ГЕОМЕТРІЯ 10 клас
ГЕОМЕТРІЯ (рівень стандарт)
Складено до підручника: «Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту»: підручник для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. — Х. : Гімназія, 2018. —
згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.
10 клас
Кількість годин за рік – 51,
I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на тиждень
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (16 год) Учень/учениця: називає основні поняття стереометрії; розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них; застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач; класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин; з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними; зображає фігури у просторі; застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу. |
|||
1 |
|
Основні поняття і аксіоми стереометрії |
|
2 |
|
Наслідки з аксіом стереометрії |
|
3 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
4 |
|
Ознаки паралельності і мимобіжності прямих |
|
5 |
|
Властивості паралельних прямих |
|
6 |
|
Паралельне проектування, його властивості |
|
7 |
|
Зображення фігур у стереометрії |
|
8 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
9 |
|
Паралельність прямої та площини. |
|
10 |
|
Ознака паралельності прямої і площини |
|
11 |
|
Паралельність площин |
|
12 |
|
Ознака паралельності площин |
|
13 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
14 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
15 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок |
|
16 |
|
Контрольна робота № 1. Паралельність прямих і площин у просторі |
|
2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (16 год) Учень/учениця: встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин; формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри; застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу; розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту. |
|||
17 |
|
Аналіз контрольної роботи. Кут між прямими. Вимірювання кутів між прямими |
|
18 |
|
Перпендикулярність прямих у просторі |
|
19 |
|
Перпендикулярність прямої і площини. Ознака перпендикулярності прямої та площини |
|
20 |
|
Перпендикуляр і похила. |
|
21 |
|
Теорема про три перпендикуляри |
|
22 |
|
Розв’язування задач |
|
23 |
|
Кути у просторі: між прямими, між прямою і площиною, між площинами. Двогранний кут. |
|
24 |
|
Вимірювання кутів у просторі |
|
25 |
|
Перпендикулярність площин |
|
26 |
|
Ознака перпендикулярності площин |
|
27 |
|
Вимірювання відстаней у просторі. |
|
28 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
29 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
30 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок |
|
31 |
|
Контрольна робота № 2. Перпендикулярність прямих і площин у просторі |
|
32 |
|
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь та навичок. Підсумки І семестру |
|
ІІ семестр |
|||
3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (11 год) Учень/учениця: користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі; усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці; виконує операції над векторами; застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин; знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин; використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів |
|||
33 |
|
Прямокутна система координат у просторі |
|
34 |
|
Симетрія відносно початку координат та координатних площин. Координати середини відрізка. Відстань між точками. |
|
35 |
|
Розв'язування задач |
|
36 |
|
Вектори у просторі. Рівність векторів. |
|
37 |
|
Додавання і віднімання векторів |
|
38 |
|
Множення вектора на число |
|
39 |
|
Скалярний добуток векторів |
|
40 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
41 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
42 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок |
|
43 |
|
Контрольна робота № 2. Координати і вектори |
|
4. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (8 год) |
|||
44 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
45 |
|
Повторення. Перпендикулярність прямих і площин у просторі |
|
46 |
|
Повторення. Координати і вектори |
|
47 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
48 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок |
|
49 |
|
Підсумкова контрольна робота за 10 клас |
|
50 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
51 |
|
Узагальнення знань, умінь та навичок. |
|
1