КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ З ПРЕДМЕТА
МУЗИКА
(35 год.,1 год. на тиждень)
за програмою О.Савченко, підручником О.Калініченко, Л.Аристової
І семестр
№ |
Тема уроку
|
Дата |
1 |
«Здрастуй школо!» Загальне ознайомлення з поняттям «музика». Музичні звуки. Слухання: В.А.Моцарт «Маленька нічна серенада» (1частина); І.Кириліна, П.Воронько «Засмутилось кошеня». Виконання: Н.Май «Перший дзвоник». (с.6-7) |
|
2 |
«Ми –учні чарівниці Гармонії». Мелодія слухання: В.Подвала «Музичні загадки» Виконання:Н.Май «Перший дзвоник» (з рухами). Перегляд мультфільм «Маленький Моцарт» (с.10-11) |
|
3 |
Мої друзі- іграшки. Композитор. Настрій у музичних творах. Пісня. Куплет (заспів, приспів). Слухання: П.Чайковський «Хвороба ляльки» «Нова лялька» «Марш дерев’яних солдатиків». Виконання: А.Олєйнікова, Т.Єфімова «Мушка лапки рахувала» с.14-15 |
|
4 |
Милуємося довкіллям.Властивості музичних звуків (висота). Слухання: Е.Гріг «Пташка»; Д.Шостакович «Ведмідь». Перегляд: мультфільм «Ведмедик і той, що живе в річці». Виконання: А.Олєйнікова, Т.Єфімова «Мушка лапки рахувала» (з рухами) с.18-19 |
|
5 |
Щедра осінь. Властивості музичних звуків (гучність). Слухання: Л.Парцхаладзе «Осінній дощик»; В.Косенко «Пасторальна». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» ( в ролях). Гра «Луна» (с.22-23). |
|
6 |
Наша Батьківщина – рідна Україна. Ритм. Танець. Виконання: А.Філіпенко, В.Панченко «ой заграйте, дударики» с.26-27. Перегляд: укр..народних танців козачок і гопак. Імпровизування танцювальних рухів. |
|
7 |
Мистецькі професії. Музикант. Інструментальний супровід. Виконання: награвання українських мелодій на сопілці, бандурі тощо (на вибір). Перегляд: мультфільм «Бременські музиканти» с.30-31 |
|
8 |
Мої захоплення. Властивості музичних звуків (тривалість). Слухання: К.Сен-Санс «Акваріум», «Лебідь». Порівняння творів. Виконання: І.Островерхий, М.Пономаренко «Кицю, кицю де була». Ритмічні вправи. с.34-35 |
|
9 |
Завітаємо до театру. Опера. Слухання: М.Лисенко «Пісня Кози», «Пісня Вовчика», з опери «Коза-Дереза». Виконання: «Пісня Кози», «Пісня Вовчика» в парах.с.38-39 |
|
10 |
Ми актори. Ми – костюмери. Актор. Слухання: М.Лисенко «Пісня Лисички» «Пісня Рака» з опери «Коза-Дереза». Виконання: «Пісня Лисички» «Пісня Рака» в ролях. с.42-43 |
|
11 |
«Лускунчик» на театральній сцені. Балет. Слухання: П.Чайковський «Лускунчик» (фрагмент з балету). Імпровізування танцювальни рухів під музику балету. Виконання: «Ой хто хто Мико-лая любить». с.46-47 |
|
12 |
Зима-чарівниця. П’єса. Темп (швидко, повільно). Слухання: Я.Степовий «Сніжинки». Виконання: Н.Май «Новорічна» Перегляд: мультфільм «Таємна служба Санта-Клауса». с.50-51 |
|
13 |
Зустрічаємо Святочного Діда. Слухання: український народний та-нець «Метелиця»; К.Дебюссі «Сніг танцює». Виконання: українська народна пісня-гра «Іде, іде дід» с.54-55 |
|
14 |
Зимові свята. Колядки. Щедрівки. Слухання: «Коляд, коляд, коляд-ниця», «Щедрик» в обробці М.Леонтовича. Виконання: колядки, щед-рівки с. 58-59 |
|
15 |
Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів (с.61) |
|
16 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання вивчених му-зичних творів. |
|
17 |
Підсумковий урок. Виставка робіт за І семестр. |
|
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22
|
|
|
23
|
|
|
24 |
|
|
25 |
|
|
26 |
|
|
27 |
|
|
28 |
|
|
29 |
|
|
30 |
|
|
31 |
|
|
32 |
|
|
33 |
|
|
34 |
|
|
35 |
Підсумковий урок. Виставка робіт за ІІсеместр |
|