Календарне планування уроків інтегрованого курсу "Всесвітня історія. Історія України. 6 клас" за модульною системою навчання

Про матеріал

Календарні плани укладені згідно програми,затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України №804 від 14.07.2017 року. До планів додана граф-схема вивчення данного курсу, лист для планування дат проведення уроків. В планах вказані домашні завдання.

Перегляд файлу

 

Календарне планування . ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ                 (Інтегрований курс)/ 6 клас (70 год.)

ГРАФ-СХЕМА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів для 5-9 кл., затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07. 2017р.№804

Підручник:  Бандровський О.Г., Власов В.С.  Всесвітня історія . Історія України. 6 клас. –К.: «Генеза», 2014 .

 

                          Рік   -     2 г/тиждень, 35 тижнів, 70  годин - 105 м/м

І семестр –             годин –              м/м        ІІ семестр –           годин –           м/м

 

ЗМІСТОВА ЛІНІЯ

 

 

  Вступ(2)

Тема1(9) ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛО-ГІЧНІ КУЛЬТУРИ.

Тема 2.

СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ  АЗІЇ ТА АФРИКИ (10)

 

 

               Тема 3. Антична цивілізація (40год.)

Тема 4. (9год.) 

ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ.

 

 

 

    

Тема.3.1 

 Становлення античної грецької цивілізації .

 

Тема.3.2 Класична доба. Еллініс-тичні держави.  

 

  Тема.3.3

Старо-давній Рим за царської та республ. доби 

    Тема.3.4

Становлення імперії. Слов′янські народи.   

 

   

Всього годин

    11

           10

9

  12

 

   8

    11

 

          9

Номера уроків

1-11

12-21

 

22-30

   31-42

43-50

    51-61

          62-70

Всього м/м

16,5

15

13,5

       18

12

       16,5

             13,5

УМ

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

               0,5

ЗП

11

9,5

8

13,5

7,5

12

8

КС

1

1

1

1

1

1

1

АП

2

2

2

1

1

1

2

СУ

1

1

1

1

1

1

1

КР

1

1

1

1

1

1

1

      Форма        підсум-кового контролю

Тестування

       Усний залік

Тестування

Усний залік

Захист творчих робіт

Співбесіда

      Співбесіда

 

 

 

 

 

            уроків

Тема уроку

 

 

 

                                                   Вступ (2год.). Тема 1 (9год.) = 11год.

Вступ. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА(2год.)

1

 

ВСТУП: Предмет і завдання історії. Як працювати з підручником інтегрованого курсу історії.

Теорії походження людини. Періодизація історії людства (антропологічна, археологічна, історична).               Стор. 5-9, §2-3.п.1

 

 

 

 

 

 

 

2

Практичне заняття : Лічба часу в історії стародавнього світу.    §1

 

Тема 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ (9год.)

3-4

Як працюють археологи. Виникнення людини та її розселення. §2-3.п.2-4

 

 

5

Світорозуміння і мораль первісних людей. Сутність первісних форм релігійних вірувань. §4

 

6

Природні умови, спосіб життя первісних людей. §5

7

Суспільна організація та спосіб організації влади за первісних часів. §6

 

8

Трипільська археологічна культура на землях України.  §7

9

 Практичне заняття : Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території України

  (Королеве (Закарпаття), Мізин (Чернігівщина), Кирилівка (м. Київ), Межиріч (Черкащина), Киїк-Коба (Крим) та ін.  Стор.43-46

 

10

Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми

 

11

Тематичне оцінювання

 

Тема 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ (10год.)

12

Що в історії називають цивілізацією. Цивілізація долини Нілу. §9

 

 

13

Практичне заняття : Міфологія  та релігія Давнього Єгипту. §10

14

Повсякдення й господарське життя, організація суспільства і влади в Давньому Єгипті. §11

 

 

15

Зліт  і  занепад Єгипту. §12

16

Освіта, писемність і мистецтво. Будівництво пірамід. §13

 

 

 

 

 

17

Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякденне  і господарське життя. Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя. §14.п.1-2

18

Фіінікія. Ізраїльсько-Іудейське царство.  §15

 

 

 

19

Практичне заняття :  Правове становище населення в давніх державах Північної Африки, Передньої та Центральної Азії ( на основі Законів Хаммурапі, витягів із Книги мертвих) §14, п.3,історичні джерела

 

 

 

20

Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми

 

 

 

21

Тематичне оцінювання

 

 

 

                                                        Тема 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ( 40 год.)

Тема 3.1. Становлення античної грецької цивілізації (9год.)

22

Періодизація історії давньої  Греції . Природно-географічні умови Балканського півострова. §24

 

 

 

 

 

23

Археологічне відкриття Мінойської   палацової цивілізації. §26

 

 

24

Археологічне відкриття   Ахейської палацової цивілізації. §27

 

25

Давньогрецьке суспільство.  §28

 

26

Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень на території України (у Північному Причорномор’ї). §29

27

Афіни і  Спарта.  §30-31

 

28

 

Практичне заняття: Грецька релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри.  §25

 

 

29

Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми

30

Тематичне оцінювання

Тема 3.2.   Класична доба. Елліністичні держави (12 год.)

31

Греко - перські війни.  §32

32

Утвердження демократії в Афінах за Перикла. §33

 

33

Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції. §34

 

 

34

Сім я,освіта та виховання афінян і спартанців§35-36

35

Підкорення Греції Філіпом II. §37

36

Александр Македонський.  §38

 

37

Елліністичні держави. Культура елліністичної доби. §40

 

 

38

Практичне заняття:  Суспільний устрій Афін і Спарти,повсякденне життя населення. §41

 

 

39

Кіммерійці, скіфи,сармати,готи, гуни. §17

 

40

Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. §18

 

 

 

41

Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми

 

 

 

42

Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 3.3 Стародавній Рим за царської та республіканської доби (8год.)

 

 

 

43

Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.   §42

44

Римська республіка в V– середині  III ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади. §43

 

 

 

45

Римська республіка в II– I ст. до н.е. §44

 

46

 Пантеон римських богів. Римське право. §45

 

 

 

47

Диктатура Юлія Цезаря. §46

 

 

 

48

Практичне заняття:   Формулювання життєвої позиції  Ю.Цезаря на основі висловів з його творів.  §47

49

Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми

50

Тематичне оцінювання

Тема 3.4. Становлення Римської  імперії. Слов′янські народи (11год.)

51

Становлення Римської  імперії. Октавіан Август.  §48

 

52

Римська імперія в I-II ст. §49

53

Місто Рим та життя його мешканців. §50

 

 

 

54

Кризові явища в Римській імперії. §51

55

Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії. §52

56

  Практичне заняття: Мистецтво Давнього Риму. §53

 

 

 

57

 Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії. §54

 

 

 

58

Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян. §55

 

 

 

 

59

 Суспільне та господарське життя і духовний світ слов’ян.   Передумови розселення слов’ян. Розвиток слов’янських племен у процесі розселення. Анти і склавини на теренах України. §55,додаткові джерела

 

 

 

60

Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми

 

 

 

61

Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ(9год.)

 

62

Китайська цивілізація. §21-22

 

 

63

Китайська цивілізація. §23

 

64

Індійська цивілізація. §19

 

65

Індійська цивілізація. §20

 

66

Ісламська цивілізація. Інтернет-ресурси, додаткові джерела

 

67

Практичне заняття: Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу. Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя. Інтернет-ресурси, додаткові джерела

68

Практичне заняття: Правила і переконання, а також елементи побутової культури, запозичені українцями в давніх греків і римлян. Інтернет-ресурси, додаткові джерела

69

Узагальнення і систематизація навчальних досягнень учнів із теми

 

70

Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування (дати). ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ      (Інтегрований курс)/ 6 клас (70 год.)

 

план

факт

скор.

план

факт

скор.

план

факт

скор.

план

факт

6     клас

 

33

 

 

 

69

 

 

 

 

 

 

Вступ. Тема1(11год.)

34

 

 

 

70

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

42

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 Тема 3.3(8год.)

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

43

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2(10год.)

45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

46

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

47

 

 

 

Всього           годин

Тематичних

Практичних занять

70

 

14

 

 

 

48

 

 

 

  7

 

15

 

 

 

49

 

 

 

 10

 

16

 

 

 

50

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 Тема 3.4(11год.)

 

 

18

 

 

 

51

 

 

 

 

 

19

 

 

 

52

 

 

 

 

 

20

 

 

 

53

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

54

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3.1(9 год.)

55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

56

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

57

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

58

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

59

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

61

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 Тема 4(9год.)

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

62

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

63

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3.2(12год.)

66

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

 

 

67

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

 

 

68

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Михалковська Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
4 жовтня 2018
Переглядів
2537
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку