Зимові захоплення і спорт. План - конспект уроку

Про матеріал
План-конспект уроку для 2 класу НУШ. Мистецтво. Знайомство з зимовими видами спорту.
Перегляд файлу

   ПЛАН -  КОНСПЕКТ  УРОКУ  № 16 2   клас

Автор  розробки: вчитель музичного мистецтва  Комунального  закладу     Гімназії №32, м. Кам’яське,  « Старший вчитель»  Акименко Олена Петрівна.                                                         Тема  уроку  : « Зимові  захоплення  і  спорт»                                           Тип  уроку : комбінований, вивчення нового матеріалу.                                           Головне  завдання  уроку: познайомити  дітей  з зимовими видами спорту.               Мета:                                                                                     Ознайомити  дітей з зимовими видами спорту, які  об’єднують спорт і мистецтво; поглиблювати   знання  учнів   про зиму, як  пору року, її прикмети,пропонувати дітям захоплюватися і займатися різними видами спорту.                                           Розвивати творче  мислення, уважність, фантазію,збагатити словниковий запас дітей з теми.                                           Виховувати любов  до  природи, здатність сприймати і  оцінювати музичні твори.                                                                                     Обладнання:   комп’ютер,проектор,екран,мультимедійна дошка,фортепіано,                                                                                іграшкові санчата  і сніжки, лижі, ковзани,  скакалка.                                                                                     Музично - дидактичний                                                             матеріал : В.Косенко «Скакалка»,м/ф «Зимові види спорту», пісня В. Сороки,               вірші Р.Обшарської «Спортивна зима»,руханка «Танці- зігріванці », нотна грамота- тривалості нот і пауз,м/ф « Шайбу, шайбу» ,гра «Кращий знавець» , роздатковий  матеріал ,шоколадні медалі.download

                                                       СХЕМА   УРОКУ.     1.Музичне  вітання. Організаційний момент.                                              2. Зима – прекрасна   пора  року !   Зимові види   спорту.                                               3.Мультфільм :  «Зимові  види  спорту».                                                 4. Спорт  і   мистецтво : «Танці  на льоду» - (відео) .     :                                             5.Роль  ритму   і   темпу  в музичному  творі.                                                6 .Слухання  твору  . В.Косенко  «Скакалка».                                           7.Руханка  . «Танці- зігріванці» - (відео).                                           8.Пісня : «Спортивна зима» - розучування.                                            9.Гра : «Кращий  знавець» - ( роздатковий матеріал,інтерактивна дошка).               10.Мультфільм: «Шайбу,шайбу».                                           11.Нотна  грамота : «Тривалості нот і пауз» (відео, інтерактивна дошка).               12. Домашнє  завдання: разом  з батьками  доберіть   музику   для                 вправ з ранкової гімнастики.                                                                                                        

                                                      ХІД   УРОКУ.                                                                                          1. Організаційний  момент.                                           Музичне  вітання .                                           Учні.  Завітайте  всі  до  нас ,  тут  співає  другий  клас !                                           Учитель .  Добрий  день!                                           Учні.   Добрий,  добрий  день!                                                                                     2. Актуалізація  опорних  знань.                                            Звучить музика   П.Чайковського   з   циклу :  «Пори року «  (Грудень).                             Учитель . Прийшла до  нас  бабуся  у білому   кожусі.                                                        

                   Поля причепурила - пухнастим  снігом   вкрила.                                                

download      

                       Відгадайте,  хто  вона,  ця   бабуся  чепурна ?

Учні.           Це       Зима.    Учитель .     Вірно   ,  це  Зима.  (проектор, екран,комп’ютер). На  екрані  .  «танок  сніжинок»  .                                                      Учитель .      Падають  сніжинки на землю. Тихо  лягають   на поле, на  ліс, на  дорогу. Зима – прекрасна  пора року! Вранці  все забринить дитячим  сміхом.  Для дітей –  це   час   веселих  розваг  та  спортивних  ігор.                             Учитель.        Діти, а  які  ви  знаєте  зимові види  спорту?                                           Учні.  (Відповіді    дітей.)                                           Учитель .      Той, хто  займається  спортом, вирізняється   від  решти   силою, енергією,  мужністю, грацією  ,гарним  настроєм.                                                                                     3. Повідомлення  теми  і  мети  уроку.                                           Учитель .   Перегляньте      мультфільм   і   знайдіть   свій     улюблений  зимовий   вид  спорту  .                                           *Мультфілььм  . « Зимові  види  спорту».                                          images                                                                                     Учитель.        Пригадайте, які  види   спорту  поєднують  мистецтво  і  спорт?                Який  вид     спорту    можна  назвати  «танцями  на  льоду»?                                           Учні .    (  Відповіді  дітей).                                           Учитель  .    Так, вірно.  «Танці  на льоду»   чи  фігурне  катання.  Скільки   емоцій  та   краси  людських  рухів  під  музичний  супровід .                                                                                              *Відео: « Танці  на  льоду» - (фрагмент).                                                                                      4.  Робота  над темою  уроку.                                                                                     Учитель  .      Як чудово   катаються  на  льоду  пари,а  яку  роль  відіграє   ритм  і  темп  у   відображенні  руху   в  музичному   супроводі ( творі)?                                               Пригадайте, що  таке  темп,  що  таке   ритм?                                           Учні  .              Темп -  це  швидкість   виконання  музики;   ритм –  послідовність  довгих  і  коротких   звуків  у  музиці ;  ( відповіді  дітей).                                                 Учитель.     Щоб    бути  сильним,   вправним,   енергійним,  робити  ранкову      зарядку  з  м’ячем , гантелями, скакалкою.   Пропоную   послухати   музичний  твір  «Скакалка».                                           * Слухання  твору : В.Косенко  «Скакалка».images                                Учитель .     ( Проаналізуйте   твір ).  Щоб  здоровим, сильним бути,треба нам про  сум   забути.                                         Спортом  треба  всім  займатись  і  частіше  посміхатись!                                                                                                           *Руханка : «Танці –   зігріванці  »    -  ( відео)                                                                                          Учитель.         Гарний настрій  нам   «подарували «   Танці –зігріванці», а як  же  без  веселої пісні? І  пісня  сьогодні  теж  спортивна ,зимова, гарна. Тож послухайте її.                                           * «Спортивна  зима»  муз. В.Сороки –  розучування пісні.( З  танцювальними елементами)                                                                                     Учитель .       Пропоную  вам  гру .                                              * Гра :  «Кращий   знавець «.                                                                                 Діти  працюють  з    роздатковим  матеріалом . На  інтерактивній  дошці    змінюються  слайди  різного     знаряддя  для  зимових   видів  спорту . А учні знаходять  на  картках   відповідний вид спорту.                                                                                     Учитель.     Молодці!  Всі  чудово  впоралися  із  завданням! Дбаючи  про  своє  здоров’я, треба  робити щодня  зарядку,   займатися   фізкультурою   та   спортом в  різні  пори  року.  Запрошуйте батьків  на спортивні майданчики та шкільні   змагання. Який вид  зимового  спорту  полюбляють  наші  хлопчики?                       Учитель.    Вірно.  Хокей!                                            *Мультфільм: «Шайбу,  шайбу»  - (фрагмент).download Учитель.       Сьогодні   Нотний  Будиночок  ласкаво  відчиняє   нам  свої  двері. Пригадайте, які    тривалості  нот  і  пауз   ви  знаєте ?  А   чи   є  восьмі   та                    шістнадцяті   ноти в  пісні   «Спортивна  зима»?                                           Учні .  ( Відповіді дітей).                                                                                            .5.    Підсумок  уроку.                             Учитель.   Стрибки  з  трампліну , хокей ,лижні гонки, фігурне катання,              санний  спорт,сноубординг , спортивне  орієнтування та інші   різновиди  зимового  спорту    допомагають  підвищенню  працездатності   , розвитку  м’язів    та  вестибулярного  апарату . Всі, хто  займається  спортом – загартовані ,сильні, врівноважені,з  оптимістичним   настроєм.  Займайтеся  спортом  із                   задоволенням.                                           Ви  сьогодні  були справжніми  спортсменами , з гарними   результатами   закінчуємо  урок .  Тому  я хочу    всіх    нагородити   медалями.(Вручення  шоколадних  медалей).images                                                                                      *Домашнє  завдання. Разом  з батьками  доберіть    музику    до  ранкової гімнастики. Придумайте  вправи.                                                 Учитель.     З першим   снігом  і  морозом  я  усіх  вітаю. Щиро  від душі  моєї    щастя  вам  бажаю. До  побачення!                                            Учні.              До  побачення!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

 

docx
Додав(-ла)
Акименко Олена
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
2386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку