Календарне планування з географії для 7 класу на ІІ семестр 2017-2018 навчального року розроблено відповідно до програмових вимог та методичних рекомендації на 2017-2018 навчальний рік
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИВЧЕННЯ
КУРСУ «ГЕОГРАФІЯ: МАТЕРИКИ І ОКЕАНИ», 7 КЛАС
( 2 години на тиждень)
( 34 на ІІ семестр)
Тематичний блок №4 «Австралія. Антарктида.» (5 годин)
Тема 3. Австралія.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
І сем |
|
Географічне положення. Дослідження та освоєння материка. Практичні роботи 7. Позначення на контурній карті назв географічних об`єктів материка. |
|
І сем |
|
Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини. |
|
31 |
15.01 |
Клімат. Води суходолу. Практична робота 8. Визначення типів клімату Австралії за кліматичними діаграмами. |
Оцінювана |
32 |
18.01 |
Унікальність рослинності і тваринного світу. Природні зони. Зміна природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти Австралії, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО. Населення, його склад та розміщення. Австралія – країна-материк. Україна і Австралія. |
|
РОЗДІЛ ІІІ. Полярний материк планети
Тема 1. Загальні відомості про Антарктиду
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
33 |
22.01 |
Географічне положення. Антарктида й Антарктика. Дослідження материка. Українська дослідна станція «Академік Вернадський». Міжнародний статус материка. |
Підготувати мультемидійну презентацію про органічний світ Антарктиди (випереджувальне) |
Тема 2. Природа материка
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
34 |
25.01 |
Тектонічна будова, рельєф, клімат, рослинність і тваринний світ Антарктиди. Природні багатства, їх використання. Екологічні проблеми материка |
|
35 |
29.01 |
Узагальнення знань з теми (Австралія та Антарктида) |
|
Тематичний блок №5 «Північна Америка» (7 годин)
РОЗДІЛ ІV. Материки Північної півкулі
Тема 1. Північна Америка
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
36 |
01.02 |
Географічне положення. Історія відкриття та освоєння. Практична робота 9. Позначення на контурній карті назв географічних об'єктів Північної Америки |
|
37 |
05.02 |
Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини. |
|
38 |
08.02 |
Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. |
|
39 |
12.02 |
Води суходолу. |
|
40 |
15.02 |
Природні зони. Висотна поясність у горах. |
|
41 |
19.02 |
Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО. Дослідження №3: Розробка та обґрунтування маршруту, що проходить через об'єкти Північної Америки, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО. |
|
42 |
22.02 |
Населення. Держави. Україна і держави Північної Америки |
|
Тематичний блок №5 «Євразія» (14 годин)
Тема 2. Євразія
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
43 |
26.02 |
Географічне положення. Поділ Євразії на дві частини світу. Дослідження та освоєння материка. Практичні роботи 10. Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії. |
|
44 |
01.03 |
Тектонічна будова |
|
45 |
05.03 |
Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини |
|
46 |
12.03 |
Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. |
|
47 |
15.03 |
Практична робота 11. Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм. |
Оцінювана |
48 |
19.03 |
Води суходолу. |
|
49 |
22.03 |
Природні зони. |
|
50 |
02.04 |
Вертикальна поясність. |
|
51 |
05.04 |
Зміни природи материка людиною. |
|
52 |
12.04 |
Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО. |
|
53 |
16.04 |
Дослідження 4. Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту з позначенням країн, природних об’єктів та природних комплексів. |
|
54 |
19.04 |
Населення. Найбільші держави Європи та Азії. |
|
55 |
23.04 |
Зв’язки України з країнами Європи та Азії. |
|
56 |
26.04 |
Контрольна робота №2 |
|
Тематичний блок №6 «Океани+ Вплив людини на природу материків та океанів» (8 годин)
РОЗДІЛ V. Океани
Тема 1.Тихий океан
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
57 |
30.04 |
Географічне положення. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків. |
|
58 |
03.05 |
Практична робота 12. Позначення географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті (виконується поетапно під час вивчення кожного океану) |
|
Тема 2. Атлантичний океан
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
59 |
07.05 |
Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси, їх використання. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків |
|
Тема 3. Індійський океан
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
60 |
10.05 |
Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Види господарської діяльності в океані. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей на прилеглих материках |
|
Тема 4. Північний Льодовитий океан
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
61 |
14.05 |
Географічне положення Північного Льодовитого океану у високих широтах. Історія географічних досліджень океану. Рельєф дна. Клімат і води. Льодовий режим океану. Органічний світ і природні ресурси. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків |
|
РОЗДІЛ VI. Вплив людини на природу материків та океанів
Тема 1. Використання природних багатств материків та океанів
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
62 |
17.05 |
Природні багатства материків та океанів, їх основні види. Наслідки використання ресурсів людиною. Порушення природної рівноваги. Антропогенні ландшафти. |
|
Тема 2. Екологічні проблеми материків та океанів
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
63 |
21.05 |
Забруднення навколишнього середовища. Види забруднення, основні джерела їх надходження. Міжнародне співробітництво у розв’язанні екологічних проблем. Міжнародні організації з охорони природи. Дослідження: Шляхи розв’язування екологічних проблем. |
|
64 |
24.05 |
Узагальнення знань з теми |
|