Презентація на тему :"Віднімання трицифрових чисел виду 610 — 320. Складання та розв’язування задачі за схемою"

Про матеріал
Урок математики для 3 класу. В наявності фізхвилинки. Завдання розраховані на усне та письмове виконання завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики за темою «Віднімання трицифрових чисел виду 610 — 320. Складання та розв’язування задачі за схемою.»

Номер слайду 2

Хвилинка каліграфії З числового ряда випишіть тільки трицифрові числа, які більше, ніж 305, але менше, ніж 400.605, 311, 254, 6, 327, 801, 365, 371, 409, 389, 290, 304, 400. Запишіть ці числа правильно і каліграфічно.

Номер слайду 3

Математичний диктант Запишіть число, в якому 9 сотень, 5 десятків і 2 одиниці. Запишіть число, в якому 8 сотень і 3 десятки. Запишіть число, наступне за числом 560. Запишіть число, яке на 100 більше за число 580. На скільки 200 менше за 900? Знайдіть суму чисел 420 і 300. Число 370 збільшіть на 30. Знайдіть різницю чисел 970 і 70.

Номер слайду 4

Самостійне розв’язання:

Номер слайду 5

Повідомлення теми уроку– На цьому уроці ми будемо вчитися віднімати трицифрові числа виду 610 — 320, складати та розв’язування задачі за схемою, працювати з лінійною діаграмою.

Номер слайду 6

Новий матеріал уроку1. Обчислимо усно600 - 10740 - 80830 - 60310 - 90850 - 320650 + 250

Номер слайду 7

Новий матеріал уроку2. Розглянемо, яким чином виконали віднімання610 - 320= 610 – 300 – 20 = 310 – 20 = 290

Номер слайду 8

Новий матеріал уроку3. Розв’яжемо приклади450 - 70920 - 760830 - 350740 - 280640 - 390630 - 370

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Новий матеріал уроку4. Складіть і розв’яжіть задачу за схемою. Увага! 1 клітинка на схемі відповідає 5 кілометрам на місцевості.

Номер слайду 11

Новий матеріал уроку5. Розв’яжемо задачу. Налили – 15 л і 12 л. Розлили - ? б., по 3 л

Номер слайду 12

Новий матеріал уроку5. Розв’яжемо задачуІ спосіб1) 15 : 3 = … (б.) – для 15 л;2) 12 : 3 = … (б.) – для 12 л;3) … + … = … (б.) – всього15 : 3 + 12 : 3 = … (б.)

Номер слайду 13

Новий матеріал уроку5. Розв’яжемо задачуІІ спосіб1) 15 + 12= … (л)– всього;2) … : 3 = … (б.) – потрібно;(12 + 27) : 3 = … (б.) Відповідь: … банок використали.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Закріплення матеріалу уроку1. Знайдіть значення виразів830 - 570 = 910 – 230 =620 – 330 = 720 - 470 =840 - 160 = 530 – 260 =

Номер слайду 16

Закріплення матеріалу уроку2. Попрацюємо з діаграмою. На діаграмі показана кількість шайб, забитих командами. Яка команда забила найбільше шайб? найменше?

Номер слайду 17

Закріплення матеріалу уроку3. Розв’яжемо задачу № 224 самостійно{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Денна норма. Кількість днів. Загальна маса борошна2 кг8 дн.31 кг3 кг? дн.

Номер слайду 18

Підсумок уроку• Сподобався вам сьогоднішній урок?• Над вивченням якої теми працювали?• Що нового вивчили на уроці?• Що цікавого почули на уроці?• Де в житті стануть корисними ці знання?

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Вдома повторити способи обчислення трицифрових чисел. Виконати у зошитіС. 32, №№ 227, 228

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
29 лютого
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку