КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ УКРАЇНСЬКА МОВА 6 КЛАС

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови в 6 класі розроблено за Програмою для закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання: Українська мова: 5-9 класи –К.: ВД «Освіта» 2013 (зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804 )-сайт МОНУ В.В.Заболотний.Українська мова: 6 кл.: Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів.-.К.: Генеза,2014
Перегляд файлу

       

Календарне планування уроків української мови в 6 класі

     Розроблено за Програмою для закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання: Українська мова: 5-9 класи –К.: ВД  «Освіта» 2013 (зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804 )-сайт МОНУ

       В.В.Заболотний.Українська мова: 6 кл.: Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів.-.К.: Генеза,2014     

 

   

  Графік фронтальних видів контрольних робіт   

 

Форми контролю

                    

                            

  8

І

ІІ

Перевірка мовної теми*

             

 4

4

Письмо:

 Переказ

 

1

 

1

 Твір

 

1

Правопис:

диктант**

1

1

Аудіювання*

 

1

Читання мовчки*

1

 

Правопис складних іменників.

Говоріння:

 

І семестр

                                                                    

ІІ семестр

діалог

усний переказ

читання вголос

 усний твір

 

 

 

                                                                        

 

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

І семестр

К .

год.

Дата

Прим.

Прим.

 

 

Вступ. Краса і багатство української мови

 

1

 

 

 

 

 

РМ.Види мовленнєвої діяльності(повторення й поглиблення)

 Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники:адресат мовлення,адресант,тема та основна думка,мета й місце(практично).Повторення вивченого про типи мовлення.

Складання й  розігрування діалогу етикетного характеру відповідно до запропонованої ситуації спілкування (вітання, пропозиція допомоги людині.);пов ΄язаної з обміном думками .жит тєвим досвідом щодо безпеки спілкування телефоном, в мережі Інтернет;(телефонних розмов),що передбачають уникання небажаного спілкування

 

 

1

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

Повторення та поглиблення вивченого (7 год.)

Словосполучення. Речення. Головні члени речення.             

  Просте речення. Розділові знаки в простих реченнях

 

 

 

 

1

 

 

 

1

 

 

 

 

 

Однорідні члени речення.Звертання. Вставні слова .   Розділові знаки.

 

1

 

 

 

 

 

Складне речення.Пряма мова. Діалог.Розділові знаки.

 

1

 

 

 

 

 

Основні орфограми та пунктограми

1

 

 

 

 

 

РМ  Повторення відомостей про стилі мовлення.Поняття про офіційно-діловий стиль.Виразне читання вголос .Читання та обговорення текстів,що належать до різних стилів.

1

 

 

 

 

 

  Ділові папери.Оголошення для розміщення на шкільному веб-сайті(на шкільній дошці оголошень) про очікувану подію(екскурсію до музею,відвідування театру...)

Контрольна робота 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

Тема.Лексикологія.

 Групи слів за їхнім походженням. Власне українські слова. Тлумачний словник української мови Запозичені (іншомовного походження) слова. Словник іншомовних слів.Лексична помилка та умовне позначення.

 Написання слів,що увійшли в українську мову з інших мов:букви и,і;правопис знака м,кшення й апострофа,,подвоєння букв у загальних і власних назвах іншомовного походження

 

1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми). Неологізми.

 

1

 

 

 

 

 

Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені слова .Офіційно - ділова лексика

 

1

 

 

 

 

 

Професійні слова й терміни

 

1

 

 

 

 

 

Діалектні та просторічні слова.

 

Пароніми (практично)

Тема.Фразеологія.

1

 

1

 

 

 

 

 

Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.

1

 

 

 

 

 

 РМ  Повторення вивченого про текст,його основні ознаки,особливості будови тексту,використання мовних засобів.Основні джерела матеріалу(практично)

РМ Складний план прослуханого або прочитаного тексту;простий план власного висловлення.Будова елементарного роздуму

Джерела україн­ських фразеологізмів.

РМ Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму

Прислів'я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів. Фразеологіз­ми в ролі членів речення. Ознайомлення із фразеологічним словником.

 

1

 

1

 

 

 

1

1

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

РМПисьмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі”Який вчинок можна вважати героїчним”

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота . Лексикологія. Фразеологія.

 

1

 

 

 

 

 

Словотвір. Орфографія (9 год.)

Змінювання і творення слів.

Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально -суфіксальний, безафіксальний, складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу. Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова. 

 

 

1

1

 

 

1

 

 

 

 

 

 Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом –ин (а) від прикметників на –ський, -цький; буквосполученням –чн- (-шн-).

 

1

 

 

 

 

 

Складні слова. Сполучні -о, -е в складних словах.

Правопис

1

 

 

 

 

 

Творення складноскорочених слів .

Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів з niв-; правопис складноскорочених слів.

 

2

 

 

 

 

 

РМ. Контрольний докладний переказ тексту художнього стилю   з елементами роздуму

Аналіз контрольного переказу

 

2

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота . Словотвір. Орфографія

 

1

 

 

 

 

 

Морфологія. Орфографія.

Повторення вивченого  про самостійні частини мови

Загальна характеристика частин мови.Граматична помилка ,умовне позначення її (практично)

 

1

 

 

 

 

 

Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники - назви істот і неістот (повторення). Іменники загальні і власні. Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні. Збірні іменники.

 Велика буква і лапки у власних назвах.

 

1

 

 

 

1

1

 

 

 

 

 

Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду.

Число іменників (повторення).

 Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини

 

1

1

 

 

 

 

 

Відмінки іменників.Кличний відмінок. Особливості написання іменників у кличному відмінку

 

1

 

 

 

 

 

РМ  Будова опису приміщення

 Письмовий вибірковий переказ художнього тексту,що містить опис приміщення.Визначення ролі іменників в описі приміщення.

2

 

 

 

 

 

Аналіз письмового переказу

Поділ іменників на відміни й групи.

Відмінювання іменників І відміни.

 

1

1

 

 

 

 

 

 

Відмінювання іменників II відміни.

Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку.Букви –а,я,-у,ю в закінченнях іменників

 

1

1

 

 

 

 

 

Відмінювання іменників III і IV  відмін

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відмінювання іменників, що форму лише множини.

 

1

 

 

 

 

 

РМ . Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі

 

1

 

 

 

 

 

Незмінювані іменники.

 

1

 

 

 

 

 

Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн (я), -ення (-я), ~инн (-я), -ив (о), -ев (о)

 

1

 

 

 

 

 

Написання і відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові

 

1

 

 

 

 

 

 

Не з іменниками

 

1

 

 

 

 

 

Правопис складних іменників.

 

1

 

 

 

 

 

Контрольний диктант

1

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота . Іменник

 

1

 

 

 

 

 

Морфологічний розбір іменника. Тренувальні вправи

 

1

 

 

 

 

 

РМ.Складання інформаційного допису до шкільної газети або шкільного веб-сайта про подію з життя класу з використанням іменників-власних назв.

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

РМПорівняльний опис двох рослин за ілюстрацією з використанням прикметників-синнімів,антонімів  та якісних прикметників вищого та найвищого ступенів

 

 

1

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників із однієї групи в іншу групи в іншу

РМОсобливості будови опису природи.Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису)

2

 

 

1

 

 

 

 

 

Ступені порівняння якісних прикметників,творення їх.

 

2

 

 

 

 

 

РМ. Усний докладний перека художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи

 

1

 

 

 

 

 

Повні й короткі форми прикметників.

 

1

 

 

 

 

 

Прикметники твердої і м’якої груп. Відмінювання прикметників

 

1

 

 

 

 

 

Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники

Написання прикметників із суфіксами: -ЕНЬК, -ЕСЕНЬК, -ІСІНЬК, -ЮСІНЬК, -СЬК, -ЦЬК, -ЗЬК-

 

1

1

 

 

 

 

 

РМ. Докладний письмовий переказ тексту,що містить опис природи

 

 

2

 

 

 

 

 

 

Аналіз письмового переказу

Написання не з прикметниками

 

1

 

 

 

 

 

Написання -н- і -нн- у прикметниках

 

1

 

 

 

 

 

Написання складних прикметників разом і через дефіс

 

1

 

 

 

 

 

Написання прізвищ прикметникової форми

 

1

 

 

 

 

 

Морфологічний розбір прикметника. Тренувальні вправи

 

1

 

 

 

 

 

Контрольна робота . Прикметник.

 

1

 

 

 

 

 

РМ. Письмовий твір – опис  природи в художньому стилі на основі особистих вражень.

 

2

 

 

 

 

 

Аналіз твору

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

 

1

 

 

 

 

 

Числівники кількісні ( на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні і складені.Буквіа ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників.

РМСкладання роздуму про доцільне використання вільного часу з використанням числівників”Гайнування часу-найбільше марнотратство”

4

 

 

1

 

 

 

 

 

Відмінювання кількісних числівників. Узгодження числівників з іменниками

Відмінювання дробових і збірних числівників.

1

1

 

 

 

 

 

Відмінювання та написання порядкових числівників Написання разом порядкових числівників з тисячний

Узгодження числівників з іменниками.Правильне вживання числівників на позначення дат і часу

1

 

1

 

 

 

 

 

РМ. Контрольний докладний  переказ тексту,що містить опис природи

2

 

 

 

 

 

 

МАналіз контрольного переказу Морфологічний розбір числівника. Тренувальні вправи

 

1

 

 

 

 

 

Контрольна робота

 

1

 

 

 

 

 

Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

 

1

 

 

 

 

 

Розряди займенників за значенням. Особові та зворотний займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах особових займенників

 

РМ Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі”Що я роблю для здійснення своєї мрії”

1

 

 

 

2

 

 

 

 

 

Аналіз письмового твору

Питальні й відносні займенники, їх відмінювання

 

1

 

 

 

 

 

 

Заперечні й неозначені займенники, їх правопис і відмінювання

 

(ознайомлення)

1

 

 

 

 

 

РМ. Контрольний твір-опис  природи в художньому стилі на основі особистих вражень

 

2

 

 

 

 

 

Аналіз контрольного твору

Присвійні займенники, їх відмінювання

1

 

 

 

 

 

Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників

РМ Есе світоглядного змісту”Кого можна  назвати патріотом рідної землі”

1

 

1

 

 

 

 

 

Написання займенників із прийменниками окремо

Морфологічний розбір займенника. Тренувальні вправи

 

1

1

 

 

 

 

 

Контрольна робота

 

1

 

 

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за рік.  Лексикологія. Фразеологія

1

 

 

 

 

 

Словотвір,орфографія

 

2

 

 

 

 

 

Морфологія й орфографія

Правопис префіксів,суфіксів,голосних в коренях і на межі значущих частин слова та основ

1

 

 

 

 

 

Контрольний диктант

Контрольна робота

РМ.Редагування речень,у яких допущено лексичні та граматичні помилки

Підсумковий урок

 

1

1

1

1

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лисенко Раїса Степанівна
    Дякую, колегу, за допомогу, можливість скористатися плодами вашої праці!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
15 січня 2020
Переглядів
19692
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку