Календарно-тематичне планування на 2022-2023 н. р.
з української мови для учнів 9 класу
Програма для ЗНЗ з української мови 2013р., Київ, «Освіта» (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
Фронтальні види контрольних робіт (5-9 класи)
Форми контролю
|
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||||
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
|
Перевірка мовної теми* |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
твір |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Правопис: диктант** |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Аудіювання* |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
Читання мовчки* |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
ІІ семестр
№ |
Дата
|
№(скор.) |
Дата скор
|
Тема уроку |
Домашнє завдання |
|
Безсполучникове складне речення |
||||||
49 |
|
|
|
Безсполучникове складне речення. |
|
|
50 |
|
|
|
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
51 |
|
|
|
Особливості інтонації безсполучникових складних речень. |
|
|
52 |
|
|
|
Кома та крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
53 |
|
|
|
Двокрапка між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
54 |
|
|
|
Тире між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
55 |
|
|
|
РМ № 15. Есе «Як відшукати свій шлях у житті» з використанням безсполучникових речень. |
|
|
56 |
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
57 |
|
|
|
Розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення(тренувальні вправи). |
|
|
58 |
|
|
|
Синоніміка складних речень зі сполучниками і без сполучників. |
|
|
59 |
|
|
|
Інтонація складного безсполучникового речення. |
|
|
60 |
|
|
|
РМ № 16. Доповідь на морально-етичну тему в публіцистичному стилі. |
|
|
61 |
|
|
|
Синоніміка простих речень. Навчальне аудіювання. |
|
|
62 |
|
|
|
Контрольна робота № 4. «Безсполучникове складне речення»(тести). Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
63 |
|
|
|
Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення». |
|
|
Складне речення з різними видами зв’язку |
||||||
64 |
|
|
|
Складне речення з різними видами зв’язку (сполучникового і безсполучникового). |
|
|
65 |
|
|
|
Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові знаки в них. |
|
|
66 |
|
|
|
РМ № 17. Усний стислий переказ розповідного тексту публіцистичного стилю з використанням складних речень з різними видами зв’язку. |
|
|
67 |
|
|
|
РМ № 18. Контрольний письмовий докладний переказ тексту публіцистичного стилю. |
|
|
68 |
|
|
|
Складне речення з різними видами зв’язку (сурядного, підрядного і безсполучникового). |
|
|
69 |
|
|
|
Стилістичні особливості складних речень з різними видами зв’язку. |
|
|
70 |
|
|
|
РМ № 19. Оповідання на самостійно обрану тему. |
|
|
71 |
|
|
|
Розділові знаки між простими реченнями у складному з різними видами зв’язку. |
|
|
72 |
|
|
|
РМ № 20. Діалог-обговорення актуальної теми. |
|
|
73 |
|
|
|
Повторення вивчених пунктограм у простому і складному реченнях. |
|
|
74 |
|
|
|
Контрольна робота № 5. «Складне речення з різними видами зв’язку» (письмові відповіді на питання). Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
||||||
75 |
|
|
|
Текст і його основні ознаки. |
|
|
76 |
|
|
|
Будова тексту. Мікротема й абзац. |
|
|
77 |
|
|
|
Змістова цілісність тексту (тема, підтеми, головна думка тексту). |
|
|
78 |
|
|
|
Ключові слова в тексті й абзаці. |
|
|
79 |
|
|
|
Види й засоби міжфразового зв’язку. |
|
|
80 |
|
|
|
Актуальне членування речення: “дане” і “нове”. Типи мовлення. |
|
|
81 |
|
|
|
РМ № 21. Есе «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії?». |
|
|
82 |
|
|
|
Практичні вправи на закріплення вивченого. |
|
|
83 |
|
|
|
РМ № 22. Конспектування сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
|
|
84 |
|
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (узагальнення вивченого матеріалу). |
|
|
85 |
|
|
|
РМ № 23. Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі «Як відшукати свій шлях у житті». |
|
|
86 |
|
|
|
Синоніміка складних синтаксичних конструкцій з простими. |
|
|
87 |
|
|
|
РМ № 24. Виразне читання текстів різних типів, стилів і жанрів мовлення. |
|
|
88 |
|
|
|
Річний контрольний диктант. |
|
|
89 |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. |
|
|
90 |
|
|
|
Контрольна робота № 6. «Текст як одиниця мовлення» (робота з картками). Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
||||||
91 |
|
|
|
Мовні аспекти вивчення речення. Порядок слів у реченні. |
|
|
92 |
|
|
|
Уживання м’якого знака і апострофа. |
|
|
93 |
|
|
|
Слово і його лексичне значення. Групи слів за значенням, походженням і використанням. |
|
|
94 |
|
|
|
Значущі частини слова. Основні способи словотвору. Орфограми в префіксах і суфіксах. |
|
|
95 |
|
|
|
Мовні аспекти вивчення речення. Граматична основа. |
|
|
96 |
|
|
|
РМ № 25. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. |
|
|
97 |
|
|
|
Словосполучення. Речення. Види речень. |
|
|
98 |
|
|
|
Члени речення. Розділові знаки в простому та складному реченнях. |
|
|
99 |
|
|
|
Складносурядне речення. Складнопідрядне речення. |
|
|
100 |
|
|
|
Безсполучникове складне речення. |
|
|
101 |
|
|
|
Контрольна робота № 7. «Узагальнення й систематизація вивченого» (тестові завдання). Повторення вивченого. |
|
|
102 |
|
|
|
РМ № 26. Складання й розігрування діалогу-домовленості з відповідною аргументацією. |
|
|
103 |
|
|
|
Практичні вправи на закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
104 |
|
|
|
Орфографія. Пунктуація. Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
105 |
|
|
|
Вікторина «У світі мови чарівної». Підсумковий урок за рік. |
|
|