Календарне планування "Образотворче мистецтво 1 клас" для роботи з учнями за індивідуальною формою навчання ( 35 год на рік, 1 год на тиждень). Складено за "Типовою освітньою програмою для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018 р."
№ |
Дата |
Музичне мистецтво Зміст |
Примітки |
1 |
|
Музика в школі. Музика як урок та як вид мистецтва. |
|
2 |
|
Способи орієнтування у навчальному просторі. «Мак» (обр. Я.Степовий). |
|
3 |
|
Джерела музичних звуків (знайомство з музичними інструментами та технічними засобами). |
|
4 |
|
Звуки живої природи. «Зайчику, зайчику», Я.Степовий. |
|
5 |
|
Звук голосу. «Осінь ходить по лісах», О.Тилічеєва. |
|
6 |
|
Дитячі шумові (металофон, брязкальця, бубон, барабан, дзвіночки ) інструменти Музикування. «Осінь ходить по лісах», О.Тилічеєва. |
|
7 |
|
Дитячі музичні інструменти (сопілка ). Музикування. «Що в осені у кошику?», О.Тилічеєва |
|
8 |
|
Дитячі шумові (металофон, брязкальця, бубон, барабан, дзвіночки ) та музичні інструменти (сопілка ). Музикування за вибором. |
|
9 |
|
Українські народні інструменти: бандура, сопілка, бубон, особливості їх звучання. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу». |
|
10 |
|
Правила слухання музики. Й.Бах, Оркестрова сюїта № 3. |
|
11 |
|
Елементарні правила слухання музики. В.Моцарт, Балет «Маленькі дрібнички». |
|
12 |
|
Емоційне реагування на музичні звуки (радість, смуток, співпереживання, страх). П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків», «Баба-Яга». |
|
13 |
|
Правила охорони голосу та співу. «Новорічна», А.Філіпенко, Г.Бойко. |
|
14 |
|
Охоронний співочий режим. «Зимонька-снігуронька», Я.Степовий. |
|
15 |
|
Правильна співоча постава. «Про ведмедика», А.Філіпенко, Т.Волгіна. |
|
16 |
|
Про що розповідає музика. Музика в житті людини. «На місточку» А.Філіпенко, Г.Бойко. |
|
17 |
|
Роль музики в житті людини. «Калачі», А.Філіпенко, Г.Демченко. |
|
18 |
|
Музика як мистецтво. «Киця», В.Вітліна, Н.Найдьонова. |
|
19 |
|
Музика вокальна та інструментальна. «Зайчику, зайчику», Я.Степовий. |
|
20 |
|
Правила співу. «Котику сіренький»; «Мак» (обр. Я.Степовий). |
|
21 |
|
Навички правильного дихання. «По малину в сад підемо», А.Філіпенко, Т.Волгіна. |
|
22 |
|
Диригентські жести (увага, вступ, закінчення). «Дрібушечки», Я.Степовий. |
|
23 |
|
Особливості музичних звуків (високі й низькі). «Сорока-ворона». |
|
24 |
|
Особливості музичних звуків (довгі та короткі). «Вийди, вийди, сонечко». |
|
25 |
|
Особливості музичних звуків (гучні й тихі). «Сорока-ворона». «Вийди, вийди, сонечко». |
|
26 |
|
Слухова увага та зосередженість в процесі слухання музичних звуків. |
|
27 |
|
Позитивні емоції (радість, задоволення) в процесі слухового сприймання музичних звуків. «Гоп, гоп, ту-ту-ту». |
|
28 |
|
Забарвлення звучання голосу людини та музичних інструментів. «Вийди, вийди, сонечко» |
|
29 |
|
Українська народна пісня (назва, текст пісні). Колискові. «Налетіли журавлі». |
|
30 |
|
Українська народна пісня (назва, текст пісні). Щедрівки. «Щедрик-ведрик» |
|
31 |
|
Український народний танець. Ритмічність народного танцю. Гопак. «Гарний танець гопачок», А.Філіпенко. |
|
32 |
|
Український народний танець. Ритмічність народного танцю. Українські народні танці, «Козачок»; «Гопак». |
|
33 |
|
Ритмічний супровід до пісень і танців. «Як діждали літа». |
|
34 |
|
Темпоритмічна діяльність. «Як діждали літа». |
|
35 |
|
Підсумок за рік. |
|