Календарно-тематичне планування уроків з «Української мови»
3.5 годин на тиждень
1 семестр
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Сторінки підручника |
Примітки |
||||
І семестр |
|
|
||||||
Звуки і букви |
|
|
||||||
1 |
|
Вступ до теми. Звуко-буквений склад слова. Аналізую звуковий склад слова. Поняття про звук як елемент людської мови. Складання речень. |
с. 4-5, впр. 1-4 |
|
||||
2 |
|
Аналізую звуко-буквений склад слова. Поняття про букву як писемний знак, що позначає звук. Навчальний діалог. |
с. 6-7, впр. 5-6 |
|
||||
3 |
|
Експериментую зі словами. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах. |
с. 8-9, впр. 7-11 |
|
||||
4 |
|
Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. |
с. 10-11, впр. 1-4 |
|
||||
5 |
|
Розвиток зв’язного мовлення № 1. Користуюсь словами ввічливості. |
|
|
||||
6 |
|
Апостроф. Навчаюся вимовляти і писати слова з апострофом. |
с. 12-13, впр. 1-5 |
|
||||
7 |
|
Наголос. Навчаюся правильно наголошувати слова. |
с. 14- 15, впр. 1-5 |
|
||||
8 |
|
Експериментую з наголосом. Визначення наголосу в словах. Складання речень. |
с. 16-17, впр. 6-11 |
|
||||
9 |
|
Поділ слів на склади. Навчаюся ділити слова на склади. |
с. 18-19, впр. 1-6 |
|
||||
10 |
|
Перенос слів із рядка в рядок. Навчаюся правильно переносити слова. |
с. 20-21, впр. 1-3 |
|
||||
11 |
|
Навчаюся правильно переносити слова. Перенос слів із буквами й, ь та буквосполученнями «йо», «ьо» в середині |
с. 22-23, впр. 4-6 |
|
||||
|
||||||||
12 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.№ 2 Спостерігаю за роллю наголосу. |
|
|
||||
13 |
|
Навчаюся правильно переносити слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж», «дз» та апострофом. |
с. 24-25, впр. 4-6 |
|
||||
14 |
|
Алфавіт. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом. |
с. 26-27, впр. 1-5 |
|
||||
15 |
|
Навчаюся користуватися алфавітом. Робота зі словниками. Навчальний діалог. |
с. 28-29, впр. 6-11 |
|
||||
16 |
|
Списування. |
|
|
||||
Слово. Значення слова |
|
|
Вступ до теми. Близькі за значенням слова. Розпізнаю близькі за значенням слова. Складання речень (с. 30-33, впр. 1-5). |
|||||
17 |
|
Аналіз діагностувальної роботи.Вступ до розділу «Слово.Значення слова» Близькі за значенням слова.Розпізнаю близькі за значенням слова |
с. 32-33, впр. 1-5 |
|
||||
18 |
|
Протилежні за значенням слова. Розпізнаю протилежні за значенням слова. .Розподіляю слова на групи. |
с.34- 36-37, впр. 6-8 |
|
||||
19 |
|
Розвиток зв’язного мовлення № 3 .Користуюсь орфографічним словником. |
|
|
||||
20 |
|
Слова із прямим і переносним значенням. Розрізняю пряме і переносне значення слова. Складання речень. |
с. 38-39, впр. 1-3 |
|
||||
21 |
|
Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів. Складання речень. |
с. 40-41, впр. 1-3 |
|
||||
22 |
|
Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. Навчальний діалог. Складання речень. |
с. 42-43, впр. 4-6 |
|
||||
23 |
. |
Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. Навчальний діалог. |
с. 44, впр. 7-8 |
|
||||
24 |
|
Диктант.
|
|
|
||||
25 |
|
Розвиток зв 'язного мовлення.№ 4 Навчаюсь розповідати казки.
|
|
|
||||
26 |
|
Аналіз діагностичної роботи.Вступ до теми. Слова — назви предметів (іменники). Навчаюся визначати слова — назви предметів. |
с. 45-47, впр. 1-3 |
|
||||
27 |
|
Навчаюся добирати іменники. Доповнення вірша. |
с. 48-49, впр. 4-7 |
|
||||
28 |
|
Розрізняю слова, які відповідають на питання хто? що? |
с. 50-51, впр. 8-11 |
|
||||
29 |
|
Розрізняю слова, які є загальними і власними назвами. Складання речень. |
с. 52-53, впр. 12-14 |
|
||||
30 |
|
Розрізняю слова, які є загальними і власними назвами. Написання власних назв із великої букви. |
с. 54-55, впр. 15-19 |
|
||||
31 |
|
Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища. Доповнення речень. |
с. 56-57, впр. 20-22 |
|
||||
32 |
|
Навчаюся писати клички тварин. Доповнення речень. |
с. 58-59, впр. 23-24 |
|
||||
33 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.№ 5. Навчаюсь будувати діалог
|
с. 60-61, впр. 28-31 |
|
||||
34 |
|
Навчаюся змінювати слова — назви предметів. Змінювання іменників за зразком «один — багато» . |
с. 62-63, впр. 32-35 |
|
||||
35 |
|
Навчаюся писати назви країн, міст, сіл, вулиць, річок, гір. Написання адреси. Складання усної розповіді. |
|
|
||||
35 |
|
Навчаюся змінювати слова — назви предметів. Змінювання іменників за зразком «один — багато» . |
с. 64-65, впр. 36-39 |
|
||||
36 |
|
Навчаюся вживати іменники в мовленні. Складання речень. Навчальний діалог. |
с. 66-67, впр. 40-43 |
|
||||
37 |
|
Диктант |
|
|
||||
38 |
|
Навчаюся вживати іменники в мовленні. Доповнення вірша. Навчальний діалог. |
с. 69, впр. 47-48 |
|
||||
39 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. № 6 Навчаюсь писати запрошення на день народження |
|
|
||||
40 |
|
Слова — назви ознак предметів (прикметники). Навчаюся визначати слова— назви ознак предметів. |
c.70-71 впр.1-3 |
|
||||
41 |
|
Навчаюся добирати прикметники. Складання речень. Навчальний діалог. |
С.72-73 |
|
||||
42 |
|
Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання речень за запитаннями. |
с. 76, впр. 13-14 |
|
||||
43 |
|
Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання словесного портрету.
|
с. 77, впр. 15-16 |
|
||||
44 |
|
Слова — назви дій предметів (дієслова). Навчаюся визначати слова — назви дій предметів. |
с. 78-79, впр. 1-4 |
|
||||
45 |
|
Навчаюся складати речення з дієсловами. Навчальний діалог. |
с. 80-81, впр. 5-8 |
|
||||
46 |
|
Розвиток зв’язного мовлення.№ 7 Навчаюсь складати розповідь.
|
|
|
||||
47 |
|
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Доповнення речень. Навчальний діалог.
|
с. 82-83, впр. 9-12 |
|
||||
48 |
|
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом. Інсценізація діалогу.
|
с. 84-85, впр. 13-15
|
|
||||
49 |
|
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Листівка. Складання вітання до Нового року. Навчальний діалог. |
с. 85, впр. 16 |
|
||||
50 |
|
Мовна-тема |
|
|
||||
51 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Навчаюся визначати слова, які називають числа. Навчальний діалог |
с. 86-87, впр. 1—4 |
|
||||
52 |
|
Розвиток зв’язного мовлення № 8. Навчаюсь зв’язно висловлювати думку. |
|
|
||||
53 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
||||