Календарно-тематичне планування з української мови
для учнів 6 класу на 2022-2023 н.р.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
3 |
5 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
- |
1 |
Правопис: диктант |
1 |
1 |
Говоріння: діалог |
- |
1 |
переказ |
1 |
- |
твір |
- |
1 |
Читання вголос |
- |
1 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
ІІ семестр
№ |
Дата
|
№(ск) |
Дата скор. |
Тема уроку
|
|
|||||||
Морфологія. Орфографія. Прикметник |
||||||||||||
65 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. |
|
|||||||
66 |
|
|
|
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
||||||||
67 |
|
|
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. |
|
|
||||||
68 |
|
|
|
Перехід прикметників з однієї групи в іншу. |
||||||||
69 |
|
|
|
РМ № 12. Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису). |
||||||||
70 |
|
|
|
Практичні вправи на закріплення вивченого. |
||||||||
71 |
|
|
|
РМ № 13. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. |
||||||||
72 |
|
|
|
Ступені порівняння якісних прикметників. |
||||||||
73 |
|
|
|
РМ № 14. Контрольний письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. |
||||||||
74 |
|
|
|
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. |
||||||||
75 |
|
|
|
Повні й короткі форми прикметників. |
||||||||
76 |
|
|
|
Відмінювання прикметників. |
||||||||
77 |
|
|
|
Прикметники твердої і м’якої груп, їх відмінювання. |
||||||||
78 |
|
|
|
РМ № 15. Усний порівняльний опис двох рослин за ілюстрацією |
||||||||
79 |
|
|
|
Контрольна робота № 6. «Прикметник» (робота з картками). |
|
|||||||
80 |
|
|
|
Творення прикметників. |
|
|||||||
81 |
|
|
|
Перехід прикметників у іменники. |
||||||||
82 |
|
|
|
Написання прикметників із суфіксами –еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-. |
||||||||
83 |
|
|
|
Букви е, о, и у прикметникових суфіксах –ев- (-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-),-ин-, -ін-, -ичн-. |
||||||||
84 |
|
|
|
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників за допомогою суфіксів -ськ-, -зьк-, -цьк-. |
||||||||
85 |
|
|
|
Написання не з прикметниками. |
||||||||
86 |
|
|
|
Написання складних прикметників разом і через дефіс. |
||||||||
87 |
|
|
|
Написання -н- і -нн- у прикметниках. |
||||||||
88 |
|
|
|
Написання прізвищ прикметникової форми. |
||||||||
89 |
|
|
|
РМ № 16. Складання характеристики знайомої або відомої людини з використанням прикметників у різних відмінкових формах. |
||||||||
90 |
|
|
|
Розбір прикметника як частини мови. |
||||||||
91 |
|
|
|
Контрольна робота № 7. «Прикметник»(дикт. з додатк. завд.). |
||||||||
92 |
|
|
|
Практичні вправи на закріплення вивченого з теми «Прикметник». |
||||||||
Морфологія. Орфографія. Числівник |
||||||||||||
93 |
|
|
|
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|||||||
94 |
|
|
|
Числівники кількісні і порядкові. |
||||||||
95 |
|
|
|
Творення числівників. |
||||||||
96 |
|
|
|
Числівники прості, складні і складені. |
||||||||
97 |
|
|
|
Роздільне написання складених числівників. |
||||||||
98 |
|
|
|
РМ № 17. Усний твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень. |
||||||||
99 |
|
|
|
Відмінювання кількісних числівників. |
||||||||
100 |
|
|
|
РМ № 18. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною. |
||||||||
101 |
|
|
|
Буква ь в кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. |
||||||||
102 |
|
|
|
Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників. |
||||||||
103 |
|
|
|
Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з –тисячний. |
||||||||
104 |
|
|
|
Узгодження числівників з іменниками. |
||||||||
105 |
|
|
|
Відмінювання порядкових числівників (система вправ). |
||||||||
106 |
|
|
|
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. |
||||||||
107 |
|
|
|
Творення числівників. |
||||||||
108 |
|
|
|
Морфологічний розбір числівника як частини мови. |
||||||||
109 |
|
|
|
Контрольна робота № 8. «Числівник» (тестові завдання). |
||||||||
110 |
|
|
|
Тренувальні вправи за вивченим матеріалом. |
||||||||
Морфологія. Орфографія. Займенник |
||||||||||||
111 |
|
|
|
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|||||||
112 |
|
|
|
Розряди займенників за значенням. |
||||||||
113 |
|
|
|
Особові займенники. Зворотній займенник себе. |
||||||||
114 |
|
|
|
РМ № 19. Усний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників. |
||||||||
115 |
|
|
|
Питальні та відносні займенники, їх відмінювання. |
||||||||
116 |
|
|
|
РМ № 20. Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини». |
||||||||
117 |
|
|
|
Присвійні, вказівні й означальні займенники. |
||||||||
118 |
|
|
|
Приставний н у формах особових і вказівних займенників. |
||||||||
119 |
|
|
|
Перехід з однієї частини мови в іншу (займенника в іменник і частку, числівника й прикметника в займенник). |
||||||||
120 |
|
|
|
Уживання займенників для зв’язку речень у тексті. РМ № 21. Навчальне аудіювання тексту. |
|
|||||||
121 |
|
|
|
Річний контрольний диктант. |
||||||||
122 |
|
|
|
Неозначені займенники, їх відмінювання. Написання разом і через дефіс неозначених займенників. |
||||||||
123 |
|
|
|
Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників. Написання займенників із прийменниками окремо. |
||||||||
124 |
|
|
|
РМ № 22. Есе «У чому полягає життєвий успіх». |
||||||||
125 |
|
|
|
Вказівні та означальні займенники. |
||||||||
126 |
|
|
|
Розбір займенника як частини мови. |
||||||||
127 |
|
|
|
Контрольна робота № 9. «Займенник» (тестові завдання). |
||||||||
Повторення в кінці року |
||||||||||||
128 |
|
|
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік з лексикології. |
||||||||
129 |
|
|
|
Повторення і узагальнення вивченого з фразеології. |
||||||||
130 |
|
|
|
РМ № 23. Виразне читання вголос художніх, науково-популярних текстів (уривків) різних жанрів. |
||||||||
131 |
|
|
|
Узагальнення і повторення вивченого зі словотвору. |
||||||||
132 |
|
|
|
Повторення і узагальнення вивченого з морфології й орфографії. |
||||||||
133 |
|
|
|
РМ № 24. Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації. |
||||||||
134 |
|
|
|
Узагальнення вивченого з теми «Іменник». |
||||||||
135 |
|
|
|
Повторення вивченого з теми «Прикметник». |
||||||||
136 |
|
|
|
Контрольна робота № 10. «Повторення вивченого в кінці року» (тестові завдання). |
||||||||
137 |
|
|
|
Практичні вправи за вивченим матеріалом. |
||||||||
138 |
|
|
|
Філологічна гра «У казковому світі мови». |
||||||||
139 |
|
|
|
Вікторина зі знання прислів’їв, приказок, висловів про мову. |
||||||||
140 |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Підсумковий урок за рік. |
||||||||