2 години на тиждень, за програмою 70 годин
Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання:
Українська мова . 5-9 класи. - К.:Видавничий дім «Освіта», 2017 ( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804).
Основний підручник:
Глазова О.П. Українська мова: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / О.П.Глазова. – Х.: Видавництво «Ранок», 2017. – 240 с.: іл.
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
у 9 класі
Фронтальні види контрольних робіт |
||
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
2 |
2 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
Правопис: диктант |
2 |
1 |
Години з РМ |
19 (на рік) |
19 (на рік) |
Індивідуальні види контрольних робіт |
||
Говоріння: діалог |
1 |
- |
усний переказ |
1 |
- |
уний твір |
- |
1 |
читання вголос |
- |
1 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
Учитель української мови та літератури Перещепинського ліцею
Сагайдак Галина Олексіївна
2022-2023 н.р.
І семестр
№ з/п |
Дата
|
фактично |
тема уроку |
Примітка/повторення |
|
№ |
Дата
|
||||
Вступ |
|||||
|
|
|
|
Розвиток української мови |
|
|
|
|
|
РМ № 1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Стилі, типи мовлення |
|
Повторення вивченого у 8 класі |
|||||
|
|
|
|
Граматична основа речення. Діагностувальні завдання |
|
|
|
|
|
Односкладне речення, його ознаки |
|
|
|
|
|
Двоскладне речення, його ознаки |
|
|
|
|
|
Речення, ускладнені однорідними членами, звертаннями і вставними словами |
|
|
|
|
|
Речення, ускладнені відокремленими членами. Розділові знаки у простому ускладненому реченні |
|
Пряма й непряма мова |
|||||
|
|
|
|
Заміна прямої мови непрямою. Цитата як спосіб передачі чужої мови. |
Пряма мова |
|
|
|
|
Діалог. Розділові знаки при прямій мові й діалозі |
Діалог |
|
|
|
|
РМ № 2. Складання висловлення з використанням дібраних з мережі Інтернет цитат |
|
|
|
|
|
Вхідний моніторинг (диктант) (повторення вивченого, пряма й непряма мова) |
|
Тематична |
|||||
Синтаксис. Пунктуація. Складносурядне речення. Складнопідрядне речення |
|||||
|
|
|
|
Складне речення, його ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком |
Члени реч. |
|
|
|
|
Контрольний твір на одну із запропонованих тем |
|
|
|
|
|
РМ № 3. Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки |
Грам.пом. |
|
|
|
|
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язки в ньому. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення |
|
|
|
|
|
РМ № 4. Створення висловлення-розповіді з елементами опису з використанням складносурядних речень |
|
|
|
|
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення |
|
|
|
|
|
Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
|
|
|
|
|
Синоніміка складносурядних речень з різними сполучниками, а також складносурядних і простих речень |
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 1. Складносурядне речення (різнорівневі завдання) |
|
Тематична |
|||||
|
|
|
|
Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях |
|
|
|
|
|
Основні види складнопідрядних речень. Складнопідрядні речення з підрядними означальними, з’ясувальними |
|
|
|
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними, місця і часу |
|
|
|
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними умови, підрядними допустовими |
|
|
|
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними способу дії і ступеня, підрядними порівняльними |
|
|
|
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними причини і мети. СПР з підрядними наслідковими |
|
|
|
|
|
Проміжний моніторинг (диктант) |
|
|
|
|
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Розділові знаки |
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 2. Складнопідрядне речення (різнорівневі завдання) |
|
|
|
|
|
РМ № 5. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за поданим планом) |
|
|
|
|
|
Аналіз контрольних робіт. Повторення вивченого в І семестрі |
|
Тематична |
|||||
Усний переказ Діалог Семестр |
ІІ семестр
№ з/п |
Дата
|
Фактично |
Тема уроку |
Повторення |
Примітка
|
||
№ |
Дата |
||||||
Безсполучникове складне речення |
|||||||
32 |
|
|
|
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. |
Односкл. Двоскл. реч |
|
|
33 |
|
|
|
Кома та крапка з комою в безсполучниковому складному реченні. Особливості інтонації безсполучникового складного речення. |
Види реч. за будовою |
|
|
34 |
|
|
|
РМ № 6. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. |
Науковий стиль |
|
|
35 |
|
|
|
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні |
Однорідні члени реч. |
|
|
36 |
|
|
|
РМ № 7. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
|
|
|
37 |
|
|
|
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні (вправи) |
|
|
|
38 |
|
|
|
Тире в безсполучниковому складному реченні. |
Звертання |
|
|
39 |
|
|
|
Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі з використанням безсполучникових речень |
Публіц. стиль |
|
|
40 |
|
|
|
Тренувальні вправи (навчальний диктант) |
Непряма мова |
|
|
41 |
|
|
|
РМ № 8. Коротке усне повідомлення у публіцистичному стилі на морально-етичну тему |
|
|
|
42 |
|
|
|
Контрольна робота № 3. Безсполучникове складне речення (комбіновані завдання) |
|
|
|
Тематична |
|||||||
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
|||||||
43 |
|
|
|
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. Аналіз контрольної роботи |
Складне реч. |
|
|
44 |
|
|
|
РМ № 9. Ділові папери. Заява |
|
|
|
45 |
|
|
|
Розділові знаки в складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
СПР |
|
|
46 |
|
|
|
РМ №10. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі на суспільну тему. |
Типи мовл. |
|
|
47 |
|
|
|
Розділові знаки в складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
Сполучні слова |
|
|
48 |
|
|
|
Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю з використанням складних речень з різними видами зв’язку |
|
|
|
49 |
|
|
|
Розділові знаки в складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
СПР з’ясувальне |
|
|
50 |
|
|
|
РМ № 11. Ділові папери. Автобіографія |
|
|
|
51 |
|
|
|
Виражальні можливості складних речень з різними видами зв’язку й синонімічних конструкцій. Аналіз переказу |
СПР обставинне |
|
|
52 |
|
|
|
РМ № 12. Усний твір-роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі (з використанням БСР) |
Підрядне умови |
|
|
53 |
|
|
|
Контрольна робота № 4. Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку (комбіновані завдання). |
|
|
|
Тематична |
|||||||
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
|||||||
54 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Аналіз контрольної роботи |
Підрядне допустове |
|
|
55 |
|
|
|
Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці |
Підрядне способу дії |
|
|
56 |
|
|
|
РМ № 13. Усний твір-роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі |
|
|
|
57 |
|
|
|
Види й засоби міжфразового зв’язку |
Підрядне ступеня |
|
|
58 |
|
|
|
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях |
Підрядне причини |
|
|
59 |
|
|
|
РМ № 14. Письмовий твір-роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі |
|
|
|
60 |
|
|
|
Повторення вивчених розділових знаків у простому реченні |
Підрядне мети |
|
|
61 |
|
|
|
РМ № 15. Діалог-обговорення актуальної теми. |
|
|
|
62 |
|
|
|
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях |
З кількома підрядними |
|
|
63 |
|
|
|
РМ № 16. Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки |
БСР |
|
|
64 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Складне речення з різними видами зв’язку. Текст» |
|
|
|
65 |
|
|
|
Тренувальні вправи (навчальний диктант) |
|
|
|
66 |
|
|
|
РЗМ № 17. Редагування текстів різних стилів: пунктуаційні, орфографічні, змістові помилки. |
|
|
|
67 |
|
|
|
Вихідний моніторинг (диктант) |
|
|
|
68 |
|
|
|
РЗМ № 18. Усний твір на самостійно обрану тему |
|
|
|
69 |
|
|
|
РЗМ № 19. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, види речень) |
|
|
|
70 |
|
|
|
Узагальнення вивченого в 9 класі. |
|
|
|
Тематична Усний твір Читання вголос Семестрова Річна |
|||||||