1-й семестр Тема 1. Типи музики (8 год.)
|
||||||||
Урок № |
Дата |
Корекція |
Дата |
Корекція |
Тема уроку |
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва |
Виконання творів музичного мистецтва |
|
2 - А |
2 - А |
2 - Б |
2 - Б |
|||||
1 |
|
|
|
|
Жили-були три музичні кити |
Д. Кабалевський, «Три кити» |
«Пісня про школу» сл. В. Вікторова, муз. Д. Кабалевського |
|
2 |
|
|
|
|
На гостини до пісні |
Л. ван Бетховен, «Бабак» |
«Пісня про школу» сл. В. Вікторова, муз. Д. Кабалевського, поспівка «Бім-бом» |
|
3 |
|
|
|
|
У королівстві співучих мелодій |
Я. Степовий, «Лугом іду» |
«Школяр», сл. Б. Лепкого, муз. Ф. Колесси |
|
4 |
|
|
|
|
Запрошує танець… |
П. Чайковський, вальс з балету «Спляча красуня»; С. Рахманінов, «Італійська полька» |
«Школяр», сл. Б. Лепкого, муз. Ф. Колесси, поспівка «Ми співали» |
|
5 |
|
|
|
|
Танці жартують |
Д. Шостакович, «Вальс-жарт»; Д. Кабалевський «Танець молодого бегемота» |
«Ой заграйте, дударики», сл. В. Панченка, муз. А. Філіпенка |
|
6 |
|
|
|
|
Крокуємо разом… |
Д. Кабалевський, «Три варіанти маршу»; Є. Адамцевич, «Запорізький марш» |
«Ой заграйте, дударики», сл. В. Панченка, муз. А. Філіпенка, поспівка «Добрий день вам, діти»
|
|
7 |
|
|
|
|
Марші… для іграшок |
П. Чайковський, «Марш дерев’яних солдатиків»; М. Блантер, «Футбольний марш» |
«Веселий музикант» сл. Т. Волгіної, муз. А. Філіпенка |
|
8 |
|
|
|
|
Пісня, танець і марш… зустрічаються Музична мозаїка |
Б. Фільц, «Коломийка»; П. Чайковський, «Танець з кубками» з балету «Лебедине озеро»; Г. Татарченко, «Гей ви, козаченки» |
«Веселий музикант» сл. Т. Волгіної, муз. А. Філіпенка, поспівка «Дзвінка пісенька» |
|
Тема 2. Виражальне та зображальне в музиці (8 год.)
|
||||||||
9 |
|
|
|
|
У колі музичних настроїв |
Л. ван Бетховен, «Весела. Сумна» |
Білоруська нар. пісня «Перепілонька» |
|
10 |
|
|
|
|
Музика і рух |
М. Глінка, «Попутна пісня», М. Римський-Корсаков, «Політ джмеля» з опери «Казка про царя Салтана» |
Білоруська нар. пісня «Перепілонька», поспівка «Ми крокуєм вгору» |
|
11 |
|
|
|
|
Створюємо музичні портрети |
Д. Кабалевський, «Три подружки» |
А. Мігай, «Зимонька-зима» |
|
12 |
|
|
|
|
Як музика малює картини природи? |
Е. Гріг, «Ранок» із сюїти «Пер Гюнт» |
А. Мігай, «Зимонька-зима», поспівка «Зимонька» |
|
13 |
|
|
|
|
Який характер музики? |
В. Даченко, «Сердитий гном»; М. Сильванський, «Пташка і кицька» |
«Семеро гномів» сл. і музика А. Житкевича |
|
14 |
|
|
|
|
Святкуємо разом із музикою |
У. н. пісня «Ой сивая тая зозуленька» в обр. М. Леонтовича |
«Семеро гномів» сл. і музика А. Житкевича, поспівка «Щедрик»
|
|
15 |
|
|
|
|
Перевір себе
|
Музичні твори на вибір учителя та учнів |
||
16 |
|
|
|
|
Урок-концерт
|
Музичні твори на вибір учителя та учнів |
||
2-й семестр Тема 3. Основні музичні жанри (10 год.)
|
||||||||
17 |
|
|
|
|
Подорож із піснею, танцем, маршем |
Колядка «Ой коляда-колядниця», щедрівка «Ой там за горою». |
Поспівка «Коляд, коляд, колядниця», повторення А. Мігай, «Зимонька-зима» |
|
18 |
|
|
|
|
У місті опер |
М. Коваль, сцена з другої дії опери «Вовк і семеро козенят» |
М. Коваль, хор «Цілий день співаєм, граєм» |
|
19 |
|
|
|
|
Чарівний світ опери |
Ж. Бізе, марш Тореодора з опери «Кармен»; М. Коваль, Войовничий марш з опери «Вовк і семеро козенят». |
М. Коваль, хор «Семеро козенят» |
|
20 |
|
|
|
|
Опера і казка |
Пісня Кози, Пісня Лисички, пісня Рака з опери М. Лисенка «Коза-Дереза», С. Прокоф’єв «Дощ і веселка» |
Сл..К.Ібряєва,муз. Ю.Чичкова «Найщасливіша» |
|
21 |
|
|
|
|
У місті балетів |
П. Чайковський, «Танець маленьких лебедів» (ф-на п’єса та фрагмент із балету «Лебедине озеро») |
Сл..К.Ібряєва,муз. Ю.Чичкова «Найщасливіша» |
|
22 |
|
|
|
|
Пригоди на балетній сцені |
С. Прокоф’єв, вальс із балету «Попелюшка» |
«Ой весела дівчина Олена» сл. Н. Кукловської, муз. А. Філіпенка |
|
23 |
|
|
|
|
На концерті |
І. Беркович, концерт для ф-но з оркестром №2, ч.3 (фінал), у. н. п. «Ой лопнув обруч» |
«Ой весела дівчина Олена», сл. Н. Куклов-ської, муз. А. Філіпенка, поспівка «Добрий день вам, любі діти» |
|
24 |
|
|
|
|
Веселі танці |
У. н. танець, «Козачок» |
«Пісня про матусю» сл. і муз. Ю. Михайленка |
|
25 |
|
|
|
|
Свято мам та бабусь |
Пісня за тематикою |
«Пісня про матусю» сл. і муз. Ю. Михайленка |
|
26 |
|
|
|
|
Музична вікторина |
«Марш Тореадора» з опери Ж. Бізе «Кармен», твори, які вивчалися впродовж теми |
Пісні та музичні твори, вивчені впродовж вивчення теми |
|
Тема 4. Мова музики (9 год.)
|
||||||||
27 |
|
|
|
|
Як зрозуміти мову музики? |
Л. ван Бетховен, «Тема з варіаціями» |
Укр. нар. веснянка «Розлилися води» |
|
28 |
|
|
|
|
У країні музики завжди лад |
Л. ван Бетховен, «Весела. Сумна»; Р. Шуман, «Перша втрата»; К. Сен-Санс, «Королівський марш Лева» |
Укр. нар. веснянка «Розлилися води», поспівка «Мінор-мажор» |
|
29 |
|
|
|
|
На гостини до пана темпу |
П. Чайковський, «Кіт у чоботях і Біла кицька» з балету «Спляча красуня» |
Укр. нар. пісня «Як діждемо літа» |
|
30 |
|
|
|
|
Динаміка у країні музики |
Д. Кабалевький, «Зайчик дратує ведмедика»; |
Укр. нар.пісня . «Як діждемо літа», поспівка «Горобці й синички» |
|
31 |
|
|
|
|
Динаміка у країні музики (продовження) |
А. Рубінштейн, «Мелодія» |
Укр. нар.пісня . «Як діждемо літа», поспівка «Горобці й синички» |
|
32 |
|
|
|
|
Казка, яку розповіла музика |
С. Прокоф’єв, симфонічна казка «Петрик і вовк», тема Петрика, тема Пташки, тема качки |
«Чабанець» сл. і муз. А. Кос-Анатольського |
|
33 |
|
|
|
|
Казка, яку розповіла музика |
С. Прокоф’єв, симфонічна казка «Петрик і вовк», теми Киці й Дідуся, тема Вовка, тема мисливців |
«Чабанець» сл. і муз. А. Кос-Анатольського, поспівка «Гойдалка» |
|
34 |
|
|
|
|
Музична мозаїка |
Твори, які вивчалися впродовж теми |
Пісні та музичні твори, вивчені впродовж вивчення теми |
|
35 |
|
|
|
|
Де бували, що вивчали – знання свої перевіряли |
Музичні твори на вибір учителя та учнів |
||
1-й семестр Тема 1. Типи музики (4 год.) |
||||||||
Урок № |
Дата |
Корекція |
Дата |
Корекція |
Тема уроку |
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва |
Виконання творів музичного мистецтва |
|
2 - А |
2 - А |
2 - Б |
2 - Б |
|||||
1 |
|
|
|
|
Жили-були три музичні кити |
Д. Кабалевський, «Три кити» |
«Пісня про школу» сл. В. Вікторова, уз. Д. Кабалевського |
|
2 |
|
|
|
|
У королівстві співучих та танцювальних мелодій |
Л. ван Бетховен, «Бабак», Я. Степовий, «Лугом іду» , П. Чайковський, вальс з балету «Спляча красуня»; С. Рахманінов, «Італійська полька» |
«Бім-бом», «Школяр»,сл. Б. Лепкого, муз. Ф. Колесси |
|
3 |
|
|
|
|
Крокуємо разом… |
Д. Кабалевський, «Три варіанти маршу»; Є. Адамцевич, «Запорізький марш», П. Чайковський, «Марш дерев’яних солдатиків»; М. Блантер, «Футбольний марш» |
«Ой заграйте, дударики», сл. В. Панченка, муз. А. Філіпенка, поспівка «Добрий день вам, діти»
|
|
4 |
|
|
|
|
Пісня, танець і марш… зустрічаються Музична мозаїка |
Б. Фільц, «Коломийка»; П. Чайковський, «Танець з кубками» з балету «Лебедине озеро»; Г. Татарченко, «Гей ви, козаченки» |
«Веселий музикант» сл. Т. Волгіної, муз. А. Філіпенка, поспівка «Дзвінка пісенька» |
|
Тема 2. Виражальне та зображальне в музиці (4 год.)
|
||||||||
5 |
|
|
|
|
У колі музичних настроїв |
Л. ван Бетховен, «Весела. Сумна», М. Глінка, «Попутна пісня», М. Римський-Корсаков, «Політ джмеля» з опери «Казка про царя Салтана» |
Білоруська нар. пісня «Перепілонька» |
|
6 |
|
|
|
|
Створюємо музичні портрети |
Д. Кабалевський, «Три подружки», В. Даченко, «Сердитий гном»; М. Сильванський, «Пташка і кицька» |
А. Мігай, «Зимонька-зима» |
|
7 |
|
|
|
|
Картини природи разом з музикою |
Е. Гріг, «Ранок» із сюїти «Пер Гюнт» |
А. Мігай, «Зимонька-зима», поспівка «Зимонька» |
|
8 |
|
|
|
|
Святкуємо разом із музикою. Музичний калейдоскоп. |
У. н. пісня «Ой сивая тая зозуленька» в обр. М. Леонтовича |
«Семеро гномів» сл. і музика А. Житкевича, поспівка «Щедрик»
|
|
2-й семестр Тема 3. Основні музичні жанри (5 год.)
|
||||||||
9 |
|
|
|
|
Подорож із піснею, танцем, маршем |
Колядка «Ой коляда-колядниця», щедрівка «Ой там за горою». |
Поспівка «Коляд, коляд, колядниця», повторення А. Мігай, «Зимонька-зима» |
|
10 |
|
|
|
|
Чарівний світ опери та казки |
Ж. Бізе, марш Тореодора з опери «Кармен»; М. Коваль, Войовничий марш з опери «Вовк і семеро козенят».Пісня Кози, Пісня Лисички, пісня Рака з опери М. Лисенка «Коза-Дереза», |
М. Коваль, хор «Цілий день співаєм, граєм» |
|
11 |
|
|
|
|
Пригоди на балетній сцені |
С. Прокоф’єв, вальс із балету «Попелюшка», П. Чайковський, «Танець маленьких лебедів» (ф-на п’єса та фрагмент із балету «Лебедине озеро») |
«Ой весела дівчина Олена» сл. Н. Кукловської, муз. А. Філіпенка Сл..К.Ібряєва,муз. Ю.Чичкова «Найщасливіша» |
|
12 |
|
|
|
|
Веселі танці |
І. Беркович, концерт для ф-но з оркестром №2, ч.3 (фінал), у. н. п. «Ой лопнув обруч» Укр.нар.т. «Козачок» |
«Ой весела дівчина Олена», сл. Н. Куклов-ської, муз. А. Філіпенка, поспівка «Добрий день вам, любі діти» |
|
13 |
|
|
|
|
Свято мам та бабусь Музична вікторина |
Пісня за тематикою |
«Пісня про матусю» сл. і муз. Ю. Михайленка |
|
Тема 4. Мова музики (4 год.)
|
||||||||
14 |
|
|
|
|
У країні музики завжди лад |
Л. ван Бетховен, «Весела. Сумна»; Р. Шуман, «Перша втрата»; К. Сен-Санс, «Королівський марш Лева» |
Укр. нар. веснянка «Розлилися води», |
|
15 |
|
|
|
|
На гостини до пана темпу та динаміки |
П. Чайковський, «Кіт у чоботях і Біла кицька» з балету «Спляча красуня», Д. Кабалевький, «Зайчик дратує ведмедика»; |
Укр. нар. пісня «Як діждемо літа» поспівка «Мінор-мажор» |
|
16 |
|
|
|
|
Казка, яку розповіла музика |
С. Прокоф’єв, симфонічна казка «Петрик і вовк», тема Петрика, тема Пташки, тема качки, теми Киці й Дідуся, тема Вовка, тема мисливців |
«Чабанець» сл. і муз. А. Кос-Анатольського |
|
17 |
|
|
|
|
Музична мозаїка |
Твори, які вивчалися впродовж теми |
Пісні та музичні твори, вивчені впродовж вивчення теми |
|
Аристова, Л. С. Музичне мистецтво: підруч. для 2 кл. / Л. С. Аристова, В. В. Сергієнко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. – 128 с. : іл.