ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 2-3 КЛАС-комплект
Календарне планування ІІ семестр
(119 год)
Розроблено на основі Типової освітньої програми,під керівництвом Савченко О.Я.
За підручником: Українська мова та читання:Підручник для 2 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 2 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 144 с. : іл.
Українська мова та читання:Підручник для 3 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 2 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 144 с. : іл.
За посібником: Позакласне читання. Робота з дитячою книжкою. 2 клас / Уклад. Т.С.Маркотенко – Харків : Видавничий дім Весна, 2021. – 144 с.
Позакласне читання. Робота з дитячою книжкою. 3 клас / Уклад. Т.С.Маркотенко – Харків : Видавничий дім Весна, 2021. – 144 с.
Перелік перевірних робіт у ІІ семестрі
Вид перевірки |
2 клас |
дата |
3 клас |
дата |
Аудіювання |
|
|
1 |
|
Усний переказ прочитаного твору (усно) |
|
|
|
|
Навичка читання вголос (усно) |
|
|
1 |
|
Навичка читання мовчки |
|
|
1 |
|
Робота з літературним твором/медіа текстом (письмово) |
|
|
1 |
|
Читання напам’ять віршованих творів |
|
|
|
|
Читання напам’ять прозових творів (уривок казки) |
|
|
1 |
|
Загальна кількість |
|
|
5 |
|
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Скоригдата |
|
|
СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРАХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ |
|
|
ЯК НЕ ЛЮБИТЬ СВІЙ КРАЙ |
|
Вірші |
|
|
|
54 |
Вступ до розділу. Тамара Коломієць «Як на білих сторінках...». Платон Воронько«На кораблику». «Картина» (вірш-небилиця) Підручник с.70-72 |
|
Т1 |
В Гринько «Рідний край» (напам’ять) О. Палійчук «Київ» Частина 2, с. 80-81).
|
55 |
Тамара Коломієць «Хиталочка-гойдалочка». Тамара Коломієць «Біле поле полотняне». Рушник — оберіг українського народу. Підручник с. 73-74 |
|
|
Д. Телкова «Героям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» (Ч. 2, с. 82-83).
|
56 |
Ліна Костенко «Пряля» (напам’ять). «Польові дзвіночки». Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Вірш-діалог. Прислів’я Підручник с.75-76 |
|
|
О. Кротюк «Наші скарби». Переказування уривка тексту (Ч. 2, с. 83-84).
|
57 |
Анатолій Качан «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом» (Вірш-діалог). Анатолій Качан - співець моря і степу. Підручник с.77-78 |
|
Т2 |
Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання. Запитання за прочитаним. Переказ. (Ч. 2, с. 85-86).
|
58 |
Оповідання. Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка» Підручник с.79-81 |
|
|
Н. Поклад «Гарно жити у селі...». М. Вінграновський «Сама собою річка ця тече...» (Ч. 2, с. 87-88). |
59 |
Робота з дитячою книжкою «Яка сім’я – такий і я». Авторська збірка. Посібник с.41-51 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. У дружній родині і в холод тепло. Читання і обговорення анотацій до книжок. Посібник с.66-79 |
60 |
Медіавіконце: вистава. ВасильСухомлинський «Покинуте кошеня». Підручник с.82-83 |
|
|
Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка Народні умільці. (Ч. 2, с. 88-90). |
61
|
Вистава «Хто зігріє кошеня?» Підручник с.83-84 |
|
Т3 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край» (Ч. 2, с. 91). |
62 |
Ніна Бічуя «Пиріжок з вишнями». Чи легко зробити вибір? Підручник с.84-85 |
|
|
Літературні казки. П’єса-казка. Байки Чарівні казки. А. Дімаров «Для чого людині серце» (Ч. 2, с. 92-95). |
63 |
Оксана Кротюк «Шкідлива звичка». Досліджуємо текст. Підручник с.86-87 |
|
|
А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження) (Ч. 2, с. 95-96). |
64 |
Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика») Підручник с.88-90 |
|
Т4 |
А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення) (Ч. 2, с. 96-98). |
65 |
Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» Підручник с.88-90 |
|
|
С. Дерманський «Білянок» (Ч. 2, с. 98-99). Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. |
66 |
Робота з дитячою книжкою. Чи можна розумом силу побороти?Добір дитячої книжки на певну тему Посібник с.81-86 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Із казкової скарбниці . Книжки на дитячій книжковій виставці. Посібник с.91-96 |
67 |
Тематична діагностувальна робота. Аудіювання Перевіряю свої досягнення с.91 |
|
|
С. Дерманський «Білянок» (продовження Сила духу головного героя.). (Ч. 2, с. 99-101). |
|
У КОЛІ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗОК |
|
|
|
68 |
Вступ до розділу. Іван Франко «Лисичка і Рак» Підручник с.92-94 |
|
Т5 |
С. Дерманський «Білянок» (продовження Сила духу головного героя.). (Ч. 2, с. 101-103). |
69 |
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація Підручник с.95 |
|
|
Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» . Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? (Ч. 2, с. 104- 105). |
70 |
Наталя Забіла «Хто сильніший?» Підручник с.96-97 |
|
|
Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (Ч. 2, с. 105-107). |
71 |
Наталя Забіла «Хто сильніший?» Підручник с.98-99 |
|
Т6 |
П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія перша (Ч. 2, с. 108-109). |
72 |
Василь Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» Підручник с.100 |
|
|
Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія друга (Ч. 2, с. 109-110). Дія третя (Ч. 2, с. 111—114). |
73 |
Робота з дитячою книжкою. Людина починається з добра Авторська книжкова виставка. Посібник с.87-96 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Хто працює, той не нудьгує. Анотація на прочитано книгу. Посібник с.106-112 |
74 |
Галина Малик «Чому Равлик ховається?» Підручник с.101 |
|
|
Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія четверта (Ч. 2, с. 114-115).
|
75 |
Марія Манеру «Збори іграшок». Підручник с.102 |
|
Т7 |
Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави? (Ч. 2, с. 116). Б. Бойко «У театрі». Веселе слово. Складання порад для глядачів (Ч. 2, с. 117). |
76 |
Тематична діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення. Підручник с.103 |
|
|
Байки. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» (Ч. 2, с. 118-119).
|
77 |
ШЕВЧЕНКОВЕ СЛОВО Вступ до розділу. Дмитро Красицький «Тарас Шевченко» Підручник с.104-105 |
|
|
. Л. Глібов «Чиж та Голуб». Чужому лихові не смійся. Інсценізування байки (Ч. 2, с. 120).
|
78 |
Тарас Шевченко «Світає...»(напам’ять). Краса рідної природи. Підручник с.106-107 |
|
Т8 |
Краще першим завжди привітатись! А. Костецький «Добра порада» (Ч. 2, с. 121). |
79 |
Робота з дитячою книжкою. Бібліотечний урок «Зустріч з Кобзарем». |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Бібліотечний урок «Зустріч з Кобзарем». |
80 |
Тарас Шевченко «Встала весна...». «Зацвіла в долині...». Світлий настрій у ліричних творах про природу Тараса Шевченка. Краса природи і краса людини. Підручник с.107-108 |
|
|
Тематична діагностувальна робота Аудіювання
|
81 |
Вадим Скомаровський «Над "Кобзарем"». Перевіряю свої досягнення. Підручник с.108-109 |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літературні казки. П’єса-казка. Байки» (Ч. 2, с. 122). |
82 |
НАДІЙШЛА ВЕСНА ПРЕКРАСНА Вступ до розділу. Веснянки. Українська народна пісня «Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко...». Варвара Гринько «Мирилки». Підручник с.110-111 |
|
Т9 |
Поезії про дивосвіт природи Л. Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...». Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Виразне читання (Ч. 2, с. 123-125). |
83 |
Олександр Копиленко «Весна іде». Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. Підручник с.112-113 |
|
|
Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються». Картини природи в поезії. (Ч. 2, с. 125-126). |
84 |
Іван Франко «Надійшла весна прекрасна...». Образ весни в поезії. Підручник с.113 |
|
Т10 |
М. Сингаївськмй «Волошкове поле». Замилування красою поля. (Ч. 2, с. 127). |
85 |
Медіапроект: «Класна газета». Марія Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...» Підручник с.114-115 |
|
|
Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...»(папам ’ять) Картини природи в поезії. (Ч. 2, с. 128-129). |
86 |
Робота з дитячою книжкою. Домашні улюбленці. Тематична книжкова виставка. Посібник с.97-110 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Брати наші менші. Книжки на дитячій книжковій виставці Посібник с.80-90 |
87 |
Ліна Костенко «Перекинута шпаківня» . Причина і наслідок. Підручник с.116 |
|
|
А. Качан «Розливається Дунай...». Пташка,яка в’язке рукавичку. Виразне читання (Ч. 2, с. 129) |
88 |
Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Збережімо красу! Підручник с.117-118 |
|
Т11 |
Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обклади-ки книжки «Мій улюблений вірш» (Ч. 2, с. 130). |
89 |
Тематична діагностувальна робота.
|
|
|
Тематична діагностувальна робота Навичка читання мовчки |
90 |
Анатолій Камінчук «Українська писанка». Порівняння-образ. Підручник с.118 |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи» (Ч. 2, с. 131). |
91 |
Володимир Лучук «Тільки мама». Почуття любові Леся Українка «На зеленому горбочку». Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Підручник с.119-120 |
|
Т12 |
Все добре переймай, а недобре — виправляй В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». Переказування оповідання (Ч. 2, с. 132-133). |
92 |
Тетяна Майданович «Що таке мир». Перевіряю свої досягнення . Підручник с.121 |
|
|
Т. Майдановий «Телефонна розмова». Чому важлива щира турбота? Інсценізування вірша (Ч. 2, с. 134). |
93 |
Робота з дитячою книжкою. Весно! Весно! Весняночко! Абонемент та робота бібліотекаря на абонементі. Посібник с.111-117 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Прийди весно з радістю. Складання анотації Посібник с.97-105 |
94 |
СКІЛЬКИ НА ЗЕМЛІ ІЩЕ ЦІКАВОГО! Що? Де? Чому? Навіщо? Олександр Дерманський «Чудо із чудес». Підручник с.122-123 |
|
|
Н. Деменкова «Дружок і Образа». На друзів зла тримати не можна! Визначення головної думки твору (Ч. 2, с. 135-136). |
95 |
Читання — класні «ліки» (з журналу «Барвінок») Підручник с.123 |
|
Т13 |
Цінність дружби. «Я друзів не продаю» (Ч. 2, с. 136- 137).
|
96 |
Медіавіконце: сторінками дитячих журналів. Підручник с.124-125 |
|
|
Н. Гербіш «Різні культури». Зрозуміти й підтримати інших. (Ч. 2, с. 137-138). |
97 |
«Наша гривня». (з журналу «Джміль») Підручник с.126 |
|
|
Н. Гербіш «Різні культури» (Ч. 2, с. 138-140).
|
98 |
«Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу «Джміль») Підручник с.126-127 |
|
Т14 |
Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». Про наших улюбленців. Ч. 2, с. 141 М. Вітлер «Кошеня пропало» (Ч. 2, с. 141-142). |
99 |
Марія Чумарна «Товар і покупець». Про одне по-різному. Підручник с.127 |
|
|
Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсценізування вірша (Ч. 2, с. 143-144). |
100 |
Робота з дитячою книжкою. Найкращий лікар – сміх. Тематична книжкова виставка. Посібник с.118-126 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. . Тематична книжкова виставка. Посібник с.118-126 |
101 |
Наші мудрі друзі — енциклопедії. Підручник с.128 |
|
|
Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел) (Ч. 2, с. 144-146). |
102 |
«Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт»). Підручник с.129 |
|
Т15 |
Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» (Ч. 2, с. 146). |
103 |
Фантазуй і створюй! Надія Кир'ян «Розмова хмарок» Підручник с.130-131 |
|
|
Тематична діагностувальна робота Робота з літературним твором/медіа текстом (письмово) |
104 |
Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Підручник с.131 |
|
Т16 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй» (Ч. 2, с. 147). |
105 |
Робота з дитячою книжкою. Літо і літні пригоди. Рекомендаційний список Посібник с.127-130 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Цікава книга природи. Культура спілкування під час колективного обговорення прочитаних творів. Посібник с.128-134 |
106 |
Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» Підручник с.132 |
|
|
Іскринки творчості Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис». Складання вірша (Ч. 2, с. 148-149). |
107 |
Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» Підручник с.133 |
|
Т17 |
Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» (Ч. 2, с. 150). |
108 |
Ліна Костенко «Вербові сережки» Підручник с.134 |
|
|
Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер тихий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною (Ч. 2, с. 151-152). |
109 |
Фантазуємо і створюємо казку. Підручник с.134 |
|
Т18 |
О. Єфімов «Тут усе є...» Казкові образи на засніжених деревах. (Ч. 2, с. 152-154). |
110 |
Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок» Підручник с.135-136 |
|
|
Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...» (Ч. 2, с. 152-154).
|
111 |
Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок» Підручник с.135-136 |
|
|
Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь (Ч. 2, с. 154).
|
112 |
Робота з дитячою книжкою. Літо іде – тепло несе. Посібник с.130-134 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Літо , літечко Посібник с.135-142 |
113 |
Лідія Компанієць «Чотири квіточки». Країна Фантазія. Підручник с.137 |
|
Т19 |
Розпізнавай і розвивай свої здібності. В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка» (Ч. 2, с. 155). |
114 |
Тематична діагностувальна робота. Навичка читання вголос (усно) |
|
|
Тематична діагностувальна робота. Навичка читання вголос (усно)
|
115 |
Перевіряю свої досягнення . Підручник с.138
|
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості» (Ч. 2, с. 156). |
|
Відпрацювання вихідних (державних свят) |
|
|
|
116 |
Дитяча хрестоматія сучасних письменників
|
|
Т20 |
Дитяча хрестоматія сучасних письменників
|
117 |
Урок-екскурсія «У бібліотеці»
|
|
|
Урок-екскурсія «У бібліотеці»
|
118 |
Дитяча хрестоматія сучасних письменників
|
|
|
Дитяча хрестоматія сучасних письменників
|
119 |
Дитяча хрестоматія сучасних письменників
|
|
|
Дитяча хрестоматія сучасних письменників
|
120 |
Дитяча хрестоматія сучасних письменників
|
|
|
Дитяча хрестоматія сучасних письменників
|
121 |
Дитяча хрестоматія сучасних письменників
|
|
|
Дитяча хрестоматія сучасних письменників
|
122 |
Урок-екскурсія «У бібліотеці» Підсумок за рік. |
|
|
Урок-екскурсія «У бібліотеці» Підсумок за рік.
|