Образотворче мистецтво
16 годин
1 год на тиждень
Художньо-творча діяльність |
Дата |
Прим. |
|
1. |
Організація робочого місця. Використання різних ліній, плям, форм, кольорів і їх відтінків для створення візуальних образів. Малювання рюкзачка. |
|
|
2. |
Використання простих геометричних форм. Подарунок друзям. |
|
|
3. |
Прості форми у намальованих іграшках. Навколишній світ. |
|
|
4. |
Створення зображень графічними матеріалами, фарбами. Барви природи. |
|
|
5. |
Використання різних ліній, форм, кольорів і їх відтінків. Подорож містом. |
|
|
6. |
Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об'єктів. Створення цікавих зображень, домальовуванням ліній, цифр, літер кольоровими олівцями або фломастерами.Осінні дерева. |
|
|
7. |
Ліплення з пластичних матеріалів. Ліплення грибів. Сімейка грибів . |
|
|
8. |
Ліплення з пластичних матеріалів. Пластилін. Ліплення з пластиліну овочів. Осінні дарунки |
|
|
9. |
Використання образотворчої діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. Танок кольорів |
|
|
10. |
Використання образотворчої діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. Кольри веселки |
|
|
11. |
Використання образотворчої діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. Барви осені |
|
|
12. |
Картини в холодних кольорах. Техніка забризкування. «Зимовий палац». |
|
|
13. |
Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів ріних видів декоративно-прикладного мистецтва (витинанка). Сніжинка-витинанка |
|
|
14. |
«Веселі сніговики». Малювання сніговика гуашевими фарбами |
|
|
15. |
Використання образотворчої діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. Новорічна красуня. |
|
|
16. |
Відтворення елементарних танцювальних елементів. Імпровізації засобами пантоміми. Різдвяна листівка. |
|
|
Образотворче мистецтво
19 год
1 год на тиждень
|
Сприймання та інтерпретація мистецтва (6 год) |
|
|
17. |
Знайомство з деякими видами театру та кіномистецтва. Мандруємо Європою. Виготовлення балеринок для вальсу сніжинок. |
|
|
18. |
Театр та кіномистецтво. Професії в кіномистецтві. Кумедний клоун |
|
|
19. |
Театр та кіномистецтво. Професії в кіномистецтві. Малюваннятеатральної ляльки. |
|
|
20. |
Театр та кіномистецтво. Професії в кіномистецтві. Веселі перетворення. Малювання веселих гномів |
|
|
21. |
Мистецтво і техніка. Прилади, на яких можна навчитися малювати. Декорації до опери -казки |
|
|
22. |
Мистецтво і техніка. Ліплення ляльки до вистави |
|
|
Комунікація через мистецтво |
|||
23. |
Колективне виконання творчого задуму. Ліплення колективно героїв казки |
|
|
24. |
Презентація та характеристика власних творчих досягнень. Підсніжники |
|
|
25. |
Презентація та характеристика власних творчих досягнень. Композиція з квітів |
|
|
26. |
Презентація та характеристика власних творчих досягнень. Малювання крапанки |
|
|
27. |
Презентація та характеристика власних творчих досягнень. Орнамент на посуді |
|
|
28. |
Презентація та характеристика власних творчих досягнень. Ліплення з пластиліну народних іграшок- свищик |
|
|
29. |
Презентація та характеристика власних творчих досягнень. Ліплення з пластиліну котика-муркотика |
|
|
30. |
Презентація та характеристика власних творчих досягнень Малювання фарбами квітів для мами |
|
|
|
|
|
|
31. |
Презентація та характеристика власних творчих досягнень Малювання фарбами квітучу яблуню. |
|
|
32. |
Презентація та характеристика власних творчих досягнень. Малювання казкового птаха. |
|
|
33. |
Вікторина. Виготовлення сувенірної коробочки |
|
|
34. |
Вікторина. Виготовлення другові сувенірного тортика |
|
|
35. |
Узагальнення та повторення матеріалу. |
|
|