20 травня о 18:00Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей шкільного віку

Тести на тему: "Північна Америка"

Про матеріал

Урок корекції і контролю знань на тему: "Північна Америка" для перевірки тематичного контролю. Контрольна робота розроблена на 2 варіанти, завдання чотирьох рівневі.

Перегляд файлу

Тема: тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів за темою «Північна Америка»

Мета: перевірити та оцінити рівень навчальних досягнень учнів; закріпити та поглибити практичні навички учнів у користуванні картографічним матеріалом.

Обладнання: фізична карта світу, атласи, підручники.

Тип уроку: контроль і корекція навчальних досягнень учня.

Хід уроку

І.Організація навчальної  діяльності

1. Організація уваги і роботи учнів

Інструктаж щодо організації робочого місця  учня та оцінювання навчальної діяльності учнів на уроці.

2.Мотивація навчальної  діяльності  учнів

Андрійко, який навчається у 6 класі, цікавиться географією материків та океанів. Вивчаючи материки, йому сподобалася Північна Америка. Але так як він допитливий хлопчик, читаючи, чергову книгу у нього виникли запитання, на які він не знає відповідей. Давайте йому допоможемо у цьому. Тому запрошую вас взяти участь у географічній вікторині, яку приготував Андрійко.

3.Активізація діяльності учнів.

Учитель ділить учнів на варіанти. Роздає завдання. Діти підписують листочки.

4.Ознайомлення учнів з характером оцінювання їхніх навчальних досягнень.

Оцінювання  за роботу:

0-2

3-4

5-6

7-8

9-10

11-12

13-14

15-16

17-18

19-20

21-23

24-25

1 б.

2б.

3 б.

4 б.

5 б.

6 б.

7 б.

8 б.

9 б.

10 б.

11 б.

12б.

 

ІІ. Контроль та оцінювання навчальних досягнень учня

1 варіант

1 рівень ( кожен тест дорівнює  1 б.- 4 тести= 4 бали)

Тести:

1.Літосферні плити, на межах яких розходяться Кордильєри:

а) Північноамериканська і Індо-Австралійська;

б) Індо-Австралійська і Тихоокеанська;

в) Тихоокеанська і Північноамериканська.

2. Каньйоноподібні долини характерні в основному для річок  басейну…. океану

а) Тихого; б) Індійського; в) Атлантичного; г) Північно – Льодовитого.

3. Територія, де в основному розташовані пустелі материка:

а) Аппалачі; б) Кордильєри; в) Великі рівнини; г) Центральні рівнини.

4. Мова якою говорить більша частина населення Північної Америки:

а) французька; б) англійська; в) іспанська; г) португальська.

2  рівень. Задача ( кількість отриманих балів 3)

Уявіть, що Вам вдалось зробити аерофотознімок  Аризонського кратера. На знімку, масштаб якого 1:20000, діаметр кратера становить 6 см. Визначте реальний діаметр кратера на місцевості

Діаметр кратера на місцевості становить:

3 рівень. Одне запитання=3 бали

Чому Канаду називають однією із країн, що «може сміливо дивитися у майбутнє»?

  1. рівень. Географічна номенклатура, яка здається усно, біля настінної карти 1 об’єкт = 3 бали, кожному учню задається 5 об’єктів=15 балів)

миси:  Мерчісон, Мар’ято, Принца Уельського, Сент-Чарльз; 

затоки: Гудзонова, Мексиканська, Каліфорнійська, Аляска;

острови: Гренландія, Ньюфаундленд, Великі Антильські (Куба, Гаїті, Ямайка), Малі Антильські, Канадський Арктичний Архіпелаг; 

півострови: Лабрадор, Флорида, Каліфорнія, Аляска, Юкатан;

рівнини: Лаврентійська височина, Примексиканська низовина, Центральні і Великі рівнини;

гори: Кордильєри (г. Мак-Кінлі), Скелясті, Аппалачі;

річки: Міссісіпі, Маккензі, Юкон, Колорадо;

водоспад: Ніагарський;

озера: Великі (Верхнє, Мічиган, Гурон, Ері, Онтаріо), Велике Солоне;

держави та їх столиці: США, Канада, Мексика.

2 варіант

1 рівень ( кожен тест дорівнює  1 б.- 4 тести= 4 бали)

 Тести:

1.Північна Америка розташована у всіх кліматичних поясах від арктичного до:

а)тропічного; б) субекваторіального; в) екваторіального; г) антарктичного.

2. Океан з якого більша частина Північної Америки одержує вологу:

а) Тихий; б) Індійський; в) Атлантичний; г) Північно-Льодовитий

3. Океан водами якого Північна Америка не омивається:

а) Тихий; б) Індійський; в) Атлантичний; г) Північно - Льодовитий.

4. Координати, які мають всі точки материка:

а) пн..ш., сх..д.; б) пн..ш., зх..д.; в) пд.ш., сх..д.; г) пд.ш., зх..д.

2 рівень. Задача ( кількість отриманих балів 3)

Визначте протяжність Північної Америки у кілометрах уздовж меридіана 100º, якщо при розгляді карти видно, що дуга цього меридіана в межах материка  розташована між 17º та 64º. Слід урахувати, що 1º дуги меридіана відповідає 111,3 км.

Показник дуги меридіана у градусах:

Протяжність материка вздовж цього меридіана у кілометрах становить:

3 рівень. Одне питання – 3 бали

Назва якого острова, що розташований поблизу материка Північна Америка, відображає кліматичні зміни на планеті? Укажіть першовідкривачів цього острова.

  1. рівень. Географічна номенклатура, яка здається усно, біля настінної карти 1 об’єкт = 3 бали, кожному учню задається 5 об’єктів=15 балів)

миси:  Мерчісон, Мар’ято, Принца Уельського, Сент-Чарльз; 

затоки: Гудзонова, Мексиканська, Каліфорнійська, Аляска;

острови: Гренландія, Ньюфаундленд, Великі Антильські (Куба, Гаїті, Ямайка), Малі Антильські, Канадський Арктичний Архіпелаг; 

півострови: Лабрадор, Флорида, Каліфорнія, Аляска, Юкатан;

рівнини: Лаврентійська височина, Примексиканська низовина, Центральні і Великі рівнини;

гори: Кордильєри (г. Мак-Кінлі), Скелясті, Аппалачі;

річки: Міссісіпі, Маккензі, Юкон, Колорадо;

водоспад: Ніагарський;

озера: Великі (Верхнє, Мічиган, Гурон, Ері, Онтаріо), Велике Солоне;

держави та їх столиці: США, Канада, Мексика.

 

3 варіант

1 рівень ( кожен тест дорівнює  1 б.- 4 тести= 4 бали)

Тести:

1.Унікальні природні обєкти , які розташовані у США:

а) Мамонтова печера і затока Фанді; б) каньйон Колорадо і вулкан Орісаба;

в) долина Смерті, Мамонтова печера і каньйон Колорадо; г) долина Смерті і затока Фанді.

2. Крайня північна точка Північної Америки є мис:

а) Мерчісо; б) Мар’ято; в) Принца Уельського

3. Найвища точка Кордильєр є гора:

а)Робсон; б) Уітні; в) Мак-Кінлі

4. Укажіть  назву географічного обєкту, який не розташований на території Північної Америки:

а) гора Мак-Кінлі; б) вулкан Еребус; в) Центральні рівнини; г) Баффінова Земля.

2 рівень. Задача ( кількість отриманих балів 3)

Обчислити середню температуру найтеплішого місяця Північної Америки, якщо липнева температура в різних точках становить: у долині річки Колорадо +24°С; в районі Лаврентійської височини +16°С; в районі Північного полярного кола +8°С; на Мексиканському нагірї +24°С.

Середньомісячна температура у липні становить:

3 рівень. Одне питання=3 бали

Що спільного та відмінного у формуванні населення Північної та Південної Америки?

  1. рівень. Географічна номенклатура, яка здається усно, біля настінної карти 1 об’єкт = 3 бали, кожному учню задається 5 об’єктів=15 балів)

миси:  Мерчісон, Мар’ято, Принца Уельського, Сент-Чарльз; 

затоки: Гудзонова, Мексиканська, Каліфорнійська, Аляска;

острови: Гренландія, Ньюфаундленд, Великі Антильські (Куба, Гаїті, Ямайка), Малі Антильські, Канадський Арктичний Архіпелаг; 

півострови: Лабрадор, Флорида, Каліфорнія, Аляска, Юкатан;

рівнини: Лаврентійська височина, Примексиканська низовина, Центральні і Великі рівнини;

гори: Кордильєри (г. Мак-Кінлі), Скелясті, Аппалачі;

річки: Міссісіпі, Маккензі, Юкон, Колорадо;

водоспад: Ніагарський;

озера: Великі (Верхнє, Мічиган, Гурон, Ері, Онтаріо), Велике Солоне;

держави та їх столиці: США, Канада, Мексика.

ІІІ. Аналіз та оцінювання виконаних учнями завдань.

Учитель перевіряє зошити; домашнє завдання; географічну номенклатуру та контрольні роботи.

IV. Підбиття підсумків.

Оцінювання  навчальної діяльності  дітей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література:

  1. Вішнікіна Л.П. Перевірка предметних компетентностей. Географія 7 клас : Збірник завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів : Навч.- метод. посібник / Л.П. Вішнікіна, О.М. Топузов, О.Ф. Надтока. – Київ : «Оріон», 2015. – 48 с.
  2. Капіруліна С.Л. Усі уроки географії  7 клас / С.Л. Капіруліна. – Х.: «Основа», 2007. – 256 с.
  3. Пестушко В.Ю. Географія материків та океанів : Підручник  для 7 кл. загальноосв. yавч. pакл. / В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова. – К.: Генеза, 2007. -288 с.: іл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Географія 7 клас (Топузов О.М., Надтока О.Ф., Назаренко Т.Г., Вішнікіна Л.П., Шуканова А.А., Самойленко В.М.)
Додано
14 січня 2018
Переглядів
6650
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку