Бінарний урок музичного мистецтва і образотворчого мистецтва " Краса весни"

Про матеріал
Мета даного уроку:навчити учнів свідомо обирати колірне рішення майбутньої роботи; ознайомити з технічними прийоми роботи акварельними фарбами; вчити бачити в музиці образи весняної природи; ознайомити з поняттям «веснянка».
Перегляд файлу

1

Бінарний урок музичного мистецтва і образотворчого мистецтва

Тема: Краса весни

Мета (образотворче мистецтво): навчити учнів свідомо обирати колірне рішення майбутньої роботи; ознайомити з технічними прийоми роботи акварельними фарбами.

Розвивати художньо-образне сприйняття творів живопису, уміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак.

Прищеплювати любов до рідної природи, творів образотворчого мистецтва.

Мета (музичне мистецтво): вчити бачити в музиці образи весняної природи; ознайомити з поняттям «веснянка».

Розвивати чуттєву сферу, уміння відчувати емоційно-образний зміст музики, співацькі навички, творчі здібності.

Виховувати чуйну й гармонійну особистість, вчити бачити красу навколишнього світу.

Обладнання(образотворче мистецтво): репродукція пейзажу весни клейонки , альбоми, папір, акварель , пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів.

Обладнання(музичне мистецтво): відео-презентація «Весняні голоси»

Й. Штрауса, зображення сонечка, баян, фонохрестоматія.

Тип уроку: бінарний

Пояснення: УМ-учитель музики, УОМ- вчитель образотворчого мистецтва.

Хід уроку

1. Організаційний момент

УМ - Продзвенів уже дзвінок,

         Починається урок

2        

         Фарби, звуки, нас чекають,

         Нам вже двері відчиняють.

         Кличе музика, луна.

         Світ чудес нас всіх віта.

         Добрий день, діти!

        ( Добрий день, вчителю!)

УОМ - Без слів не можна вірша написати

          Без нот не можна музику заграти

          В художника – своя барвиста мова

це мова фарб, це гама кольорова.

- Сьогодні на уроці ми  вами спробуємо за допомогою музичних нот та      

кольорової гами відобразити красу та настрій весняної природи.

2. Робота над темою уроку.

УМ - Ось, послухайте і подивіться як це роблять митці мистецтва.

         (Відео-презентація Й.Штрауса «Весняні голоси»)

         - Діти, які емоції викликала у вас ця музика?

          - Передайте їх виразом обличчя

           (Перший показує вчитель)

           - Поділіться гарним настроєм з товаришем, з гостями.

           - Ми, бажаємо щоб такий настрій, зберігся до кінця уроку.

           - Чи можна під музику, що звучала танцювати?

           (Відповіді дітей)

            - Так, під таку музику можна танцювати – це плавний танець, який  

    3      

           виконують парами.

         УОМ  - Чи відповідає ця музика настрою картини

          - Художники вміють гарно передати красу весняної природи. Вони        

                зображують зелені листочки і траву.

               - Художники утворюють на палітрі різноманітні відтінки зеленого

               кольору.

               - Отож, уявіть що ми художники.

               - Змішайте зелену фарбу з жовтою, синьою, білою.

               - Дослідіть, які відтінки зеленого кольору утворилися? Які відтінки

              зеленого кольору є на картині?

 УМ - Навесні, колись у давнину, діти зверталися до сонечка, вітаючи весну

            закличками й поспівками. Вони співали веснянки, водили колом

            хороводи. Адже, коло нагадувало сонечко. ( Зображення сонечка)

            - Заспіваймо, цю поспівку-закличку, звертаючись до сонечка. Такі   

             поспівки називаються веснянками. (Хоровод)

УОМ  - За допомогою фарб також можна привітати сонечко та вену

            намалювавши чудові картини весняного пейзажу.

            - А малювати картини-привітання будемо в техніці монотипія.

УМ - На попередньому уроці ми почали вивчати пісню «Повертайся ластівко».

        - Про що розповідається в цій пісні?

        - Давайте пригадаємо її...

        - Наш урок добігає кінця.

        - Оберіть слова, які передають настрій веснянок?

4

    (Завдання з підручника)

УОМ - Влаштуємо з наших робіт художню виставку і поділимося враженнями

            від уроку:

           - На уроці я дізнався...

          - Мені сподобалось...(Коло спілкування)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Мохнач Олеся
Додано
17 жовтня
Переглядів
191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку