Календарне планування на рік

Про матеріал
Календарне планування з математики для 3 класу на рік. Підручник авторів Ольги Гісь,Ірини Філяк
Перегляд файлу

 

 Математика  для 3 класу (у 2-х частинах).

(автори Ольга Гісь, Ірина Філяк)

175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні

з/п

Тема уроку

Дата

Примітки

І семестр

Коригуюче навчання.  Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

Нумерація чисел у межах 100. Натуральні числа. Числа кожного десятка першої сотні. Характеристика числа (ст.9-11)

 

 

 

Число десятків, число одиниць, загальна кількість одиниць у числі. Розрядна таблиця. Порівняння чисел(ст.12-14)

 

 

 

Арифметичні дії додавання і віднімання. Розв’язування задач на 2 дії, які є комбінаціями простих задач(ст.15-18)

 

 

 

Прийоми усного додавання і віднімання. Схематичний рисунок як допоміжна модель задачі(ст.18-22) Діагностування навченості учнів

 

 

 

Компоненти та результати дій додавання і віднімання. Взаємозв'язок між додаванням та відніманням(ст.23-24)

 

 

 

Компоненти та результати дій додавання і віднімання. Взаємозв'язок між додаванням та відніманням(ст.25-26)

 

 

 

Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Пряма й обернена задачі. Задача на знаходження третього доданка(ст.27-30)Діагностування навченості учнів

 

 

 

Задачі на різницеве порівняння. Складання оберненої задачі. Дослідження задачі(ст.30-32)

 

 

 

Арифметична дія множення. Повторення  таблиць множенн 2–5. Розв’язування задач на множення(ст.33-37)

 

 

 

Пропедевтика до вивчення таблиць множення чисел 6–9(ст.38-41)

 

 

 

Таблиці множення чисел 6–9(ст.41-44)

 

 

 

Арифметична дія ділення. Таблиці ділення на 2–5. Ознака парності чисел. Розв’язування задач на ділення і складання обернених(ст.44-48)Діагностування навченості учнів

 

 

 

Арифметична дія ділення. Таблиці ділення на 2–5. Ознака парності чисел. Розв’язування задач на ділення і складання обернених(ст.44-48)

 

 

 

Компоненти дій множення і ділення. Таблиці ділення на 6 і на 7. Взаємозв’язок між діями множення та ділення(ст.49-52)

 

 

 

Таблиці ділення на 8 і на 9(ст.53-56)

 

 

 

Перевірка правильності виконання дій множення і ділення. Збільшення і зменшення числа у кілька разів(ст.56-59)

 

 

 

Складання задач за коротким записом як допоміжною моделлю задачі(ст.60-62)

 

 

 

Задачі на кратне порівняння. Складання обернених до них.(ст.62-65) Діагностування навченості учнів

 

 

 

Задачі на кратне порівняння. Складання обернених до них. Задачі міжпредметного змісту на роботу з табличними даними(ст.62-65)

 

 

 

Закріплення знань таблиць множення і ділення та вмінь їх застосовувати. Розв’язування задач(ст.65-68)

 

 

 

Математичний ярмарок

 

 

 

Математичний ярмарок

 

 

 

Тематична діагностувальна робота № 1

 

 

Математичні вирази. Рівності. Нерівності

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Числові вирази. Порядок виконання дій у числових виразах. Різні способи читання виразів(ст.68-72)

 

 

Складання виразу до задачі(ст.73-75)

 

 

 

Вирази зі змінною. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі з буквеними даними(ст.76-78)

 

 

 

Буквені вирази. Переставний та сполучний закони додавання. Властивості арифметичних дій. Задачі з буквеними даними(ст.78-82)

 

 

 

Переставний закон множення(ст.83-87) Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, що сформульовані у непрямій формі(ст.87-89)

 

 

 

Задачі на збільшення та зменшення числа у кілька разів, сформульовані в непрямій формі. Аналіз задач і добір виразів(ст.90-93)

 

 

 

Знаходження невідомих компонентів дій першого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням(ст.94-97)

 

 

 

Правильні і неправильні числові рівності та нерівності. Прості рівняння. Розв'язування рівнянь з діями першого ступеня(ст.97-

 

100)

 

 

 

Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням(ст.100-103)

 

 

 

Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням(ст.100-103)

 

 

 

Розв’язування рівнянь з діями другого ступеня(ст.103-106) Сам.робота

 

 

 

Нерівність зі змінною. Знаходження розв’язків нерівності зі змінною(ст.106-109)

 

 

Величини

 

Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр(ст.-109-113)

 

 

 

Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр(ст.113-116)

 

 

 

Розв’язування задач з одиницями довжини (ст.113-116)

 

 

 

Тематична діагностувальна робота № 2

 

 

Просторові відношення. Геометричні фігури

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені тa незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної(ст.116-120)

 

 

 

Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені тa незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної(ст.116-120)

 

 

 

Кути. Прямий кут, непрямі кути. Многокутник та його елементи(ст.120-125)

 

 

 

Характерні ознаки прямокутника і квадрата. Побудова прямокутника і квадрата із заданими довжинами сторін(ст.125-128)

 

 

 

Периметр прямокутника і квадрата. Задачі на знаходження периметра прямокутника і квадрата(ст.128-131)

 

 

 

Задачі на знаходження сторони квадрата за відомим периметром(ст.131-132)

 

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Периметр прямокутника «квадрата»(ст.133-135)

 

 

 

Коло і круг. Елементи кола й круга: центр, радіус, діаметр та їх позначення. Побудова кола (круга) за допомогою шаблону(ст.136-139)

 

 

 

Задачі, що передбачають розвиток уміння розрізняти елементи кола і круга(ст.113-116)

 

 

 

Задачі, що передбачають розвиток уміння розрізняти елементи кола і круга(ст.139-142) Сам.робота

 

 

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями(ст.143-147)

 

 

 

Лічба у межах тисячі. Трицифрові числа Розрядний склад числа. Читання чисел за розрядною таблицею(ст.148-152)

 

 

 

 Утворення трицифрових чисел. Лічба одиницями, десятками, сотнями(ст.152-156)

 

 

 

 Утворення трицифрових чисел. Лічба одиницями, десятками, сотнями(ст.152-156)

 

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок(ст.157-159)

 

 

 

Розклад чисел на розрядні доданки(ст.159-162)

 

 

 

Віднімання одного з розрядних доданків. Нестандартний розклад трицифрового числа(ст.162-164)

 

 

 

Додавання та віднімання суми двох розрядних доданків. Розв’язування задач (ст.165-167)

 

 

 

Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі(ст.167-171)

 

 

 

 Збільшення та зменшення числа у 10 і 100 разів. Ознаки подільності на 2,5,10 (ст.171-175)

 

 

 

Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел(ст.176-178)

 

 

 

Закріплення вмінь порівнювати числа(ст.179-182)

 

 

 

Удосконалення вмінь порівнювати числа. Розв’язування задач(ст.182-184)

 

 

 

 

Тематична діагностувальна робота № 3

 

 

Величини

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Довжина. Кілометр(ст.185-188)

 

 

 

Довжина. Кілометр(ст.185-188)

 

 

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

Збільшення та зменшення трицифрового числа на 1(ст.189-192)

 

 

 

Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач(ст.193-196)

 

 

 

Вибір схеми розв’язування задачі відповідно до запитання. Складання задачі за числовими даними і схемою(ст.196-198)

 

 

 

Множення і ділення круглого числа на одноцифрове число. Розв’язування задач(ст.198-201)

 

 

 

Ділення круглого числа на кругле двома способами. Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного(ст.201-206)

 

 

 

Ділення круглого числа на кругле двома способами. Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного(ст.201-206)

 

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок. Ділення круглих чисел. Розв’язування задач(ст.209-210)

 

 

 

Складання і розв’язування задач. Доповнення задачі, оберненої до даної(ст.211-216)

 

 

 

Множення одноцифрового числа на кругле і ділення круглого числа на кругле шляхом послідовного множення (ділення)(ст.216-218)

 

 

 

Тематична діагностувальна робота № 4

 

 

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Творча робота над задачею. Закріплення знань, умінь і навичок.(ст.219-223)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика  для 3 класу (у 2-х частинах)

(автори Ольга Гісь, Ірина Філяк)

175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні

ІІ семестр

Дата

                                            Тема уроку

Прим.

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

 

Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання виду 350 - 200,

350 – 20 (ст. 6-9)

 

 

 

Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених видів(ст. 9-11)

 

 

 

Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 - 240(ст. 11-14)

 

 

 

Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид)(ст. 15-18)

 

 

 

Додавання виду 70 + 60, 260 + 50 частинами(ст. 18-21)

 

 

 

Віднімання виду 120 - 50 частинами: способом розкладання від’ємника на зручні доданки(ст. 21-24)

 

 

 

Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 - 340(ст. 24-27)

 

 

 

Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 - 340(ст. 24-27)

 

 

 

Додавання виду 350 + 170(ст. 28-30)

 

 

 

Віднімання виду 350 - 170 двома способами(ст. 31-33)

 

 

 

Закріплення вмінь усно додавати і віднімати круглі трицифрові числа(ст. 34-36)

 

 

 

Округлення чисел до десятків, до сотень(ст. 36-39)

 

 

 

Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень(ст. 39-42)

 

 

 

Тематична діагностувальна робота

 

 

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд(ст. 42-46)

 

 

 

Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд(ст. 42-46)

 

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (ст. 47-50)

 

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків(ст. 50-54)

 

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків(ст. 54-57)

 

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд(ст. 54-57)

 

 

 

Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах (ст. 57-60)

 

 

 

 

Письмове віднімання трицифрових  чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Розв’язування задач(ст. 60-64)

 

 

 

Письмове віднімання трицифрових  чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Розв’язування задач(ст. 64-72)

 

 

 

Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень(ст. 64-72)

 

 

 

Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень(ст. 64-72) Сам.робота

 

Величини. Сюжетні задачі

 

 

Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел(ст. 72-75)

 

 

 

Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел(ст. 72-75)

 

 

 

Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними(ст. 76-79)

 

 

 

Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними(ст. 76-79)

 

 

 

Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами(ст. 80-83)

 

 

 

Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами(ст. 80-83)

 

 

 

Перетворення іменованих чисел та дії над ними(ст. 83-86)

 

 

 

Два способи називання часу за годинником. Розв’язування задач на визначення тривалості події(ст. 86-89)

 

 

 

Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події(ст. 90-94)

 

 

 

Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події(ст. 90-94)

 

 

 

Визначення часу за електронним годинником. Задачі на визначення тривалості події(ст. 95-97)

 

 

 

Задачі з одиницями часу(ст. 97-100)

 

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Час»(ст. 100-105)

 

 

 

Тематична діагностувальна робота

 

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них(ст. 106-110)

 

 

 

Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них(ст. 106-110)

 

 

 

Множення суми на число і числа на суму(ст. 111-114)

 

 

 

Множення виду 243, 2403, 2043, 423,   4230, 4203. Розв’язування задач(ст. 114-117)

 

 

 

Множення трицифрового числа на одноцифрове і одноцифрового — на трицифрове(ст. 118-120)

 

 

 

Сполучний закон множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу(ст. 121-123)

 

 

 

Задача на спільну роботу та обернена до неї(ст. 124-126)

 

 

 

Задача на спільну роботу та обернена до неї(ст. 124-126)

 

 

 

Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразу до неї(ст. 127-129)

 

 

 

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3. Розв’язування задач(ст. 129-132)

 

 

 

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7(ст. 132-135)

 

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове число на одноцифрове(ст. 135-137)

 

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове число на одноцифрове(ст.135-137)

 

 

 

Ділення круглого числа на кругле виду       420 : 20. Задача на подвійне зведення до одиниці(ст. 138-141)

 

 

 

Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі(ст. 141-143)

 

 

 

Ділення виду 51 : 17 способом підбору(ст. 144-146)

 

 

 

Ділення виду 51 : 17 способом підбору(ст. 144-146)

 

 

 

Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення(ст. 147-149)

 

 

 

Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення(ст.147-149)

 

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею(ст. 150-155)

 

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею(ст. 150-155)

 

 

 

 Тематична діагностувальна робота

 

 

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Ділення з остачею(ст. 155-159)

 

 

 

Ділення з остачею(ст. 155-159)

 

 

 

Властивість остачі(ст. 159-162)

 

 

 

Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі(ст. 163-165)

 

 

 

Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі(ст. 163-165)

 

 

 

Перевірка ділення з остачею(ст. 165-168)

 

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Ділення з остачею»(ст. 168-170)Сам. робота

 

 

 

Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1(ст. 171-176)

 

 

 

Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1(ст. 171-176)

 

 

 

Порівняння дробів із чисельником 1(ст. 176-179)

 

 

 

Знаходження частини від числа(ст. 180-184)

 

 

 

Знаходження частини від числа(ст. 180-184)

 

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити частину від числа(ст. 184-186)

 

 

 

Знаходження числа за його частиною(ст.186 -190)

 

 

 

Знаходження числа за його частиною(ст.186-190)

 

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною(ст. 191-198)

 

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною(ст. 191-198) Сам. робота

 

Величини. Сюжетні задачі

 

 

Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними(ст. 199-1203)

 

 

 

Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними(ст. 199-203)

 

 

 

Розв’язування задач з одиницями маси(ст. 203-206)

 

 

 

Розв’язування задач з одиницями маси(ст. 203-206)

 

 

 

Вартість. Підрахунок грошей(ст. 207-209)

 

 

 

Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості(ст. 209-211)

 

 

 

 Тематична діагностувальна робота

 

 

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел(ст.212-215)

 

 

 

Задачі з одиницями вартості(ст. 215-217)

 

 

 

Задачі для майбутніх бізнесменів(ст.217-219)

 

 

 

Підбір грошей(ст.220-222)

 

 

 

Підбір грошей(ст.220-222)

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок

 








 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
29 лютого
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку