Календарно-тематичне планування уроків з «Літературного читання»
(автор Вашуленко О. В.)
(3.5 годин на тиждень)
№ уроку |
Тема |
Дата |
Сторінка підручника |
Примітка |
||||||||||
І семестр |
||||||||||||||
Дзвіночок кличе у Країну Знань |
||||||||||||||
|
Вступ. Знову дзвоник кличе нас. Л. Шостак «Шкільний дзвінок» . |
01.09 |
С.3 |
|
||||||||||
|
Головна професія — школяр. А. Костецький «Головна професія» . |
02.09 |
С.4-5 |
|
||||||||||
|
Робота з дитячою книжкою. |
03.09 |
|
|
||||||||||
|
Як їжачок боявся йти до школи. М. Сурженко «їжачок Буль — школяр» . |
07.09 |
С.6-8 |
|
||||||||||
|
Як їжачок боявся йти до школи. М. Сурженко «їжачок Буль — школяр» (продовження) . |
08.09 |
С.9-10 |
|
||||||||||
|
Розвивай свій талант! О. Полянська «Є у кожного талант» . |
09.09 |
С.11 |
|
||||||||||
|
Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Й. Шелепець «Зажурився кіт». Складання продовження історії. Прислів’я . |
14.09 |
С.12 |
|
||||||||||
|
Навчання — наполеглива праця. «Якщо вчитися важко(за Дж. Мур-Малл інос). |
15.09 |
С.13-14 |
|
||||||||||
|
Хто багато читає; той багато знає. Л. Повх «Ми маленькі читачі». Прислів’я. |
16.09 |
С.15-16 |
|
||||||||||
Книжка — ключ до знань |
||||||||||||||
|
Робота з дитячою книжкою. |
17.09 |
|
|
||||||||||
|
Книги — наші друзі В. Сухомлинський «Усі книжки гарні» . |
21.09 |
С.17-18 |
|
||||||||||
|
Увесь світ в собі вмістила книжка. Н. Поклад «Книжко- вечір». Я. Умеров «Про книжку» |
22.09 |
С.19-20 |
|
||||||||||
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділами «Дзвіночок кличе у Країну Знань», «Книжка— ключ до знань». |
23.09 |
|
|
||||||||||
Осінні барви, осінній настрій |
||||||||||||||
|
Різні настрої осені К. Переліска «Золота осінь», «Недалеко до зими» (за вибором напам'ять) |
28.09 |
с. 21-23 |
|
||||||||||
|
Осінь-мальовничка. Марійка Підгірянка «Прийшла осінь». Створення ілюстрації до вірша. |
29.09 |
с. 23-24 |
|
||||||||||
|
Чи можна побачити вітер? І Коломієць «Вітрисько». Читання в особах. Робота з картинами художників. |
30.09 |
с. 25-26 |
|
||||||||||
|
Робота з дитячою книгою.
|
01.10 |
|
|
||||||||||
|
Осінь — грибна пора. Пауза. Т. Коломієць «На галяві». Визначення настрою твору. |
05.10 |
с. 27-28 |
|
||||||||||
|
Головні співці взимку. А. Му «Горобці». Перегляд відео. |
06.10. |
с. 28-29 |
|
||||||||||
|
Хазяйнує осінь всюди. Персонаж твору. Н. Остапенко «Господиня Осінь». Читання в особах. Створення ілюстрації персонажів твору. |
07.10 |
с. 30-31 |
|
||||||||||
|
Як тварини готуються до зими. 0. Коротюк «Ведмежа колисанка». Л. Костенко «Білочка восени». |
12.10 |
с. 31-33 |
|
||||||||||
|
Чарівні звуки осені 0. Чорновіл «Осінній концерт». К. Маніва «Каштанопад». |
13.10 |
с. 34-35 |
|
||||||||||
|
Осінні настрої. Осінь весела. Н. Забіла «Осіннє листя». |
|
с. 36 |
|
||||||||||
|
Осінні настрої. Осінь сумна. Олена Пчілка «Садок марніє потихеньку»
|
|
С.37 |
|
||||||||||
|
Осінь мрійлива. В. Скомаровський «Лісова колиска» . |
|
(с. 37-38). |
|
||||||||||
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
||||||||||
|
Осінні настрої. Осінь тривожна, таємнича і задумлива. Л. Костенко «Березовий листочок» |
|
с. 38-39 |
|
||||||||||
|
Осінні настрої. Осінь весела. П. Сорока «Гра». В. Терен «Осінь» . |
|
С.39 |
|
||||||||||
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Осінні барви, осінній настрій». |
|
|
|
||||||||||
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
||||||||||
|
Колискові пісні. «Ой люлі, ой люлі». Слухання української народної колискової «Гойда, гойда-гой, ніченька іде…» у виконанні Н.Матвієнко |
|
С.40 |
|
||||||||||
|
Українські народні пісні. «Зайчику, зайчику». Читання в особах. Перегляд мультфільму |
|
С.41 |
|
||||||||||
|
Заклички. Лічилки. «Іди, іди, дощику» (напам'ять). «Котилася торба», «Тікав заєць через міст» (за вибором напам'ять) |
|
с. 42-43 |
|
||||||||||
Народні перлини для кожної дитини
|
|
|
||||||||||||
|
Мирилки. Скоромовки. «Дві подружечки зажурилися», «Подивися просто в очі» (за вибором напам'ять)
|
|
с. 43-44 |
|
||||||||||
|
Загадки. Читання і відгадування загадок. Складання загадки про тварину або рослину. |
|
с. 45 |
|
||||||||||
|
Прислів’я. Читання і пояснення змісту прислів’їв. |
|
с. 46 |
|
||||||||||
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
|
||||||||||
|
Народні казки. Казки про тварин. «Зайчикова хатинка» (українська народна казка) . |
|
с 46-49 |
|
||||||||||
|
Гуртом можна багато зробити. «Ведмідь і бджоли» (українська народна казка). Читання в особах .Читання в голос |
|
с. 49-50 |
|
||||||||||
|
Не роби іншому того, чого сам не любиш. «Лисичка і Журавель» (українська народна казка) . |
|
с. 51-53 |
|
||||||||||
|
Старе добро не забувається. «Ведмідь і павучок» (українська народна казка). Прислів’я. |
|
с. 53-55 |
|
||||||||||
|
Хочеш їсти калачі — не сиди на печі «Курочка, мишка та півник» (угорська народна казка). Читання в особах. Переказування казки. |
|
с. 56-58 |
|
||||||||||
|
Три поради. «Лисиця і яструб» (шотландська народна казка). Читання в особах. |
|
с. 58-59 |
|
||||||||||
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
|
||||||||||
|
Аудіювання. |
|
|
|
||||||||||
|
Аналіз діагностувальної роботи.Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Народні перлини для кожної дитини». |
|
|
|
||||||||||
|
Білі шати зими. В. Паронова «Йде зима». М. Сингаївський «Білі черевички у зими». Л.Дяченко «Чого сполошились синички?» Л. Вознюк «Загадки». |
|
с. 60-63 |
|
||||||||||
|
Улюблене свято всіх дітей. Н. Даценко «Зниклий мішок». Складання продовження казки . |
|
с. 64-65 |
|
||||||||||
|
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Колядки. Щедрівки. Засівальні пісні (за вибором напам'ять). Створення колективної збірки колядок, щедрівок і засівальник пісень |
|
С.65-67 |
|
||||||||||
|
Чому новий рік починається на в грудні? Авторська казка. 3. Мензатюк «Новий рік» . |
|
с. 68-69 |
|
||||||||||
|
Хто найстарший у родині вітрів? «Дивовижний снігопад» (за А. Рибалкою) . |
|
С.70-72 |
|
||||||||||
Кришталева зимонька у срібнім кожушку |
||||||||||||||
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
|
||||||||||
|
Що означає «економити»? Головна думка твору. М. Чумарна «Як зайчики зимували». |
|
с. 74-76 |
|
||||||||||
|
Зимові розваги. П. Воронько «Гра у сніжки». Виразне читання Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Кришталева зимонька у срібнім кожушку». |
|
с. 76 |
|
||||||||||