Календарне планування
уроків читання в 2 класі
Підручник «Українська мова та читання» (частина ІІ)
Автори: М.С. Вашуленко, С.Г. Дубовик
Всього 122 години, 3.5 год на тиждень
№ з/п уроку |
Кільк годин у темі |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Дзвіночок кличе у Країну Знань (9 год) |
||||
1 |
1 |
Здрастуй, школо! Знайомство з новим підручником: обкладинка, форзац, звернення до читачів, умовні позначення. |
|
|
2 |
2 |
Дзвіночок кличе у Країну Знань. Любов Шостак "Шкільний дзвінок". |
|
|
3 |
3 |
Головна професія – школяр. Анатолій Костецький "Головна професія", відео про школи з усього світу. |
|
|
4 |
4 |
Що я очікую від шкільного життя? Маргарита Сурженко "Їжачок Буль-школяр". |
|
|
5 |
5 |
Я до школи поспішаю. Маргарита Сурженко "Їжачок Буль-школяр" (продовження). |
|
|
6 |
6 |
Хто сьогодні зірка в класі? Олена Полянська "Є у кожного талант". |
|
|
7 |
7 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
8 |
8 |
Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Йосип Шелепець "Зажурився кіт". |
|
|
9 |
9 |
Якщо вчитися важко. Дженніфер Мур-Маллінос "Якщо вчитися важко". Узагальнення за розділом "Дзвіночок кличе у Країну Знань". |
|
|
Книжка — ключ до знань (6 год) |
||||
10 |
1 |
Ми маленькі читачі. Лідія Повх "Ми маленькі читачі". |
|
|
11 |
2 |
Книжка – ключ до знань. Василь Сухомлинський "Усі книжки гарні". |
|
|
12 |
3 |
Тато, мама, я – читаюча сім’я. Наталка Поклад "Книжковечір". |
|
|
13 |
4 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
14 |
5 |
Дружба з книжкою – це свято! Нузет Умеров "Про книжку". |
|
|
15 |
6 |
Діагностувальна робота № 1.Читання вголос |
|
|
Осінні барви, осінній настрій (16 год) |
||||
16 |
1 |
Осінь – золотокоса красуня. Катерина Перелісна "Золота осінь", картина Ольги Кваші "Золота осінь". |
|
|
17 |
2 |
Картини пізньої осені. Катерина Перелісна "Недалеко до зими". |
|
|
18 |
3 |
Щедра осінь завітала в гості. Марійка Підгірянка "Прийшла осінь". |
|
|
19 |
4 |
Вітерець-пустунець між дерев танцює. Тамара Коломієць "Вітрисько", картини Ірини Ломанової "Осінній вітер" та Олексія Чернігіна "Солоний вітер". |
|
|
20 |
5 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
21 |
6 |
У лісі ми гриби збирали. Тамара Коломієць "На галяві". |
|
|
22 |
7 |
Завтра у вирій далекий будуть летіти лелеки. Аркадій Музичук "Горобці". |
|
|
23 |
8 |
Прийшла до лісу осінь. Наталя Остапенко "Господиня осінь». |
|
|
24 |
9 |
Зажурила осінь золоту діброву. Оксана Кротюк «Ведмежа колискова". |
|
|
25 |
10 |
Де ти, білочко, живеш? Ліна Костенко "Білочка восени". |
|
|
26 |
11 |
Звуки осені. Оксана Чорновіл "Осінній концерт", Галина Маніва "Каштанопад". |
10.11 |
|
27 |
12 |
Робота з дитячою книжкою. |
11.11 |
|
28 |
13 |
Осінні настрої. Наталя Забіла "Осіннє листя". |
12.11 |
|
29 |
14 |
Олена Пчілка "Садок марніє потихеньку…", Вадим Скомаровський «Лісова колиска». |
15.11 |
|
30 |
15 |
Ліна Костенко "Березовий листочок", Петро Сорока Гра», Віктор Терен "Осінь". |
17 |
|
31 |
16 |
Узагальнення за розділом "Осінні барви, осінній настрій" Діагностувальна робота № 2 Аудіювання |
18 |
|
Народні перлини для кожної дитини (13 год) |
||||
32 |
1 |
Українські народні колискові пісні. Українська народна колискова пісня "Ой люлі, ой люлі…". |
22 |
|
33 |
2 |
Робота з дитячою книжкою. |
24 |
|
34 |
3 |
Дитячі заклички. Закличка "Іди, іди, дощику". |
25 |
|
35 |
4 |
Лічилки, мирилки. Лічилки "Котилася торба..", "Тікав заєць через міст", мирилки "Дві подружечки зажурилися", "Подивися просто в очі…". |
26 |
|
36 |
5 |
Скоромовки, загадки, прислів’я. |
29 |
|
37 |
6 |
Дивовижний світ українських народних казок про тварин. Українська народна казка "Зайчикова хатинка". |
|
|
38 |
7 |
Де дружніші, там і сильніші. Українська народна казка "Ведмідь і бджоли". |
|
|
39 |
8 |
Яке частування, таке й дякування. Українська народна казка "Лисиця і Журавель". |
|
|
40 |
9 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
41 |
10 |
Хочеш собі добра – не роби нікому зла. Українська народна казка "Ведмідь і павучок". |
|
|
42 |
11 |
Дивовижний світ народних казок Європи. Угорська народна казка "Курочка, мишка та півник". |
|
|
43 |
12 |
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. Шотландська народна казка "Лисиця і яструб". |
|
|
44 |
13 |
Узагальнення за розділом "Народні перлини для кожної дитини" Діагностувальна робота № 3. Читання напам’ять віршових творів. |
|
|
Кришталева зимонька у срібнім кожушку (18 год) |
||||
45 |
1 |
Здрастуй, зимонько-зима! Віра Паронова Йде зима". |
|
|
46 |
2 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
47 |
3 |
Поетичний образ зими. Микола Сингаївський "Білі черевички у зими". |
|
|
48 |
4 |
Подбайте, діти, про пташок узимку. Загадки Лесі Вознюк, Лідія Дяченко "Чого сполошились синички?". |
|
|
49 |
5 |
Дідусю Миколай, нашу хату не минай. Ніна Даценко «Зниклий мішок». Діагностувальна робота № 4 Усний переказ |
|
|
50 |
6 |
Українські народні пісні "Колядин, колядин", "Щедрий вечір, добрий вечір", картина Олени Ревуцької "Різдвяна пісня", малюнок Олександра Перехреста "Різдвяні колядники". |
|
|
51 |
7 |
Рік Новий – чудове свято! Зірка Мензатюк "Новий рік". |
|
|
52 |
8 |
Українська народна пісня "Сію, вію, посіваю". |
|
|
53 |
9 |
Узагальнення вивченого за І семестр.
|
|
|
54 |
10 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
55 |
11 |
Веселий таночок танцює снігопад. Анна Рибалка "Дивовижний снігопад. |
|
|
56 |
12 |
Веселий таночок танцює снігопад (продовження теми). Анна Рибалка "Дивовижний снігопад" |
|
|
57 |
13 |
Ходить Мороз надворі у чоботах пухових. Леся Вознюк "Йшов мороз". |
|
|
58 |
14 |
Зима-чаклунка. Анатолій Качан "Зустріч". |
|
|
59 |
15 |
Хто уміє зберігати – уміє й господарювати. Марія Чумарна "Як зайчики зимували". |
|
|
60 |
16 |
Ой зима, зима, зима. Веселіш пори нема. (Зимові розваги. Безпека взимку.) Платон Воронько "Гра у сніжки". |
|
|
61 |
17 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
62 |
18 |
Узагальнення за розділом "Кришталева зимонька у срібнім кожушку" |
|
|
Моя сім'я, моя родина – це наша славна Україна! (16 год) |
||||
63 |
1 |
Я – синочок. Я – донечка. Сашко Дерманський "Віршик для мами". |
|
|
64 |
2 |
Я – синочок. Я – донечка (продовження теми). Олег Попов "Хто це?". |
|
|
65 |
3 |
Я – братик. Я – сестричка. Гриць Гайовий "Будильник". |
|
|
66 |
4 |
Я – онучок. Я – онучка. Катерина Перелісна "Мами й доні", Аркадій Музичук "Дідусів маршрут". |
|
|
67 |
56 |
Україна – це ти! Наталя Рибальська "Добрий день, матусю Україно!". |
|
|
68 |
7 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
69 |
8 |
Державні символи України. Наталка Поклад "Прапор". |
|
|
70 |
9 |
Без верби і калини нема України. Народна легенда "Як Оксана вербою стала". |
|
|
71 |
10 |
Ми – українці! Анатолій Григорук "Дивовижні імена". |
|
|
72 |
11 |
У родині всі ми любим українську мову! Володимир Верховень "Українська мова". |
|
|
73 |
12 |
Перш ніж щось сказати, треба добре подумати. За Анатолієм Григоруком "Мудра мова". |
|
|
74 |
13 |
Всеволод Нестайко "Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько". |
|
|
75 |
14 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
76 |
15 |
Моя маленька Батьківщина. Лідія Повх "Україна". |
|
|
77 |
16 |
Узагальнення за розділом "Моя сім'я, моя родина – це наша славна Україна!" Діагностувальна робота № 5 Читання вголос |
|
|
Зустрічаймо весноньку! (10 год) |
||||
78 |
1 |
Зустрічаймо весноньку! Алевтина Волкова "Весна світла". |
|
|
79 |
2 |
Нумо співати – весну закликати! Леся Вознюк "Весняний струмок". |
|
|
80 |
3 |
Вчимося читати вірші-діалоги. Катерина Перелісна "Весна". |
|
|
81 |
4 |
Варвара Гринько "Струмок" Андрій Мʼястківський "Пролісок". |
|
|
82 |
5 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
83 |
6 |
Леся Українка – поетична квітка України. Леся Українка "Пісенька весняної води". |
|
|
84 |
7 |
Котики вербові – весняне диво природи. Надія Кирʼян "Котики". |
|
|
85 |
8 |
Тарас Григорович Шевченко – народний поет і художник. Тарас Шевченко "Встала весна…". |
|
|
86 |
9 |
Свято Пасхи недалечко. Ніна Куфко "Свято Пасхи недалечко", картина Юрія Мацика "Світле свято". |
|
|
87 |
10 |
Узагальнення за розділом "Зустрічаймо весноньку!" Діагностувальна робота №6. Аудіювання |
|
|
Мого дитинства сонячна країна (14 год) |
||||
88 |
1 |
Добре тому жити, хто вміє дружити. Євген Гуцало "Під веселкою". |
|
|
89 |
2 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
90 |
3 |
Найдорожче – чесність. Аліна Туз "Про Михася та Люка Скайуокера»". |
|
|
91 |
4 |
Добре ім’я краще багатства. Зірка Мензатюк "Золоте серце". |
|
|
92 |
5 |
Цікаві історії, пригоди. Катерина Василенко "НЛО". |
|
|
93 |
6 |
Коли буває соромно? Леонід Нечаєв "Про жовті грушки і червоні вушка". |
|
|
94 |
7 |
Наполеглива праця – запорука успіху. Оксана Кротюк "Пластиліновий песик". |
|
|
95 |
8 |
Маленькими кроками до великих перемог. За Дженніфер Мур-Маллінос "Я все зможу!". |
|
|
96 |
9 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
97 |
10 |
Чи варто ризикувати? За Оксаною Радушинсько. "День народження!". |
|
|
98 |
11 |
Чи варто ризикувати? (продовження теми) За Оксаною Радушинською "День народження!" (продовження). |
|
|
99 |
12 |
Пізнаю себе. За Дженніфер Мур-Маллінос "Безліч емоцій". |
|
|
100 |
13 |
Пізнаю себе (продовження теми). За Дженніфер Мур-Маллінос "Безліч емоцій». |
|
|
101 |
14 |
Узагальнення за розділом " Мого дитинства сонячна країна " Діагностувальна робота № 7. Робота з літературним твором |
|
|
Кожна пригода – до мудрості дорога (6 год) |
||||
102 |
1 |
Як досягнути успіху? Оксана Павлова "Якби я мав такі кросівки…". |
|
|
103 |
2 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
104 |
3 |
Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб "Заячий холодок", аудіо запис казки. |
|
|
105 |
4 |
Вчимося аналізувати інформацію. Всеволод Нестайко "Кревет Вася». |
|
|
106 |
5 |
Вчимося аналізувати інформацію. Всеволод Нестайко "Кревет Вася" (продовження). |
|
|
107 |
6 |
Узагальнення за розділом "Кожна пригода – до мудрості дорога" |
|
|
Довкола скільки є краси! (15 год) |
||||
108 |
1 |
Довкола стільки є краси! Лідія Компанієць "У лісочку". |
|
|
109 |
2 |
Я не ображу рідної землі! Ніна Вернигора "Диво у долоньках". |
|
|
110 |
3 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
111 |
4 |
Здібності і таємниці братів наших менших. Валентина Бондаренко "Розумаха". |
|
|
112 |
5 |
Краса природи є у всьому, лиш придивитися зумій. Ліна Біленька "Казка неба". |
|
|
113 |
6 |
Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій. Микола Возіянов "Сонечко". |
|
|
114 |
7 |
Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій (продовження теми). Анна Рибалка "Вовчик і сонечка". |
|
|
115 |
8 |
Що? Де? Коли? Як? Чому? Микола Леденцов "Голка-риба". |
|
|
116 |
9 |
Що? Де? Коли? Як? Чому? (продовження теми). Микола Леденцов "Морський коник". |
|
|
117 |
10 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
118 |
11 |
Щоб завжди був світ прекрасним. Олена Полянська "Щоб завжди був світ прекрасним". |
|
|
119 |
12 |
Узагальнення за розділом "Довкола скільки є краси!" |
|
|
120 |
13 |
Діагностувальна робота № 8. Читання напам’ять віршових творів |
|
|
121 |
14 |
Повторення вивченого. Завдання на літо. |
|
|
122 |
15 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|