Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з алгебри у 7 класі на І і ІІ семестри 2022-2023 н.р

Про матеріал

Календарне планування навчального матеріалу з алгебри 7 класу з ключовими компетентностями та очікуваними результатами навчально-пізнавальної діяльності учнів

Перегляд файлу

Алгебра , 7 клас

 (2 год на тиждень, І семестр – 32 год,  ІІ семестр – 38 год)

   № уроку

Дата

Тема

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Ключові компетентності (компоненти)

 

 

                                                        І семестр

 

 

Тема 1. Вирази. Одночлени (11 год)

1

 

 

Повторення вивченого матеріалу за 6 клас

Учень/учениця:

наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів

пояснює: як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт;

формулює: означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; властивості степеня з натуральним показником;

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена

Спілкування державною мовою:

Уміння коректно вживати математичну термінологію

 

Математична компетентність:

Уміння оперувати числовою інформацією

 

Соціальна і громадська компетентність: уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших

 

 

 

 

2

 

Розв’язування вправ

3

 

Діагностична контрольна робота №1

4

 

Тотожно рівні вирази. Тотожності

5

 

Степінь з натуральним показником

6

 

Властивості степеня з натуральним показником. Самостійна робота

7

 

Одночлен. Стандартний вигляд одночлена

8

 

Піднесення одночлена до степеня. Множення одночленів

9

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

10

 

Розв’язування вправ

11

 

Контрольна робота № 2 «Одночлени»

Тема 2. Многочлени та дії над ними  (12 год)

12

 

Аналіз контрольної роботи. Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення

Учень/учениця:

формулює: правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів;

розв’язує вправи, що передбачають: перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування.

Соціальна і громадська компетентність: уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших

 

Спілкування державною мовою

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.

 

Уміння вчитися упродовж життя:

Уміння визначати, відбирати і застосовувати потрібні знання для досягнення мети.

 

 

13

 

Додавання і віднімання многочленів.

14

 

Множення одночлена на многочлен

15

 

Розв’язування вправ

16

 

Множення многочлена на многочлен

17

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

18

 

Розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки

19

 

Розв’язування вправ

20

 

Розкладання многочлена на множники методом групування

21

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

22

 

Розв’язування вправ

23

 

Контрольна робота № 3 «Многочлени»

Тема 3. Формули скороченого множення. Розкладання многочленів на множники (9 год)

24

 

Аналіз контрольної роботи.  Добуток різниці та суми двох виразів

Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають: розкладання многочлена на множники за формулами скороченого множення

Спілкування державною мовою:

Уміння коректно вживати математичну термінологію

 

Математична компетентність:

Уміння оперувати числовою інформацією

 

25

 

Різниця квадратів двох виразів

26

 

Різниця квадратів двох виразів.

27

 

Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів

28

 

Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів

29

 

Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів. Самостійна робота

30

 

Розв’язування вправ

31

 

Контрольна робота № 4 «Формули скороченого множення»

32

 

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення навчального матеріалу, вивченого в І семестрі

ІІ семестр

Тема 4. Сума і різниця кубів. Застосування різних способів розкладання на множники (8 год)

33

 

Аналіз контрольної роботи.  Сума й різниця кубів двох виразів

Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають: розкладання многочлена на множники за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень

Математична компетентність:

Уміння: оперувати числовою інформацією

 

Спілкування державною мовою

Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у таблицях, діаграмах, на графіках)

34

 

Сума й різниця кубів двох виразів

35

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

36

 

Використання різних способів розкладання многочлена на множники

37

 

Використання різних способів розкладання многочлена на множники

 

38

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

39

 

Розв’язування типових вправ

40

 

Контрольна робота № 5 «Розкладання многочленів на множники»

Тема 5. Функції (9 год)

41

 

Аналіз контрольної роботи. Зв’язки між величинами. Функція

Учень/учениця:

наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій;

пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції;

формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність; називає та ілюструє на прикладах способи задання функції;

описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі);  складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо

Математична компетентність:

Уміння: встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо); розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту;

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Навчальні ресурси: складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональні залежності результатів впливу людської діяльності на природу

42

 

Способи задання функції

 

43

 

Графік функції

 

44

 

Графік функції. Самостійна робота

45

 

Лінійна функція, її графік та властивості

 

46

 

Лінійна функція, її графік та властивості

 

47

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

48

 

Розв’язування вправ

 

49

 

Контрольна робота № 6 «Функції»

 

Тема 6. Лінійні рівняння та їх системи (15 год)

50

 

Лінійне рівняння з однією змінною

Учень/учениця:

наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

пояснює:

·   що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

·   скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними;

описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків;

складає: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі;

розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними

Інформаційно-цифрова компетентність:

 ставлення: усвідомлення важливості ІКТ

 для ефективного розв’язування задач.

 

 

Спілкування державною мовою

Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у таблицях, діаграмах, на графіках)

 

51

 

Розв’язування рівнянь із застосуванням основних властивостей рівнянь

52

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

53

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

54

 

Рівняння з двома змінними

55

 

Лінійне рівняння з двома змінними та його графік

56

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

57

 

Системи  рівнянь з двома змінними. Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом.  

58

 

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.

59

 

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки

60

 

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання

61

 

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання. Самостійна робота

62

 

Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач.

63

 

Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь

64

 

Контрольна робота № 7 « Лінійні рівняння та їх системи»

Тема 7. Повторення і систематизація навчального матеріалу (3 год)

65

 

Одночлени. Многочлени

Розв'язує сюжетні задачі: на рух з точки зору його безпеки; на розпорядження власними та родинними фінансами; фінансового змісту крізь призму історичних подій тощо

 

 

 

 

 

66

 

Формули скороченого множення

67

 

Функції

68

 

Лінійні рівняння та їх системи

69

 

Підсумкова контрольна робота № 8

70

 

Аналіз контрольної роботи. Підсумкове повторення та оцінювання за рік

 

doc
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
13 жовтня 2022
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку