Календарне планування складено за програмою: Модельна навчальна програма «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) Підручник: Олександр Мартинюк, Ольга Гісем «Етика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти, ТОВ Видавництво «Ранок» м. Харків, 2023
Календарне планування складено за програмою: Модельна навчальна програма «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) Підручник: Олександр Мартинюк, Ольга Гісем «Етика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти, ТОВ Видавництво «Ранок» м. Харків, 2023
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
||
6-А |
6-Б |
||||
|
|
|
ВСТУП |
|
|
1 |
16.01 |
16.01 |
Моральність – основа поведінки людини. Моральні відносини в суспільстві. Як будувати взаємини на основі моральних цінностей. Асинхронний режим |
|
|
|
|
|
Розділ 1. МОРАЛЬНЕ ПІДҐРУНТЯ ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ |
|
|
2 |
23.01 |
23.01 |
Добро і зло. Людяність. Справедливість та моральний вибір. Синхронний режим |
|
|
3 |
30.01 |
30.01 |
Відповідальність як моральна риса. Почуття обов’язку. Асинхронний режим |
|
|
4 |
06.02 |
06.02 |
Громадянський обов’язок. Особиста честь та честь групи/колективу. Синхронний режим |
|
|
|
|
|
Розділ 2. ВЗАЄМОДІЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА |
|
|
5 |
13.02 |
13.02 |
Інтимний, соціальний, публічний простір людини. Повага до особистого простору. Протидія порушенням особистого простору. Асинхронний режим |
|
|
6 |
20.02 |
20.02 |
Взаємодія та співпраця в житті людини і суспільства: прояви та види. Співпраця заради національних інтересів. Синхронний режим |
|
|
7 |
27.02 |
27.02 |
Толерантність. Взаємодія людей з відмінними ідеями та цінностями. Нетерпимість і утиски, їх наслідки. Протидія утискам за певною ознакою. Асинхронний режим |
|
|
8 |
05.03 |
05.03 |
Приязнь. Порозуміння між людьми. Підтримка у взаєминах: повага, допомога, щирість. Жертовність. Синхронний режим |
|
|
9 |
12.03 |
12.03 |
Узагальнення до розділів 1-2. Захист проєктів. Асинхронний режим |
|
|
|
|
|
Розділ 3. СВІТ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН |
|
|
10 |
19.03 |
19.03 |
Людина в соціумі: найближче оточення, шкільна спільнота, місцева громада, Україна і світ. Синхронний режим |
|
|
11 |
02.04 |
02.04 |
Способи впливу на поведінку людини (авторитет, переконання, примус). Переконання з позитивними чи негативними намірами. Протидія негативним та небезпечним впливам . Асинхронний режим |
|
|
12 |
09.04 |
09.04 |
Відповідальна і безпечна поведінка людини у соціальному середовищі . Взаємодія з найближчим оточенням. Взаємоповага, підтримка та обов’язки в родинному колі. Врахування у власній поведінці інтересів класної та інших спільнот, громади і країни . Синхронний режим |
|
|
13 |
16.04 |
16.04 |
Вплив емоційного стану, переконань та поведінки учасників спільної діяльності на її успіх. Групова та командна робота. Асинхронний режим |
|
|
14 |
23.04 |
23.04 |
Конфлікти: природа і роль в житті людей. Шляхи подолання, залагодження та пом’якшення конфліктів. Ефективні способи розв’язання конфліктів. Синхронний режим |
|
|
|
|
|
Розділ 4. МОРАЛЬНІ ВІДНОСИНИ В СУСПІЛЬСТВІ |
|
|
15 |
30.04 |
30.04 |
Милосердя та співчуття. Як виявляти милосердя і співчуття словом і ділом. Чуйність. Асинхронний режим |
|
|
16 |
07.05 |
07.05 |
Альтруїзм: сутність, прояви, наслідки. Увага до людей з особливими потребами. Синхронний режим |
|
|
17 |
14.05 |
14.05 |
Доброчинність та благодійність. Взірці меценатів та філантропів. Милостиня та щедрість. Асинхронний режим |
|
|
18 |
21.05 |
21.05 |
Волонтерство: суть та види. Долучення до волонтерської діяльності. Синхронний режим |
|
|
19 |
28.05 |
28.05 |
Узагальнення до розділів 3-4. Захист проектів. Асинхронний режим |
|
|