Календарне планування
уроків літературного читання
(Індивідуальна форма навчання)
Всього 52 години, 1.5 год на тиждень
№ п/п |
№ за темою |
Тема |
Дата |
Примітки |
Усна народна творчість (7 год) |
||||
1 |
1 |
Вивчення основних правил поводження з книжкою. Усна народна творчість: загадки. Формування вміння слухати текст, що читає вчитель. |
|
|
2 |
2 |
Усна народна творчість: скоромовки. Формування уявлення про жанр твору. |
|
|
3 |
3 |
Усна народна творчість: чистомовки. Слухання прочитаного педагогом тексту, розгляд ілюстрацій. |
|
|
4 |
4 |
Усна народна творчість: лічилки. Формування уявлення про жанр твору. |
|
|
5 |
5 |
Усна народна творчість: народні пісні «Грицю, Грицю …». |
|
|
6 |
6 |
Усна народна творчість: чарівні казки. Українська народна казка. «Зайчикова хатинка». Визначення персонажів твору. |
|
|
7 |
7 |
Усна народна творчість: Українська народна казка «Кривенька качечка». Повторення та узагальнення за розділом "Усна народна творчість". |
|
|
Українські поети і письменники для дітей (45 год) |
||||
8 |
1 |
Скоромовки Олени Пчілки. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. |
|
|
9 |
2 |
Скоромовки Грицька Бойка. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. |
|
|
10 |
3 |
Скоромовки Оксани Кротюк. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. |
|
|
11 |
4 |
Скоромовки Любові Відути. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. |
|
|
12 |
5 |
Загадки Леоніда Глібова. Формування уявлення про жанр твору. |
|
|
13 |
6 |
Загадки Тамари Коломієць. Читання по складах слів, речень простих за змістом і структурою (з двох –трьох слів). |
|
|
14 |
7 |
Загадки Ігоря Січовика. Читання по складах слів, речень простих за змістом і структурою. |
|
|
15 |
8 |
Загадки Дмитра Кузьменка. Читання по складах слів, речень простих за змістом і структурою. |
|
|
16 |
9 |
Вірші Надії Красоткіної «В лісі осінь». Формування уявлення про жанр твору. Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|
17 |
10 |
Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «У дитячому театрі» - слухання, «Ой чук-чуки... Читання по складах слів, речень простих за змістом і структурою. |
|
|
18 |
11 |
Вірші – смішинки Грицька Бойка. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. |
|
|
19 |
12 |
Ой зима, зима, зима. Веселіш пори нема. (Зимові розваги. Безпека взимку.) Платон Воронько «Гра у сніжки». |
|
|
20 |
13 |
Ганна Чубач «Біла чапля». Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. |
|
|
21 |
14 |
Анатолій Костецькій. Заучування невеличких віршів напам’ять за малюнками. «Краватка для жирафа» |
|
|
22 |
15 |
Тарас Шевченко. Заучування невеличких віршів напам’ять за опорними словами. «Тече вода із-за гаю…». |
|
|
23 |
16 |
Леся Українка. «Пісенька весняної води». Заучування невеличких віршів напам’ять. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за І семестр. |
|
|
24 |
17 |
Олександр Олесь. «Жив собі зайчик», «Капустонька»“. Заучування невеличких віршів напам’ять. |
|
|
25 |
18 |
Олена Пчілка «Сонечко», «Іванко», «Мама й доня». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
26 |
19 |
Марійка Підгірянка «Котик», «Працьовита дівчинка». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
27 |
20 |
Платон Воронько «Про бичка і їжачка», «Кошеня». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
28 |
21 |
Літературні казки: Вадим Скомаровський «Чому вода в морі солона» - слухання. |
|
|
29 |
22 |
Іван Франко. «Лисичка і Рак». Формування уявлення про жанр твору. |
|
|
30 |
23 |
Іван Франко. «Ворона і гадюка». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
31 |
24 |
Наталя Забіла «У дитячому театрі». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
32 |
25 |
Ніна Найдич «Василь Тимофійович мандрує». Формування вміння визначати тему та основну думка твору. |
|
|
33 |
26 |
Ніна Найдич. «Котик і Півник». Формування вміння визначати тему та основну думка твору. |
|
|
34 |
27 |
Василь Сухомлинський «Кінь утік». Формування вміння визначати тему та основну думка твору. |
|
|
35 |
28 |
Василь Сухомлинський « Сергійкова квітка» Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до твору. |
|
|
36 |
29 |
Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. Слухання аудіоказки «Рукавичка». |
|
|
37 |
30 |
Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. Галина Малик. Казка «Чому равлик ховається». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
38 |
31 |
Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. Галина Малик. «Королівство Ану». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
39 |
32 |
Марина Павленко. Казка «Хатка для Мурки». Визначення героїв, персонажей твору. Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|
40 |
33 |
Марина Павленко. «Півтора бажання». Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. |
|
|
41 |
34 |
Віра Артамонова. «Ясенок». Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. |
|
|
42 |
35 |
Віра Артамонова. «Їжачок-реп’яшок». Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. |
|
|
43 |
36 |
Леся Воронина. «Слон Ґудзик і вогняна квітка» (скорочено). Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. |
|
|
44 |
37 |
Оксана Лущевська. «Про кита». Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до твору. |
|
|
45 |
38 |
Оксана Лущевська. «Черепашенята». Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до твору. |
|
|
46 |
39 |
Тетяна Череп. «Теплі мамини казки». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
47 |
40 |
Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок». Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до твору. |
|
|
48 |
41 |
Вадим Скомаровський «Лісова колиска». |
|
|
49 |
42 |
Довкола стільки є краси! Лідія Компанієць «У лісочку». |
|
|
50 |
43 |
Я не ображу рідної землі! Ніна Вернигора «Диво у долоньках». |
|
|
51 |
44 |
Дитячі заклички. Закличка «Іди, іди, дощику». Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
52 |
45 |
Повторення вивченого за рік. |
|
|