Презентація до заняття "Розв'язання вправ на паралельність площин"

Про матеріал
Дана презентація є супроводом проведення практичного заняття з теми "Розв'язання вправ на паралельність площин", дає можливість наочно побачити застосування цієї теми в повсякденному житті
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація відкритого заняття. Тема. Розв’язування вправ на паралельність площин. Підготувала викладач-методист Козлова Г. В.2019

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Дві площини називаються паралельними, якщо вони не перетинаються. Означення. IIАктуалізація опорних знань

Номер слайду 10

abα b1a1βМЯкщо дві прямі, які перетинаються, однієї площини відповідно паралельні двом прямим другої площини, то ці площини паралельніОзнака паралельності площинα || β

Номер слайду 11

Паралельні площини перетинаються січною площиною по паралельним прямим. Перша властивість паралельных площинβαbaa || b

Номер слайду 12

AB = CDВідрізки паралельних прямих, розташованих між паралельними площинами, рівніДруга властивість паралельных площинγBDACαβ

Номер слайду 13

Систематизація знаньβαα || β αβаb. Мb1а1 М1βαbaγBDACαβ

Номер слайду 14

Застосування знань в стандартних умовах№ 981. Відрізки OA, OB, OC не лежать в одній площині. Доведіть, що площина, яка проходить через їх середини, паралельна площині (ABC)Дано: ОА, ОВ, ОС - відрізки. В1ОВ, ОВ1 = ВВ1, А1ОА, ОА1 = АА1, С1ОС, ОС1 = СС1 Довести: (А1 В1 С1) || (АВС)Доведення 1) (А1 В1 С1) =  (акс. С3)В АОВ А1 В1 - середня лінія АВ ||А1 В1 Аналогічно, АС ||А1 С1 2) АВ∩АС = А, А1 В1 ∩А1 С1 = А1, І ці прямі попарно паралельні (АВС) || (за ознакою паралельності площин), що і треба було довести

Номер слайду 15

Вправа № 994. Через точку C, яка лежить поза паралельними площинами α і β, проведено прямі a і b, що перетинають площину α в точках A і A1, а площину β — у точках B і B1 відповідно. Знайдіть AA1, якщо: а) AC = 2 см, AB = 6 см, BB1 = 10 см;б) AC : BC = 1 : 3, BB1 = 9 см;в) A1 C : A1 B1 = 2 : 3, BB1 = 10 см.ab. ABB1 A1 С

Номер слайду 16

Вправа № 994. Знайдіть AA1, якщо: а) AC = 2 см, AB = 6 см, BB1 = 10 см;б) AC : BC = 1 : 3, BB1 = 9 см; в) A1 C : A1 B1 = 2 : 3, BB1 = 10 см ab. ABB1 A1 СРозв’язок.так як А  α, А1  α, то АА1  α (акс. С2), аналогічно, ВВ1  α;2) так як α || β, а ∩ b = C, то АА1 || ВВ1 (за властивістю паралельних площин)3) ВВ1 С ~АА1 С (за двома кутами: С – спільний, А = В, як відповідні) тоді:fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 17

Продовження задачі № 994а) АС = 2 см, АВ = 6 см  ВС = АС + АВ = 8 (см)   АА1 = 2,5 (см) б) АС: ВС = 1 : 3, тоді  АА1 = 3 (см)в) А1 С : А1 В1 = 2 : 3  А1 С : В1 С= 2 : 5   АА1 = 4 (см)Відповідь: 2,5 см, 3 см, 4 см.

Номер слайду 18

За трьома точками (аксиома 3)За прямою та точкою, що їй не належить (наслідок 1)За двома перетинаючими прямими (наслідок 2)За двома паралельними прямими (за визначенням паралельних прямих)Способи задання площин

Номер слайду 19

АВААВСНема точок перетину. Одна точка перетину. Перетином є відрізок. Перетином є площина. Взаємне розміщення багатогранника і площини

Номер слайду 20

Багатокутник, отриманий при перетині багатогранника і площини, називається перетином багатогранника зазначеною площиною

Номер слайду 21

№1. Побудувати пертин, що проходить через точки K, L, M. KML Пряма КМ 2. Пряма МL 3. Пряма КLКМL –перетин. АВР(аксіома 3)?

Номер слайду 22

N2. Побудувати перетин паралелепіпеда, що задається паралельними прямими АА1 та CC1. АА1 В1 С1 D1 СВD1. Пряма А1 С12. Пряма АСАА1 С1 С - перетин?(властивість площин)

Номер слайду 23

N3. Побудувати перетин паралелепіпеда, що задається двома перетинаючими прямими АС1 і А1 С. АА1 В1 С1 D1 DВС1. Прямі А1 С1 і АС2. Прямі АА1 і СС1 АА1 С1 С - перетин?

Номер слайду 24

АА1 В1 С1 D1 DСN4. З’ясуйте вигляд перетина куба АВСDА1 В1 С1 D1 площиною, що проходить через ребро А1 D1 та середину ребра ВВ1. ВМК1. Пряма А1 М3. Пряма D1 KA1 D1 KM - перетин2. Прямая МК A1 D1

Номер слайду 25

АА1 В1 С1 D1 DВСN5. Побудуйте перетин куба площиною, що проходить через точку М і пряму АС . КМ1. Пряма СМ3. Пряма AKAKМС - перетин2. Прямая МК II AC

Номер слайду 26

N6. Побудувати перетин пірамиди площиною, що проходить через точку К параллельно до площини основи пірамиди. АВDКS1. Пряма КМ II AD2. Пряма КN II DCNM3. Пряма МP II ABP4. Пряма PN II BCKMPN - перетин. С

Номер слайду 27

Виконання самостійної роботиІ варіантІІ варіант

Номер слайду 28

Повідомлення домашнього завдання [1], Р. 4,§ 27, с.200, виконати № 994 (г), 997, с.204-205, повторити ОКА1 С1 В1 АР СВ

Номер слайду 29

Дякую за заняття!Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо входіть у воду, а якщо хочете навчитися вирішувати задачі, то розв'язуйте їх (Д. Пойа)

Номер слайду 30

САА1 В1 С1 D1 ВD

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Румянцева Оксана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Shaga Tanya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Красавіна Вікторія Вячеславівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Матвій Галина
    Дякую за чудово продуману і практично наповнену презентацію)))
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Тимченко Олена Василівна
    Відчувається рука майстра. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Сіза Світлана Георгіївна
    Дякую, дуже сподобалась презентація.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
pptx
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
23678
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку