Календарні плани укладені згідно програми,затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України №804 від 14.07.2017 року. До планів додана граф-схема вивчення данного курсу, лист для планування дат проведення уроків. В планах вказані домашні завдання.
Календарне планування . ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (Інтегрований курс)/ 6 клас (70 год.)
ГРАФ-СХЕМА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів для 5-9 кл., затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07. 2017р.№804
Підручник: Бандровський О.Г., Власов В.С. Всесвітня історія . Історія України. 6 клас. –К.: «Генеза», 2014 .
Рік - 2 г/тиждень, 35 тижнів, 70 годин - 105 м/м
І семестр – годин – м/м ІІ семестр – годин – м/м
ЗМІСТОВА ЛІНІЯ
|
Вступ(2) Тема1(9) ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛО-ГІЧНІ КУЛЬТУРИ. |
Тема 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ (10) |
Тема 3. Антична цивілізація (40год.) |
Тема 4. (9год.) ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ.
|
|||
|
|
|
Тема.3.1 Становлення античної грецької цивілізації .
|
Тема.3.2 Класична доба. Еллініс-тичні держави.
|
Тема.3.3 Старо-давній Рим за царської та республ. доби |
Тема.3.4 Становлення імперії. Слов′янські народи.
|
|
Всього годин |
11 |
10 |
9 |
12
|
8 |
11
|
9 |
Номера уроків |
1-11 |
12-21
|
22-30 |
31-42 |
43-50 |
51-61 |
62-70 |
Всього м/м |
16,5 |
15 |
13,5 |
18 |
12 |
16,5 |
13,5 |
УМ |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
ЗП |
11 |
9,5 |
8 |
13,5 |
7,5 |
12 |
8 |
КС |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
АП |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
СУ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
КР |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Форма підсум-кового контролю |
Тестування |
Усний залік |
Тестування |
Усний залік |
Захист творчих робіт |
Співбесіда |
Співбесіда |
№ № уроків |
Тема уроку |
|
|||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
Вступ (2год.). Тема 1 (9год.) = 11год. |
|||||||||||||||||||||
Вступ. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА(2год.) |
|||||||||||||||||||||
1
|
ВСТУП: Предмет і завдання історії. Як працювати з підручником інтегрованого курсу історії. Теорії походження людини. Періодизація історії людства (антропологічна, археологічна, історична). Стор. 5-9, §2-3.п.1 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
2 |
Практичне заняття : Лічба часу в історії стародавнього світу. §1 |
|
|||||||||||||||||||
Тема 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ (9год.) |
|||||||||||||||||||||
3-4 |
Як працюють археологи. Виникнення людини та її розселення. §2-3.п.2-4 |
|
|
||||||||||||||||||
5 |
Світорозуміння і мораль первісних людей. Сутність первісних форм релігійних вірувань. §4
|
||||||||||||||||||||
6 |
Природні умови, спосіб життя первісних людей. §5 |
||||||||||||||||||||
7 |
Суспільна організація та спосіб організації влади за первісних часів. §6 |
|
|||||||||||||||||||
8 |
Трипільська археологічна культура на землях України. §7 |
||||||||||||||||||||
9 |
Практичне заняття : Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території України (Королеве (Закарпаття), Мізин (Чернігівщина), Кирилівка (м. Київ), Межиріч (Черкащина), Киїк-Коба (Крим) та ін. Стор.43-46 |
|
|||||||||||||||||||
10 |
Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми |
|
|||||||||||||||||||
11 |
Тематичне оцінювання |
|
|||||||||||||||||||
Тема 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ (10год.) |
|||||||||||||||||||||
12 |
Що в історії називають цивілізацією. Цивілізація долини Нілу. §9 |
|
|
||||||||||||||||||
13 |
Практичне заняття : Міфологія та релігія Давнього Єгипту. §10 |
||||||||||||||||||||
14 |
Повсякдення й господарське життя, організація суспільства і влади в Давньому Єгипті. §11
|
|
|||||||||||||||||||
15 |
Зліт і занепад Єгипту. §12 |
||||||||||||||||||||
16 |
Освіта, писемність і мистецтво. Будівництво пірамід. §13 |
|
|||||||||||||||||||
17 |
Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякденне і господарське життя. Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя. §14.п.1-2 |
||||||||||||||||||||
18 |
Фіінікія. Ізраїльсько-Іудейське царство. §15 |
|
|
|
|||||||||||||||||
19 |
Практичне заняття : Правове становище населення в давніх державах Північної Африки, Передньої та Центральної Азії ( на основі Законів Хаммурапі, витягів із Книги мертвих) §14, п.3,історичні джерела |
|
|
|
|||||||||||||||||
20 |
Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми |
|
|
|
|||||||||||||||||
21 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|||||||||||||||||
Тема 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ( 40 год.) |
|||||||||||||||||||||
Тема 3.1. Становлення античної грецької цивілізації (9год.) |
|||||||||||||||||||||
22 |
Періодизація історії давньої Греції . Природно-географічні умови Балканського півострова. §24
|
|
|
||||||||||||||||||
23 |
Археологічне відкриття Мінойської палацової цивілізації. §26
|
|
|||||||||||||||||||
24 |
Археологічне відкриття Ахейської палацової цивілізації. §27
|
||||||||||||||||||||
25 |
Давньогрецьке суспільство. §28 |
|
|||||||||||||||||||
26 |
Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень на території України (у Північному Причорномор’ї). §29 |
||||||||||||||||||||
27 |
Афіни і Спарта. §30-31 |
|
|||||||||||||||||||
28
|
Практичне заняття: Грецька релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри. §25
|
|
|||||||||||||||||||
29 |
Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми |
||||||||||||||||||||
30 |
Тематичне оцінювання |
||||||||||||||||||||
Тема 3.2. Класична доба. Елліністичні держави (12 год.) |
|||||||||||||||||||||
31 |
Греко - перські війни. §32 |
||||||||||||||||||||
32 |
Утвердження демократії в Афінах за Перикла. §33 |
|
|||||||||||||||||||
33 |
Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції. §34
|
|
|||||||||||||||||||
34 |
Сім я,освіта та виховання афінян і спартанців§35-36 |
||||||||||||||||||||
35 |
Підкорення Греції Філіпом II. §37 |
||||||||||||||||||||
36 |
Александр Македонський. §38 |
|
|||||||||||||||||||
37 |
Елліністичні держави. Культура елліністичної доби. §40
|
|
|||||||||||||||||||
38 |
Практичне заняття: Суспільний устрій Афін і Спарти,повсякденне життя населення. §41 |
|
|
||||||||||||||||||
39 |
Кіммерійці, скіфи,сармати,готи, гуни. §17 |
|
|||||||||||||||||||
40 |
Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. §18 |
|
|
|
|||||||||||||||||
41 |
Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми |
|
|
|
|||||||||||||||||
42 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|||||||||||||||||
Тема 3.3 Стародавній Рим за царської та республіканської доби (8год.) |
|
|
|
||||||||||||||||||
43 |
Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима. §42 |
||||||||||||||||||||
44 |
Римська республіка в V– середині III ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади. §43 |
|
|
|
|||||||||||||||||
45 |
Римська республіка в II– I ст. до н.е. §44
|
||||||||||||||||||||
46 |
Пантеон римських богів. Римське право. §45 |
|
|
|
|||||||||||||||||
47 |
Диктатура Юлія Цезаря. §46 |
|
|
|
|||||||||||||||||
48 |
Практичне заняття: Формулювання життєвої позиції Ю.Цезаря на основі висловів з його творів. §47 |
||||||||||||||||||||
49 |
Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми |
||||||||||||||||||||
50 |
Тематичне оцінювання |
||||||||||||||||||||
Тема 3.4. Становлення Римської імперії. Слов′янські народи (11год.) |
|||||||||||||||||||||
51 |
Становлення Римської імперії. Октавіан Август. §48
|
||||||||||||||||||||
52 |
Римська імперія в I-II ст. §49 |
||||||||||||||||||||
53 |
Місто Рим та життя його мешканців. §50 |
|
|
|
|||||||||||||||||
54 |
Кризові явища в Римській імперії. §51 |
||||||||||||||||||||
55 |
Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії. §52 |
||||||||||||||||||||
56 |
Практичне заняття: Мистецтво Давнього Риму. §53 |
|
|
|
|||||||||||||||||
57 |
Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії. §54 |
|
|
|
|||||||||||||||||
58 |
Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян. §55
|
|
|
|
|||||||||||||||||
59 |
Суспільне та господарське життя і духовний світ слов’ян. Передумови розселення слов’ян. Розвиток слов’янських племен у процесі розселення. Анти і склавини на теренах України. §55,додаткові джерела |
|
|
|
|||||||||||||||||
60 |
Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми |
|
|
|
|||||||||||||||||
61 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|||||||||||||||||
Тема 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ(9год.)
|
|||||||||||||||||||||
62 |
Китайська цивілізація. §21-22 |
|
|
||||||||||||||||||
63 |
Китайська цивілізація. §23
|
||||||||||||||||||||
64 |
Індійська цивілізація. §19 |
|
|||||||||||||||||||
65 |
Індійська цивілізація. §20
|
||||||||||||||||||||
66 |
Ісламська цивілізація. Інтернет-ресурси, додаткові джерела |
|
|||||||||||||||||||
67 |
Практичне заняття: Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу. Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя. Інтернет-ресурси, додаткові джерела |
||||||||||||||||||||
68 |
Практичне заняття: Правила і переконання, а також елементи побутової культури, запозичені українцями в давніх греків і римлян. Інтернет-ресурси, додаткові джерела |
||||||||||||||||||||
69 |
Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми |
|
|||||||||||||||||||
70 |
Тематичне оцінювання |
||||||||||||||||||||
Календарне планування (дати). ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (Інтегрований курс)/ 6 клас (70 год.)
№ |
план |
факт |
скор. |
№ |
план |
факт |
скор. |
№ |
план |
факт |
скор. |
№ |
план |
факт |
|||||||
6 клас |
|
33 |
|
|
|
69 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Вступ. Тема1(11год.) |
34 |
|
|
|
70 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
1 |
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
|
|
|
36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
3 |
|
|
|
37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
4 |
|
|
|
38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
5 |
|
|
|
39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
6 |
|
|
|
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
7 |
|
|
|
41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
8 |
|
|
|
42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
9 |
|
|
|
Тема 3.3(8год.) |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
10 |
|
|
|
43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
11 |
|
|
|
44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Тема 2(10год.) |
45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
12 |
|
|
|
46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
13 |
|
|
|
47 |
|
|
|
Всього годин Тематичних Практичних занять |
70 |
|
|||||||||||
14 |
|
|
|
48 |
|
|
|
7 |
|
||||||||||||
15 |
|
|
|
49 |
|
|
|
10 |
|
||||||||||||
16 |
|
|
|
50 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
17 |
|
|
|
Тема 3.4(11год.) |
|
|
|||||||||||||||
18 |
|
|
|
51 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
19 |
|
|
|
52 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
20 |
|
|
|
53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
21 |
|
|
|
54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Тема 3.1(9 год.) |
55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
22 |
|
|
|
56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
23 |
|
|
|
57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
24 |
|
|
|
58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
25 |
|
|
|
59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
26 |
|
|
|
60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
27 |
|
|
|
61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
28 |
|
|
|
Тема 4(9год.) |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
29 |
|
|
|
62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
30 |
|
|
|
63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Тема 3.2(12год.) |
66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
31 |
|
|
|
67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
32 |
|
|
|
68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||