18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Робоча сторінка учня " Незмінювані іменники" до уроку української мови в 6 класі

Про матеріал
Ця сторінка допоможе шестикласникам самостійно виконати завдання на тему " Незмінювані іменники", узагальнити свої знання про слова іншомовного походження. Завдання цікаві і пізнавальні, усні і письмові. Їх можна використати як на уроці, так і для самостійного опрацювання. Бажаю успіхів!
Перегляд файлу

Робоча сторінка

до теми « Незмінювані іменники»

6 клас

Прізвище та ім'я учня______________________________________________

1. Гра «Скринька слів»

Запишіть іменники-відповіді на запитання, додавши до кожного означення. Визначте рід іменників.

  1. Як називають осіб, що оцінюють виступи учасників на різноманітних конкурсах? __________________
  2. Один із найзручніших видів міського транспорту.___________
  3. Солодкий газований напій.___________________
  4. Тепла в’язана річ, якою огортають шию.____________________
  5. Дзеркало, що складається з трьох частин.__________________
  6. Довгий  просторий коридор у приміщенні.__________________
  7. Представник роду ссавців з когорти сумчастих.______________
  8. Варена  товчена картопля._______________________________
  9. Автомобіль для перевезення пасажирів.___________________
  10.             Троє людей, що виконують пісенний твір._____________
  11.             Овочева страва, в складі якої є картопля і капуста, морква, цибуля, томати.____________________
  12.             Пломбір в шоколаді на паличці._________________________

 

2. « Уважно розподіли»

Запишіть послідовно іменники у дві колонки: 1) змінювані; 2) незмінювані.

Вересень, кашне, Індія, ситро, шимпанзе, траса, поні, Руслан, кіно, яблуня, леді, краса.

Змінювані

Незмінювані

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЛЮЧ. Підкресліть перші букви іменників першої колонки. Якщо ви правильно виконали завдання, то з підкреслених букв прочитаєте відгадку на загадку «Цілий день крильми махає, та в небо не злітає».

3. « Одягни слово»

Утворіть словосполучення, дібравши до поданих іменників прикметники, і запишіть. У дужках зазначте рід іменника.

ЗРАЗОК. Шимпанзе - кмітливий шимпанзе (ч. p.).

Поні, мадам, Міссісіпі (річка), колібрі, Капрі (острів), метро, тріо, Туапсе (місто), танго, піаніно, журі.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. « Я – редактор»

Відредагуйте усно словосполучення і правильно запишіть.

Балакуче какаду, смачний капучино, спортивний кімоно, красиве поні, багатолюдний Токіо (місто), новий СТО.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. « Говоримо правильно»

Прочитайте речення, ставлячи подані в дужках прізвища в потрібній формі.

1. Листи для Сергія (Нестеренко) та Людмили (Петренко). 2. Покличте Надію (Олійник). 3. Подарунок для Олександра (Васильчук). 4. Привітали з ювілеєм Жанну (Васильчук). 5. Зустрілися з Тетяною (Минайло).

Мій настрій______________

Моя оцінка на уроці_______

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рубанова Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 січня 2020
Переглядів
447
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку