Календарне планування уроків читання для 2-3 класу

Про матеріал
Календарне планування уроків літературного читання створено за підручником О.Савченко "Українська мова та ЧИТАННЯ. Частина 2" для 2-3 класу-комплекту.
Перегляд файлу

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ  2-3 КЛАС-комплект

Календарне планування  ІІ семестр

 (119 год)

     Розроблено на основі Типової освітньої програми,під керівництвом Савченко О.Я.

     За підручником:   Українська мова та читання:Підручник для 2 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 2 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 144 с. : іл.

                                 Українська мова та читання:Підручник для 3 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 2 // К.І.Пономарьова. – К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 144 с. : іл.

      За посібником: Позакласне читання. Робота з дитячою книжкою. 2 клас / Уклад. Т.С.Маркотенко – Харків : Видавничий  дім Весна, 2021. – 144 с.

Позакласне читання. Робота з дитячою книжкою. 3 клас / Уклад. Т.С.Маркотенко – Харків : Видавничий  дім Весна, 2021. – 144 с.

 

Перелік перевірних робіт у ІІ семестрі

 

 

Вид перевірки

2 клас

дата

3 клас

дата

Аудіювання

 

 

1

 

Усний переказ прочитаного твору (усно)

 

 

 

 

Навичка читання вголос (усно)

 

 

1

 

Навичка читання мовчки

 

 

1

 

Робота з літературним твором/медіа текстом (письмово)

 

 

1

 

Читання напам’ять віршованих творів

 

 

 

 

Читання напам’ять прозових творів (уривок казки)

 

 

1

 

Загальна кількість

 

 

5

 

 

 

 

з/п

Тема уроку

Дата

Скоригдата

 

 

СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРАХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ

 

 

ЯК НЕ ЛЮБИТЬ СВІЙ КРАЙ

 

Вірші

 

 

 

54

Вступ до розділу. Тамара Коломієць «Як на білих сторінках...». Платон Воронько«На кораблику». «Картина» (вірш-небилиця)

Підручник с.70-72

 

Т1

В Гринько «Рідний край» (напам’ять)

 О. Палійчук «Київ»   Частина 2, с. 80-81).

 

55

Тамара Коломієць «Хиталочка-гойдалочка». Тамара Коломієць «Біле поле полотняне». Рушник — оберіг українського народу.

Підручник с. 73-74

 

 

 Д. Телкова «Геро­ям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну»

 (Ч. 2, с. 82-83).

 

56

Ліна Костенко «Пряля» (напам’ять). «Польові дзвіночки». Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Вірш-діалог. 

 Прислів’я

Підручник с.75-76

 

 

О. Кротюк «Наші скарби».

 Перека­зування уривка тексту

(Ч. 2, с. 83-84).

 

57

Анатолій Качан «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом» (Вірш-діалог). Анатолій Качан - співець моря і степу.

Підручник с.77-78

 

Т2

 Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання. Запитання за прочитаним. Переказ. (Ч. 2, с. 85-86).

 

58

Оповідання.

 Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка»

Підручник с.79-81

 

 

Н. Поклад «Гарно жити у селі...». 

М. Вінграновський «Са­ма собою річка ця тече...» (Ч. 2, с. 87-88).

59

Робота з дитячою книжкою «Яка сім’я – такий і я».

 Авторська збірка. Посібник с.41-51

 

 

Робота з дитячою книжкою. У дружній родині і в холод тепло. Читання і обговорення анотацій до книжок.      Посібник с.66-79

60

Медіавіконце: вистава. ВасильСухомлинський «Покинуте кошеня».       Підручник с.82-83

 

 

Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка Народні умільці. (Ч. 2, с. 88-90).

61

 

Вистава «Хто зігріє кошеня?»

Підручник с.83-84

 

Т3

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край» (Ч. 2, с. 91).

62

Ніна Бічуя «Пиріжок з вишнями». Чи легко зробити вибір?

Підручник с.84-85

 

 

Літературні казки. П’єса-казка. Байки

Чарівні казки. А. Дімаров «Для чого людині серце» (Ч. 2, с. 92-95).

63

Оксана Кротюк «Шкідлива звичка». Досліджуємо текст.

Підручник с.86-87

 

 

А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження)  (Ч. 2, с. 95-96).

64

Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика»)      Підручник с.88-90

 

Т4

А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення) (Ч. 2, с. 96-98).

65

Оксана Радушинська «Кишенькові гроші»

Підручник с.88-90

 

 

С. Дерманський «Білянок» (Ч. 2, с. 98-99).

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу голов­ного героя.

66

Робота з дитячою книжкою. Чи можна розумом силу побороти?Добір дитячої книжки на певну тему

Посібник с.81-86

 

 

Робота з дитячою книжкою. Із казкової скарбниці . Книжки на дитячій книжковій виставці. Посібник с.91-96

67

Тематична діагностувальна робота. Аудіювання

Перевіряю свої досягнення с.91

 

 

С. Дерманський «Білянок» (продовження Сила духу головного героя.). (Ч. 2, с. 99-101).

 

У КОЛІ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗОК

 

 

 

68

Вступ до розділу. Іван Франко «Лисичка і Рак»

Підручник с.92-94

 

Т5

С. Дерманський «Білянок» (продовження Сила духу головного героя.). (Ч. 2, с. 101-103).

69

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація

Підручник с.95

 

 

Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» . Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість?  (Ч. 2, с. 104- 105).

70

Наталя Забіла «Хто сильніший?»

Підручник с.96-97

 

 

 Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (Ч. 2, с. 105-107).

71

Наталя Забіла «Хто сильніший?»

Підручник с.98-99

 

Т6

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія перша (Ч. 2, с. 108-109).

72

Василь Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук»  

Підручник с.100

 

 

 Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія друга (Ч. 2, с. 109-110).

Дія третя (Ч. 2, с. 111—114).

73

Робота з дитячою книжкою. Людина починається з добра

Авторська книжкова виставка.   Посібник с.87-96

 

 

  Робота з дитячою книжкою. Хто працює, той не нудьгує. Анотація на прочитано книгу.  Посібник с.106-112

74

Галина Малик «Чому Равлик ховається?»

Підручник с.101

 

 

Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія четверта (Ч. 2, с. 114-115).

 

75

Марія Манеру «Збори іграшок».

Підручник с.102

 

Т7

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу ви­стави? (Ч. 2, с. 116).

Б. Бойко «У театрі». Веселе слово. Складання порад для глядачів (Ч. 2, с. 117).

76

Тематична діагностувальна робота.

Перевіряю свої досягнення.  Підручник с.103

 

 

Байки. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» (Ч. 2, с. 118-119).

 

77

ШЕВЧЕНКОВЕ СЛОВО

Вступ до розділу. Дмитро Красицький «Тарас Шевченко»

Підручник с.104-105

 

 

. Л. Глібов «Чиж та Голуб». Чужому лихові не смійся. Інсценізування байки (Ч. 2, с. 120).

 

78

Тарас Шевченко «Світає...»(напам’ять). Краса рідної природи.    Підручник с.106-107

 

Т8

Краще першим завжди привітатись!

А. Костецький «Добра порада» (Ч. 2, с. 121).

79

Робота з дитячою книжкою. Бібліотечний урок «Зустріч з Кобзарем».

 

 

Робота з дитячою книжкою. Бібліотечний урок «Зустріч з Кобзарем».

80

Тарас Шевченко «Встала весна...».  «Зацвіла в долині...».    Світлий настрій у ліричних творах про природу Тараса Шевченка. Краса природи і краса людини.

Підручник с.107-108

 

 

Тематична діагностувальна робота

Аудіювання

 

 

81

Вадим Скомаровський «Над "Кобзарем"».   

Перевіряю свої досягнення.    Підручник с.108-109

 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літе­ратурні казки. П’єса-казка. Байки» (Ч. 2, с. 122).

82

НАДІЙШЛА ВЕСНА ПРЕКРАСНА

Вступ до розділу. Веснянки. Українська народна пісня «Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко...». Варвара Гринько «Мирилки».  Підручник с.110-111

 

Т9

Поезії про дивосвіт природи

Л. Забашта «Дивосвіт, дивос­віт...». Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Ви­разне читання (Ч. 2, с. 123-125).

83

Олександр Копиленко «Весна іде». Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі.       Підручник с.112-113

 

 

Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються». Картини природи в поезії.  (Ч. 2, с. 125-126).

84

Іван Франко «Надійшла весна прекрасна...». Образ весни в поезії.    Підручник с.113

 

Т10

М. Сингаївськмй «Волошкове поле». Замилування красою поля.  (Ч. 2, с. 127).

85

Медіапроект: «Класна газета». Марія Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...»  

Підручник с.114-115

 

 

Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...»(па­пам ’ять)   Картини природи в поезії. (Ч. 2, с. 128-129).

86

Робота з дитячою книжкою. Домашні улюбленці.

Тематична книжкова виставка.

Посібник с.97-110

 

 

Робота з дитячою книжкою. Брати наші менші. Книжки на дитячій книжковій виставці

 Посібник с.80-90

87

Ліна Костенко «Перекинута шпаківня» . Причина і наслідок.

  Підручник с.116

 

 

А. Качан «Розливається Дунай...». Пташка,яка  в’язке рукавичку.  Виразне читання (Ч. 2, с. 129)

88

Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Збережімо красу!  Підручник с.117-118

 

Т11

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обклади-ки кни­жки «Мій улюблений вірш» (Ч. 2, с. 130).

89

Тематична діагностувальна робота.

 

 

 

Тематична діагностувальна робота

Навичка читання мовчки

90

Анатолій Камінчук «Українська писанка». Порівняння-образ.     Підручник с.118

 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Пое­зії про дивосвіт природи» (Ч. 2, с. 131).

91

Володимир Лучук «Тільки мама».  Почуття любові

Леся Українка «На зеленому горбочку». Поетичні картини природи. Порівняння-образ.

Підручник с.119-120

 

Т12

Все добре переймай, а недобре — виправляй

В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». Пере­казування оповідання (Ч. 2, с. 132-133).

92

Тетяна Майданович «Що таке мир».

Перевіряю свої досягнення .   Підручник с.121

 

 

Т. Майдановий «Теле­фонна розмова». Чому важлива щира турбота? Інсценізування вірша (Ч. 2, с. 134).

93

Робота з дитячою книжкою. Весно! Весно! Весняночко!

Абонемент та робота бібліотекаря на абонементі.

Посібник с.111-117

 

 

Робота з дитячою книжкою. Прийди весно з радістю. Складання анотації

Посібник с.97-105

94

СКІЛЬКИ НА ЗЕМЛІ ІЩЕ ЦІКАВОГО!

Що? Де? Чому? Навіщо?

Олександр Дерманський «Чудо із чудес».

Підручник с.122-123

 

 

Н. Деменкова «Дру­жок і Образа». 

На друзів зла тримати не можна!

Визначення головної думки твору (Ч. 2, с. 135-136).

95

Читання — класні «ліки»журналу «Барвінок»)  

Підручник с.123

 

Т13

Цінність дружби. «Я друзів не продаю» (Ч. 2, с. 136- 137).

 

96

Медіавіконце: сторінками дитячих журналів.

   Підручник с.124-125

 

 

Н. Гербіш «Різні куль­тури».  Зрозуміти й підтримати інших. (Ч. 2, с. 137-138).

97

«Наша гривня».журналу «Джміль»)

Підручник с.126

 

 

Н. Гербіш «Різні куль­тури» (Ч. 2, с. 138-140).

 

98

«Чому грошей не може бути скільки завгодно?»журналу «Джміль»)

Підручник с.126-127

 

Т14

Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». Про наших улюбленців. Ч. 2, с. 141

М. Вітлер «Кошеня пропало» (Ч. 2, с. 141-142).

99

Марія Чумарна «Товар і покупець». Про одне по-різному.

Підручник с.127

 

 

Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсце­нізування вірша (Ч. 2, с. 143-144).

100

Робота з дитячою книжкою. Найкращий лікар – сміх.

Тематична книжкова виставка.

Посібник с.118-126

 

 

Робота з дитячою книжкою. .

Тематична книжкова виставка.

Посібник с.118-126

101

Наші мудрі друзі — енциклопедії.

Підручник с.128

 

 

Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел) (Ч. 2, с. 144-146).

102

«Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт»).   Підручник с.129

 

Т15

Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» (Ч. 2, с. 146).

103

Фантазуй і створюй! Надія Кир'ян «Розмова хмарок»

Підручник с.130-131

 

 

Тематична діагностувальна робота

Робота з літературним твором/медіа текстом (письмово)

104

Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші».

Підручник с.131

 

Т16

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй» (Ч. 2, с. 147).

105

Робота з дитячою книжкою. Літо і літні пригоди.

Рекомендаційний список

Посібник с.127-130

 

 

Робота з дитячою книжкою. Цікава книга природи. Культура спілкування під час колективного обговорення прочитаних творів.

Посібник с.128-134

106

Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

Підручник с.132

 

 

Іскринки творчості

Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис». Складання вірша (Ч. 2, с. 148-149).

107

Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

Підручник с.133

 

Т17

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» (Ч. 2, с. 150).

108

Ліна Костенко «Вербові сережки»

Підручник с.134

 

 

Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер ти­хий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною (Ч. 2, с. 151-152).

109

Фантазуємо і створюємо казку.

Підручник с.134

 

Т18

О. Єфімов «Тут усе є...» Казкові образи на засніжених деревах. (Ч. 2, с. 152-154).

110

Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок» 

 Підручник с.135-136

 

 

Казкові образи на засніжених деревах.  

О. Єфімов «Тут усе є...» (Ч. 2, с. 152-154).

 

111

Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок» 

 Підручник с.135-136

 

 

Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь (Ч. 2, с. 154).

 

112

Робота з дитячою книжкою. Літо іде – тепло несе.

Посібник с.130-134

 

 

Робота з дитячою книжкою. Літо , літечко

Посібник с.135-142

113

Лідія Компанієць «Чотири квіточки».   Країна Фантазія. 

Підручник с.137

 

Т19

Розпізнавай і розвивай свої здібності.

В. Сухомлинський  «Співуча пір’їнка» (Ч. 2, с. 155).

114

Тематична діагностувальна робота.

Навичка читання вголос (усно)

 

 

Тематична діагностувальна робота.

Навичка читання вголос (усно)

 

115

Перевіряю свої досягнення .   Підручник с.138

 

 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості» (Ч. 2, с. 156).

 

Відпрацювання вихідних (державних свят)

 

 

 

116

Дитяча хрестоматія сучасних письменників

 

 

Т20

Дитяча хрестоматія сучасних письменників

 

117

Урок-екскурсія «У бібліотеці»

 

 

 

Урок-екскурсія «У бібліотеці»

 

118

Дитяча хрестоматія сучасних письменників

 

 

 

 

Дитяча хрестоматія сучасних письменників

 

 

119

Дитяча хрестоматія сучасних письменників

 

 

 

 

Дитяча хрестоматія сучасних письменників

 

 

120

Дитяча хрестоматія сучасних письменників

 

 

 

 

Дитяча хрестоматія сучасних письменників

 

 

121

Дитяча хрестоматія сучасних письменників

 

 

 

Дитяча хрестоматія сучасних письменників

 

122

Урок-екскурсія «У бібліотеці» Підсумок за рік.

 

 

Урок-екскурсія «У бібліотеці» Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Додано
24 січня 2022
Переглядів
1352
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку