб, птахів та звірів. |
Які бувають тварини? С. 94 |
|
|
85 |
23 |
Свійські тварини. |
Наводить приклади диких та свійських тварин. Пояснює користь свійських тварин для життя людини. |
Які бувають тварини? С. 95 |
12.04 |
|
86 |
24 |
Домашні улюбленці. |
Описує своє ставлення до домашніх тварин. Наводить приклади їхньої поведінки з власного досвіду. Розуміє відповідальність за життя своїх домашніх тварин. |
Домашні улюбленці. С. 96 |
14 |
|
87 |
25 |
Спостерігаємо за домашніми улюбленцями. |
Наводить приклади необхідних умов для життя та розвитку домашніх тварин. Спостерігає та робить висновки на основі спостережень. |
Домашні улюбленці. С. 96 – 97 |
15 |
|
88 |
26 |
Спостерігаємо за домашніми улюбленцями. |
Наводить приклади необхідних умов для життя та розвитку домашніх тварин. Спостерігає та робить висновки на основі спостережень. |
Домашні улюбленці. С. 96 – 97 |
19 |
|
89 |
27 |
Я покажу цікавий світ тварин. |
Розв’язує творчі завдання, завдання на увагу. Наводить приклади поведінки різних тварин. Розрізняє тварин за зовнішніми ознаками. |
Я покажу цікавий світ тварин. С. 98 – 99 |
21 |
|
90 |
28 |
Я покажу цікавий світ тварин. |
Розв’язує творчі завдання, завдання на увагу. Наводить приклади поведінки різних тварин. Розрізняє тварин за зовнішніми ознаками. |
Я покажу цікавий світ тварин. С. 98 – 99 |
22 |
|
91 |
29 |
Яке значення має природа для життя? |
Розуміє цінність природи для життя людей. Наводить приклади зв’язків у неживій та живій природі. |
Яке значення має природа для життя? С. 100 – 101 |
|
|
92 |
30 |
Людина і природа. |
Наводить приклади, коли людина шкодить природі. Висловлює власне ставлення до такої поведінки. |
Яке значення має природа для життя? С. 100 – 101 |
|
|
93 |
31 |
Земля – наш дім. |
Розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості їхнього життя від стану довкілля. Наводить приклади власних дій, які допоможуть зберегти природу. |
|
|
|
94 |
32 |
Діяльність людей у різні пори року. |
Установлює зв’язки між сезонними умовами та господарською діяльністю людей. Наводить приклади діяльності людей у різні пори року |
Діяльність людей у різні пори року. С. 102 – 103 |
|
|
95 |
33 |
Діяльність людей у різні пори року. |
Установлює зв’язки між сезонними умовами та господарською діяльністю людей. Наводить приклади діяльності людей у різні пори року |
Діяльність людей у різні пори року. С. 102 – 103 |
|
|
96 |
34 |
Природа мого краю. |
Розповідає про природу свого краю. Наводить приклади улюблених куточків природи у своїй місцевості. Пояснює, чому йому (їй) до вподоби той чи інший куточок природи, природний об’єкт. |
Природа мого краю. С. 104 – 105 |
|
|
97 |
35 |
Природа мого краю. |
Розповідає про природу свого краю. Наводить приклади улюблених куточків природи у своїй місцевості. Пояснює, чому йому (їй) до вподоби той чи інший куточок природи, природний об’єкт. |
Природа мого краю. С. 104 – 105 |
|
|
98 |
36 |
Природні багатства мого краю. |
Наводить приклади природних об’єктів рідного краю, зокрема рослин. Називає природні багатства рідного краю. |
Природні багатства мого краю. С. 106 – 107 |
|
|
99 |
37 |
Природні багатства мого краю. |
Наводить приклади природних об’єктів рідного краю, зокрема рослин. Називає природні багатства рідного краю. |
Природні багатства мого краю. С. 106 – 107 |
|
|
100 |
38 |
Відпочинок на природі. |
Знає правила безпечної поведінки в лісі та біля водойм. Висловлює відповідальне ставлення до природи. Наводить приклади активного відпочинку в різних куточках природи. Складає список необхідних речей для відпочинку на природі. |
Відпочинок на природі. С. 108 – 109 |
|
|
101 |
39 |
Відпочинок на природі. |
Знає правила безпечної поведінки в лісі та біля водойм. Висловлює відповідальне ставлення до природи. Наводить приклади активного відпочинку в різних куточках природи. Складає список необхідних речей для відпочинку на природі. |
Відпочинок на природі. С. 108 – 109 |
|
|
102 |
40 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|
|
103 |
41 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
104 |
42 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
105 |
43 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|