Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з алгебри у 8 класі на І і ІІ семестри 2022-2023 н.р

Про матеріал

Календарне планування навчального матеріалу з алгебри 8 класу з ключовими компетентностями та очікуваними результатами навчально-пізнавальної діяльності учнів

Перегляд файлу

Алгебра, 8 клас

(2 год на тиждень, І семестр – 32 год,  ІІ семестр – 38 год)

№ уроку

Дата

Тема

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Ключові компетентності (компоненти)

І семестр

Тема 1. Раціональні вирази.

Дроби. Основна властивість дробу. Додавання і віднімання дробів (10 год)

1

 

Повторення вивченого у 7 класі

Учень/учениця:

наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу.

розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази;

пояснює:

·   як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника;

формулює:

·   основну властивість дробу;

·   правила: додавання, віднімання, розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці дробів

Спілкування державною мовою:

Уміння коректно вживати математичну термінологію

 

Математична компетентність:

Уміння оперувати числовою інформацією

 

Соціальна і громадська компетентність: уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших

 

 

 

 

 

2

 

Розв’язування вправ

3

 

Діагностична контрольна робота №1

4

 

Раціональні вирази. Раціональні дроби

5

 

Основна властивість раціонального дробу. Скорочення дробів. Самостійна робота

6

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

7

 

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

8

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

9

 

Розв’язування вправ

10

 

Контрольна робота №2 «Дроби.Основна властивість дробу. Додавання і віднімання дробів»

Тема 2. Множення і ділення раціональних дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів (10 год)

11

 

Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних дробів

Учень/учениця:

формулює правила  множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів.

Соціальна і громадська компетентність: уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших

 

Спілкування державною мовою

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.

 

Уміння вчитися упродовж життя:

Уміння визначати, відбирати і застосовувати потрібні знання для досягнення мети.

 

12

 

Множення раціональних дробів.  Самостійна робота

13

 

Ділення раціональних дробів

14

 

Піднесення раціонального дробу до степеня.

15

 

Розв’язування завдань. Самостійна робота

16

 

Тотожні перетворення раціональних виразів

17

 

Тотожні перетворення раціональних виразів

18

 

Тотожні перетворення раціональних виразів. Самостійна робота

19

 

Розв’язування завдань

20

 

Контрольна робота №3 «Множення і ділення раціональних дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів»

Тема 3. Раціональні рівняння. Степінь із цілим показником. Функція у=k/х (12 год)

21

 

Аналіз контрольної роботи. Рівносильні рівняння. Раціональні рівняння.

Учень/учениця:

наводить приклади: степеня із цілим показником;

пояснює:

·   що таке стандартний вигляд числа;

формулює: властивості степеня з цілим показником;

·   умову рівності дробу нулю;

·   означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;

описує властивості функції за її графіком;

розв’язує вправи, що передбачають: розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції 

Спілкування державною мовою

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.

 

Математична компетентність:

Уміння оперувати числовою інформацією

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

Розв’язування рівнянь

23

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

24

 

Степінь з цілим від’ємним показником.

25

 

Степінь з цілим від’ємним показником

26

 

Стандартний вигляд числа. Самостійна робота

27

 

Степінь із цілим показником та його властивість

28

 

Розв’язування вправ

29

 

Функція у=k/х, її графік і властивості. Самостійна робота

30

 

Розв’язування завдань

31

 

Контрольна робота №4  «Раціональні рівняння. Степінь із цілим показником. Функція у=k/х»

32

 

Узагальнення матеріалу за І семестр

ІІ семестр

Тема 4. Квадратні корені. Дійсні числа (12 год)

33

 

Функція , її графік і властивості

Учень/учениця:

наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;

пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;

формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;

характеризує: властивості функцій   ,  за їх графіками;

розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ;

Спілкування державною мовою

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.

 

Соціальна і громадська компетентність: уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь.

35

 

Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь.  Самостійна робота

36

 

Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа

37

 

Властивості арифметичного квадратного кореня.

38

 

Властивості арифметичного квадратного кореня. Самостійна робота

39

 

Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені.

40

 

Розв’язування вправ

41

 

Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені. Самостійна робота

42

 

Функція у= , її графік і властивості.

43

 

Розв’язування вправ

44

 

Контрольна робота №5  «Квадратні корені. Дійсні числа»

Тема 5. Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння (9 год)

45

 

Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування

Учень/учениця:

наводить приклади: квадратних рівнянь;

формулює:

·  означення квадратного рівняння, кореня квадратного рівняння;

·   теорему Вієта;

записує: формулу коренів квадратного рівняння; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь;

Математична компетентність:

Уміння: оперувати числовою інформацією

 

Спілкування державною мовою

Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки

 

46

 

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування

47

 

Формула коренів квадратного рівняння.

48

 

Формула коренів квадратного рівняння

49

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

50

 

Теорема Вієта

51

 

 Розв’язування вправ. Самостійна робота

52

 

Розв’язування завдань

53

 

Контрольна робота №5 «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта»

Тема 5. Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних (10 год)

54

 

Аналіз контрольної роботи.  Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

Учень/учениця:

наводить приклади: квадратних тричленів;

формулює:

·  означення квадратного тричлена;

записує: формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;

розв’язує вправи, що передбачають: розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач

Математична компетентність:

Уміння: встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо); розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту;

 

 

55

 

Розв’язування вправ

56

 

Розв’язування рівнянь, які зводиться до квадратних.

57

 

Розв’язування рівнянь, які зводиться до квадратних

58

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

59

 

Квадратне рівняння та рівняння, які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач

60

 

Квадратне рівняння та рівняння, які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач

61

 

Розв’язування задач.Самостійна робота

62

 

Розв’язування завдань

63

 

Контрольна робота №6  «Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, які зводиться до квадратних. Розв’язування задач»

Тема 6. Повторення і систематизація навчального матеріалу (7 год)

64

 

Раціональні вирази. Дроби. Основна властивість дробу. Додавання і віднімання дробів

Розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Навчальні ресурси: складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональні залежності результатів впливу людської діяльності на природу

65

 

Множення і ділення раціональних дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів

66

 

Раціональні рівняння. Степінь із цілим показником. Функція у=k/х

67

 

Квадратні корені. Дійсні числа

68

 

Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних

69

 

Підсумкова контрольна робота №7

70

 

Узагальнення матеріалу, вивченого за рік

 

doc
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
13 жовтня 2022
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку