28 квітня о 15:00Вебінар: Реалізація наукової освіти в середній школі: підходи та практики

Календарне планування уроків математики в 10 класі (ГЕОМЕТРІЯ)

Про матеріал
Календарне планування уроків геометрії в 10 класі нова програма (рівень стандарт)
Перегляд файлу

ГЕОМЕТРІЯ 10 клас

 

ГЕОМЕТРІЯ (рівень стандарт)

 

Складено до підручника: «Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту»: підручник для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір.  — Х. : Гімназія, 2018. — 
згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.

 

10 клас
Кількість годин за рік – 51,
I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на тиждень

№ уроку

Дата

Зміст уроку

Примітка

І семестр

1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (16 год)

Учень/учениця:

називає основні поняття стереометрії;

розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;

застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;

класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;

встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;

з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;

зображає фігури у просторі;

застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

1

 

Основні поняття і аксіоми стереометрії

 

2

 

Наслідки з аксіом стереометрії

 

3

 

Взаємне розміщення прямих у просторі

 

4

 

Ознаки паралельності і мимобіжності прямих

 

5

 

Властивості паралельних прямих

 

6

 

Паралельне проектування,  його властивості

 

7

 

Зображення фігур у стереометрії

 

8

 

Розв’язування задач і вправ

 

9

 

Паралельність прямої та площини.

 

10

 

Ознака паралельності прямої і площини

 

11

 

Паралельність площин

 

12

 

Ознака паралельності площин

 

13

 

Розв’язування задач і вправ.

 

14

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

15

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок

 

16

 

Контрольна робота № 1. Паралельність прямих і площин у просторі

 

2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (16 год)

Учень/учениця:

встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;

формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;

застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;

розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.

17

 

Аналіз контрольної роботи. Кут між прямими. Вимірювання кутів між прямими

 

18

 

Перпендикулярність прямих у просторі

 

19

 

Перпендикулярність прямої і площини.

Ознака перпендикулярності прямої та площини

 

20

 

Перпендикуляр і похила.

 

21

 

Теорема про три перпендикуляри

 

22

 

Розв’язування задач

 

23

 

Кути у просторі: між прямими, між прямою і площиною, між площинами. Двогранний кут.

 

24

 

Вимірювання кутів у просторі

 

25

 

Перпендикулярність площин

 

26

 

Ознака перпендикулярності площин

 

27

 

Вимірювання відстаней у просторі.

 

28

 

Розв’язування задач і вправ.

 

29

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

30

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок

 

31

 

Контрольна робота № 2. Перпендикулярність прямих і площин у просторі

 

32

 

Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь та навичок. Підсумки І семестру

 

ІІ семестр

3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (11 год)

Учень/учениця:

користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі;

усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;

виконує операції над векторами;

застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;

знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин;

використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів

33

 

Прямокутна система координат у просторі

 

34

 

Симетрія відносно початку координат та координатних площин. Координати середини відрізка. Відстань між точками.

 

35

 

Розв'язування задач

 

36

 

Вектори у просторі. Рівність векторів.

 

37

 

Додавання і віднімання векторів

 

38

 

Множення вектора на число

 

39

 

Скалярний добуток векторів

 

40

 

Розв’язування задач і вправ

 

41

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

42

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок

 

43

 

Контрольна робота № 2. Координати і вектори

 

4. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (8 год)

44

 

Аналіз контрольної роботи.
Повторення. Паралельність прямих і площин у просторі

 

45

 

Повторення. Перпендикулярність прямих і площин у просторі

 

46

 

Повторення. Координати і вектори

 

47

 

Розв’язування задач і вправ

 

48

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок

 

49

 

Підсумкова контрольна робота за 10 клас

 

50

 

Аналіз контрольної роботи.
Корекція знань, умінь та навичок

 

51

 

Узагальнення знань, умінь та навичок.
Підсумки ІІ семестру

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 10 клас, Планування
Додано
9 серпня 2019
Переглядів
1934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку