Календарне планування математика Скворцова 2 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики (Скворцова) з очікуваними результатами. НУШ
Перегляд файлу

Календарно-тематичний план з математики для 2 класу

 за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко, до підручника С.О. Скворцова

(140 год, 4 години на тиждень)

№з/п

Тема уроку

Очікувані результати

Дата

Примітки


РОЗДІЛ І. УЗАГАЛЬНЮЄМО І ВПОРЯДКОВУЄМО

ЗНАННЯ І ВМІННЯ ЗА 1 КЛАС

  1.  

Повторюємо нумерацію чисел першої сотні

Вміють розміщувати числа в натуральному ряді чисел

 

 

  1.  

Порівнюємо числа

Вміють порівнювати числа

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації

Додають і віднімають числа

 

 

  1.  

Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання

Оперують арифметичними діями

 

 

  1.  

Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10

Оперують прийомами додавання і віднімання в межах 10

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі

Записують короткий запис задачі, схему, розв’язують

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі

Складають обернені задачі

 

 

  1.  

Аналізуємо задачу

Аналізують задачі

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі

Розв’язують задачі з двома запитаннями

 

 

  1.  

Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності

Розуміють поняття: рівність, нерівність, розв’язують вирази

 

 

  1.  

Повторюємо геометричні фігури; величини

Розрізняють геометричні фігури, величини

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа в межах 100

Додають і віднімають числа в межах 100

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно

Додають і віднімають двоцифрові числа

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно

Додають і віднімають двоцифрові числа

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами

Додають і віднімають двоцифрові числа частинами

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

Додають і віднімають двоцифрові числа

 

2

  1.  

Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік

Встановлюють одиниці вимірювання різних величин, вміють користуватися годинником

 

 

  1.  

Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №1

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ ІІ. ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО

ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20

  1.  

Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки

Використовують сполучний закон додавання

 

 

  1.  

Визначаємо порядок виконання дій у виразах

Визначають порядок виконання дій

 

 

  1.  

Складаємо задачі

Складають задачі

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

Обчислюють зручним способом

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків

Розв’язують задачі, з’ясовують відповідність задачі і схеми

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел

Розуміють поняття стільки ж, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа

Вміють додавати суму до числа й віднімати суму від числа

 

 

  1.  

Використовуємо переставний закон додавання

Використовують переставний закон додавання, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними

Аналізують задачі

 

 

  1.  

Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20

Знають склад чисел другого десятка

 

 

  1.  

Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання

Розуміють взаємозв’язок додавання й віднімання

 

 

  1.  

Обчислюємо периметр многокутника

Знають, що таке периметр, обчислюють периметр фігур

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних

Доповнюють умову та розв’язують задачі

 

 

  1.  

Досліджуємо дві послідовні задачі

Аналізують та розв’язують задачі

 

 

  1.  

Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20

Розуміють залежність різниці від зміни від’ємника

 

 

  1.  

Знайомимося із виразами зі змінною

Розуміють поняття змінна,обчислюють вирази

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі з двома запитаннями

Аналізують та розв’язують задачі

 

 

  1.  

Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів

Аналізують вирази, роблять висновки, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента

Аналізують вирази, роблять висновки, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Порівнюємо математичні вирази

Аналізують вирази, роблять висновки, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Знайомимося з прийомом округлення

Розуміють прийом округлення

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

Обчислюють вирази різними способами

 

 

  1.  

Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми

Розв’язують вирази на основі правила віднімання числа від суми

 

 

  1.  

Віднімаємо числа різними способами

Віднімають числа різними способами, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

Додають і віднімають числа різними способами, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №2

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ ІІІ.

 РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ

  1.  

Знайомимося зі складеною задачею

Розуміють поняття проста задача, складена задача

 

 

  1.  

Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі

Міркують від запитання до числових даних задачі

 

 

  1.  

Ділимо складену задачу на прості

Складають план розв’язування задачі

 

 

  1.  

Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми

Розв’язують задачі

 

 

  1.  

Записуємо розв’язання задачі виразом

Розв’язують задачу по діях, виразом

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі двома способами

Розв’язують задачу по діях, виразом

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі різними способами

Розв’язують задачу по діях, виразом

 

 

  1.  

Виконуємо дії з величинами

Виконують дії з величинами

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі на знаходження різниці

Розв’язують задачі на знаходження різниці

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова

Розв’язують задачі двома способами

 

 

  1.  

Перевіряємо додавання і віднімання

Обчислюють вирази, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння

Розв’язують задачі на різницеве порівняння

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі

Розв’язують задачі

 

 

  1.  

Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №2

 

 

 

РОЗДІЛ ІV.

ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД У МЕЖАХ 100

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа 

Обчислюють вирази

 

 

  1.  

Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка

Розв’язують складені задачі

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд

Обчислюють вирази

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд

Обчислюють вирази

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння

Розв’язують задачі на  різницеве порівняння

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

Додають і віднімають числа різними способами, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі

Розв’язують задачі

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі

Розв’язують задачі

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення

Додають і віднімають числа способом округлення, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Обчислюємо різними способами

Додають і віднімають числа різними способами, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Досліджуємо кут

Називають геометричні фігури, сторони та вершину кута

 

 

  1.  

Одержуємо прямий кут

Вирізняють прямий кут

 

 

  1.  

Досліджуємо прямокутник

Знають ознаки прямокутника, чотирикутника

 

 

  1.  

Досліджуємо прямокутник

Знають ознаки прямокутника, чотирикутника, вирізняють серед фігур

 

 

  1.  

Досліджуємо квадрат

Знають ознаки квадрата

 

 

  1.  

Визначаємо периметр многокутника

Визначають периметр фігури

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі

Розв’язують задачі

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі

Розв’язують задачі

 

 

  1.  

Досліджуємо коло і круг

Знають поняття  центр кола, радіус кола

 

 

  1.  

Досліджуємо коло і круг

Показують центр кола, радіус

 

 

  1.  

Шукаємо шлях розв’язування задачі

Розв’язують задачі, міркуючи від числових даних до запитання

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

Додають і віднімають числа частинами

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

Додають і віднімають числа частинами, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі

Розв’язують задачі

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

Додають і віднімають числа частинами, розв’язують задачі

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

Додають і віднімають числа частинами

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі на знаходження суми

Розв’язують задачі на знаходження суми

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел

Розв’язують задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел

 

 

  1.  

Розв’язуємо задачі на знаходження суми

Розв’язують задачі на знаходження суми

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі

Розв’язують задачі

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно

Додають і віднімають числа порозрядно

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

Додають і віднімають числа різними способами

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі

Розв’язують задачі

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі

Розв’язують задачі

 

 

  1.  

Порівнюємо математичні вирази

Порівнюють вирази

 

 

  1.  

Використовуємо в обчисленнях прийом округлення

Обчислюють вирази, використовуючи округлення

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо різними способами

Додають і віднімають числа різними способами

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа.

Додають і віднімають числа різними способами

 

 

  1.  

Досліджуємо величини

Знають одиниці вимірювання поданих величин, порівнюють іменовані числа

 

 

  1.  

Перевіряємо додавання і віднімання

Додають і віднімають числа різними способами

 

 

  1.  

Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №4

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ V.  ВИВЧАЄМО АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ;

ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ

  1.    

Досліджуємо суму однакових доданків

Читають і обчислюють вирази за схемою по_взяти _разів

 

 

  1.    

Досліджуємо різницю кількох однакових чисел

Читають вирази за схемою

 у _ міститься по_ - ?р.

 

 

  1.    

Додаємо і віднімаємо однакові числа

Додають і віднімають однакові числа

 

 

  1.    

Розв’язуємо задачі

Розв’язують задачі

 

 

  1.    

Знайомимось із арифметичною дією множення

Розуміють співвідношення додавання однакових чисел із дією множення

 

 

  1.    

Знайомимось із арифметичною дією ділення 

Вміють замінити віднімання однакових чисел дією ділення

 

 

  1.    

Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка

Замінюють додавання множенням, віднімання – діленням. Розуміють поняття добуток, частка

 

 

  1.    

Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення

Називають компоненти дій множення, ділення

 

 

  1.    

Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею

Знають переставний закон множення, роблять висновки щодо множення з нулем та одиницею

 

 

  1.    

Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення

Складають рівності, розв’язують задачі

 

 

  1.    

Вивчаємо ділення з нулем та одиницею

Пояснюють ділення з нулем та одиницею

 

 

  1.    

Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10

Вміють множити та ділити на 10

 

 

  1.    

Вивчаємо ділення на рівні частини.

Вміють ділити на рівні частини

 

 

  1.    

Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах

Знають порядок виконання дій, обчислюють вирази

 

 

  1.    

Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №5

 

 

 

  1.    

Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2

Орієнтуються у таблиці множення числа 2

 

 

  1.    

Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі

Розв’язують задачі, обчислюють вирази, користуючись таблицями множення і ділення

 

 

  1.    

Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми

Розв’язують задачі, обчислюють вирази, користуючись таблицями множення і ділення

 

 

  1.    

Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник

Розуміють зв'язок додавання і множення, віднімання і ділення

 

 

  1.    

Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3

 

 

 

  1.    

Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці.

Розв’язують задачі

 

 

  1.    

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння

 

 

 

  1.    

Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4

 

 

 

  1.    

Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць

Розв’язують задачі

 

 

  1.    

Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів

 

 

 

  1.    

Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5

 

 

 

  1.    

Досліджуємо таблицю ділення на 5

 

 

 

  1.    

Розв’язуємо складені задачі

 

 

 

  1.    

Вивчаємо кратне порівняння

 

 

 

  1.    

Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6

 

 

 

  1.    

Досліджуємо  таблицю ділення на 6

 

 

 

  1.    

Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння

Розв’язують задачі

 

 

  1.    

Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7

 

 

 

  1.    

Досліджуємо таблицю ділення на 7

 

 

 

 

  1.    

Перевіряємо множення та ділення

 

 

 

 

  1.    

Досліджуємо таблиці множення числа 8 та числа 9; таблиці ділення на 8, на 9

 

 

 

  1.    

Досліджуємо таблиці ділення на 8, на 9

 

 

 

 

  1.    

Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №6

 

 

 

  1.    

Повторення вивченого

Розв’язують задачі

 

 

  1.    

Повторення вивченого

 

 

 

  1.    

Повторення вивченого

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Богдан Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. білик таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Щербакова Алина Феліксівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Кравченко Наталія Дмитрівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  5. Бутчак Наталія Романівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Макарова Оксана Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Лазецька Леся Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
7806
Оцінка розробки
4.9 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку