Урок математики за темою «Віднімання трицифрових чисел виду 610 — 320. Складання та розв’язування задачі за схемою.»
Номер слайду 2
Хвилинка каліграфії З числового ряда випишіть тільки трицифрові числа, які більше, ніж 305, але менше, ніж 400.605, 311, 254, 6, 327, 801, 365, 371, 409, 389, 290, 304, 400. Запишіть ці числа правильно і каліграфічно.
Номер слайду 3
Математичний диктант Запишіть число, в якому 9 сотень, 5 десятків і 2 одиниці. Запишіть число, в якому 8 сотень і 3 десятки. Запишіть число, наступне за числом 560. Запишіть число, яке на 100 більше за число 580. На скільки 200 менше за 900? Знайдіть суму чисел 420 і 300. Число 370 збільшіть на 30. Знайдіть різницю чисел 970 і 70.
Номер слайду 4
Самостійне розв’язання:
Номер слайду 5
Повідомлення теми уроку– На цьому уроці ми будемо вчитися віднімати трицифрові числа виду 610 — 320, складати та розв’язування задачі за схемою, працювати з лінійною діаграмою.
Номер слайду 6
Новий матеріал уроку1. Обчислимо усно600 - 10740 - 80830 - 60310 - 90850 - 320650 + 250
Номер слайду 7
Новий матеріал уроку2. Розглянемо, яким чином виконали віднімання610 - 320= 610 – 300 – 20 = 310 – 20 = 290
Номер слайду 8
Новий матеріал уроку3. Розв’яжемо приклади450 - 70920 - 760830 - 350740 - 280640 - 390630 - 370
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Новий матеріал уроку4. Складіть і розв’яжіть задачу за схемою. Увага! 1 клітинка на схемі відповідає 5 кілометрам на місцевості.
Номер слайду 11
Новий матеріал уроку5. Розв’яжемо задачу. Налили – 15 л і 12 л. Розлили - ? б., по 3 л
Закріплення матеріалу уроку2. Попрацюємо з діаграмою. На діаграмі показана кількість шайб, забитих командами. Яка команда забила найбільше шайб? найменше?
Номер слайду 17
Закріплення матеріалу уроку3. Розв’яжемо задачу № 224 самостійно{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Денна норма. Кількість днів. Загальна маса борошна2 кг8 дн.31 кг3 кг? дн.
Номер слайду 18
Підсумок уроку• Сподобався вам сьогоднішній урок?• Над вивченням якої теми працювали?• Що нового вивчили на уроці?• Що цікавого почули на уроці?• Де в житті стануть корисними ці знання?