Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з алгебри у 9 класі на І і ІІ семестри 2022-2023 н.р

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з алгебри 9 класу з ключовими компетентностями та очікуваними результатами навчально-пізнавальної діяльності учнів

Перегляд файлу

Алгебра, 9 клас

(2 год на тиждень, І семестр – 32 год,  ІІ семестр – 38 год)

№ уроку

Дата

Теми уроку

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Ключові компетентності (компоненти)

І семестр

Тема 1. Числові нерівності. Розв’язування лінійних нерівностей і систем нерівностей з однією змінною (18 год)

1

 

Повторення вивченого у 8 класі

Учень/учениця:

наводить приклади  числових нерівностей,

обґрунтовує властивості числових нерівностей,

записує розв’язки нерівностей

 

Спілкування державною мовою:

Уміння коректно вживати математичну термінологію;

Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.

 

 

Математична компетентність:

Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати.

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя:

Уміння розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання.

Ставлення: розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя.    

 

 

 

 

Інформаційно – цифрова компетентність:

Уміння структурувати дані.

Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання.

2

 

Розв’язування вправ

3

 

Діагностична контрольна робота № 1

4

 

Числові нерівності. Доведення числових нерівностей

5

 

Основні властивості числових нерівностей

6

 

Додавання і множення нерівностей. Оцінювання значення виразу. Самостійна робота

7

 

Розв’язування вправ

8

 

Контрольна робота № 2 «Числові нерівності»

9

 

Нерівності з однією змінною. Числові проміжки. Об'єднання та переріз числових проміжків

пояснює, що таке об’єднання та перетин числових проміжків,

наводить приклади нерівностей зі змінними, лінійних нерівностей з однією змінною;

зображує на координатній прямій об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки;

виконує обернене завдання;

10

 

Нерівності з однією змінною. Числові проміжки. Об'єднання та переріз числових проміжків

11

 

Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності

розв’язує лінійні нерівності з однією змінною;

12

 

Лінійні нерівності з однією змінною.

Рівносильні нерівності

13

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

14

 

Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування

розв’язує  системи лінійних нерівностей з однією змінною, записує розв’язки систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей

 

15

 

Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування

16

 

Розв’язування  вправ. Самостійна робота

17

 

Розв’язування вправ

18

 

Контрольна робота № 3  «Розв’язування лінійних нерівностей і систем нерівностей з однією змінною»

Тема 2. Функція. Квадратична функція. Розв’язування квадратичних нерівностей (14 год)

19

 

Аналіз контрольної роботи. Функція. Область визначення і область значень функції. Графік функції

Учень/учениця:

наводить приклади квадратичної функції;

обчислює значення функції в точці;

характеризує функцію за її графіком;

пояснює алгоритм побудови графіка квадратичної функції

Спілкування державною мовою:

Уміння  робити висновки на основі інформації, поданої на графіках, доводити правильність тверджень.

 

Інформаційно цифрова компетентність:

Ставлення: усвідомлення важливості ІКТ для ефективного розв’язування задач на побудову графіків.

 

Обізнаність і самовираження у сфері культури:

Уміння здійснювати необхідні розрахунки для побудови графіків.

Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку математики та культури на прикладах архітектури.

20

 

Властивості функції. Нулі функції. Проміжки знакосталості

21

 

Властивості функції. Зростання і спадання функції. Найбільше і найменше значення функції

22

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

23

 

Перетворення графіків функції 

 

пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+аf (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції,

характеризує функцію за її графіком

24

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

25

 

Функція , а  0, її графік і властивості

розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції.

Математична компетентність:

Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати.

 

 

26

 

Функція , а  0, її графік і властивості

27

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

28

 

Квадратична нерівність

розв’язує вправи, що передбачають розв’язання квадратичних нерівностей

 

29

 

Розв’язування квадратичних нерівностей.  Самостійна робота

 

30

 

Розв’язування вправ

31

 

Контрольна робота №4 «Квадратична функція. Розв’язування квадратичних нерівностей»

32

 

Узагальнення і систематизація матеріалу

ІІ семестр

Тема 3. Системи рівнянь другого степеня (8 год)

33

 

Системи двох рівнянь другого степеня з двома змінними

розв’язує вправи, що передбачають знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня

Математична компетентність:

Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати:

34

 

Системи двох рівнянь другого степеня з двома змінними

35

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

36

 

Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі

розв’язує вправи, що передбачають знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач

Інформаційно – цифрова компетентність:

Уміння структурувати дані.

Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання.

Уміння здійснювати необхідні розрахунки для побудови графіків

37

 

Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі

38

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

39

 

 Розв’язування вправ

40

 

Контрольна робота № 5 «Системи рівнянь другого степеня»

Тема 4. Арифметична та геометрична прогресії (12 год)

41

 

Аналіз контрольної роботи. Числові послідовності. Способи задання числових послідовностей

Учень/учениця:

наводить приклади числової послідовності;

наводить приклади арифметичної  прогресії;

формулює означення і властивості арифметичної прогресії;

записує і пояснює

формули  n-го  члена арифметичної прогресії, суми перших n її членів;

властивості арифметичної прогресії

Математична компетентність:

Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати

42

 

Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії

43

 

Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії

44

 

Сума перших п  членів арифметичної прогресії

45

 

Розв’язування  вправ. Самостійна робота

46

 

Геометрична прогресія, її властивості.

наводить приклади геометричної прогресії;

формулює її означення і властивості

записує і пояснює  формули: n-го  члена агеометричної прогресії, суми перших n її членів

властивості геометричної прогресії.

 

Інформаційно – цифрова компетентність:

Уміння структурувати дані.

Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання.

47

 

Геометрична прогресія, її властивості. Формула п-го члена геометричної прогресії

48

 

Сума перших п членів геометричної прогресії

49

 

Сума перших п членів геометричної прогресії

50

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

розв’язує вправи, що передбачають обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій

 

Математична компетентність:

Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати:

51

 

Узагальнення і систематизація знань

52

 

Контрольна робота № 6 «Числові послідовності»

Тема 5. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей і статистики (10 год)

53

 

Аналіз контрольної роботи.

Основні правила комбінаторики

Учень/учениця:

наводить приклади випадкових подій, застосування правил комбінаторики;

пояснює, що таке  частота випадкової події, ймовірність випадкової події;

розв’язує задачі, що передбачають:

використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події

Математична компетентність:

Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати

54

 

Розв’язування задач і вправ

55

 

Розв’язування задач і вправ

56

 

Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події

57

 

Класичне означення ймовірності

58

 

Розв’язування задач і вправ

59

 

Початкові відомості про статистику.  Способи подання даних та їх обробки

Учень/учениця:

наводить приклади

подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики;

знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел;

розв’язує задачі, що передбачають

використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків

інформаційно – цифрова компетентність:

Уміння структурувати дані.

Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання.

60

 

Розв’язування задач і вправ.

Самостійна робота

61

 

Узагальнення і систематизація знань

62

 

Контрольна робота № 7 «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики»

 

 

Тема 5. Повторення навчального матеріалу з курсу алгебри 9 класу (8 год)

63

 

Функція , а  0, її графік і властивості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спілкування державною мовою:

Уміння коректно вживати математичну термінологію;

Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.

Математична компетентність:

Уміння досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, оцінювати результати.

64

 

Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними

65

 

Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь

66

 

Числові послідовності

67

 

Елементи прикладної математики

68

 

Підсумкова контрольна робота № 8

69

 

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ 

70

 

Узагальнення і систематизація знань

 

doc
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
13 жовтня 2022
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку