Конспект уроку з української мови 2 клас
Тема: «Розпізнаю слова-назви дії»
Мета: формувати в учнів уявлення про слова – назви дій; учити розрізняти їх за питаннями, знаходити слова – назви дій в тексті; розвивати зв’язне мовлення, увагу, пошукову діяльність; формувати комунікативну компетентність спілкування українською мовою; виховувати любов до всього живого, тварин.
Обладнання: мультимедійний комплекс, мультимедійна презентація, картки для гри «Хто що робить».
Хід уроку
Добрий день, дорогі друзі!
Добрий день!
На вас чекає гарний день.
Бачу, всі веселі і здорові
До уроку всі готові!
Проведемо перекличку
На дошці написані перед вами слова, в яких заплуталися букви. Ваше завдання: Переставити букви у словах так, щоб утворилось нове слово!
шодак |
Дошка |
напел |
Пенал |
евьціло |
Олівець |
макуг |
Гумка |
йінікла |
Лінійка |
діпчукрни |
Підручник |
тишоз |
Зошит |
Як можна озаглавити ці словом (ШКІЛЬНІ ПРЕДМЕТИ).
На дошці написані поняття. Спиши та підкресли в кожному рядку зайве поняття. Інші поняття об’єднай родовим(загальним) поняттям
Кенгуру, кішка, кінь, корова-(свійські тварини)
Лижа, штанга, кактус, ковзани- спортивні предмети.
Пальма, шишка, ялинка, сосна –(дерева).
Зима, літо, осінь, вечір –(пори року).
Дім, диван, стіл, крісло –(меблі)
4.Повідомлення теми уроку
це назви дій предметів, тобто дієслово. Вони є частиною нашої мови. Сьогодні ми будемо вивчати, добирати запитання до них, знаходити в тексті.
Ш. Робота над вивченим матеріалом.
Родзинка запропонувала нам піти на екскурсію де вона навчається. Чи є у вас бажання піти відвідати інший навчальний заклад? Добре, вперед.
Дослідження!
Перевіряємо себе за правилом.
ПАМ’ЯТКА
Розділимось на три групи, для того щоб виконати завдання.
Зараз ми подивимось відео про слова,які означають дію предметів.
https://www.youtube.com/watch?v=zbMYqVUu4dY