Календарне планування. Українська мова. 4 клас, до підр. М.Вашуленко, Н.Васильківська, С.Дубовик, частина 1, Видавничий дім "Освіта", 2021.

Про матеріал
Календарне планування з української мови, 4 клас. До підручника М.Вашуленко.
Перегляд файлу

Українська мова

 

 за підручником «Українська мова ти читання.  Частина 1. Автори М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик (2021)» для 4 класу за програмою НУШ

 

Друкований зошит. Зошит моїх досягнень (діаг.роб.). М. Вашуленко, С. Дубовик. Видавничий дім «Освіта», 2022.

Друкований зошит. У світі рідного слова. Зошит із розвитку мовлення.М Вашуленко, С. Дубовик. Видавничий дім «Освіта», 2022.

 

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Текст

  1.  

 

Основні ознаки тексту. Розпізнаю текст за його основними ознаками.

Параграф 1 

  1.  

 

Засоби зв'язності тексту. Визначаю слова, які допомагають пов'язати речення в тексті.

2

  1.  

 

Заголовок тексту. Добираю заголовки до теми і головної думки тексту.

3

  1.  

 

Типи текстів. Розпізнаю типи текстів.

4

  1.  

 

Будова тексту.  План. Визначаю структурні частини тексту.

5

  1.  

 

Навчаюся складати план тексту, створюю тексти за планом.

Картки

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту «Як краса врятувала берізки»

С. 3 - 4

  1.  

 

Тексти різних стилів. Медіатекст. Розрізняю тексти різних стилів.

6 

  1.  

 

Досліджую медіатексти.

 

  1.  

 

Навчаюся творити медіатексти. Узагальнюю знання про текст.

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Вхідне діагностування. Списування.

 С. 10, 32 - 33

РЕЧЕННЯ

  1.  

 

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю та будую речення різні за метою висловлювання та інтонацією.

7

  1.  

 

Звертання. Розпізнаю, виокремлюю, правильно вживаю звертання.

8

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Текст розповідь на основі спостережень за природою «Золота осінь»

С. 5 - 6

  1.  

 

Головні і другорядні члени речення. Розпізнаю головні і другорядні члени речення.

9

  1.  

 

Установлюю зв'язок між членами речення.

 

  1.  

 

Складаю і поширюю речення.

 

  1.  

 

Однорідні члени речення. Навчаюся визначати однорідні члени речення.

10

  1.  

 

Навчаюся поєднувати однорідні члени речення за допомогою інтонації, сполучників.

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Діалог.

С. 4 – 9(усно)

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання коротких письмових повідомлень.

С. 7 - 8

  1.  

 

Будую речення із залежними словами при однорідних членах.

 

  1.  

 

Узагальнюю знання про речення.

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Списування.

С. 11, 34 - 35

Слово. Значення слова

  1.  

 

Багатозначні слова. Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю багатозначні слова, використовую їх у мовленні.

11

  1.  

 

Синоніми. Розпізнаю синоніми, навчаюся вживати їх у мовленні.

12

  1.  

 

Антоніми. Розпізнаю антоніми, навчаюся їх вживати у мовленні.

13

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання зв'язних висловлювань.

С. 9 - 11

  1.  

 

Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся доречно вживати їх у мовленні.

14

  1.  

 

Діагностична робота. Списування. 

С. 12, 36 - 37

  1.  

 

Застарілі слова. Нові слова. Розпізнаю застарілі слова. Розпізнаю нові слова.

15

  1.  

 

Походження слів. Досліджую походження слів. Узагальнюю знання про слово.

16

  1.  

 

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

С. 14

Будова слова

  1.  

 

Частина слова. Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів. Орфограми у префіксах. Визначаю закінчення слова і частини слова.

17

  1.  

 

Розвиток зв'язного мовлення. Текст - розповідь «Калина символ України»

С.12 - 13

  1.  

 

Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою суфіксів.

 

  1.  

 

Розпізнаю і правильно пишу слова із префіксами 

пре, при.

 

  1.  

 

Розпізнаю і правильно пишу слова із префіксами 

пре, при.

 

  1.  

 

Правильно пишу апостроф після префіксів

 

  1.  

 

Розпізнаю і правильно пишу слова зі співзвучними префіксами і прийменниками.

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Усний твір. 

 

  1.  

 

Застосування алфавіту. Розташовую слова за алфавітом, користуюся словником.

18

  1.  

 

Розвиток зв'язного мовлення. Текст опис за світлиною. Науковий опис голуба.

С. 14 – 15

  1.  

 

Наголошування загальновживаних слів. Правильно наголошую загальновживані слова.

19

  1.  

 

Правильно вимовляю і записую слова з ненаголошеними е, и.

20

  1.  

 

Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу.

21

  1.  

 

Правопис слів із сумнівними приголосними. Навчаюся писати слова із сумнівними приголосними.

22

  1.  

 

Подовженні м'які приголосні звуки. Правильно вимовляю і записую слова з подовженими м'якими приголосними звуками. Узагальнюю слова про будову слова.

23

  1.  

 

Діагностувальна робота. Диктант.

С. 18 - 19

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання текстів письмових привітань.

С. 16 – 18

  1.  

 

Діагностувальна робота. Мовна тема «Слово значення слова.Будова слова.»

С. 38 - 39

  1.  

 

Розвиток зв'язного мовлення. Текст міркування «Чому важливо бути доброю людиною». 

 

  1.  

 

Повторюю все про текст. Повторюю все про речення.

Підсумковий урок за семестр.

 

 ІІ семестр

Частини мови. Іменник.

  1.  

 

Навчаюся розпізнавати іменники з абстрактним значенням.

24

  1.  

 

Рід і число іменників. Навчаюся визначати рід і число іменників.

25

  1.  

 

Відмінки іменників. Відмінювання іменників. Навчаюся визначати відмінок іменника в реченні та початкову форму іменника.

26

  1.  

 

Навчаюся змінювати іменники за числами і відмінками.

 

  1.  

 

Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників приголосних [г],  [к], [х] перед закінченням – і на [з'], [ц'], [с'].

 

  1.  

 

Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників голосний [і] на [о], [е].

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання текстів письмових запрошень.

С. 21 - 22

  1.  

 

Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини.

 

  1.  

 

Навчаюся писати закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини.

 

  1.  

 

Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини.

 

  1.  

 

Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду на – р в орудному відмінку однини.

 

  1.  

 

Навчаюся використовувати в мовлені паралельні форми іменників чоловічого роду – назви істот у давальному й місцевому відмінках однини.

 

  1.  

 

Навчаюся писати закінчення іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини.

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання зв'язних висловлювань за поданим зачином або кінцівкою.

С. 23 - 25

  1.  

 

Навчаюся правильно вживати літературні форми іменників у місцевому відмінку множини із прийменником по.

 

  1.  

 

Діагностувальна  робота .Мовна тема. Іменник.

С. 40 -41,

Прикметник як частина мови.

  1.  

 

Навчаюся визначати прикметники в тексті.

27

  1.  

 

Навчаюся змінювати прикметники за родами і числами.

28

  1.  

 

Навчаюся правильно записувати прикметники із твердим приголосним основи в різних відмінкових формах.

29

  1.  

 

Діагностувальна робота. Диктант.

С.20 – 21

  1.  

 

Навчаюся правильно записувати прикметники з м'яким приголосним основи у різних відмінкових формах.

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту «Якого кольору слова»

С. 26 - 28

  1.  

 

Утворення ступенів порівняння прикметників. Навчаюся утворювати форми прикметників

30

  1.  

 

Навчаюся правильно вимовляти і записувати прикметники на –ський, - зький, -цький.

31

  1.  

 

Навчаюся використовувати прикметники в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми.

32

  1.  

 

Узагальнюю знання про прикметник.

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Науковий опис річки Дніпро

С. 29 – 31

  1.  

 

Діагностувальна  робота. Письмовий твір.

42

Числівник як частина мови.

  1.  

 

Навчаюся розпізнавати у мовлені числівники, які відповідають на питання скільки? котрий?

33

  1.  

 

Навчаюся правильно вимовляти і писати форми родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100.

 

  1.  

 

Навчаюся вживати правильні форми числівників на позначення часу протягом доби.

 

  1.  

 

Навчаюся вживати числівники у власному мовлені. Узагальнюю знання про числівник.

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Списування. 

С. 13, 44

Займенник як частина мови.

  1.  

 

Навчаюся розпізнавати займенники і пояснювати їхню роль.

34

  1.  

 

Розвиток зв'язного мовлення. Вибірковий переказ тексу.

С. 32 - 34

  1.  

 

Навчаюся визначати особові займенники, ставити до них питання.

 

  1.  

 

Навчаюся відмінювати особові займенники.

 

  1.  

 

Навчаюся правильно вживати займенники з прийменниками

 

  1.  

 

Навчаюся використовувати займенники у власному мовлені. Узагальнюю слова про займенник.

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Диктант.

С. 22 – 23, 46

  1.  

 

Розвиток зв'язного мовлення. Редагування тексту.

 

С. 35 - 38

Дієслово як частина мови.

  1.  

 

Навчаюся визначати дієслова в реченнях і текстах.

35

  1.  

 

Навчаюся розпізнавати неозначену форму дієслова.

36

  1.  

 

Навчаюся вживати дієслова у відповідних часових формах.

37

  1.  

 

Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у теперішньому часі.

 

  1.  

 

Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у майбутньому часі.

 

  1.                    

 

Навчаюся писати закінчення дієслів 1-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.

 

  1.                    

 

Розвиток зв’язного мовлення.Текст – розповідь «Подорож у місто своєї мрії»

С.39 - 41

  1.                    

 

Навчаюся писати закінчення дієслів 2-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.

 

  1.                    

 

Навчаюся писати закінчення дієслів 3-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.

 

  1.                    

 

Навчаюся ставити дієслова минулого часу у відповідну родову форму.

 

  1.                    

 

Навчаюся правильно вимовляти і записувати дієслова на –ся.

38

  1.                    

 

Навчаюся вживати дієслова у власному мовлені.

 

  1.                    

 

Узагальнюю знання про дієслово.

 

  1.                    

 

Розвиток зв'язного мовлення. Розповідь з обгрунтуванням власної думки «Мій улюблений телевізійний проект»

С. 42 - 43

  1.                    

 

Діагностувальна робота. Мовна тема. Дієслово.

С. 48, 50, 61 - 62

Прислівник як частина мови.

  1.                    

 

Навчаюся розпізнавати прислівники.

39

  1.                    

 

Навчаюся добирати до прислівників синоніми і антоніми.

40

  1.                    

 

Навчаюся правильно писати найуживаніші прислівники.

41

  1.                    

 

Навчаюся доречно вживати прислівники у власному мовлені. Узагальнюю знання про дієслово

 

  1.                    

 

Діагностувальна робота. Мовна тема. Прислівник.

С. 52, 63

  1.                    

 

Повторення як  вживати правильні форми числівників на позначення часу протягом доби.

 

  1.                    

 

Повторення написання закінчення дієслів 2-ї особи, 3 – ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.

 

  1.                    

 

Повторення  зміни у процесі словозміни іменників приголосних [г],  [к], [х] перед закінченням – і на [з'], [ц'], [с'].

 

  1.                    

 

Повторення  правильної вимови і запису дієслов на –ся, вживання дієслов у власному мовлені.

 

  1.                    

 

ДПА

 

  1.                    

 

Розвиток зв'язного мовлення. Текст міркування «Чому мені подобається власне ім'я»

С. 44 - 46 

  1.                    

 

Узагальнюю знання про частини мови.

 

  1.                    

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
23 серпня
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку