АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ 10 клас
АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ (рівень стандарт +)
Складено до підручника: «Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту»: підручник для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. — Х. : Гімназія, 2018. —
згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року, з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану.
10 клас
Кількість годин за рік – 70,
кількість годин на тиждень – 2.
І семестр - 32 год.
ІІ семестр - 38 год.
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (18 год) Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій. |
|||
1 |
|
Числові функції та їхні властивості |
|
2 |
|
Числові функції та їхні властивості |
|
3 |
|
Способи задання функцій |
|
4 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
5 |
|
Парні та непарні функції |
|
6 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
7 |
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
8 |
|
Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
9 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
10 |
|
Степінь із раціональним показником та його властивості |
|
11 |
|
Степінь із раціональним показником та його властивості |
|
12 |
|
Степеневі функції, їхні властивості |
|
13 |
|
Степеневі функції, їхні властивості та графіки |
|
14 |
|
Степеневі функції, їхні властивості та графіки |
|
15 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
16 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
17 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок |
|
18 |
|
Контрольна робота № 1. Функції, їхні властивості та графіки |
|
2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (25 год) Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння. |
|||
19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Синус, косинус, тангенс кута |
|
20 |
|
Радіанне вимірювання кутів |
|
21 |
|
Тригонометричні функції числового аргументу |
|
22 |
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
23 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
24 |
|
Формули зведення. |
|
25 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
26 |
|
Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій |
|
27 |
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
28 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
29 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
30 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок |
|
31 |
|
Контрольна робота № 2. Тригонометричні функції кута та числового аргументу. Властивості тригонометричних функцій. Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. Формули зведення. |
|
32 |
|
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь та навичок. Підсумки І семестру |
|
ІІ семестр |
|||
33 |
|
Формули додавання для тригонометричних функцій |
|
34 |
|
Наслідки з формул додавання |
|
35 |
|
Спрощення тригонометричних виразів |
|
36 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
37 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
38 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
39 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
40 |
|
Розв’язування тригонометричних рівнянь |
|
41 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
42 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок |
|
43 |
|
Контрольна робота № 3. Формули додавання та наслідки з них. Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (19 год) Учень/учениця: розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
|||
44 |
|
Аналіз контрольної роботи. Задачі, що приводять до поняття похідної |
|
45 |
|
Задачі, що приводять до поняття похідної |
|
46 |
|
Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст |
|
47 |
|
Похідні деяких елементарних функцій (таблиця похідних). Правила диференціювання |
|
48 |
|
Диференціювання функцій |
|
49 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
50 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
51 |
|
Рівняння дотичної |
|
52 |
|
Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції |
|
53 |
|
Точки екстремуму |
|
54 |
|
Найбільше і найменше значення функції |
|
55 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
56 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій |
|
57 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
58 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
59 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
60 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
61 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок |
|
62 |
|
Контрольна робота № 4. Похідна та її застосування |
|
4. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (8 год) |
|||
63 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
64 |
|
Повторення. Тригонометричні функції |
|
65 |
|
Повторення. Тригонометричні рівняння |
|
66 |
|
Повторення. Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
67 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок |
|
68 |
|
Підсумкова контрольна робота за 10 клас |
|
69 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
70 |
|
Узагальнення знань, умінь та навичок. |
|
1